ja daar ben ik nog niet helemaal over uit hoe moet ik dat gaan overtreffen!?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en wat voor tegenreactie ga jij geven?
Uitzendbureau? Dat werkt niet!quote:Op maandag 16 januari 2006 13:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik moet deze week gaan solliciteren..maar ben echt nog nooit bij een uitzendbureau geweest!
Hoe werkt dat![]()
?
Schattig!quote:Op maandag 16 januari 2006 13:14 schreef keizerpinguin het volgende:
oh ik heb vrijdag het romantische moment van mijn leven mee gemaakt...!
Ik was klaar met werken, en kwam bij mijn auto stap in en zie dat er iets onder mijn ruitenwisser zit!
Stap weer uit en wat zie ik? een witte roos! met een kaartje "voor een hele mooie jongen"
Had W alle parkeer plaatsen rondom het ziekenhuis af gestuint om mijn auto te vinden en die roos er onder te doen!!! ZO LIEF!! en romantisch![]()
*zucht* dat wilde ik even kwijt!!
Ik ga eigenlijk heen om gericht te solliciteren naar een baanquote:Op maandag 16 januari 2006 13:35 schreef Semisane het volgende:
[..]
Uitzendbureau? Dat werkt niet!
Maar goed...de laatste keer dat ik een uitzendbureau instapte moest ik gewoon ff een gesprekje doen, om mijn wensen qua werk uit de doeken te doen, een paar testjes en daaarna stond ik weer buiten....beetje simpel eigenlijk...
En toen ben ik die gasten zolang lastig gaan vallen, dat ze echt hun best gingen doen om mij aan een leuke baan te helpen.![]()
Gewoon....kei hard van b.....uuuh laat ook maar eigenlijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:35 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja daar ben ik nog niet helemaal over uit hoe moet ik dat gaan overtreffen!?![]()
Maar dat gaat wel goed komen denk ik...
iemand nog suggesties?
Bij een uitzendbureau?? Kan je beter gewoon kijken of je niet iets vind op monsterboard.nl of vacaturebank.nl oid. En dan echt gericht op vacatures solliciteren.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk heen om gericht te solliciteren naar een baan![]()
een rode roos in zijn uitlaatquote:Op maandag 16 januari 2006 13:35 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja daar ben ik nog niet helemaal over uit hoe moet ik dat gaan overtreffen!?![]()
Maar dat gaat wel goed komen denk ik...
iemand nog suggesties?
so das ook niet mis..... heb alleen geen bad?!quote:Op maandag 16 januari 2006 13:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gewoon....kei hard van b.....uuuh laat ook maar eigenlijk.![]()
![]()
Maar ik heb geen idee...ben niet zo romantisch om eerlijk te zijn.Meest romantische wat ik ooit heb gedaan is, toen ik wist dat tie moe van z'n werk naar mij toe kwam, heb bad vol laten lopen met lekker bad olie erin, lekker wijntje en hapjes er bij en daarna massage.....maar toen was ik, voor mijn doen, in een echt ongewoon romantisch-creatieve-bui.
![]()
naja dat uitzendbureau gaat over de banen binnen de Heineken Music Hall...quote:Op maandag 16 januari 2006 13:42 schreef Semisane het volgende:
[..]
Bij een uitzendbureau?? Kan je beter gewoon kijken of je niet iets vind op monsterboard.nl of vacaturebank.nl oid. En dan echt gericht op vacatures solliciteren.
En mocht je hulp willen met het schrijven van CV's en/of sollicitatie brieven moet je me maar ff aanschieten, sommige mensen denken dat ik dat wel aardig kan.![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
een rode roos in zijn uitlaat
alhoewel bij koolmonoxidevergiftiging er vrij weinig meer te liefden valt.
nee ff serieus: verrassingsdineetje?
Jij houdt het bijquote:Op maandag 16 januari 2006 13:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gewoon....kei hard van b.....uuuh laat ook maar eigenlijk.![]()
![]()
Maar ik heb geen idee...ben niet zo romantisch om eerlijk te zijn.Meest romantische wat ik ooit heb gedaan is, toen ik wist dat tie moe van z'n werk naar mij toe kwam, heb bad vol laten lopen met lekker bad olie erin, lekker wijntje en hapjes er bij en daarna massage.....maar toen was ik, voor mijn doen, in een echt ongewoon romantisch-creatieve-bui.
![]()
Meestal wel ja.quote:
Jullie waren niet v/d romcoms he?quote:
Nou ja prima.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
naja dat uitzendbureau gaat over de banen binnen de Heineken Music Hall...weet zelfs naar wie ik moet vragen maar heb geen idee hoe dan verder
Nee niet bepaald nee.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jullie waren niet v/d romcoms he?
Uiteraard....dat hartje vergeet ik zeker niet dan maar die staat er dan ook meestal standaard bijquote:Op maandag 16 januari 2006 14:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]hoppaaaa, je naam erbij en klaar!
![]()
Maaaaaarrrr mét een hartje erbij
Ah ok..ik moet namelijk nog mn Pathe Unlimited quota halenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:07 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee niet bepaald nee.We zijn meer van de Thrillers, drama's, zwart humor en dat soort.
![]()
Aha...nou we willen nog naar jarhead...en nogsteeds naar narnia.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ah ok..ik moet namelijk nog mn Pathe Unlimited quota halen
En twijfel tussen Jarhead en Rumour Has It..
Ik ook !quote:Op maandag 16 januari 2006 14:31 schreef Semisane het volgende:
[..]
Aha...nou we willen nog naar jarhead...en nogsteeds naar narnia.
Kijken of we deze week kunnen? Moet ook mijn zus meevragen, want die wilde ook nog.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ook !
Wanneer gaan we narnia doen?
Ah nou..ik heb nergens avondplannen behalve vrijdagquote:Op maandag 16 januari 2006 14:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
Kijken of we deze week kunnen? Moet ook mijn zus meevragen, want die wilde ook nog.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |