en dan toch weer gewoon terug naar 1 maal +2 en 2 keer -2?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh boy...zat die al i/d planning dan?
Mag ik even mededelen dat de +5 - 5 punten toekenning nog 59 minuten van toepassing is voor de mensen die nog willen stemmen?
Het blijft een geil ventje.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:05 schreef creno het volgende:Bart Spring in 't Veld - deel 1
a dirty mind is a joy for ever
Je hebt ook wel weer oog voor de details en de daarbij behorende associatiesquote:Op zondag 15 januari 2006 23:05 schreef creno het volgende:Bart Spring in 't Veld - deel 1
a dirty mind is a joy for ever
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb een GROTE fout gemaakt in het Tournament, hopenlijk wordt mijn slordigheid me vergeven, ik heb al een poging tot herstel ingezet, maar ik besef ook dat mijn fout meer consequentie's met zig mee zal dragen
Sweet Dreams Crenoquote:Op zondag 15 januari 2006 23:28 schreef creno het volgende:
dag fokkers en fokkinnetjes, dat was het dan al weer !
ik duik mijn bedje in, truste en aan degene die doorposten: have fun
Wel erg zwaar hoor. Sodeju.quote:
6.2quote:Op zondag 15 januari 2006 23:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
jemig dat MSN 8 is wel enorm anders
Wist je een beetje waar hij over ging? Ik heb de film een tijd geleden gedownload zonder er iets vanaf te weten, dan komt zoiets wel even heel rauw op je dak vallen. Maar het is wel een enorm goeie film.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel erg zwaar hoor. Sodeju.
gaat over kindermisbruik en de manier waarom 2 jongens er mee omgaan. De ene wordt een hoertje en de ander heeft blackouts en is er van overtuigd dat hij ontvoerd is door aliens. Pas later komen de 2 samen en komt er dus aan het licht wat er gebeurd is.
Brrrrrrrr. Akelige scenes.
Maar jij wil nog vragen even ruig en wild doen?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:51 schreef Just-Dennis het volgende:
Tis zeker zondagavond en de vakanties zijn op, tis zoooooo rustig overal
Nee, dat zeg ik toch nietquote:Op zondag 15 januari 2006 23:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij wil nog vragen even ruig en wild doen?
en wat houd je daarbij tegen?
Sweet Dreams dan ook voor Just_Dennisquote:Op zondag 15 januari 2006 23:55 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik toch niet
Ik merk op dat het gewoon overal rustig is
En ik ga ook slapen dus![]()
Grrrrr waarom altijd die _ ipv de -quote:Op zondag 15 januari 2006 23:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sweet Dreams dan ook voor Just_Dennis![]()
Ja ik wist 't wel halfquote:Op zondag 15 januari 2006 23:47 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Wist je een beetje waar hij over ging? Ik heb de film een tijd geleden gedownload zonder er iets vanaf te weten, dan komt zoiets wel even heel rauw op je dak vallen. Maar het is wel een enorm goeie film.
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
waxxer kun je het me vergeven?
Sorry meneerquote:Op zondag 15 januari 2006 23:56 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Grrrrr waarom altijd die _ ipv de -![]()
Nou, ja, kijk, ik dacht ik doe weer eens wat lentezomerzonnenachtig ietsquote:Op zondag 15 januari 2006 23:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WaxjeIk vond de oude citroen passender!
Kweet hetquote:Op zondag 15 januari 2006 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sorry meneer
zal de volgende keer niet meer gebeuren hoor
niet boos zijn hoor Just-Dennis
is geen kwaaie opzet![]()
Doei Waxxer!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:58 schreef Just-Dennis het volgende:
Oh ja nou ja
trusten enzo ofzo en tot morgen denk ik misschien ik zie wel en ja het kan zijn dat ik er wel ben of niet maar ja dat komt morgen wel want nu ga ik slapen enzo en morgen eerst werken en ja dat is leuk en ik heb er zin in dus en mijn nickname is met een gewoon streepje ook wel een minnetje en dus niet met een laag streepje ook wel een underscore ofzo iets ik weet het niet nou doei
Shit, ik ga op je lijkenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Doei Waxxer!Slaap lekker en morgen weer een mooooiiie dag!
![]()
Inderdaad, dat had dus ook een post van jouw hand kunnen zijn Waxxerquote:Op maandag 16 januari 2006 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Doei Waxxer!Slaap lekker en morgen weer een mooooiiie dag!
![]()
Dag, zoon!quote:Op maandag 16 januari 2006 00:01 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Shit, ik ga op je lijken
Stef Bos![]()
dat is de "standaard" instelling bij gebruik van een 17 inch monitorquote:Op maandag 16 januari 2006 00:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is nou een normale instelling voor je beeldschermresolutie?
sinds ik films op mijn tv kan kijken vanaf mijn pc en ik iedere keer waneer ik terug ga naar mijn monitor mijn instellingen moet wijzigen blijf ik vanalles uitproberen en kom ik er niet goed uit
en nu met msn8 ben ik geneigd de resolutie nog hoger te zetten nu is het 1024x768
Ach d'r mag vast nog wel de hele week op mij gestemd wordenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
dank je, stroekie, als ik jou toch niet had, aan jou hebben we iets, eigenlijk zou ik nu op je moeten stemmen, maar ik heb eerst iets goed te maken als je het niet erg vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |