Nee toen ik eerder op de avond kwam hadden ze geen honger en net deden ze beeeheeeheheeeequote:Op zondag 15 januari 2006 22:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sliepen die dan nog niet?
of schrokken ze wakker toen je het licht aanmaakte?
Ja ik deed het ook met een streep erdoorquote:Op zondag 15 januari 2006 22:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
let op je woorden met al die homo's hier!
Nah t is eerder mentaal moe dan lichamelijk moe.quote:
Evert Kwokquote:
dan nogquote:Op zondag 15 januari 2006 22:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nah t is eerder mentaal moe dan lichamelijk moe.
Nu?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:19 schreef Cybart het volgende:
*vinger opsteek*
meneeeeeeeeeer, ik moet plassen
Ruben en Nathanquote:Op zondag 15 januari 2006 22:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan nog
ik ga ook zo... nouja... na ruben en sarah (nouja hopenlijk)
en nog meer hopenlijks....
maar ik moet morgen ook weer naar school voor het eerst dit jaar
Welkom bij de Stichting Korrelatie afdeling Ang3l..quote:Op zondag 15 januari 2006 22:25 schreef Parleur het volgende:
Ang3l is tijdelijk even ingestort. Het is hem gewoon allemaal eventjes te veel geworden. En ik heb absoluut NIKS gedaan. Nouja... ik heb opgenomen. Maar ik kon zelf nauwelijks wat zeggen want hij brabbelde er CONSTANT hoogst ongepast en ongelegen tussendoor. M'neer Ang3l ging gewoon keihard schreeuwen zo door mijn zinnen heen! Ik ben hier het slachtoffer! Godsamme!
quote:
Heeft Ang3l die stichting niet al jįren geleden om zeep geholpen?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Welkom bij de Stichting Korrelatie afdeling Ang3l..
Er zijn nog 4 wachtende voor u, wilt u blijven hangen of morgen terugbellen?
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:26 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
* Sunjammer zet speciaal voor Parleur een lief lang muziekje op
Ze hebben een speciale afdeling voor m in t leven geroepen:quote:Op zondag 15 januari 2006 22:30 schreef Parleur het volgende:
[..]
Heeft Ang3l die stichting niet al jįren geleden om zeep geholpen?
Ik snap na vanavond wel beter waarom Ang3l op de zwarte lijst staat van de SOS telefonische hulpdienst. Er zijn tenslotte grenzen aan wat een mens verdragen kan... toch?
4 wachtenden? Wie zijn die andere 3 dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Welkom bij de Stichting Korrelatie afdeling Ang3l..
Er zijn nog 4 wachtende voor u, wilt u blijven hangen of morgen terugbellen?
Hij kan nu toch helemaal niet schreeuwen nu hij een zere strot en alles heeftquote:Op zondag 15 januari 2006 22:25 schreef Parleur het volgende:
Ang3l is tijdelijk even ingestort. Het is hem gewoon allemaal eventjes te veel geworden. En ik heb absoluut NIKS gedaan. Nouja... ik heb opgenomen. Maar ik kon zelf nauwelijks wat zeggen want hij brabbelde er CONSTANT hoogst ongepast en ongelegen tussendoor. M'neer Ang3l ging gewoon keihard schreeuwen zo door mijn zinnen heen! Ik ben hier het slachtoffer! Godsamme!
Ik ben zo bang voor de dag dat zun keelpijn over is!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hij kan nu toch helemaal niet schreeuwen nu hij een zere strot en alles heeft![]()
Rukpukje, hij wil niet met je neuken!! Laat hem nou met rust!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
hahaha..diegene blijft maar pushen..
Hij wil dat ik m neukquote:Op zondag 15 januari 2006 22:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Rukpukje, hij wil niet met je neuken!! Laat hem nou met rust!
Iehl! TMIquote:
Naja ik vind t melig..zie mezelf gewoon niet hem neukenquote:
en een SMS sturen durft hij nu natuurlijk al helemaal niet meerquote:Op zondag 15 januari 2006 22:35 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik ben zo bang voor de dag dat zun keelpijn over is!
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:31 schreef Parleur het volgende:
![]()
[..]
![]()
Ik hoor het toch niet... mijn oren suizen nog helemaal na!
en die duurt tot aan het volgende tournamentquote:Op zondag 15 januari 2006 22:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
de eer!!!
Oh boy...zat die al i/d planning dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die duurt tot aan het volgende tournament![]()
de rest was inderdaad minder.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:00 schreef creno het volgende:
die lama's ! voor het moordspel had ik zoiets van: "hmmm minder dit keer" maar het moordspel maakte weer een hoop goed.... plll-lll-lll-lll, toktoktoktok...
wat?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh boy...zat die al i/d planning dan?
Mag ik even mededelen dat de +5 - 5 punten toekenning nog 59 minuten van toepassing is voor de mensen die nog willen stemmen?
Wel komisch dat Ruben op het einde kwam binnenlopenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
de rest was inderdaad minder..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |