Nooit van gehoord. Lijkt me ook niks.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hoort zelfs bij mijn mooiste nr's ooit
ik heb me laten vertellen dat er ook een Nederlandse versie is, kent iemand die?
Ja je wint maar de lakesidequote:Op zondag 15 januari 2006 21:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar tegen zijn familiezijn gezichtsuitdrukking
Nee, wist ik niet nee. Maar ik weet ook niet of ik dat zou willen horenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hoort zelfs bij mijn mooiste nr's ooit
ik heb me laten vertellen dat er ook een Nederlandse versie is, kent iemand die?
Dan zeg je toch iig ja ik kom langs?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:34 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja je wint maar de lakeside
Dan kan je daarna inderdaad gewoon normaal praten tegen je ouders![]()
Dat joch zit vol emotie nu, hij moet geknuffeld worden![]()
Ik zal hem is een 180 gevenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan zeg je toch iig ja ik kom langs?
Als jij hem, of een homo, want jij bent homo, een homo in het algemeen wil ik dus zeggen, hem probeert te knuffelen dan krijg je naast een flinke linkse directe ook drie dartpijltjes in elke oogkas.
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:55 schreef LuQas het volgende:
[..]
Nou, lijkt me best wel leuke jongen eigenlijk![]()
Hij is/lijkt een beetje opdringerig.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:55 schreef LuQas het volgende:
[..]
Nou, lijkt me best wel leuke jongen eigenlijk![]()
Times were different at that age....quote:Op zondag 15 januari 2006 21:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Op je 21e zat je nog in de kast?
Ik heb je nr nietquote:
En mij bel je ook niet ondanks dat je me nummer wel hebtquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:06 schreef Cybart het volgende:
jelle heeft eenpiercing en een kamp uiterlijk...
maar weljelle
In 1999?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Times were different at that age....
*rent ook richting TRUTquote:
Neuh, er waren toch AMPER 14jarigen die out warem hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 22:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
In 1999?Dat zal wel meevallen.
mn weekend was superquote:Op zondag 15 januari 2006 22:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoe was je weekend? Irritatie en ziektevrij?
Druk met Idols en de randverschijnselen..quote:Op zondag 15 januari 2006 22:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
mn weekend was super
2 heel erg leuke dagen gehad
het jouwe?
Sweet Dreams voor onze topicpuberquote:Op zondag 15 januari 2006 22:11 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga ook braafjes in bed liggen.En dan bellen en dan slaaapen.
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mensen die vragen, worden overgeslagen..
op tijd naar bed dan!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Druk met Idols en de randverschijnselen..
ben nou uitgeput, verkouden en moe...
sliepen die dan nog niet?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef Just-Dennis het volgende:
Ik ben bij de geitjes geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |