Oh, ja, ik heb niet zoveel verstand van al dat moderne gedoequote:Op zondag 15 januari 2006 19:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je bent al 26, zoals je zelf zei, du sik neem het je niet kwalijk, maar de jeugd van tegenwoordig maakt gretig gebruik van www.google.com![]()
Whehehe, hoe kom je aan die vergelijking?quote:
Tinypic.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:11 schreef LuQas het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom plaatjes uit picserver.tk maar een paar minuten hier zichtbaar blijven?Ik had zoveel moois om met jullie te delen.
Je mag waarschijnlijk niet direct plaatjes linken vanaf een ander domein dan picserver.tk...quote:Op zondag 15 januari 2006 19:11 schreef LuQas het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom plaatjes uit picserver.tk maar een paar minuten hier zichtbaar blijven?Ik had zoveel moois om met jullie te delen.
Geen idee.. hij staat hier: http://get-it-out.skynetblogs.be/?date=20060115&unit=weeks&number=1#3004973quote:Op zondag 15 januari 2006 19:13 schreef creno het volgende:
vlarp wie was dat lekkere lichaam in de 299e post van het vorige topic ?
Het hoofd van die bovenste.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:18 schreef LuQas het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tralalalaaa
Er zijn dan twee manieren van heet zijn.. ik prefereer deze dan tochquote:Op zondag 15 januari 2006 19:19 schreef Ang3l het volgende:
Hubba hubba!
Zeg ik wil van de koorts AF he, niet nog heter worden
Wie is die euhm, mevrouw aan de rechterkant?quote:
quote:
Da's meiner freundin Samanthaquote:Op zondag 15 januari 2006 19:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wie is die euhm, mevrouw aan de rechterkant?
Oke. Ze ziet er vriendelijk uit.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's meiner freundin Samantha
Meligheid gegarandeerd als je ons samenzet
Je moet alleen als je bij ons bent de eerste 5 minuten goed volgen..anders snap je de hele avond de grappen nietquote:Op zondag 15 januari 2006 19:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oke. Ze ziet er vriendelijk uit.
Oooookeee.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je moet alleen als je bij ons bent de eerste 5 minuten goed volgen..anders snap je de hele avond de grappen niet
Muziektip voor jou: Cheri Cheri Lady van Modern Talkingquote:
Cheri, betekent dat niet goedkoop?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Muziektip voor jou: Cheri Cheri Lady van Modern Talking
(is Cheri goed geschreven? Zo kreeg ik het binnen)
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:18 schreef LuQas het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tralalalaaa
*luister*quote:Op zondag 15 januari 2006 19:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Muziektip voor jou: Cheri Cheri Lady van Modern Talking
(is Cheri goed geschreven? Zo kreeg ik het binnen)
Niks, maar ik vind het een TRS-liedjequote:Op zondag 15 januari 2006 19:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
*luister*.
Maar wat heeft het met mij te maken?
Ik helemaal zoeken naar een verborgen boodschap in de lyrics.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Niks, maar ik vind het een TRS-liedje
Gatverdamme, je klinkt als een hond/neger.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil tegen iemand opschuren in een hete club tijdens Sugababes - Nasty Ghetto
Het is ook een negernummerquote:Op zondag 15 januari 2006 19:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Gatverdamme, je klinkt als een hond/neger.
Luther Vandross-neger of Lionel Richie-neger?quote:
Zoek maar even naar Sugababes - Nasty Ghettoquote:Op zondag 15 januari 2006 19:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Luther Vandross-neger of Lionel Richie-neger?
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:00 schreef beaverhausen het volgende:
De gitaar van Christon is echt een gitaar!.
.
Mijn eten is ook op en darten begint na een tijdje wel te vervelenquote:Op zondag 15 januari 2006 20:01 schreef Just-Dennis het volgende:
Eten op en darten is leuk, nou dat dus
Neee neee ik kán wel eens to the point zijn hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 19:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik helemaal zoeken naar een verborgen boodschap in de lyrics.
Maar het is toch een vet nummer.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neee neee ik kán wel eens to the point zijn hoor
en ook een mooie jongen ook welquote:Op zondag 15 januari 2006 20:03 schreef Cybart het volgende:
JELLUH !!!!!
we zitten hier met de buurt te kijkenerg gezellig
vandaag gesnowboarderg goed
gisteren....erg gezellig/goed
Poeh poeh dat je zelfs dát weet!quote:Op zondag 15 januari 2006 20:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar het is toch een vet nummer..
Damian Marley is ooook wel leuk.
Nee.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Poeh poeh dat je zelfs dát weet!
Je hebt zeker ook Don't You Want Me van The Human League?
Jelle is geilquote:Op zondag 15 januari 2006 20:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mijn eten is ook op en darten begint na een tijdje wel te vervelenEn dat jongetje is stom
![]()
Hello, is it me you're looking for...quote:Op zondag 15 januari 2006 20:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Geweldige zeiknummers
Bek dicht.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:27 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Geweldige zeiknummers
Whahaha, KeukenConcurrent Pro Dartsteamquote:
Ik raak er helemaal opgewonden van als hij zo boos kijktquote:Op zondag 15 januari 2006 20:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zag je hoe link hij keek na de 5e set![]()
![]()
ik denk het nietquote:
Ja maar ik kijk niet naar die vriendin....quote:Op zondag 15 januari 2006 20:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik denk het niet
ik denk dat hij echt met heel andere dingen bezig is nu![]()
die vriendin is wel echt lelijk
boos, meer supercoolquote:Op zondag 15 januari 2006 20:30 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik raak er helemaal opgewonden van als hij zo boos kijkt![]()
Dan ben je zeker ook gek op Johnny Knoxville? Ja, inderdaad, hij is de grote versie van dit white trash jongetjequote:Op zondag 15 januari 2006 20:30 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik raak er helemaal opgewonden van als hij zo boos kijkt![]()
quote:
Jelle had net echt een kut legquote:Op zondag 15 januari 2006 20:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
normaal niet mijn spel, maar ik vind het nu toch ook wel spannend
Jaquote:Op zondag 15 januari 2006 20:43 schreef davidov het volgende:
takke sport, maar spannende finale zeg
Zou die Klaasen de jongste winnaar van lakeside ooit kunnen zijn straks?
Het is ook niet echt een sport voor aziatische ladyboys.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:49 schreef TehRockstar het volgende:
Al die dikke zwetende mensen bij darten.
Wax!!!! Jequote:Op zondag 15 januari 2006 20:50 schreef Waxxer het volgende:
Ik durf niet te kijken
Helemaal niet na mijn commentaar op mijn weblogDan weiger ik pertinent.
*LOL* Mama en bier?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
klamme handen
ik pak ook maar een blikje bier
Mja, ik dacht, eens een keer iets simpels en wat vrolijkersquote:Op zondag 15 januari 2006 20:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wax!!!! Jecitroen
is terug!!!!
.
ik heb ooit zo'n aziatische ladyboy het WK hot dog eten zien winnenquote:Op zondag 15 januari 2006 20:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een sport voor aziatische ladyboys..
Ik heb tijdens mijn laatste wintersport deze naam straalbezopen op bovenstaande manier door het hele gebouw lopen roepenquote:
Het geheim zit 'm in het apart eten van het brood en de worstquote:Op zondag 15 januari 2006 20:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb ooit zo'n aziatische ladyboy het WK hot dog eten zien winnen
terwijl hij helemaal niet dik was
ja dat brood wordt eerst gesopt in het waterquote:Op zondag 15 januari 2006 20:55 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het geheim zit 'm in het apart eten van het brood en de worst![]()
Ja, die Aziatische boys houden van soppen (geen idee wat deze zin betekent, maar t klinkt wel geilquote:Op zondag 15 januari 2006 20:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dat brood wordt eerst gesopt in het water
Ik ben ook 21 jaarquote:Op zondag 15 januari 2006 20:57 schreef Just-Dennis het volgende:
21 jaar!
Pffff ik wil zn 06 nummer enzo![]()
![]()
Ik vind het een ranzig varken wat enorm kinderachtig is. Als die man het moeilijk krijgt wordt ie me een partij chagrijning, gaat ie gutsen van het zweet en kijkt ie z'n tegenstanders niet meer aan als die eenmaal winnen. Kinderachtig hangbuikzwijntje is 'tquote:Op zondag 15 januari 2006 20:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een loser die Barneveld, hij gaf hem bewust geen hand
Hot.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb ooit zo'n aziatische ladyboy het WK hot dog eten zien winnen
terwijl hij helemaal niet dik was
quote:
Wat een eng klein meisjequote:
Ik giechelde toen ik 'kinderachtig hangbuikzwijntje' hardop zei.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het een ranzig varken wat enorm kinderachtig is. Als die man het moeilijk krijgt wordt ie me een partij chagrijning, gaat ie gutsen van het zweet en kijkt ie z'n tegenstanders niet meer aan als die eenmaal winnen. Kinderachtig hangbuikzwijntje is 't
O wacht, ik kijk dit soort dingen niet.
Blech! KAMP! KAAAAAAAAMP!![]()
Aaahh well, pretty good yearquote:Op zondag 15 januari 2006 21:02 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik ook, tralalalaaa
1984 was een goed jaar, al zeg ik het zelf.![]()
Ah jij had hem ook al meegegrabbeldquote:Op zondag 15 januari 2006 21:04 schreef Timmah het volgende:
[afbeelding]
Net Lemony Snicket gekeken. Gisteren voor 5 euro meegenomen. Ik vond em erg leuk!.
Doen we net of je 21 bentquote:Op zondag 15 januari 2006 21:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jamaar jamaar ....
*gaat zich in de hoek oil-of-olazen cq anti age wrinkle cremeren*
Dat is geen meisje.quote:
Hmmm, wie zegt dat ik van 1984 benquote:Op zondag 15 januari 2006 21:02 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik ook, tralalalaaa
1984 was een goed jaar, al zeg ik het zelf.![]()
Mjah, samen met Trainspotting. Die heb ik ook nog nooit gezien.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah jij had hem ook al meegegrabbeld
Vond hem ook erg ok.
*LOL* YAAAAYquote:
Vooruit dan maar: je kan ook nog wel voor 21 doorgaanquote:Op zondag 15 januari 2006 21:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jamaar jamaar ....
*gaat zich in de hoek oil-of-olazen cq anti age wrinkle cremeren*
quote:
Mja dan wordt het niksquote:Op zondag 15 januari 2006 21:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* YAAAAY
O nee wacht... toen ik 21 was zat ik nog thuis, in de kast en zoende ik met een hetero, die al een vriendin had in ons vriendengroepje .... *spoelt snel door naar 23*
Was je zenuwachtig?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:09 schreef Waxxer het volgende:
De manier van reageren van Raymond van B. is dan wel weer intens genieten
De blik van een pestend kind, wiens lego is afgepakt
Op je 21e zat je nog in de kast?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* YAAAAY
O nee wacht... toen ik 21 was zat ik nog thuis, in de kast en zoende ik met een hetero, die al een vriendin had in ons vriendengroepje .... *spoelt snel door naar 23*
Dat staat in je fotoboekquote:Op zondag 15 januari 2006 21:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hmmm, wie zegt dat ik van 1984 ben![]()
Hij baaaaaaaaalllt als een stekker dat zo'n klein kutjoch (in zijn ogen dan) de overwinning pakt.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:10 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Was je zenuwachtig?
"nee echt niet"![]()
Snelle Jellequote:Op zondag 15 januari 2006 21:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hij baaaaaaaaalllt als een stekker dat zo'n klein kutjoch (in zijn ogen dan) de overwinning pakt.
En hij is prof. darter en kan het wel shaken bepaalde contracten te krijgen die hem weer voorzien van een inkomen.Plus dus het feit dat die Jelledinges kwam en meteen wint enzo
Nou ja, die raakt hij vast kwijt, op termijn, of een lager bedrag (voorwaarden qua prestaties).quote:Op zondag 15 januari 2006 21:12 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Snelle Jelle
Ach zou Barney niet al genoeg geld en sponsor shit hebben?
Dan kan hij altijd nog post rondbrengenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, die raakt hij vast kwijt, op termijn, of een lager bedrag (voorwaarden qua prestaties).
Gelukstelegrammen naar Jellequote:Op zondag 15 januari 2006 21:15 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dan kan hij altijd nog post rondbrengen
Soow hey, de beste pijltjeswerper komt uit ons eigen Alphen-Chaamquote:Op zondag 15 januari 2006 20:58 schreef Waxxer het volgende:
Soow hey, de beste pijltjeswerper komt uit ons eigen Holland?!
Hallelujahquote:Op zondag 15 januari 2006 21:11 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dat staat in je fotoboek![]()
Ik kan soms zo droevig worden als ik Jeff Buckley luister
Hij praat ook met een zachte gquote:Op zondag 15 januari 2006 21:16 schreef creno het volgende:
[..]
Soow hey, de beste pijltjeswerper komt uit ons eigen Alphen-Chaam
Rufus Wrainwright.quote:
Jeff Buckley. No contest.quote:
Nou ga dan maar is naar de oogarts ofzoquote:Op zondag 15 januari 2006 21:20 schreef petre86 het volgende:
hijs geadopteerd?
broer lijkt totaal niet op hem
en moeder ook niet
nee hoor, want:quote:Op zondag 15 januari 2006 21:20 schreef petre86 het volgende:
hijs geadopteerd?
en moeder ook niet
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:21 schreef creno het volgende:
en ik heb hem nog nooit gezien, hij is van de leeftijd van mijn zusje, zij kent hem ook niet.
Wat ik wel heb gehoord, vroeger waren er eens vieren mensen: Ad en Betty, Chris en Dina (fictieve namen). A en B waren een stel, en C en D waren een stel.
A en D wilde samen verder dus ruilden ze van partner en zo werden A en D een setje en B en C. A en D kregen kinderen en één ervan was Jelle, maar A en D gingen uit elkaar.
B en C zijn nog steeds samen !
Das nog eens grappig dorps nieuws he
Zie je Timmah? Het ligt dus niet aan mij.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:20 schreef LuQas het volgende:
[..]
Precies, zijn versie is onbenaderbaar.![]()
Whatever.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:20 schreef LuQas het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:20 schreef petre86 het volgende:
hijs geadopteerd?
en moeder ook niet
* Look of Death *quote:Op zondag 15 januari 2006 21:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zie je Timmah? Het ligt dus niet aan mij..
Dank jequote:
Hoort zelfs bij mijn mooiste nr's ooitquote:Op zondag 15 januari 2006 21:20 schreef LuQas het volgende:
[..]
Volgens mij WIL ik die niet kennen.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb me laten vertellen dat er ook een Nederlandse versie is, kent iemand die?
Ja maar tegen zijn familiequote:Op zondag 15 januari 2006 21:26 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dank je
Ok
Dank je wel
Maar dat kwam ook door de seconde vertraging
Nooit van gehoord. Lijkt me ook niks.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hoort zelfs bij mijn mooiste nr's ooit
ik heb me laten vertellen dat er ook een Nederlandse versie is, kent iemand die?
Ja je wint maar de lakesidequote:Op zondag 15 januari 2006 21:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar tegen zijn familiezijn gezichtsuitdrukking
Nee, wist ik niet nee. Maar ik weet ook niet of ik dat zou willen horenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hoort zelfs bij mijn mooiste nr's ooit
Dan zeg je toch iig ja ik kom langs?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:34 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja je wint maar de lakeside
Dan kan je daarna inderdaad gewoon normaal praten tegen je ouders![]()
Dat joch zit vol emotie nu, hij moet geknuffeld worden![]()
Ik zal hem is een 180 gevenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan zeg je toch iig ja ik kom langs?
Als jij hem, of een homo, want jij bent homo, een homo in het algemeen wil ik dus zeggen, hem probeert te knuffelen dan krijg je naast een flinke linkse directe ook drie dartpijltjes in elke oogkas.
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:55 schreef LuQas het volgende:
[..]
Nou, lijkt me best wel leuke jongen eigenlijk![]()
Hij is/lijkt een beetje opdringerig.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:55 schreef LuQas het volgende:
[..]
Nou, lijkt me best wel leuke jongen eigenlijk![]()
Times were different at that age....quote:Op zondag 15 januari 2006 21:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Op je 21e zat je nog in de kast?
Ik heb je nr nietquote:
En mij bel je ook niet ondanks dat je me nummer wel hebtquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:06 schreef Cybart het volgende:
jelle heeft eenpiercing en een kamp uiterlijk...
maar weljelle
In 1999?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Times were different at that age....
*rent ook richting TRUTquote:
Neuh, er waren toch AMPER 14jarigen die out warem hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 22:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
In 1999?Dat zal wel meevallen.
mn weekend was superquote:Op zondag 15 januari 2006 22:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoe was je weekend? Irritatie en ziektevrij?
Druk met Idols en de randverschijnselen..quote:Op zondag 15 januari 2006 22:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
mn weekend was super
2 heel erg leuke dagen gehad
het jouwe?
Sweet Dreams voor onze topicpuberquote:Op zondag 15 januari 2006 22:11 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga ook braafjes in bed liggen.En dan bellen en dan slaaapen.
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mensen die vragen, worden overgeslagen..
op tijd naar bed dan!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Druk met Idols en de randverschijnselen..
ben nou uitgeput, verkouden en moe...
sliepen die dan nog niet?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef Just-Dennis het volgende:
Ik ben bij de geitjes geweest
Nee toen ik eerder op de avond kwam hadden ze geen honger en net deden ze beeeheeeheheeeequote:Op zondag 15 januari 2006 22:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sliepen die dan nog niet?
of schrokken ze wakker toen je het licht aanmaakte?
Ja ik deed het ook met een streep erdoorquote:Op zondag 15 januari 2006 22:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
let op je woorden met al die homo's hier!
Nah t is eerder mentaal moe dan lichamelijk moe.quote:
Evert Kwokquote:
dan nogquote:Op zondag 15 januari 2006 22:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nah t is eerder mentaal moe dan lichamelijk moe.
Nu?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:19 schreef Cybart het volgende:
*vinger opsteek*
meneeeeeeeeeer, ik moet plassen
Ruben en Nathanquote:Op zondag 15 januari 2006 22:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan nog
ik ga ook zo... nouja... na ruben en sarah (nouja hopenlijk)
en nog meer hopenlijks....
maar ik moet morgen ook weer naar school voor het eerst dit jaar
Welkom bij de Stichting Korrelatie afdeling Ang3l..quote:Op zondag 15 januari 2006 22:25 schreef Parleur het volgende:
Ang3l is tijdelijk even ingestort. Het is hem gewoon allemaal eventjes te veel geworden. En ik heb absoluut NIKS gedaan. Nouja... ik heb opgenomen. Maar ik kon zelf nauwelijks wat zeggen want hij brabbelde er CONSTANT hoogst ongepast en ongelegen tussendoor. M'neer Ang3l ging gewoon keihard schreeuwen zo door mijn zinnen heen! Ik ben hier het slachtoffer! Godsamme!
quote:
Heeft Ang3l die stichting niet al járen geleden om zeep geholpen?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Welkom bij de Stichting Korrelatie afdeling Ang3l..
Er zijn nog 4 wachtende voor u, wilt u blijven hangen of morgen terugbellen?
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:26 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
* Sunjammer zet speciaal voor Parleur een lief lang muziekje op
Ze hebben een speciale afdeling voor m in t leven geroepen:quote:Op zondag 15 januari 2006 22:30 schreef Parleur het volgende:
[..]
Heeft Ang3l die stichting niet al járen geleden om zeep geholpen?
Ik snap na vanavond wel beter waarom Ang3l op de zwarte lijst staat van de SOS telefonische hulpdienst. Er zijn tenslotte grenzen aan wat een mens verdragen kan... toch?
4 wachtenden? Wie zijn die andere 3 dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Welkom bij de Stichting Korrelatie afdeling Ang3l..
Er zijn nog 4 wachtende voor u, wilt u blijven hangen of morgen terugbellen?
Hij kan nu toch helemaal niet schreeuwen nu hij een zere strot en alles heeftquote:Op zondag 15 januari 2006 22:25 schreef Parleur het volgende:
Ang3l is tijdelijk even ingestort. Het is hem gewoon allemaal eventjes te veel geworden. En ik heb absoluut NIKS gedaan. Nouja... ik heb opgenomen. Maar ik kon zelf nauwelijks wat zeggen want hij brabbelde er CONSTANT hoogst ongepast en ongelegen tussendoor. M'neer Ang3l ging gewoon keihard schreeuwen zo door mijn zinnen heen! Ik ben hier het slachtoffer! Godsamme!
Ik ben zo bang voor de dag dat zun keelpijn over is!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hij kan nu toch helemaal niet schreeuwen nu hij een zere strot en alles heeft![]()
Rukpukje, hij wil niet met je neuken!! Laat hem nou met rust!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
hahaha..diegene blijft maar pushen..
Hij wil dat ik m neukquote:Op zondag 15 januari 2006 22:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Rukpukje, hij wil niet met je neuken!! Laat hem nou met rust!
Iehl! TMIquote:
Naja ik vind t melig..zie mezelf gewoon niet hem neukenquote:
en een SMS sturen durft hij nu natuurlijk al helemaal niet meerquote:Op zondag 15 januari 2006 22:35 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik ben zo bang voor de dag dat zun keelpijn over is!
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:31 schreef Parleur het volgende:
![]()
[..]
![]()
Ik hoor het toch niet... mijn oren suizen nog helemaal na!
en die duurt tot aan het volgende tournamentquote:Op zondag 15 januari 2006 22:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
de eer!!!
Oh boy...zat die al i/d planning dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die duurt tot aan het volgende tournament![]()
de rest was inderdaad minder.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:00 schreef creno het volgende:
die lama's ! voor het moordspel had ik zoiets van: "hmmm minder dit keer" maar het moordspel maakte weer een hoop goed.... plll-lll-lll-lll, toktoktoktok...
wat?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh boy...zat die al i/d planning dan?
Mag ik even mededelen dat de +5 - 5 punten toekenning nog 59 minuten van toepassing is voor de mensen die nog willen stemmen?
Wel komisch dat Ruben op het einde kwam binnenlopenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
de rest was inderdaad minder..
en dan toch weer gewoon terug naar 1 maal +2 en 2 keer -2?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh boy...zat die al i/d planning dan?
Mag ik even mededelen dat de +5 - 5 punten toekenning nog 59 minuten van toepassing is voor de mensen die nog willen stemmen?
Het blijft een geil ventje.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:05 schreef creno het volgende:Bart Spring in 't Veld - deel 1
a dirty mind is a joy for ever
Je hebt ook wel weer oog voor de details en de daarbij behorende associatiesquote:Op zondag 15 januari 2006 23:05 schreef creno het volgende:Bart Spring in 't Veld - deel 1
a dirty mind is a joy for ever
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb een GROTE fout gemaakt in het Tournament, hopenlijk wordt mijn slordigheid me vergeven, ik heb al een poging tot herstel ingezet, maar ik besef ook dat mijn fout meer consequentie's met zig mee zal dragen
Sweet Dreams Crenoquote:Op zondag 15 januari 2006 23:28 schreef creno het volgende:
dag fokkers en fokkinnetjes, dat was het dan al weer !
ik duik mijn bedje in, truste en aan degene die doorposten: have fun
Wel erg zwaar hoor. Sodeju.quote:
6.2quote:Op zondag 15 januari 2006 23:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
jemig dat MSN 8 is wel enorm anders
Wist je een beetje waar hij over ging? Ik heb de film een tijd geleden gedownload zonder er iets vanaf te weten, dan komt zoiets wel even heel rauw op je dak vallen. Maar het is wel een enorm goeie film.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel erg zwaar hoor. Sodeju.
gaat over kindermisbruik en de manier waarom 2 jongens er mee omgaan. De ene wordt een hoertje en de ander heeft blackouts en is er van overtuigd dat hij ontvoerd is door aliens. Pas later komen de 2 samen en komt er dus aan het licht wat er gebeurd is.
Brrrrrrrr. Akelige scenes.
Maar jij wil nog vragen even ruig en wild doen?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:51 schreef Just-Dennis het volgende:
Tis zeker zondagavond en de vakanties zijn op, tis zoooooo rustig overal
Nee, dat zeg ik toch nietquote:Op zondag 15 januari 2006 23:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij wil nog vragen even ruig en wild doen?
en wat houd je daarbij tegen?
Sweet Dreams dan ook voor Just_Dennisquote:Op zondag 15 januari 2006 23:55 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik toch niet
Ik merk op dat het gewoon overal rustig is
En ik ga ook slapen dus![]()
Grrrrr waarom altijd die _ ipv de -quote:Op zondag 15 januari 2006 23:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sweet Dreams dan ook voor Just_Dennis![]()
Ja ik wist 't wel halfquote:Op zondag 15 januari 2006 23:47 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Wist je een beetje waar hij over ging? Ik heb de film een tijd geleden gedownload zonder er iets vanaf te weten, dan komt zoiets wel even heel rauw op je dak vallen. Maar het is wel een enorm goeie film.
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
waxxer kun je het me vergeven?
Sorry meneerquote:Op zondag 15 januari 2006 23:56 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Grrrrr waarom altijd die _ ipv de -![]()
Nou, ja, kijk, ik dacht ik doe weer eens wat lentezomerzonnenachtig ietsquote:Op zondag 15 januari 2006 23:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WaxjeIk vond de oude citroen passender!
Kweet hetquote:Op zondag 15 januari 2006 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sorry meneer
zal de volgende keer niet meer gebeuren hoor
niet boos zijn hoor Just-Dennis
is geen kwaaie opzet![]()
Doei Waxxer!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:58 schreef Just-Dennis het volgende:
Oh ja nou ja
trusten enzo ofzo en tot morgen denk ik misschien ik zie wel en ja het kan zijn dat ik er wel ben of niet maar ja dat komt morgen wel want nu ga ik slapen enzo en morgen eerst werken en ja dat is leuk en ik heb er zin in dus en mijn nickname is met een gewoon streepje ook wel een minnetje en dus niet met een laag streepje ook wel een underscore ofzo iets ik weet het niet nou doei
Shit, ik ga op je lijkenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Doei Waxxer!Slaap lekker en morgen weer een mooooiiie dag!
![]()
Inderdaad, dat had dus ook een post van jouw hand kunnen zijn Waxxerquote:Op maandag 16 januari 2006 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Doei Waxxer!Slaap lekker en morgen weer een mooooiiie dag!
![]()
Dag, zoon!quote:Op maandag 16 januari 2006 00:01 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Shit, ik ga op je lijken
Stef Bos![]()
dat is de "standaard" instelling bij gebruik van een 17 inch monitorquote:Op maandag 16 januari 2006 00:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is nou een normale instelling voor je beeldschermresolutie?
sinds ik films op mijn tv kan kijken vanaf mijn pc en ik iedere keer waneer ik terug ga naar mijn monitor mijn instellingen moet wijzigen blijf ik vanalles uitproberen en kom ik er niet goed uit
en nu met msn8 ben ik geneigd de resolutie nog hoger te zetten nu is het 1024x768
Ach d'r mag vast nog wel de hele week op mij gestemd wordenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
dank je, stroekie, als ik jou toch niet had, aan jou hebben we iets, eigenlijk zou ik nu op je moeten stemmen, maar ik heb eerst iets goed te maken als je het niet erg vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |