Ik vind het een ranzig varken wat enorm kinderachtig is. Als die man het moeilijk krijgt wordt ie me een partij chagrijning, gaat ie gutsen van het zweet en kijkt ie z'n tegenstanders niet meer aan als die eenmaal winnen. Kinderachtig hangbuikzwijntje is 'tquote:Op zondag 15 januari 2006 20:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat een loser die Barneveld, hij gaf hem bewust geen hand
Hot.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb ooit zo'n aziatische ladyboy het WK hot dog eten zien winnen
terwijl hij helemaal niet dik was
quote:
Wat een eng klein meisjequote:
Ik giechelde toen ik 'kinderachtig hangbuikzwijntje' hardop zei.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het een ranzig varken wat enorm kinderachtig is. Als die man het moeilijk krijgt wordt ie me een partij chagrijning, gaat ie gutsen van het zweet en kijkt ie z'n tegenstanders niet meer aan als die eenmaal winnen. Kinderachtig hangbuikzwijntje is 't
O wacht, ik kijk dit soort dingen niet.
Blech! KAMP! KAAAAAAAAMP!![]()
Aaahh well, pretty good yearquote:Op zondag 15 januari 2006 21:02 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik ook, tralalalaaa
1984 was een goed jaar, al zeg ik het zelf.![]()
Ah jij had hem ook al meegegrabbeldquote:Op zondag 15 januari 2006 21:04 schreef Timmah het volgende:
[afbeelding]
Net Lemony Snicket gekeken. Gisteren voor 5 euro meegenomen. Ik vond em erg leuk!.
Doen we net of je 21 bentquote:Op zondag 15 januari 2006 21:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jamaar jamaar ....
*gaat zich in de hoek oil-of-olazen cq anti age wrinkle cremeren*
Dat is geen meisje.quote:
Hmmm, wie zegt dat ik van 1984 benquote:Op zondag 15 januari 2006 21:02 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik ook, tralalalaaa
1984 was een goed jaar, al zeg ik het zelf.![]()
Mjah, samen met Trainspotting. Die heb ik ook nog nooit gezien.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah jij had hem ook al meegegrabbeld
Vond hem ook erg ok.
*LOL* YAAAAYquote:
Vooruit dan maar: je kan ook nog wel voor 21 doorgaanquote:Op zondag 15 januari 2006 21:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jamaar jamaar ....
*gaat zich in de hoek oil-of-olazen cq anti age wrinkle cremeren*
quote:
Mja dan wordt het niksquote:Op zondag 15 januari 2006 21:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* YAAAAY
O nee wacht... toen ik 21 was zat ik nog thuis, in de kast en zoende ik met een hetero, die al een vriendin had in ons vriendengroepje .... *spoelt snel door naar 23*
Was je zenuwachtig?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:09 schreef Waxxer het volgende:
De manier van reageren van Raymond van B. is dan wel weer intens genieten
De blik van een pestend kind, wiens lego is afgepakt
Op je 21e zat je nog in de kast?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* YAAAAY
O nee wacht... toen ik 21 was zat ik nog thuis, in de kast en zoende ik met een hetero, die al een vriendin had in ons vriendengroepje .... *spoelt snel door naar 23*
Dat staat in je fotoboekquote:Op zondag 15 januari 2006 21:05 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hmmm, wie zegt dat ik van 1984 ben![]()
Hij baaaaaaaaalllt als een stekker dat zo'n klein kutjoch (in zijn ogen dan) de overwinning pakt.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:10 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Was je zenuwachtig?
"nee echt niet"![]()
Snelle Jellequote:Op zondag 15 januari 2006 21:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hij baaaaaaaaalllt als een stekker dat zo'n klein kutjoch (in zijn ogen dan) de overwinning pakt.
En hij is prof. darter en kan het wel shaken bepaalde contracten te krijgen die hem weer voorzien van een inkomen.Plus dus het feit dat die Jelledinges kwam en meteen wint enzo
Nou ja, die raakt hij vast kwijt, op termijn, of een lager bedrag (voorwaarden qua prestaties).quote:Op zondag 15 januari 2006 21:12 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Snelle Jelle
Ach zou Barney niet al genoeg geld en sponsor shit hebben?
Dan kan hij altijd nog post rondbrengenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, die raakt hij vast kwijt, op termijn, of een lager bedrag (voorwaarden qua prestaties).
Gelukstelegrammen naar Jellequote:Op zondag 15 januari 2006 21:15 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dan kan hij altijd nog post rondbrengen
Soow hey, de beste pijltjeswerper komt uit ons eigen Alphen-Chaamquote:Op zondag 15 januari 2006 20:58 schreef Waxxer het volgende:
Soow hey, de beste pijltjeswerper komt uit ons eigen Holland?!
Hallelujahquote:Op zondag 15 januari 2006 21:11 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dat staat in je fotoboek![]()
Ik kan soms zo droevig worden als ik Jeff Buckley luister
Hij praat ook met een zachte gquote:Op zondag 15 januari 2006 21:16 schreef creno het volgende:
[..]
Soow hey, de beste pijltjeswerper komt uit ons eigen Alphen-Chaam
Rufus Wrainwright.quote:
Jeff Buckley. No contest.quote:
Nou ga dan maar is naar de oogarts ofzoquote:Op zondag 15 januari 2006 21:20 schreef petre86 het volgende:
hijs geadopteerd?
broer lijkt totaal niet op hem
en moeder ook niet
nee hoor, want:quote:Op zondag 15 januari 2006 21:20 schreef petre86 het volgende:
hijs geadopteerd?
en moeder ook niet
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:21 schreef creno het volgende:
en ik heb hem nog nooit gezien, hij is van de leeftijd van mijn zusje, zij kent hem ook niet.
Wat ik wel heb gehoord, vroeger waren er eens vieren mensen: Ad en Betty, Chris en Dina (fictieve namen). A en B waren een stel, en C en D waren een stel.
A en D wilde samen verder dus ruilden ze van partner en zo werden A en D een setje en B en C. A en D kregen kinderen en één ervan was Jelle, maar A en D gingen uit elkaar.
B en C zijn nog steeds samen !
Das nog eens grappig dorps nieuws he
Zie je Timmah? Het ligt dus niet aan mij.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:20 schreef LuQas het volgende:
[..]
Precies, zijn versie is onbenaderbaar.![]()
Whatever.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:20 schreef LuQas het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:20 schreef petre86 het volgende:
hijs geadopteerd?
en moeder ook niet
* Look of Death *quote:Op zondag 15 januari 2006 21:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zie je Timmah? Het ligt dus niet aan mij..
Dank jequote:
Hoort zelfs bij mijn mooiste nr's ooitquote:Op zondag 15 januari 2006 21:20 schreef LuQas het volgende:
[..]
Volgens mij WIL ik die niet kennen.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb me laten vertellen dat er ook een Nederlandse versie is, kent iemand die?
Ja maar tegen zijn familiequote:Op zondag 15 januari 2006 21:26 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dank je
Ok
Dank je wel
Maar dat kwam ook door de seconde vertraging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |