Nee.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Poeh poeh dat je zelfs dát weet!
Je hebt zeker ook Don't You Want Me van The Human League?
Jelle is geilquote:Op zondag 15 januari 2006 20:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mijn eten is ook op en darten begint na een tijdje wel te vervelenEn dat jongetje is stom
![]()
Hello, is it me you're looking for...quote:Op zondag 15 januari 2006 20:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Geweldige zeiknummers
Bek dicht.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:27 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Geweldige zeiknummers
Whahaha, KeukenConcurrent Pro Dartsteamquote:
Ik raak er helemaal opgewonden van als hij zo boos kijktquote:Op zondag 15 januari 2006 20:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zag je hoe link hij keek na de 5e set![]()
![]()
ik denk het nietquote:
Ja maar ik kijk niet naar die vriendin....quote:Op zondag 15 januari 2006 20:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik denk het niet
ik denk dat hij echt met heel andere dingen bezig is nu![]()
die vriendin is wel echt lelijk
boos, meer supercoolquote:Op zondag 15 januari 2006 20:30 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik raak er helemaal opgewonden van als hij zo boos kijkt![]()
Dan ben je zeker ook gek op Johnny Knoxville? Ja, inderdaad, hij is de grote versie van dit white trash jongetjequote:Op zondag 15 januari 2006 20:30 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik raak er helemaal opgewonden van als hij zo boos kijkt![]()
quote:
Jelle had net echt een kut legquote:Op zondag 15 januari 2006 20:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
normaal niet mijn spel, maar ik vind het nu toch ook wel spannend
Jaquote:Op zondag 15 januari 2006 20:43 schreef davidov het volgende:
takke sport, maar spannende finale zeg
Zou die Klaasen de jongste winnaar van lakeside ooit kunnen zijn straks?
Het is ook niet echt een sport voor aziatische ladyboys.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:49 schreef TehRockstar het volgende:
Al die dikke zwetende mensen bij darten.
Wax!!!! Jequote:Op zondag 15 januari 2006 20:50 schreef Waxxer het volgende:
Ik durf niet te kijken
Helemaal niet na mijn commentaar op mijn weblogDan weiger ik pertinent.
*LOL* Mama en bier?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
klamme handen
ik pak ook maar een blikje bier
Mja, ik dacht, eens een keer iets simpels en wat vrolijkersquote:Op zondag 15 januari 2006 20:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wax!!!! Jecitroen
is terug!!!!
.
ik heb ooit zo'n aziatische ladyboy het WK hot dog eten zien winnenquote:Op zondag 15 januari 2006 20:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een sport voor aziatische ladyboys..
Ik heb tijdens mijn laatste wintersport deze naam straalbezopen op bovenstaande manier door het hele gebouw lopen roepenquote:
Het geheim zit 'm in het apart eten van het brood en de worstquote:Op zondag 15 januari 2006 20:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb ooit zo'n aziatische ladyboy het WK hot dog eten zien winnen
terwijl hij helemaal niet dik was
ja dat brood wordt eerst gesopt in het waterquote:Op zondag 15 januari 2006 20:55 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het geheim zit 'm in het apart eten van het brood en de worst![]()
Ja, die Aziatische boys houden van soppen (geen idee wat deze zin betekent, maar t klinkt wel geilquote:Op zondag 15 januari 2006 20:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dat brood wordt eerst gesopt in het water
Ik ben ook 21 jaarquote:Op zondag 15 januari 2006 20:57 schreef Just-Dennis het volgende:
21 jaar!
Pffff ik wil zn 06 nummer enzo![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |