abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34128302
Nouja, onder kemphanen bevinden zich een aantal homoseksuele travestieten...
Je ziet het gewoon al aan het verenkleed... bunch o' poofs.
quote:
16 januari 2006

Populaties kemphanen blijken voor één tot twee procent te bestaan uit homoseksuele travestieten. Dat heeft de Rijksuniversiteit Groningen, die onderzoek deed naar de dieren, vrijdag bekendgemaakt.

Het gaat om mannetjes die in kleur en vorm nauwelijks te onderscheiden zijn van vrouwtjes. Ze werden daarom tot nu toe aangezien voor uit de kluiten gewassen vrouwelijke kemphanen. De travestieten vertonen volop homoseksueel gedrag: ze paren met mannetjes.

Er zijn nu drie soorten mannetjeskemphanen. Eerder werd al bekend dat er twee typen mannen bestonden: een type 'honkman' dat op baltsplaatsen een territorium verdedigt en een type 'satelliet' dat geen honk verdedigt, maar op en rond de baltsplaats scharrelt en door de honkmannen wordt getolereerd.

Bron: ANP
Zie je wel, het is gewoon de Natuur. .
pi_35688063
In de natuur worden ze toch afgeschoten?

Was eigenlijk naar een topic van je opzoek omdat je recent verhuist ben en ik nieuwsgierig ben naar je hokkie...
En toen zag ik deze topic zo leeg....
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_35688405
Waar heb ik die aandacht aan verdiend? .
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:04:23 #4
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_35689619
Krijgen ze ook vogelgriep?
pi_35691837
Als wij ze tegenkomen in de stal moeten we ze de nek omdraaien
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 11:08:31 #6
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_35704658
lekker laten gaan zou ik zeggen.
---> F&F
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zaterdag 4 maart 2006 @ 14:30:41 #7
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_35710172
3.1.6.3 Het dierenrijk

Uit hetzelfde onderzoek bleek dat homoseksualiteit ook in het dierenrijk veelvuldig voorkomt, zowel in het wild als in gevangenschap.

Wanneer we praten over de seksuele oriëntatie van de mens, dan praten we over een gevoel: tot wie voelt men zich aangetrokken, op wie wordt men verliefd. De werkelijke seksuele activiteit die iemand vertoont, kan in principe tegen zijn werkelijke seksuele oriëntatie indruisen. Zover bekend, maken dieren niet dezelfde gevoelens van verliefdheid en passie door als mensen. De seksuele activiteit van dieren wordt hormoniaal geregeld en komt meestal alleen voor in vruchtbare periodes.

Bron: http://www.dvh-net.com/Ga(...)dy_hoofdstuk_3-1.htm
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')