Gewoon, zoals een beetje Aziaat, met water dan maar?quote:
http://www.gay.nl/TTKquote:Op maandag 16 januari 2006 16:26 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gewoon, zoals een beetje Aziaat, met water dan maar?![]()
Geen kans voor je lieverd, hij praat namelijk liever met mensen van zijn leefdtijd.quote:
Pfft.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:30 schreef Semisane het volgende:
[..]
Geen kans voor je lieverd, hij praat namelijk liever met mensen van zijn leefdtijd.
Oh...echt? Ik bedoel dat tie leuk is, ik verwacht er namelijk bar weinig van, sterker nog, zelfs met mijn pathe unlimited pas, twijfel of ik wel er naar toe wil gaan.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:30 schreef Ryan_R het volgende:
Goeiemiddag allemaal!!!
Saw 2 is echt vet! Afgelopen zaterdag met mijn schatje gezien![]()
Je hebt je echte leefdtijd nog niet aan hem doorgegeven?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Pfft.Ik krijg nog steeds antwoord.
wie zijn dit?quote:
Mijn muzieksmaak is meer dan makkelijke popliedjesquote:Op maandag 16 januari 2006 16:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wie zijn dit?
Dit kan ik dan weer helemaal niet rijmen met je Idols-manie...
Ga je mij ook stalken als ik volgend jaar mee doe aan Idols?
Daarom luister je namelijk naarquote:Op maandag 16 januari 2006 16:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak is meer dan makkelijke popliedjes
Heusch.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:34 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je hebt je echte leefdtijd nog niet aan hem doorgegeven?![]()
Plaag je maar een beetje hoor.
Zo lang als het duurt.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gelukkig heb ik sinds ik weer thuis woon een ingebouwd spamfilter voor onder de 15
Oh gut....vertel...doet eens onsachteroverslaan met jou ver ontwikkelde muzieksmaak. En ok vooruit, K3 tellen we dit keer ook mee.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Daarom luister je namelijk naarSimple Plan
K3?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:42 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oh gut....vertel...doet eens onsachteroverslaan met jou ver ontwikkelde muzieksmaak. En ok vooruit, K3 tellen we dit keer ook mee.
een woning met 2 ruime slaapkamers en een tuintjequote:Op maandag 16 januari 2006 16:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik denk dat er dit jaar toch nog wel een nieuw huisje in zit voor mij, moest net mijn woonwens komen specificeren
He!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
een woning met 2 ruime slaapkamers en een tuintje![]()
Tuinieren.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
een woning met 2 ruime slaapkamers en een tuintje![]()
zeg Jan Smit heeft zn eerste revival te pakken hoor!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
al die namen van die artiesten tegenwoordig, waar is de tijd gebleven dat Corry Konings, Jacques Herb, Koos Alberts en marianne Weber nog hip waren
Pardon....is die tijd er ooit geweest dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
al die namen van die artiesten tegenwoordig, waar is de tijd gebleven dat Corry Konings, Jacques Herb, Koos Alberts en marianne Weber nog hip waren
ja dus?quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:54 schreef Semisane het volgende:
Anyways Ik ga er maar weer vandoor.![]()
CDP Als we vanaaf naar Narnia gaan, zal ik wel ff een schreeuw geven over MSN, maar de kans is praktisch 0, maar je weer nooit met Ramon.
natuurlijk mag Heintje, met Mama aan dat lijstje ook niet ontbreken en de kermisklantenquote:Op maandag 16 januari 2006 16:52 schreef Semisane het volgende:
[..]
Pardon....is die tijd er ooit geweest dan?Nou ja...wellicht heb ik dat gemist Ook niet iets wat ik bepaald erg vind trouwens
Ben blij dat ik met The Beatles, Rolling Stones, CSNY enz ben opgegroeid, dat maakte dat toen ik 14 of 15 was ik naar Pearl Jam, Alice in chains, Soundgarden, Faith No More enz ging luisteren...ipv...tja...2 Brothers on the 4th floor?![]()
Jawel, maar het viel me op.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dus?
mag ik dan nog geen huisje met 2 ruime slaapkamers en een tuintje nemen?
wat bedoel je daar nou mee?quote:
Ik hou van die spontaniteit.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Je kent je mannetje niet goed genoeg of houd je gewoon van die spontaniteit?
Gefeliciteerd! Geen idee wat je er aan kan hebben, maar toch harstikke goed hoor!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:54 schreef LuQas het volgende:
Ik krijg zojuist mijn tentamencijfer Wetenschapsfilosofie binnen: een 10.
Derrida kent nu officieel geen geheimen meer voor me
quote:
te gek he die manquote:
omdat ik ouwelijke uitspraken heb of vanwege mijn uiterlijk?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:03 schreef TehRockstar het volgende:
Ik wil niet beledigend zijn ofzo, maar ik had je iets ouder geschat.
als je deel 1 goed vond is het echt een aanrader, het is trouwens zowiezo wel een aanrader !quote:Op maandag 16 januari 2006 16:33 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oh...echt? Ik bedoel dat tie leuk is, ik verwacht er namelijk bar weinig van, sterker nog, zelfs met mijn pathe unlimited pas, twijfel of ik wel er naar toe wil gaan.![]()
Ik heb 1 nog steeds niet gezienquote:Op maandag 16 januari 2006 17:07 schreef creno het volgende:
[..]
als je deel 1 goed vond is het echt een aanrader, het is trouwens zowiezo wel een aanrader !
netjesquote:Op maandag 16 januari 2006 16:54 schreef LuQas het volgende:
Ik krijg zojuist mijn tentamencijfer Wetenschapsfilosofie binnen: een 10.
Derrida kent nu officieel geen geheimen meer voor me
[afbeelding]
Il n'y a pas de hors-texte
Een gekkenhuis?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe dan ook, moeders heeft ook een erg zwaar leven gehad
ik ben afgeleefd
3 oorlogen meegemaakt
aan de drugs geweest, in de goot gelegen
in een gekkenhuis gezeten 2 jaar
vind je het raar dat ik er niet meer uit zie zoals toen ik 16 was
mijn god... mag dat uberhaupt wel!quote:Op maandag 16 januari 2006 17:05 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
Dit staat op Gay.nl.![]()
OMG
Ik heb geen idee, ik heb maar een mailtje gestuurd.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mijn god... mag dat uberhaupt wel!.
t is geen typo ?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb maar een mailtje gestuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |