Ik heb met m gedanstquote:Op maandag 16 januari 2006 17:50 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ruben Nicolai
pffff moet steeds aan hem denken![]()
Zolang je dat maar niet op mij bent vindt ik alles bestquote:Op maandag 16 januari 2006 17:47 schreef Just-Dennis het volgende:
Ik ben verliefd
Neeh als het zover is spring ik wel van het dak ofzoquote:Op maandag 16 januari 2006 17:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zolang je dat maar niet op mij bent vindt ik alles best
Nou..dan houd k mn liefdesverklaring wel weer binnenquote:Op maandag 16 januari 2006 17:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zolang je dat maar niet op mij bent vindt ik alles best
18.00 is normaal hier.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat eten jullie allemaal al vroeg
ja maar er waren er bij die al gegeten haddenquote:
Welke 3 oorlogen?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat denk jij dan na 3 oorlogen
een goot
drugs
en dan ben ik mijn exen nog vergeten
Oh dank je!!!!quote:Op maandag 16 januari 2006 17:53 schreef Cybart het volgende:
zo, de eerste dag school zit er weer op
en nu even de philips costumer service weer eens bellen of ze nu het goede mes willen leveren
Oh dear, nu krijg ik minpunten in de contest :-Squote:Op maandag 16 januari 2006 17:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou..dan houd k mn liefdesverklaring wel weer binnen![]()
had verteld dat ik een druk weekend had, dus ben er nog niet verder aan gegaanquote:Op maandag 16 januari 2006 17:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh dank je!!!!
Ik moet Philips ook nog hebben
hoe is t met Mariah?
I guess soquote:Op maandag 16 januari 2006 17:54 schreef Cybart het volgende:
ik ben ook verliefd...nouja vind iemand leuk enzo...
het hangt in de lucht denk ik
een vervroegd voorjaar?
Nee zegquote:Op maandag 16 januari 2006 17:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Oh dear, nu krijg ik minpunten in de contest :-S
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:53 schreef Cybart het volgende:
zo, de eerste dag school zit er weer op
en nu even de philips costumer service weer eens bellen of ze nu het goede mes willen leveren
Dan ga je dat maar snel halen, werkeloze pisjunkie!quote:Op maandag 16 januari 2006 17:57 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Stom kutkind, niet iedereen heeft een ultragigabitverbinding
Ah is okquote:Op maandag 16 januari 2006 17:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
had verteld dat ik een druk weekend had, dus ben er nog niet verder aan gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |