Als je dat even wilt doen, dat scheelt mij weer een paar mailtje.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mn ma en dr vriendje werken bij t GVB en k woon op GVB terrein..zal ik het zo eventjes doorgeven?
Kopje thee dan maar.quote:
"plingfapplingfaplplingplingfapplingfapfap!"quote:Op maandag 16 januari 2006 11:02 schreef LuQas het volgende:
Dat was leuk dat je even aan Christon's gitaar mocht zitten!![]()
hahaquote:Op maandag 16 januari 2006 11:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Als je dat even wilt doen, dat scheelt mij weer een paar mailtje.
ah cool man!!!!!! en verrassendquote:Op maandag 16 januari 2006 13:14 schreef keizerpinguin het volgende:
oh ik heb vrijdag het romantische moment van mijn leven mee gemaakt...!
Ik was klaar met werken, en kwam bij mijn auto stap in en zie dat er iets onder mijn ruitenwisser zit!
Stap weer uit en wat zie ik? een witte roos! met een kaartje "voor een hele mooie jongen"
Had W alle parkeer plaatsen rondom het ziekenhuis af gestuint om mijn auto te vinden en die roos er onder te doen!!! ZO LIEF!! en romantisch![]()
*zucht* dat wilde ik even kwijt!!
Anders lag je al lang id sneeuw?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:13 schreef davidov het volgende:
Woot eindelijk weer eens een keertje uitgeslapen
Serge is schattigquote:Op maandag 16 januari 2006 13:12 schreef Jerruh het volgende:
wat heeft serge nou wat andere jongens nie hebben, behalve een groot voorhoofd?
ik ken echt veel knappere jongens uit idols dan hem... zelfsjim
!
Neen ik lig niet in de sneeuw ik sjeesh eroverquote:Op maandag 16 januari 2006 13:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Anders lag je al lang id sneeuw?
Pauzeren = zuipen?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:22 schreef davidov het volgende:
[..]
Neen ik lig niet in de sneeuw ik sjeesh erover
Maar idd, dan stond ik nu al 3.5 uur op de piste en was ik nu aan het pauzeren
Agreed, kvind hem en christon daarbij ook nog eens kijken alsof ze enorm duf zijn. Soort machine's die alleen maar heel vaag kunnen lachen en in de verte kijkenquote:Op maandag 16 januari 2006 13:12 schreef Jerruh het volgende:
wat heeft serge nou wat andere jongens nie hebben, behalve een groot voorhoofd?
ik ken echt veel knappere jongens uit idols dan hem... zelfsjim
!
en wat voor tegenreactie ga jij geven?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:23 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja echt was helemaal verbaast![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:24 schreef davidov het volgende:
[..]
Agreed, kvind hem en christon daarbij ook nog eens kijken alsof ze enorm duf zijn. Soort machine's die alleen maar heel vaag kunnen lachen en in de verte kijken
Tenminste op die foto's dan, de show kijk ik niet
Nee man, dan kom je geen piste meer af...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |