Verleden tijdquote:Op maandag 16 januari 2006 00:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
bedoelt als rijm?
Was het niet de bedoeling dat hij vandaag achter de pc zou zitten en jij suggestief zou doenquote:
hahahaquote:Op maandag 16 januari 2006 00:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Verleden tijdhad de zin langer moeten maken.
En 1-5-5-6 zes... les
Wat is dan in de godesnaam de herkomst van dat filmpje?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
nop, ik heb TRS nog nooit irl gezien
tja Des surft langs bepaalde site'squote:Op maandag 16 januari 2006 00:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat is dan in de godesnaam de herkomst van dat filmpje?
niksquote:
iz ongeloofwaardigquote:Op maandag 16 januari 2006 00:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
tja Des surft langs bepaalde site's
nee hoor, heb m'n sigaret stevig vast.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Brandde je daar nou je vingers joh hey?
is toch ook niet raar in een homo topic dat er mensen achterop blijven rijdenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
kopstaartbotsing in het tournament, en er blijven mensen achterop rijden het is een zooitje
Sweet Dreams MaMaquote:Op maandag 16 januari 2006 00:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou moeders gaat naar bed, moregn gesprek bij de woningbouwvereniging, het zou best wel eens kunnen dat die een woning hebben voor me, mag ook best na 7 jaar op de wachtlijst....
2 Dingen kan ik kwijt over de foto, waarvan 1 maar een tipje van BB's sluier zal lichten:quote:
Voordat ik daar mijn hoofdje over ga breken zal ik het toch eerst eens te rusten gaan leggen op m'n kussenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
2 Dingen kan ik kwijt over de foto, waarvan 1 maar een tipje van BB's sluier zal lichten:
1 Ik heb zwart haar.
2 Dat is niet de huidskleur die ik heb, breek je hoofd nu maar(NEE, ik ben GEEN neger
)
Anyaquote:Op maandag 16 januari 2006 01:00 schreef Jerruh het volgende:
boh, wderom de laatste aflevering gezien van buffy
jah!!!!!quote:
Dat ge-quote:Op maandag 16 januari 2006 01:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah!!!!!
ik vond het zoooo kut dat ze per se dood moest gaan
maarfaith
was er weer
.
Gelukkig was ik dus niet de enige dus die met hindernissen zijn werk wist te bereiken.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:04 schreef Semisane het volgende:
Ja goeiemorgen dus.Reizen met de GVB is interesant, ze weten over een stukkie van tussen de 5 en 10 km toch wel al snel een uur te doen.....best knap als je de rails helemaal voor jezelf hebt.....en dan vooral niks zeggen weet je wel, gewoon heel stil blijven en hopen dat de reizigers niks door hebben....zou namelijk best mogelijk zijn zo 's morgens vroeg.
Wat ik dan niet snap is waarom zo'n conducteur dan een beetje boos wordt als ik zeg dat ze allemaal collectief ontslag verdienen en dat er mensen met een iq hoger dan 2 moeten worden aangenomen in hun plaats...
Mn ma en dr vriendje werken bij t GVB en k woon op GVB terrein..zal ik het zo eventjes doorgevenquote:Op maandag 16 januari 2006 10:04 schreef Semisane het volgende:
Ja goeiemorgen dus.Reizen met de GVB is interesant, ze weten over een stukkie van tussen de 5 en 10 km toch wel al snel een uur te doen.....best knap als je de rails helemaal voor jezelf hebt.....en dan vooral niks zeggen weet je wel, gewoon heel stil blijven en hopen dat de reizigers niks door hebben....zou namelijk best mogelijk zijn zo 's morgens vroeg.
Wat ik dan niet snap is waarom zo'n conducteur dan een beetje boos wordt als ik zeg dat ze allemaal collectief ontslag verdienen en dat er mensen met een iq hoger dan 2 moeten worden aangenomen in hun plaats...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |