joegoslavië en 2 golfoorlogenquote:Op maandag 16 januari 2006 17:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Welke 3 oorlogen?
Je vocht mee?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
joegoslavië en 2 golfoorlogen![]()
Doe je dat tochquote:Op maandag 16 januari 2006 18:01 schreef Jerruh het volgende:
ik wil ook verliefd zijn...
Ik ben verliefd.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:01 schreef Jerruh het volgende:
ik wil ook verliefd zijn...
sterker nog ik heb onsnet, een van de snelste verbindingen van NL, samen met de tu ehv en tu delft, maar zelfs mijn verbinding deed er uitzonderlijk lang overquote:Op maandag 16 januari 2006 17:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Stom kutkind, niet iedereen heeft een ultragigabitverbinding
nouja nog nietquote:
tuurlijk vocht ik mee!!!quote:
Ik kreeg 2 mailtjes terug op 1 vraag.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja nog niet
eerst sturen ze met gemak het verkeerde onderdeel op, en nu moeten ze eerst andere afdelingen gaan bellen voor het goed KAPOTTE onderdeel waardoor ik al eens plastic in mn eten had op te sturen...
maarback at ya
show me the feelingsquote:Op maandag 16 januari 2006 17:59 schreef Jerruh het volgende:
goedzo bart, laat die gevoelens maar komen
De kans laten liggen om mee te gaan naar de avond van je leven...quote:
Gelukkig wordt het niet op jou afgereageerd.quote:
*knuf*quote:Op maandag 16 januari 2006 18:07 schreef davidov het volgende:
goddomme nog aan toe wat is het hier gezellig in huis.
Ik schuif aan tafel.
Mn moeder zegt wat over dat mn vader altijd leest tijdens het eten en geen aandacht heeft.
Vader grijpt zoals gewoonlijk als hij kritiek krijgt of niet weet wat hij moet doen naar zn shag en loopt weg naar de tv
Moeder loopt boos de kamer uit en zegt sorry tegen mij
Vader stapt boos op en begint te ruzien met mn moeder over die opmerking, en een voorvalletje eerder vandaag en gister.
Moeder en vader flinke ruzie.
Vader razend naar boven
Moeder blijft benenden.
Et voila, we zaten nog geen 30 seconden aan tafel en het hele huis krijgt een negatief reisadvies.
Ik word hier gek, had net voor het eerst in bijna een jaar een week compleet geen gezeik of zorgen, ben nog geen 24 uur thuis en alles is weer zoals vanouds...
...des te meer motivatie om eens op mezelf te gaan wonen....
begin jij nu ook al?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het niet op jou afgereageerd.
*davidov richting uitzendbureau schop*
Ohnee, wacht. Die zijn gesloten.
Stop ik jouw toch weer mijn pluspunten toe Vanitasquote:Op maandag 16 januari 2006 17:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Oh dear, nu krijg ik minpunten in de contest :-S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |