Waarom gaat het met iedereen toch zo kut.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*knuf*
Vandaag ging het net wat beter hier![]()
If u need to get out of the house..je weet wie je kan bereiken!
quote:Op maandag 16 januari 2006 07:09 schreef DennisMoore het volgende:
Vier uur slapen is te kort..
Stomme X-Men Legends II: Rise of Apocalypse..
Ga zelf werken, vuile tweeverdiener-parasiet!quote:Op maandag 16 januari 2006 17:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan ga je dat maar snel halen, werkeloze pisjunkie!
Ga denk ik idd van de week maar eens langs... moet...weg...uit...hel...quote:Op maandag 16 januari 2006 18:08 schreef DennisMoore het volgende:
Gelukkig wordt het niet op jou afgereageerd.
*davidov richting uitzendbureau schop*
Ohnee, wacht. Die zijn gesloten.
dan ben ik er niet haha, ga dan naar awakeningsquote:Op maandag 16 januari 2006 18:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
show me the feelings
ik heb een kleuterfeestje (lees schoolfeest) in de DS woensdag...
ik weiger te gaannouja ik heb geen zin...
mischien kom ik de 28e trouwens naar de rechter, maar da's nog niet zeker omdat ik de 29e al om half 7 op wintersport ga...
en nu ga ik eten koken
iedereen smakelijk (alvast/alsnog)
Twee handen op één buikquote:Op maandag 16 januari 2006 18:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Stop ik jouw toch weer mijn pluspunten toe Vanitas
zou niet voor het eerst zijn![]()
Dan gaan jullie harder dan ik!quote:
Als je hulp nodig had moest je het zeggen he?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:10 schreef Waxxer het volgende:
......ik zet eerst eens Hail Hail van Pear Jam hail... eh, heel hard aan.Dat jullie dat even weten, waar ik mee bezig ben. Dus.
Zeuren over dat iemand iets moet gaan doen met zn leven.quote:
Pff, ik ga helemaal niks.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:11 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Ga zelf werken, vuile tweeverdiener-parasiet!
Op dit moment van de neuroloogquote:Op maandag 16 januari 2006 18:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als je hulp nodig had moest je het zeggen he?
Oh? Jij wél het onderwerp? Hmm...quote:Op maandag 16 januari 2006 18:11 schreef davidov het volgende:
Ga denk ik idd van de week maar eens langs... moet...weg...uit...hel...
Ze reageren het niet fysiek op mij af nee, maar ik krijg wel van 2 kanten al het gezeik. "ben altijd de oorzaak of het onderwerp"
@CDP ik zal niet het huis uitgezet worden, de geldkraan gaat alleen dicht als het fout gaat.
'gemotiveer'quote:Op maandag 16 januari 2006 18:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeuren over dat iemand iets moet gaan doen met zn leven.
We zijn het er over eens dat al dat geduw en gemotiveer voor geen meter helpt en alleen maar de-motiveert!
Anders gaan we samen een solliciteer dagje doenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:11 schreef davidov het volgende:
[..]
Ga denk ik idd van de week maar eens langs... moet...weg...uit...hel...
Ze reageren het niet fysiek op mij af nee, maar ik krijg wel van 2 kanten al het gezeik. "ben altijd de oorzaak of het onderwerp"
@CDP ik zal niet het huis uitgezet worden, de geldkraan gaat alleen dicht als het fout gaat.
dat hoef je ook niet hoor poppetjequote:
Een opmerking over naar het uitzendbureau schoppen = zeuren?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeuren over dat iemand iets moet gaan doen met zn leven.
We zijn het er over eens dat al dat geduw en gemotiveer voor geen meter helpt en alleen maar de-motiveert!
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat hoef je ook niet hoor poppetje
daar zijn jou handjes ook helemaal niet voor gemaakt
De mijne ook... maar ik blijf erbij: Hoe de fok is doffy?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb mijn straf gehad, mijn eerste minpuntjes zijn binnen.
Stel je voor..quote:
Maar 1 hand gaat er af en toe af hoor,quote:Op maandag 16 januari 2006 18:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Twee handen op één buik![]()
Ik ga naar school en dan doe ik dingen enzo.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Stel je voor..
Rijk die iets zou moeten doen in t leven![]()
Maak er een RLS van..verdien je er nog wat mee!
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:54 schreef Cybart het volgende:
ik ben ook verliefd...nouja vind iemand leuk enzo...
het hangt in de lucht denk ik
een vervroegd voorjaar?
Jah, dat hebben we ook nog niey gedaan.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan gaan jullie harder dan ik!.
Nouja, ik was wel weer overnieuw begonnen, met een ander team enzo.
En ik wil wel alle Danger Room discs vinden ivm unlocken van Charles.
*nerd*
Speulen jullie online dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:20 schreef Ang3l het volgende:
Jah, dat hebben we ook nog niey gedaan.
En dan Deadpool en Ironman nog. Maar die 1e is als je het uitspeelt en voor die 2e moeten we nog 1 stukkie harnas volgens mij.
En daarna gaan we gewoon X-Men legends 1 doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |