quote:Op zondag 15 januari 2006 21:42 schreef Trancelocator het volgende:
Wat een wedstrijd!
Bobby George deed trouwens na de wedstrijd een hele mooie uitspraak over Raymond:
Dat een jonge Nederlander van hem wint in de finale op Lakeside is wellicht de grootste prestatie van Van Barneveld.
Daar werd ik wel stil van.
Jammer dat hij nog nooit kampioen op Lakeside is geworden. Als ik het nog iemand gun is hij het wel.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Bobby George vond ik altijd al een vette kerel.
Ik dacht één keer?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:05 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Jammer dat hij nog nooit kampioen op Lakeside is geworden. Als ik het nog iemand gun is hij het wel.
Hmmm, als ik het goed heb heeft hij alleen ooit een keer in de finale gestaan, maar vanwege problemen aan zijn rug verloren.quote:
Heb het even opgezocht, hij heeft 2 keer in de finale gestaan en beide keren verloren. In 1980 verloor hij van Eric Bristow, en in 1994 van John Part.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:09 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hmmm, als ik het goed heb heeft hij alleen ooit een keer in de finale gestaan, maar vanwege problemen aan zijn rug verloren.
2 keer, 1980 en 1994. Nooit gewonnen:quote:Op zondag 15 januari 2006 23:09 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hmmm, als ik het goed heb heeft hij alleen ooit een keer in de finale gestaan, maar vanwege problemen aan zijn rug verloren.
Die gast kan nog meer zeiken maar het was een geweldige partij!!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:52 schreef Trancelocator het volgende:
Er werd hier eerder door iemand beweerd dat Jelle Klaasen geen doel meer zou hebben in het darten. Hier heb ik er een voor hem:
BRISTOW BLASTS 'AMATEUR DARTS'
Eric Bristow tonight branded the Lakeside World Championship as "amateur darts" after Jelle Klaasen won a classic all-Dutch final 7-5 against Raymond van Barneveld.
Klaasen, 21, became the youngest ever world champion with a sublime performance to dethrone the four-time title-holder, who had invited Bristow to watch his attempt to equal the Crafty Cockney's record of five victories in the tournament.
But even though it was one of the best finals in the 29-year history of the event, Bristow, who is now affiliated to the rival governing body, the Professional Darts Corporation, told PA Sport he was unimpressed with the standard of the British Darts Organisation's showcase occasion.
"I've enjoyed being here and it's been nice to watch some amateur darts," said 48-year-old Bristow, who was attending the Frimley Green venue for the first time since the sport split down the middle in 1993.
"I thought the final would have been a lot better but there might have been a few nerves involved.
"Klaasen's three-dart average of just over 90 isn't all that good but he won't worry about that because he's the world champion.
"I just hope whoever is looking after him doesn't try to set up a unification match against Phil Taylor because Phil would kill him."
Bristow thought the hype surrounding Van Barneveld's bid for the record-equalling fifth crown had adversely affected the 38-year-old former postman from The Hague.
"Raymond put too much pressure on himself," added Bristow. "But I still think he is a better player than Klaasen because he has proven himself over the years.
"Klaasen is all right, he's a good player. Congratulations to the young lad and good luck to him. He's only 21. But he had a good draw because all the top seeds went out in his half."
http://www.sportinglife.c(...)Green_Nightlead.html
De nieuwe opdracht luidt dan ook voor hem (en voor Barney): nog veel beter worden en Taylor sportief op zijn muil slaan.![]()
In combinatie met dit lopende topic hier in het forum (een user zegt via-via iets te weten over Barney en vraagt of ie hier geld voor kan vangen bij de media), lijkt mij de kans groot dat Barney overstapt naar de PDC. Bij SBS6 was Barney namelijk al vaag aan het doen over z'n toekomst, en financieel is de PDC voor hem natuurlijk aantrekkelijker.quote:After the champagne is drunk and the sweeping up is started, today business discussions are likely to begin to set up a unification-style match of the PDC and BDO world champions. Two years ago, when Taylor met Andy Fordham, the match was halted when the BDO title holder was forced to quit with heat exhaustion - but it lasted long enough to show it was a television hit.
That match was shown on pay-for-view and organisers are keen to cash in on the new audience that darts has found in the past three weeks. While there has been renewed speculation of Barneveld joining the PDC, the BDO would not take it lying down. The purse in the PDC event for the world champion is £100,000, which was £40,000 more than for last night's final.
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:58 schreef Quyxz_ het volgende:
Groot sportman. Hij heeft het darten groot gemakat in Nederland. Ik vind het lullig voor hem dat iedereen zo lullig over hem is.
Barney is qua mentaliteit een echte sportman dus valt zoiets rauw op zijn dak. Maar hij was hel genereus in complimenten en felicitaties.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:11 schreef Henkmanz het volgende:
Ik vond z'n reactie na de pot tegen Klaasen een beetje lauw, hij is duidelijk niet gewend te verliezen.
Op zich ook redelijk voorspelbaar dat Bristow na afloop zo badinerend loopt te doen over het Lakeside toernooi en de BDO. Wat hij doet is Van Barneveld nog net even dat zetje geven om over te stappen naar de andere bond, zodat zijn record weer een tijdje veilig is.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:08 schreef Klingon het volgende:
In de Engelse krant de Guardian:
[..]
In combinatie met dit lopende topic hier in het forum (een user zegt via-via iets te weten over Barney en vraagt of ie hier geld voor kan vangen bij de media), lijkt mij de kans groot dat Barney overstapt naar de PDC. Bij SBS6 was Barney namelijk al vaag aan het doen over z'n toekomst, en financieel is de PDC voor hem natuurlijk aantrekkelijker.
Zou ik opzich niet zo heel erg vinden, kan hij Phil Taylor eindelijk eens van de troon stotenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:19 schreef Klingon het volgende:
Binnen nu en twee weken maakt Barney bekend dat hij overstapt naar de PDC. Wedden?
Zal hij nog wel veel beter moet worden dan wat hij vandaag liet zien. Of Taylor moet opeens Parkinson krijgen....quote:Op maandag 16 januari 2006 00:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zou ik opzich niet zo heel erg vinden, kan hij Phil Taylor eindelijk eens van de troon stoten![]()
Of omhelsde Jelle Raymondquote:Op maandag 16 januari 2006 08:48 schreef Tique3 het volgende:
Raymond omhelsde Jelle nadat hij de winnende pijl had gegooid.
Volgende keer een biertje minder drinken als je kijkt
Koop even een AD vandaag en kijk naar de fotoquote:Op maandag 16 januari 2006 01:19 schreef Killer_Mom het volgende:
Barny geeft geen eens een hand aan de winnaar, hij slaat hem over, hoe verliezer ben je dan, en hij zet nederland op kaarrt. sure, zo wel . nja ik had niet anders verwacht. . hij kan niet tegen zijn verlies.
Merchandise dit, dit etc........ grapjas,die afgevallem Stompe--stumperd. Grote recame op zijn pak,
krijgt hij ook per minuut uuitzending betaald?
En vergeet niet dat SBS6 ook de PDC rechten voor nederland probeert over te nemen van RTLquote:Op maandag 16 januari 2006 00:08 schreef Klingon het volgende:
In de Engelse krant de Guardian:
[..]
In combinatie met dit lopende topic hier in het forum (een user zegt via-via iets te weten over Barney en vraagt of ie hier geld voor kan vangen bij de media), lijkt mij de kans groot dat Barney overstapt naar de PDC. Bij SBS6 was Barney namelijk al vaag aan het doen over z'n toekomst, en financieel is de PDC voor hem natuurlijk aantrekkelijker.
Mee eens ik bedoel hij verloor zelf van Keith Deller!quote:Op maandag 16 januari 2006 00:34 schreef BB-King het volgende:
Die Eric Bristow is pas een arrogante zak!!!!!!!!![]()
Kijk effe op ladbrokes.com wie er als tweede geplaatst is op het WK van de PDC van volgend jaarquote:Op maandag 16 januari 2006 00:19 schreef Klingon het volgende:
Binnen nu en twee weken maakt Barney bekend dat hij overstapt naar de PDC. Wedden?
P Taylor evensquote:Op maandag 16 januari 2006 15:22 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Kijk effe op ladbrokes.com wie er als tweede geplaatst is op het WK van de PDC van volgend jaar![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:22 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Kijk effe op ladbrokes.com wie er als tweede geplaatst is op het WK van de PDC van volgend jaar![]()
Wat bizarquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wat bizar
Ik had die John Part echt hoger ingeschaald, echt bizar hoor
Das die kerel die finales altijd verliest tochquote:
Het wordt wel een klucht dan:quote:
Sport Homepagequote:Op maandag 16 januari 2006 16:06 schreef Swetsenegger het volgende:
En waar zie je dat op de bbc?
Jaja, eerst zien, dan geloven.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zou ik opzich niet zo heel erg vinden, kan hij Phil Taylor eindelijk eens van de troon stoten![]()
Onder die foto van Eriksson komen telkens nieuwsberichtjes, die van Barney was 1 ervan.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:12 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Waar zie je het dan staan?
http://news.bbc.co.uk/sport
moet je wel uk vresion aanvinkenquote:Op maandag 16 januari 2006 16:12 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Waar zie je het dan staan?
http://news.bbc.co.uk/sport
dat was inderdaad maar een botte opmerking van hem alleen ik denk dat hij gewoon teleurgesteld was in het nivo van Barney want dat ging natuurlijk nergens over gewoon zeer en zeer slecht. dat Barney die Bristow als held beschouws is mij ook een raadsel als een darter de beste is dan is dat toch echt wel Phil Taylor.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:32 schreef Klingon het volgende:
Bristow doet idd flauw. Is door Sylvia Barneveld persoonlijk overgehaald om bij de finale van Lakeside te zijn (hij wilde er eerst 1000 pond voor) omdat hij de held is van Barney, en dan roept 'ie zoiets achteraf. De Lakeside is in zijn eigen woorden maar amateuristisch, en Taylor zou Klaasen zo afmaken zegt ie. Tja, beetje flauw.
Je beschouwt toch nooit een generatie genoot en concurrent als idool.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:15 schreef stevan_A het volgende:
[..]
dat was inderdaad maar een botte opmerking van hem alleen ik denk dat hij gewoon teleurgesteld was in het nivo van Barney want dat ging natuurlijk nergens over gewoon zeer en zeer slecht. dat Barney die Bristow als held beschouws is mij ook een raadsel als een darter de beste is dan is dat toch echt wel Phil Taylor.
tweedeplaats purfleet is £ 50.000,-quote:Op maandag 16 januari 2006 20:57 schreef Trancelocator het volgende:
Lijkt me duidelijke zaak. Hij blijft voor een vijfde titel. En het prijzengeld van de PDC mag dan wel meer zijn, maar dat gaat toch naar Taylor.
Eric Bristow en Phil Taylor ookquote:Op maandag 16 januari 2006 21:18 schreef Arcee het volgende:
Van Barneveld hóórt gewoon bij de Lakeside. Daar is-ie groot geworden.
Barney heeft geen ruzie met de BDO, had Bristow wel.quote:
Barney riep een jaar geleden al dat hij open PDC kampioenschappen mee ging spelen want hij was professional en moest geld verdienen.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Barney heeft geen ruzie met de BDO, had Bristow wel.
Ik zou 't prima vinden. Des te meer grote darters in 1 bond des te beter.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Barney riep een jaar geleden al dat hij open PDC kampioenschappen mee ging spelen want hij was professional en moest geld verdienen.
En het moest gister zijn dag worden, onder toeziend oog van zijn idool. Ook zijn afscheidsspeech was al uitgeprint... Helaas liep het niet helemaal volgens zijn draaiboek.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Barney riep een jaar geleden al dat hij open PDC kampioenschappen mee ging spelen want hij was professional en moest geld verdienen.
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:19 schreef Arcee het volgende:
"I'm happy the title stayed in Holland but it's difficult when nearly all the crowd is against you," he added.
Da's erg overdreven. Ik zag 't publiek ook hard juichen voor 180's van Barney.
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:38 schreef matthijst het volgende:
"I'm happy the title stayed in Holland but it's difficult when nearly all the crowd is against you,"
Pffff, het had ook zijn kant op kunnen gaan, publiek juichte redelijk neutraal voor een groot deel van de wedstrijd volgens mij, werden sowieso wild bij de paar 180's van Barney...
Idd die Bristow tochquote:Op maandag 16 januari 2006 14:18 schreef Antonieau het volgende:
hij had em 5 keer verloren en 5 keer gewonnen als ik et me goed herinner
Eigenlijk zes keer. Die Bristow moet uit de boeken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 03:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Over Barney dit: Hij is pas een fenomeen als hij 5 maal de Embassy/lakeside kan winnen.
dan is hij de grootste !
Hij doet het hier wel en de ouwe is ineens te groot om up te loaden.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:57 schreef DeTolk het volgende:
SCHat, je icon!
Je stinkt.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij doet het hier wel en de ouwe is ineens te groot om up te loaden.
SBS heeft ook de rechten van de PDC gekochtquote:
Toch?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
SBS heeft ook de rechten van de PDC gekocht
Dat vind ik ook.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hij hebt wel lef dat ie het doet, dat wel
Ja, http://www.dartinfo.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=256quote:Op maandag 13 februari 2006 13:42 schreef sanger het volgende:
Van Barneveld gaat over.
In dat bericht op de BBC site geeft hij aan 3 toernooien te gaan spelen. Was er toevallig laatst geennieuws dat PDC spelers werden toegelaten op de BWDT en de IDL?????
Het is niet zo dat v B nog nooit gewonnen heeft van Taylor. Afgelopen jaar nog.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:16 schreef TinToR het volgende:
Goede zaak dat Barney overstapt naar de PDC.
Als hij het hoogst haalbare voor hemzelf wil zal hij toch tegen The Power moeten spelen.
En stiekem verwacht ik toch ook dat de dag gaat komen dat hij Phil zal verslaan.
Wat is het nu dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is niet zo dat v B nog nooit gewonnen heeft van Taylor. Afgelopen jaar nog.
Afgelopen jaar volgens mij 2 van de 4 confrontaties.quote:
van Barneveld kan het niveau van Taylor benaderen maar elke keer als het een belangrijke wedstrijd was werd de spanning te hoog voor van Barneveld, als ze vaker tegen elkaar gooien is het minder bijzonder en zal de extra spanning minder worden waardoor van Barneveld meer kans maakt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Afgelopen jaar volgens mij 2 van de 4 confrontaties.
Ik denk dat wanneer v. B Taylor met regelmaat tegenkomt Taylor het moeilijker zal krijgen en we eindelijk een Barney op nivo tegen Tayulor zien. Dat is nog nooit voorgekomen.
Anyway, ik ben erg benieuwd naar de overstap, welke overigens nog steeds niet bevestigt is.
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van Barneveld kan het niveau van Taylor benaderen maar elke keer als het een belangrijke wedstrijd was werd de spanning te hoog voor van Barneveld, als ze vaker tegen elkaar gooien is het minder bijzonder en zal de extra spanning minder worden waardoor van Barneveld meer kans maakt.
dat klopt ik doe het alleen wat uitgebreiderquote:
Ja hoor, dat mocht wel alleen bestond dit vermoeden al maaaaaaaaaaaaaaaaaaanden. Dus het had wel grappig geweest wanener je naar de krant was gestaptquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:16 schreef yvette1982 het volgende:
had die manager toch gelijk dat die lul ging overstappen. Van jullie mocht ik het alleen niet verklappen.
quote:Frisse start voor Barney
Haagse darter wil bij nieuwe bond Phil Taylor verslaan
Van onze speciale verslaggever
RIJSWIJK, woensdag
Een nieuwe, frisse stap in zijn carrière. Zo ziet Raymond van Barneveld zijn overgang van de British Darts Organisation (BDO) naar de Professional Darts Corporation (PDC). Een opvallende en gewaagde stap voor de man die het darten groot heeft gemaakt in ons land. Maar ook een verrassende. „De belangrijkste reden? Phil Taylor verslaan.”
Daarmee geeft ’Barney’ duidelijk aan wat voor hem de drijfveer is voor zijn overstap. „Veel mensen roepen al jaren dat ik de beste darter ter wereld ben. Alleen zie ik dat zelf helemaal niet zo. Phil is namelijk ook een fantastische speler. Hem verslaan is de grootste uitdaging.” Een uitdaging die hij al meerdere malen aanging in het verleden, maar waarbij de Nederlander meestal als verliezer uit de strijd kwam. Slechts tweemaal wist Van Barneveld de kopman van de PDC te verslaan. Van Barneveld: „Al was het verschil nooit groot.”
Er spelen echter nog meer dingen mee volgens Nederlands beste darter ooit. „De PDC gaat als een komeet omhoog momenteel, is enorm in ontwikkeling. Dat kan ik van de BDO niet zeggen, helaas. Daar draait het toch vooral om de Lakeside. Verder verandert er weinig, de bond komt niet met nieuwe dingen.” De PDC daarentegen timmert flink aan de weg met toernooien in bijvoorbeeld Japan en de Verenigde Staten. „Daar blijven ze niet stilzitten en gaan ze op zoek naar nieuwe afzetmarkten voor de sport.”
Nu Van Barneveld de BDO verlaat, moet hij ook afscheid nemen van het hem zo geliefde Lakeside-toernooi, dat hij al viermaal op zijn naam schreef. Een vijfde keer – wat een record zou betekenen – zal vooralsnog niet gaan lukken. „Daarom baalde ik na mijn nederlaag tegen Jelle (Klaassen, red.) ook zo. Ik wist namelijk dat het mijn laatste kans zou zijn. Toen speelde dit hele verhaal al.” Er is dus geen sprake van een soort ’vlucht’ nu Klaassen de nieuwe nationale dartsheld is. „Dat heeft er niets mee te maken. Ik zou juist graag sportieve revanche nemen.”
Morgenavond al staat de Hagenaar tegenover Ronnie Baxter, in zijn eerste Premier League-partij. In die topcompetitie komen naast Van Barneveld de beste zes PDC-darters uit en elke donderdag wordt er een speelronde afgewerkt. ’Barney’ en Baxter leverden in 1999 nog een heroisch gevecht tijdens de finale van de Lakeside (6-5 winst Van Barneveld). „Dat wordt dus een mooie pot. En die speel ik nu dus elke week. Ik kan bijna niet wachten om de eerste pijl te gooien.”
Een andere datum waar de darter nu al reikhalzend naar uitkijkt, is 20 april, wanneer hij op zijn 39e verjaardag Phil Taylor treft. „Hem van de troon stoten die dag, dat zou een prachtig cadeau zijn.”
Nu wel. Door de bookiesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:24 schreef Swetsenegger het volgende:
En sowieso is het tot op heden nog steeds niet bevestigt.
quote:THE Professional Darts Corporation are delighted to announce that Raymond van Barneveld, the greatest Dutch darts player in history, has joined the PDC and will compete in the 2006 Holsten Premier League Darts.
In one of the biggest developments in the history of the sport, four-time BDO World Champion van Barneveld has decided to join the world's leading professional darts body.
The 38-year-old from Den Haag is be the seventh and final player to be confirmed for the 2006 Holsten Premier League Darts, which begins in Blackburn on Thursday.
He will take on the likes of 13-time World Champion Phil Taylor and current world number one Colin Lloyd over the next three months in a bid to scoop the £50,000 first prize.
Van Barneveld will also move full time onto the Professional Darts Corporation's circuit of tournaments, allowing him to compete in the richest event in the game, the Ladbrokes.com World Darts Championship.
"It gives me great pleasure to welcome Raymond to the Professional Darts Corporation," said PDC Chairman Barry Hearn.
"This is an extremely significant move, not just for Raymond but the sport of darts.
"He has enjoyed a wonderful career so far and will only move on to bigger and better things in the coming years as part of the exciting future we are offering professional players worldwide."
Barneveld will face another Premier League newcomer, Ronnie Baxter, in Blackburn when the 2006 tournament begins on Thursday.
Defending champion Taylor will open the night's matches against Wayne Mardle before returning to face Colin Lloyd in the fourth and final game. Roland Scholten and Peter Manley will meet in the evening's other game.
The Professional Darts Corporation have also announced a five-year contract with Dutch television station SBS-6, who will broadcast every night of the league live on their sister station UPC.
nee dat snap ik ook niet goed.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Top!
Hoewel ik niet begrijp hoe SBS6 het nu uitzend?
De Barney fanclubleden vast welquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
Net of je zoveel geld over wil hebben om Barney te zien![]()
Vandaar mijnquote:
Decodersquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:00 schreef sanger het volgende:
SBS gaat het via UPC uitzenden. Oftewel vanachter een decoder![]()
Net gekeken op de UPC site:
TV abonnement kost 17.99
Sport1 12.99
Kosten zijn per maand.
Ja jij hebt er verstand vanquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:32 schreef editor2 het volgende:
Joh die dikke pad die vlucht gewoon omdatie niet weer wil afgaan zoals tegen die goser laatst.
phil taylor speelt toch daar? hij is de beste darter ter wereld.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:32 schreef editor2 het volgende:
Joh die dikke pad die vlucht gewoon omdatie niet weer wil afgaan zoals tegen die goser laatst.
jongens!, ..we hebben een kenner in de zaalquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:32 schreef editor2 het volgende:
nee, zijn TV is door een pijl getroffen, helaas.........quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:11 schreef Aegir het volgende:
Is Raymond dan nu helemaal nergens meer op tv te volgen?
ik hoef het niet op zijn tv te zienquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:44 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
nee, zijn TV is door een pijl getroffen, helaas.........
Indrukwekkend als je weet dat de laatste partij die de 2 tegen elkaar speelde eindigde in 6-5.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:54 schreef RayMania het volgende:
8-1 winst dus tegen Baxter.
Ach van Taylor winnen is misschien nog wel moeilijker dan 5 keer de Lakeside winnenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:36 schreef Droid het volgende:
Hij wou toch zou graag de lakeside 5keer winnen :S
Mijn teletekst laat toch wat anders zien.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:19 schreef calvobbes het volgende:
De stand volgens NOS teletekst
1. RAYMOND VAN BARNEVELD 1- 2 ( 8- 1)
2. ROLAND SCHOLTEN 1- 2 ( 8- 4)
3. Phil Taylor (Eng) 1- 2 ( 8- 6)
4. Colin Lloyd (Eng) 0- 0 ( 0- 0)
5. Wayne Mardle (Eng) 1- 0 ( 6- 8)
6. Peter Manley (Eng) 1- 0 ( 4- 8)
7. Ronnie Baxter (Eng) 1- 0 ( 1- 8)
Taylor op de 3e plaats
De stand:quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:19 schreef calvobbes het volgende:
De stand volgens NOS teletekst
1. RAYMOND VAN BARNEVELD 1- 2 ( 8- 1)
2. ROLAND SCHOLTEN 1- 2 ( 8- 4)
3. Phil Taylor (Eng) 1- 2 ( 8- 6)
4. Colin Lloyd (Eng) 0- 0 ( 0- 0)
5. Wayne Mardle (Eng) 1- 0 ( 6- 8)
6. Peter Manley (Eng) 1- 0 ( 4- 8)
7. Ronnie Baxter (Eng) 1- 0 ( 1- 8)
Taylor op de 3e plaats
Als ik bovenstaand rijtje zie verwacht ik eigenlijk ook alleen van Baxter en Taylor echte uitdaging voor Barney.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:53 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Barney is nu waarschijnlijk extra gemotiveerd om wat te laten zien tegenover de BDO.
Vergeet Scholten en Mardle niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ik bovenstaand rijtje zie verwacht ik eigenlijk ook alleen van Baxter en Taylor echte uitdaging voor Barney.
Baxter viel tegen.
Dan is het goed, dacht het te begrijpen uit je vorige postquote:
Verander Baxter maar in Mardle. Die sla ik stukken hoger aan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ik bovenstaand rijtje zie verwacht ik eigenlijk ook alleen van Baxter en Taylor echte uitdaging voor Barney.
Baxter viel tegen.
Ik dacht dat ze dit elke donderdag doen de komende 8 weken ofzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Wanener is de volgende ronde eigenlijk?
Er zijn 7 spelers, en er worden steeds 4 wedstrijden op een avond gespeeld..reken maar uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:15 schreef calvobbes het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat Phil taylor al 2 wedstrijden heeft gewonnen, en de rest nog maar één wedstrijd heeft gespeeld?
Waar wordt dit uitgezonden? SBS6?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:12 schreef Quyxz_ het volgende:
Donderdag 9 uur wordt het live uitgezonden: Barney vs. Hawai 501
Op SBS werd gezegd dat het op dat tijdstip live werd uitgezonden op een zender die ik niet kon verstaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:54 schreef kollie het volgende:
[..]
Waar wordt dit uitgezonden? SBS6?
op vrijdag avond tijdens de ggd is er een samenvattingquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Oh, dat verklaart het. Dat heb ik dus niet dus kan ik het niet live zien.Misschien ergens op de BBC ofzo?
Anders is er vrijdag een samenvatting op SBS, dat weet ik wel zeker.
Iddquote:Op zondag 19 februari 2006 09:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Donderdag ga ik weer even kijken.
Als hij net zo goed gooit als tegen Baxter dan zie ik hem gewoon winnen.
Kun je mij een linkje geven dan? Kan het niet vinden nl.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:07 schreef borisz het volgende:
en op sbs6.nl kan de show nog de hele week terug kijken bij de sport
waar vanuitquote:Op maandag 20 februari 2006 23:17 schreef Olmo het volgende:
Ga er maar niet vanuit.
quote:manny - maandag 20 februari 2006 @ 23:15
Ben benieuwd, zou gaaf zijn als ie echt de strijd aan kan gaan met Taylor.
quote:Olmo - maandag 20 februari 2006 @ 23:17
Ga er maar niet vanuit.
Net zoveel als Phil Taylor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoeveel kilo is die vetzak al kwijt ?
Dat Barney een arrogante, vieze, vette, doorweekte, eigengereide kwal is. Dat dusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies
Maar wat is je probleem? Behalve het obvious gebrek aan intelect bedoel ik dan.
Waarom kijk je dan in Barney topics? Om je te ergeren?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dat Barney een arrogante, vieze, vette, doorweekte, eigengereide kwal is. Dat dus
Om te kijken wat mensen zoals jij voor een onzin posten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan in Barney topics? Om je te ergeren?
En dat uit jouw mondquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Om te kijken wat mensen zoals jij voor een onzin posten.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar wat is je probleem? Behalve het obvious gebrek aan intelect bedoel ik dan.
Die typo zag ik gisteren al staan. In tegenstelling tot de meeste ben ik dan vent genoeg om hem te laten staan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:52 schreef matthijst het volgende:
[..]
![]()
Grappig, zeiken over intellect en het dan verkeerd spellen![]()
Teveel naar die ex-postbode geluisterd zeker?![]()
Prima beslissing inderdaad.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:58 schreef pfaf het volgende:
Goede zet om naar de PDC te gaan van Barney trouwens. Ik vind zo'n competitie ook wel tof, ik wist niet eens dat dat bestond.
Echt een fijne bijdrage aan dit topicquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoeveel kilo is die vetzak al kwijt ?
Nee hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Prima beslissing inderdaad.
Die competitie was volgens mij dit jaar ook voor het eerst?
Voor de PDC zal het ook wel een goede zet zijn, nu Barney is overgestapt kan ik me voorstellen dat er meer aandacht voor is. Zendt SBS het ook uit? Lijkt me niet verkeerd om de rechten voor te kopen volgend jaar dan...quote:
]quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Voor de PDC zal het ook wel een goede zet zijn, nu Barney is overgestapt kan ik me voorstellen dat er meer aandacht voor is. Zendt SBS het ook uit? Lijkt me niet verkeerd om de rechten voor te kopen volgend jaar dan...
vorig jaar volgens mijquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
]
SBS heeft de rechten al van de PDC.
De league wordt achter de decoder uitgezonden, de grote tournooien zal SBS wel live brengen.
Naggelwauz, ik dacht me te herinneren dat die league niet zo gek lang geleden was ingevoerd bij de PDC toch?
toen heette die nog de 888.com leauguequote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Die typo zag ik gisteren al staan. In tegenstelling tot de meeste ben ik dan vent genoeg om hem te laten staan.
Nee hoor, ik vind het alleen vermakelijk dat jij Barney altijd zo fel verdedigt en praktisch iedereen die commentaar heeft op De Grote Dikke vroeg of laat minder intelligent noemt.... Heeft iets weg van een superioriteitsgevoel...quote:Want gezien je felle reactie op een typootje van mij heb ik je in het verleden met een darts discussie blijkbaar tot op je tere kinderziel gekwetst en denk je nu verhaal te kunnen halen door een koesmiley te posten.
Ik weet niet bij wie het nu diep zit hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
haha, ja, die edit-functie die zit erin om te kunnen meten wie er mans genoeg is. En ik maar denken dat het was om typo's aan te passen
![]()
[..]
Nee hoor, ik vind het alleen vermakelijk dat jij Barney altijd zo fel verdedigt en praktisch iedereen die commentaar heeft op De Grote Dikke vroeg of laat minder intelligent noemt.... Heeft iets weg van een superioriteitsgevoel...
Dat mag best, maar zorg dan in ieder geval dat je geen typo's maakt in de woorden waar het om gaat, als je het over intellect en intelligentie hebt![]()
Succes maar weer met De Pad (c).
Hoop snel een wedstrijd tegen Taylor te zien![]()
Oh leedvermaak, heerlijk![]()
http://www.planetdarts.tv(...)10180~785018,00.htmlquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:57 schreef Riert het volgende:
Vanavond dus 2e ronde? Of loop ik een paar potten achter? zo ja, kan iemand de uitslagen en stand posten?
Merci
Tering zeg, wat staat die Phil Taylor weer een gemiddelden te gooien (35,60). Interessant om ff in de gaten te houden hoe ze het doen daar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://www.planetdarts.tv(...)10180~785018,00.html
http://www.planetdarts.tv(...)ard/0,,10180,00.htmlquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:43 schreef Klingon het volgende:
[..]
Tering zeg, wat staat die Phil Taylor weer een gemiddelden te gooien (35,60). Interessant om ff in de gaten te houden hoe ze het doen daar.
Tweede ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
Barney is net begonnen tegen Mardle, eerste leg Mardle.
Och, in 4 legs al 1 180'er, 7 140+ en 8 100+quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:36 schreef nightfall het volgende:
als ik die livescore zo volg is het niet echt een hoogstaande partij
Is ook moeilijk inschatten met een update om de 30s.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:36 schreef nightfall het volgende:
als ik die livescore zo volg is het niet echt een hoogstaande partij
Ik heb wel het idee dat hij nu weer eens gemotiveerd is.quote:
zo'n idee heb ik ook ja,... vind het ook leuk dat ie overgestapt is,.. goede keus.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat hij nu weer eens gemotiveerd is.
De laatste anderhalf jaar in de BDO stond hij nu niet echt geinspireerd te gooien
Ik ook.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:40 schreef nightfall het volgende:
[..]
zo'n idee heb ik ook ja,... vind het ook leuk dat ie overgestapt is,.. goede keus.
De grotere televisie tournooien zullen wel uitgezonden worden.... hoop ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:41 schreef vosss het volgende:
Toch jammer dat ze het achter de scrambler gedouwt hebben
Wanneer is het eerste potje gooien van de PDC wat wél gewoon op SBS wordt uitgezonden?
goeie tip.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:43 schreef nightfall het volgende:
de duitse zender dsf zend het ook live uit,.. die is wel te krijgen via een livestream,.. alleen jammer dat ze dat vandaag niet doen ivm voetbal..
ik zou het leuk vinden als king overstapt,.. maar die gaat nu opzeker niet,. omdat die nu ze'n kans schoon ziet om eindelijk eens de embassy te winnen zonder dat ie elke keer op die verdraaide barney stuit..quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ook.
Hopenlijk haalt hij weer een beetje nivo zodat hij Phil Taylor in ieder geval partij kan geven. Maar dat is toch prachtig. Phil Taylor op regelmatige basis tegen van Barneveld. Ik vind het smullen
Fordham moet alleen overstappen. gewoon... voor de lol
Dat mag ik toch ook hopen. Ik keek ze voorgaande jaren altijd op RTL5.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De grotere televisie tournooien zullen wel uitgezonden worden.... hoop ik
King wil niet eens tegen PDC'ers spelen op open kampioenschappen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:44 schreef nightfall het volgende:
[..]
ik zou het leuk vinden als king overstapt,.. maar die gaat nu opzeker niet,. omdat die nu ze'n kans schoon ziet om eindelijk eens de embassy te winnen zonder dat ie elke keer op die verdraaide barney stuit..
Hogere scores en beter finish percentage.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:47 schreef nightfall het volgende:
3-4
Die was op het randje ja ik telde al 5-5quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:52 schreef nightfall het volgende:
lucky barney,. 4-6
Dat is zijn winst.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
Barney heeft wel een heel hoog uitgooipercentage van 60%.
64% finish percentage is best... bizar zeg maar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:54 schreef nightfall het volgende:
hij staat verdomd goed te gooien zeg
Dat idee heb ik ook. Hij lijkt er ook echt van te genieten, de sfeer in de zaal, de goeie tegenstanders, alles eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:51 schreef rubbereend het volgende:
Dit is wat hij nodig heeft, nieuwe tegenstanders, wekelijks tegen toppers gooiennu kan hij eindleijk het beste in zichzelf naar boven halen.
Eigenlijk wel triest dat daar dit soort successen voor nodig zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:28 schreef qwerty1973 het volgende:
Barney heeft weer vrienden, zelfs op fok.nl
Zal hem openenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:34 schreef pfaf het volgende:
Misschien een idee, om een topic te openen voor deze competitie?
Hoeft niet meerquote:Op zondag 26 februari 2006 12:09 schreef waterreus23 het volgende:
Zal hem openen
Is er wat veranderd dan? Paar die hem afzeiken, paar die hem verdedigen. Niks nieuws tochquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:28 schreef qwerty1973 het volgende:
Barney heeft weer vrienden, zelfs op fok.nl
Ook 1 van de mooiste die ik gezien heb (afgezien van een paar belangrijke partijen van Barney)quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:46 schreef vosss het volgende:
Die zinderende finale die Part toen won bedoel ik.
Mooie partij was dat. Ik denk een van de mooiste die ik ooit gezien heb
Ja dan hebben we dat gehuil van figuren zoals jij ook gehad.quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:48 schreef Joene het volgende:
Nou als die Gup nou nog een keer PDC kampioen wordt , kan die daarna mooi kappen hebben we dat gehuil ook weer gehad.
ik gun het hem best ik vind hem zelfs ok , maar zn overstap naar de pdc kan ik niet echt waarderen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:50 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja dan hebben we dat gehuil van figuren zoals jij ook gehad.
Dat gezeik ook altijd van mensen die Barney niks gunnen... Je hoeft niet naar hem te kijken hoor
waarom niet?quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:54 schreef Joene het volgende:
[..]
ik gun het hem best ik vind hem zelfs ok , maar zn overstap naar de pdc kan ik niet echt waarderen.![]()
Omdat hij ergens in het afgelopen jaar in een televisie interview flink heeft lopen afzeiken op de PDC. Net zoals de rest van de BDO players overigens. En nu valt er bij de BDO niks meer te winnen , wil van barneveld graag bewijzen dat die beter is dan Taylor en stapt ie over.quote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand een filmpje?
edit: al gevonden
http://video.google.com/videoplay?docid=-7489493300792331095&q=barneveld&pl=true
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |