Als van barneveld zich nou zo voor wil bereiden op de finale, laat m lekker. Ik zie niet in wat er arrogant aan is. Iedereen doet dat op z'n eigen manier. Maar ja Matthijsje, ik zal er wel weer helemaal naast zittenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:40 schreef matthijst het volgende:
[..]
Tsja, maar darten is nou eenmaal minder inspannend dan tennis....
Ooit een darter 3,5 uur over de baan heen en weer zien rennen?
Nou, JIJ snapt het in ieder geval niet, maar ik zal het uitleggen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:36 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je vraagt me dit: "Maar beantwoord de vraag eens. Zou een toptenniser blijven hangen als er een landgenoot moet spelen bij wimbeldon, of zou die gewoon voor de verzorging gaan?"
Dan kom je met een quote over de Davis Cup? Zie je zelf het verschil of moet ik het je uitleggen?
Aha, dus als ze bij elkaar in het team zitten wachten ze wel, ook al moeten ze de dag erna weer in actie komen voor een andere wedstrijd (dubbelspel bijvoorbeeld). OK, bedankt voor de uitleg!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, JIJ snapt het in ieder geval niet, maar ik zal het uitleggen.
Het antwoord 'Alleen bij de davids cup' betekent dat ALLEEN BIJ DE DAVIDSCUP tennisers zullen wachten op hun landgenoot. Dan is het namelijk ook een teamgenoot.
Bovenstaande quote betekent dus ook dat wanneer het ALLEEN bij de davidscup gebeurt, het dus niet bij wimbeldon gebeurt en de tenniser gewoon naar de verzorging gaat
Het gaat erom dat geen enkele sporter bezweet blijft wachten op een landgenoot. Die gaat eerst verzorgen en DAARNA misschien nog kijken. Daarin is v. B niet anders.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:04 schreef matthijst het volgende:
[..]
Aha, dus als ze bij elkaar in het team zitten wachten ze wel, ook al moeten ze de dag erna weer in actie komen voor een andere wedstrijd (dubbelspel bijvoorbeeld). OK, bedankt voor de uitleg!
Maarruh: is Barney dan gewoon onsportief, of komt het omdat een landgenoot bij darten geen teamgenoot is![]()
quote:Het woord dat je zoekt zal wel Davis cup zijn... Of Edgar Davids moet een nieuwe inkomstenbron hebben gevonden![]()
Eerlijk gezegd kan ik niet kiezen wie moet winnen.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:21 schreef matthijst het volgende:
Swetsenegger, ik vind het wel weer mooi geweest. Ik hoop voor de Barney fans dat ie morgen wint en voor de niet-zulke-grote-Barney-fans dat Klaasen wint...
't is in ieder geval een Nederlander, dus wat dat betreft zit je altijd wel goed![]()
Ja, vandaar ook dat-ie zei dat we hem misschien niet terugzien.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zie Barney nu opeens overstappen
''Maar van jou kunnen we ook nog jaren genieten''quote:Op zondag 15 januari 2006 21:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, vandaar ook dat-ie zei dat we hem misschien niet terugzien.
Precies.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Niets dan respect voor Barney. De man die in zijn 1tje darten groot maakte in Nederland.
Lees: Barney verprutste 't door z'n dubbels en Klaasen was beter.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:37 schreef SCH het volgende:
Respect. Fantastisch toernooi en geweldige finale maar de goden wilden blijkbaar een keer iemand anders.
Inderdaad, en hopelijk realiseert Barney zich dat ook.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:42 schreef Trancelocator het volgende:
Wat een wedstrijd!
Bobby George deed trouwens na de wedstrijd een hele mooie uitspraak over Raymond:
Dat een jonge Nederlander van hem wint in de finale op Lakeside is wellicht de grootste prestatie van Van Barneveld.
Daar werd ik wel stil van.
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:42 schreef Trancelocator het volgende:
Dat een jonge Nederlander van hem wint in de finale op Lakeside is wellicht de grootste prestatie van Van Barneveld.
Inderdaad heel mooi gezegd. Ik roep zelf ook al een tijdje dat het asociaal is hoe Barney door sommige Nederlanders wordt afgemaakt. Er waren zelfs mensen die hoopten dat hij in de halve finale verloor. Ik word daar even helemaal stil van als ik zoiets hoor. De man zette NL op z'n kop toen hij Lakeside voor het eerst won en zette daarmee ook velen aan in dit land om te gaan darten. Hoogstwaarschijnlijk Jelle ook wel. En dat Lakeside winnen deed hij nog drie keer daarna, opnieuw toegejuigd door veel Nederlanders. De man is en blijft onze echte dartheld en verdient het niet om door een aantal te worden neergesabeld. Barney is en blijftquote:Op zondag 15 januari 2006 21:42 schreef Trancelocator het volgende:
Wat een wedstrijd!
Bobby George deed trouwens na de wedstrijd een hele mooie uitspraak over Raymond:
Klopt Tony heeft 2 goede jaren gehad. Maar in de rankings van 2005 komt hij nergens meer in voor.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:31 schreef komrad het volgende:
Tony heeft nog wel eea gewonnen hoor, bovendien zie je die ook minder omdat het een aussie is
Ik zeg niet dat Klassen alles gaat winnen maar ik geloof ook niet dat hij compleet verdwijnt
Vergeet ook niet dat hij nog jong is en dus nog erg snel leert!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:38 schreef Trancelocator het volgende:
Hmmm, Jelle en Tony David zijn niet echt met elkaar te vergelijken. Ik denk dat Jelle mentaal heel moeilijk te breken is. Bovendien is hij relatief kort bezig met darten en is zijn spel zeker nog voor verbetering vatbaar. Als hij op deze voet verder gaat wordt hij zeker nog groter dan hij nu al is.
Als Barney niet overstapt naar de PDC kunnen we nog veel interessante confrontaties tussen hem en Jelle verwachten.
niet zo negatiefquote:Op zondag 15 januari 2006 22:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk dat Jelle op een gegeven moment net als de rest uit het woonwagen kamp de kroeg en de snelle achterbak handel ontdekt en het pijltjes gooien op een tweede plan komt
Maar he, laten we hopen dat ik het fout heb en hij dit talent goed gaat benutten.
Ik ben niet negatief. Maar juist de helderste sterren branden erg snel op. Dus het is te hopen dat hij goede begleiders vind en een stabiele basis. Anders is dit zijn enige en laatste grote tournooi ooit welke hij op z'n naam schrijft.quote:
Ik denk dat hij er zich weinig van aan zou trekken. Maar de tijd zal het leren...quote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het zijn sterke schouders welke de weelde kunnen dragen is niet voor jan lul een eeuwen oud spreekwoord. Vergis je niet in wat er nu allemaal op 'm af gaat komen. En echt niet alleen leuke dingen. Zou hij bv op fok in de Jelle Klaassen topics lezen komt hij al heel snel uitspraken tegen over 'dat lelijke wijf' van hem en die 'verlopen hoer van een moeder'.
Stel dat Barney de topics eens onder ogen krijgtquote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben niet negatief. Maar juist de helderste sterren branden erg snel op. Dus het is te hopen dat hij goede begleiders vind en een stabiele basis. Anders is dit zijn enige en laatste grote tournooi ooit welke hij op z'n naam schrijft.
Het zijn sterke schouders welke de weelde kunnen dragen is niet voor jan lul een eeuwen oud spreekwoord. Vergis je niet in wat er nu allemaal op 'm af gaat komen. En echt niet alleen leuke dingen. Zou hij bv op fok in de Jelle Klaassen topics lezen komt hij al heel snel uitspraken tegen over 'dat lelijke wijf' van hem en die 'verlopen hoer van een moeder'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |