abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 11:36:35 #201
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_33897331
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 10:55 schreef matthijst het volgende:

[..]

Masochistisch ingesteld denk ik... Wat heeft ie nu? Een keer of 9 verloren van Taylor
En twee keer gewonnen.
Dat is al meer dan de rest van de PDC darters kan zeggen. En die spelen zeer regelmatig tegen ome Phil.
pi_33897418
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 11:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En twee keer gewonnen.
Dat is al meer dan de rest van de PDC darters kan zeggen. En die spelen zeer regelmatig tegen ome Phil.
Precies, Barney is een grootheid. 4 keer de Lakeside winnen is grandioos, en het getuigt van ambitie dat ie de strijd met Taylor aan wil gaan.

Typisch Nederlands om dat gelijk weer de grond in te boren
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  dinsdag 10 januari 2006 @ 11:47:29 #203
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_33897618
Snap het dan gewoon, als hij tegen die gozer speelt staat hij, ook buiten grote toernooien, onder druk omdat hij zo graag van hem wil winnen. Dat is de spanning die hij zoekt zodat hij kan trainen voor grote toernooien mét spanning!
Normaal gooit hij geweldig tijdens trainingen enzo maar als je zag dat hij gister 10 pijlen nodig had voor een simpele dubbel
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_33908575
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 10:55 schreef matthijst het volgende:

[..]

Masochistisch ingesteld denk ik... Wat heeft ie nu? Een keer of 9 verloren van Taylor
Je kunt zelf alleen maar de beste worden door het op te nemen tegen (of samen te werken met) de beste(n). Het zou 'm wel sieren als hij zijn 'kampioenenstatus' in de ene competitie op wil geven, om te kunnen leren van de betere tegenstander in de andere.

Daarnaast is het ook gewoon een beetje zuur om steeds gehuldigd te worden als kampioen terwijl de écht grote jongen steeds van je wint in onderlinge wedstrijden.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 17:23:33 #205
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_33908948
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:12 schreef Bombie het volgende:

[..]

Je kunt zelf alleen maar de beste worden door het op te nemen tegen (of samen te werken met) de beste(n).
Laat die (n) maar weg hoor.

Op dit moment is de verhouding heel simpel.
Je hebt Phil Taylor
Dan heb je een gat
Dan heb je v. Barneveld
Dan heb je weer een gaatje
Dan krijg je een groep BDO'ers en een aantal PDC'ers (Hankey, King, Mardle, etc)
Dan nog een gat
Dan de rest

Overigens geeft v. Barneveld in alle interviews op dit moment ook toe dat Taylor de beste van de twee is. Ik denk alleen dat v. Barneveld niet in zijn beste vorm is de afgelopen twee jaar. In zijn vorm van daarvoor was hij de beste darter.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:25:56 #206
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_33909017
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:23 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Laat die (n) maar weg hoor.

Op dit moment is de verhouding heel simpel.
Je hebt Phil Taylor
Dan heb je een gat
Dan heb je v. Barneveld
Dan heb je weer een gaatje
Dan krijg je een groep BDO'ers en een aantal PDC'ers (Hankey, King, Mardle, etc)
Dan nog een gat
Dan de rest

Overigens geeft v. Barneveld in alle interviews op dit moment ook toe dat Taylor de beste van de twee is. Ik denk alleen dat v. Barneveld niet in zijn beste vorm is de afgelopen twee jaar. In zijn vorm van daarvoor was hij de beste darter.
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_33909114
Ach, die arrogante houding vind ik de laatste tijd wel weer meevallen. Ik supporter hem altijd wel, als hij speelt
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 17:31:37 #208
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_33909210
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:28 schreef Urquhart het volgende:
Ach, die arrogante houding vind ik de laatste tijd wel weer meevallen. Ik supporter hem altijd wel, als hij speelt
Ik vind dat sowieso wel meevallen.
Als hij zwaar kut speelt zegt hij dat hij zwaar kut heeft gespeeld.
Als hij goed speelt zegt hij dat hij goed heeft gespeeld.

Fitton komt als madness het podium opgedanst en is fantastisch, v. Barneveld hangt als jezus als hij wint en is arrogant...

Het zal wel
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:57:14 #209
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_33912183
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 10:36 schreef kollie het volgende:
Ik vind het een moedige zet. Getuigt van lef, hij kan ook tot in den eeuwigheid bij de BDO blijven en tig keer de Lakeside winnen.
Hij kiest in ieder geval niet voor de makkelijke weg.
Das waar, zo moet je het dan ook zien. Hij mag dan arrogant overkomen, hij wil dan evt. wel de strijd aangaan en dat valt te prijzen
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 19:55:12 #210
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_33914569
Jelle
pi_33921878
Barney is een grote, maar hij is gewoon erg arrogant.
Meneer moet altijd de grote man uithangen.
pi_33922433
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Barney is een grote, maar hij is gewoon erg arrogant.
Meneer moet altijd de grote man uithangen.
Vooral ook verongelijkt. Het ligt nooit eens aan hem maar altijd aan anderen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 23:01:13 #213
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_33922525
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Vooral ook verongelijkt. Het ligt nooit eens aan hem maar altijd aan anderen.
Mjah, dat is dus niet zo.
pi_33922550
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Mjah, dat is dus niet zo.
Wat is niet zo?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 23:03:07 #215
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_33922636
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat is niet zo?
Dat het volgens hem altijd aan een ander ligt.
Ik zie hem zeer regelmatig direkt verklaren dat hij kut heeft gespeeld.
Legendarisch is natuurlijk ook het interview toen hij er in de eerste ronde werd uitgegooid het jaar na de eerste lakeside titel.

"Ik ben gewoon een loser, ik gooi gewoon kut, klaar"
pi_33922724
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:03 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Legendarisch is natuurlijk ook het interview toen hij er in de eerste ronde werd uitgegooid het jaar na de eerste lakeside titel.

Daar heb je wel gelijk in, rond directe partijen vind ik ook het wel meevallen.

Ik doel eigenlijk meer op de randzaken zoals het interview dat hij maandag aan de Volkskrant gaf en waarin hij vooral klaagt over dat hij als enige de kar moet trekken etc. Hij hangt mij altijd wat teveel het slachtoffer uit en dat maakt geen prettige indruk. HIj lijdt aan chronische ontevredenheid.
pi_33922818
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:03 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dit ben ik met je eens.
Als Barney slecht heeft gespeeld dan geeft hij vaak genoeg zichzlef ervan de schuld.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 23:12:27 #218
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_33923055
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in, rond directe partijen vind ik ook het wel meevallen.

Ik doel eigenlijk meer op de randzaken zoals het interview dat hij maandag aan de Volkskrant gaf en waarin hij vooral klaagt over dat hij als enige de kar moet trekken etc. Hij hangt mij altijd wat teveel het slachtoffer uit en dat maakt geen prettige indruk. HIj lijdt aan chronische ontevredenheid.
Ligt dat niet aan de interviewer?
In het AD van Zaterdag stond ook een heel interview.
Daarin werd bv de vraag gesteld 'Wie is de beste darter' waarop v Barneveld 'Zonder twijfel is dat momenteel Phil Taylor. Wanneer je in een jaar 5 keer klop van 'm krijgt moet je wel realistisch blijven. Vorig jaar zou ik nog ik weet het niet gezegd hebben'

Daar gaf hij ook wat voorbeelden over momenten dat hij arrogant wordt genoemd.
Op de Master of Darts vraagt een vrouw een handtekening. Hij zegt, natuurlijk, heb je een stift?
Nee, zegt dat mens. Barneveld zegt, ik ook niet. En vervolgens wordt dat mens boos en noemt hem arrogant.

Chronische ontevredenheid. Misschien wel, maar wat hij zegt is toch waar. Tot van Barneveld kwam, was de lakeside het grootste tournooi. Sinds van Barneveld zijn er allerlei grote tournooien en veel meer internationale belangstelling. Misschien wordt hij wel te weinig gewaardeerd door de bond. Eerlijk gezegd denk ik ook dat dat een reden voor hem is om bij de BDO weg te gaan. Eigenlijk net als Phil Taylor, 13 jaar geleden.
pi_33923155
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:12 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ligt dat niet aan de interviewer?
Zou kunnen maar ik baseer mijn mening niet alleen op dat interview.
quote:
Chronische ontevredenheid. Misschien wel, maar wat hij zegt is toch waar. Tot van Barneveld kwam, was de lakeside het grootste tournooi. Sinds van Barneveld zijn er allerlei grote tournooien en veel meer internationale belangstelling. Misschien wordt hij wel te weinig gewaardeerd door de bond. Eerlijk gezegd denk ik ook dat dat een reden voor hem is om bij de BDO weg te gaan. Eigenlijk net als Phil Taylor, 13 jaar geleden.
Hij hoeft toch niet als een soort koning behandeld te worden. Het is blijkbaar niet snel goed. Hij zou zich ook anders kunnen opstellen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 23:22:08 #220
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_33923403
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Zou kunnen maar ik baseer mijn mening niet alleen op dat interview.
Welke interveiws nog meer? Ik heb er wel een aantal gelezen en over het algemeen vond ik ze wel meevallen. Maar misschien lees ik de verkeerde interviews weer
quote:
Hij hoeft toch niet als een soort koning behandeld te worden. Het is blijkbaar niet snel goed. Hij zou zich ook anders kunnen opstellen.
Mjah, ik haal er niet uit dat hij echt als een koning behandeld wil worden. Ik heb meer het idee dat hij vind een beetje weinig erkenning te krijgen. Er zijn in het verleden ook wel wat rare voorvalletjes geweest, waarbij de engelsen eigenlijk niet zo blij waren met de nederlandse 'coupe' en achter de schermen nogal onsportief gedrag lieten zien.

Uiteindelijk heeft v Barneveld er wel voor gezorgd dat heel veel darters nu een veel beter belegde boterham hebben. Puur door zijn prestatie.
pi_33928774
Ik ben het eens met je geswets
The Greatest Right In The World Is The Right To Be Wrong
pi_33939731
Klopt zo zorgde Barney wat sponsors voor Adems !
Omdat hij in Engeland geen sponsor kon vinden.
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:26:53 #223
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33939833
pi_33939940
Die is leuk
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:34:27 #225
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_33940064
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:26 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:25:42 #226
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_33955042
Barney Kwartfinalist.
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:31:37 #227
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33967077
Barney
pi_34016593
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:31 schreef DeTolk het volgende:
Barney
pi_34019277
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:25 schreef fotoloog het volgende:
Barney Kwartfinalist.
Barney straks finalist.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 20:27:08 #230
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_34025807
Halve Finale
pi_34026070
op naar z'n 5e!
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  vrijdag 13 januari 2006 @ 20:33:39 #232
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_34026083
Raymond heeft een oogafwijking.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_34040878
En weer een ronde verder
  zaterdag 14 januari 2006 @ 10:12:58 #234
136 V.
Like tears in rain...
pi_34041129
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 19:21 schreef tong80 het volgende:
Groot sportman, maar hij heeft iets over zich dat me tegen de borst stuit. Kan het niet benoemen.
Mee eens, behalve dan dat groot sportman, want echt een sport is darts nou ook weer niet.

Ik vind hem een bijzonder onaangename uitstraling hebben, en sorry hoor, maar als ik gisteren weer effe een stukkie kijk en ik zie die gozer met 3-1 voorsprong in sets al praktisch het hoofd laten hangen

Ik hoop wel dat 'ie in de finale komt, maar dat 'ie dan flink verliest van Jelle. Een duidelijker manier om te laten zien dat Nederland een nieuwe koning heeft is er niet.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_34060887
Hij wint m gewoon weer
Darts-legende
Bobby Robson forever!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 22:49:03 #236
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_34065620
Mooie finale wordt het morgen. Wel vaag dat Barney tijdens de andere halve finale gewoon in het zwembad gaat liggen Jong Nederlands talent komt uit het niets in de halve finale en meneer gaat liever zwemmen? Je zou toch denken dat dat wel iets is om even naar te kijken?
Haters everywhere but I don't really care.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 januari 2006 @ 23:00:25 #237
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34066121
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:49 schreef matthijst het volgende:
Mooie finale wordt het morgen. Wel vaag dat Barney tijdens de andere halve finale gewoon in het zwembad gaat liggen Jong Nederlands talent komt uit het niets in de halve finale en meneer gaat liever zwemmen? Je zou toch denken dat dat wel iets is om even naar te kijken?
Ben je schyzofreen ofzo
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 19:21 schreef matthijst het volgende:
Typisch die dikke pad; gewoon in het zwembad liggen als Klaasen aan het spelen is...
Sjongejonge, vadsige aap weer bommetjes aan het doen... Mongoloide kleuter dat het is
Eng figuur ben jij.
In het ene topic ga je als een rand debiel tekeer en hier kom je nu op een liefelijk toontje een kantlijntje plaatsen
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:01:28 #238
28167 matthijst
pi_34066163
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Ben je schyzofreen ofzo
In het ene topic ga je als een rand debiel tekeer en hier kom je nu op een liefelijk toontje een kantlijntje plaatsen
Neu, ik ben niet schizofreen
Het ene topic staat in klaagbaak, dit is een "normaal" topic?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 januari 2006 @ 23:06:47 #239
862 Arcee
Look closer
pi_34066369
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Eng figuur ben jij.
Scherp.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 januari 2006 @ 23:07:37 #240
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34066407
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:01 schreef matthijst het volgende:

[..]

Neu, ik ben niet schizofreen
Het ene topic staat in klaagbaak, dit is een "normaal" topic?
Ja en?
Is dat reden om daar als een randebiel stupide tekstje te plaatsen en hier op een normale genuanceerde manier je kanttekeningen te plaatsen?

Overigens vraag ik me af waarom hij zou moeten blijven hangen om Klaassen te zien.
Denk je dat toptenniser blijft hangen wanneer na zijn partij een landgenoot moet spelen?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:12:56 #241
28167 matthijst
pi_34066612
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens vraag ik me af waarom hij zou moeten blijven hangen om Klaassen te zien.
Denk je dat toptenniser blijft hangen wanneer na zijn partij een landgenoot moet spelen?
Ja, dat is de reden Waarom denk je anders dat er een speciale klaagbaak is...

Tsja, uit liefde voor de sport misschien, of doet Barney het alleen maar voor het geld?
Jongste finalist op Lakeside ooit... een Nederlander... en debutant.... Lijkt mij toch vrij leuk om dat te kunnen zien gebeuren? Bobby George en Fordham waren behoorlijk te spreken over de kunsten van Klaasen.. Maar ja, die hebben er natuurlijk geen verstand van
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 januari 2006 @ 23:16:34 #242
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34066758
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:12 schreef matthijst het volgende:

[..]

Tsja, uit liefde voor de sport misschien, of doet Barney het alleen maar voor het geld?
Jongste finalist op Lakeside ooit... een Nederlander... en debutant.... Lijkt mij toch vrij leuk om dat te kunnen zien gebeuren? Bobby George en Fordham waren behoorlijk te spreken over de kunsten van Klaasen.. Maar ja, die hebben er natuurlijk geen verstand van
Hij moet morgen een finale spelen, fordham en george niet.
Maar beantwoord de vraag eens. Zou een toptenniser blijven hangen als er een landgenoot moet spelen bij wimbeldon, of zou die gewoon voor de verzorging gaan?

En vanaf 3-3 heeft hij de wedstrijd gewoon gezien. Op zijn kamer. Denk je niet dat wanneer v. Barnveld continue aangeklampt wordt wanneer hij 'onder de mensen' is. Misschien wilde hij juist in alle rust de wedstrijd goed kunnen bekijken .

ow en kan klagen niet zonder 3 kotssmiley's?
pi_34067002
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:12 schreef matthijst het volgende:

[..]

Wat zal jij morgen schelden als ie weer wint
Bobby Robson forever!
pi_34067151
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:16 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Maar beantwoord de vraag eens. Zou een toptenniser blijven hangen als er een landgenoot moet spelen bij wimbeldon, of zou die gewoon voor de verzorging gaan?
Over het algemeen alleen in de Davis Cup.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:28:59 #245
28167 matthijst
pi_34067218
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:16 schreef Swetsenegger het volgende:

ow en kan klagen niet zonder 3 kotssmiley's?
Ik heb geen idee, heb zoiets als dit nog niet meegemaakt; debutant die de halve finale van Wimbledon speelt, terwijl zijn landgenoot net de andere halve finale heeft gewonnen... Maar zeg jij het maar, jij weet het antwoord schijnbaar al...
Overigens kan je tennis niet vergelijken met dart lijkt me, of zou het toeval zijn dat tennissers doorgaans afgetraind zijn en darters, tsja, zie Barney?

3 kotssmiley's is nog weinig; die dikke pens van Barney verpest al een week lang mijn eetlust.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 januari 2006 @ 23:30:39 #246
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34067284
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:28 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, heb zoiets als dit nog niet meegemaakt; debutant die de halve finale van Wimbledon speelt, terwijl zijn landgenoot net de andere halve finale heeft gewonnen... Maar zeg jij het maar, jij weet het antwoord schijnbaar al...
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:27 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Over het algemeen alleen in de Davis Cup.
quote:
3 kotssmiley's is nog weinig; die dikke pens van Barney verpest al een week lang mijn eetlust.
Ah, ik dacht al waar blijft de ongenuanceerde mening
Inderdaad gewoon schizofreen. Daar zijn pillen voor he, dat weet je?
pi_34067317
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:28 schreef matthijst het volgende:

[..]

Barney zit je wel erg dwars he?
Bobby Robson forever!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:36:29 #248
28167 matthijst
pi_34067531
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah, ik dacht al waar blijft de ongenuanceerde mening
Inderdaad gewoon schizofreen. Daar zijn pillen voor he, dat weet je?
Je vraagt me dit: "Maar beantwoord de vraag eens. Zou een toptenniser blijven hangen als er een landgenoot moet spelen bij wimbeldon, of zou die gewoon voor de verzorging gaan?"

Dan kom je met een quote over de Davis Cup? Zie je zelf het verschil of moet ik het je uitleggen?

En over die smileys: je vraagt me naar de reden van het plaatsen van smileys in de klaagbaak. Dan geef ik je die reden en dan ga je janken....
pi_34067602
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:36 schreef matthijst het volgende:

[..]

Je vraagt me dit: "Maar beantwoord de vraag eens. Zou een toptenniser blijven hangen als er een landgenoot moet spelen bij wimbeldon, of zou die gewoon voor de verzorging gaan?"
Antwoord: Die gaan naar de verzorging als ze de volgende dag moeten spelen.
Bobby Robson forever!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:40:07 #250
28167 matthijst
pi_34067667
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:38 schreef kollie het volgende:
Antwoord: Die gaan naar de verzorging als ze de volgende dag moeten spelen.
Tsja, maar darten is nou eenmaal minder inspannend dan tennis....
Ooit een darter 3,5 uur over de baan heen en weer zien rennen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')