Nee, dat kon je wel aan die inhuldigingen zien.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:24 schreef Urquhart het volgende:
Hij is nooit echt populair geweest.
Inderdaad, qua pens wint Taylor makkelijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Barney was voorheen stukken populairder dan hij nu is.
Verder raad ik hem aan wat te doen aan zijn overgewicht. Niet echt gezond meer die pens van hem.
Wat is DAT nu toch weer voor een opmerking?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Verder raad ik hem aan wat te doen aan zijn overgewicht. Niet echt gezond meer die pens van hem.
Dat was in Den Haag, daar natuurlijk wel. Maar juist dat Haagse, die bluf, dat wekte de irritatie van de rest van de bevolking.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, dat kon je wel aan die inhuldigingen zien.
Er kunnen best een paar kilootjes af, Swets.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is DAT nu toch weer voor een opmerking?
Nee de rest van de darters zijn lekker atletisch
Welke bluf? Dat-ie wel eens zei: "Je moet wel van hele goede huize komen wil je hier van mij winnen"?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat was in Den Haag, daar natuurlijk wel. Maar juist dat Haagse, die bluf, dat wekte de irritatie van de rest van de bevolking.
Gezellig, 't hele verhaal nog een keer opnieuw.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:31 schreef Zwansen het volgende:
Tja, Barney heeft wel aan populariteit ingeboet. Wat dat betreft zie ik veel liever een Phil Taylor, die gewoon veel beter is dan wie dan ook maar toch sportief en symphatiek blijft tegen iedereen. Barney heeft af en toe wat last van misplaatste arrogantie.
Ja vast wel. Taylor hoeft niet, want die heeft een contragewicht in de vorm van een bochel op zijn rugquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Er kunnen best een paar kilootjes af, Swets.
Dat ligt blijkbaar in dit land nooit zo goed, je moet je hier altijd in de underdog positie plaatsen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is geen bluf, dat is de waarheid.
Klopt, maar dat is on-Nederlands. Dat associeer ik met een Amerikaan als Lance Armstrong ofzo. Daar horen ze dat graag, hier in Nederland zijn we daar niet aan gewend.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Welke bluf? Dat-ie wel eens zei: "Je moet wel van hele goede huize komen wil je hier van mij winnen"?
Dat is geen bluf, dat is de waarheid.
Kep echt geen zin om alles terug te lezen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gezellig, 't hele verhaal nog een keer opnieuw.
Staan best zinnige dingenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kep echt geen zin om alles terug te lezen.
True, inclusief Barney.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja vast wel. Taylor hoeft niet, want die heeft een contragewicht in de vorm van een bochel op zijn rug
o' Shea mag ook wel een paar kilo kwijt, hell ongeveer ELKE darter mag wel een paar kilootjes kwijt
Klopt, maar ik hoor dat wel graag. Beter dan die suffe clichés iig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:33 schreef Zwansen het volgende:
Klopt, maar dat is on-Nederlands. Dat associeer ik met een Amerikaan als Lance Armstrong ofzo.
Daar horen ze dat graag, hier in Nederland zijn we daar niet aan gewend.
Dat zeg ik niet, maar Barney is echt heel erg veel aangekomen. Minimaal 25 kilo. Hij zweet ook werkelijk altijd.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat is DAT nu toch weer voor een opmerking?
Nee de rest van de darters zijn lekker atletisch
Mijn vader zweet ook altijd. En die is niets te zwaarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar Barney is echt heel erg veel aangekomen. Minimaal 25 kilo. Hij zweet ook werkelijk altijd.
Ja, die 7x op rij de tour wint... Of van een Jordan...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:33 schreef Zwansen het volgende:
Klopt, maar dat is on-Nederlands. Dat associeer ik met een Amerikaan als Lance Armstrong ofzo. Daar horen ze dat graag, hier in Nederland zijn we daar niet aan gewend.
Dat is toch al eens geweestquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:25 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
Als ik het goed begrijp willen jullie zoiets. Maar dan met v Barneveld ipv Fordham.
Ik zei het net al in een ander topic.. ik hoop dat Jelle het hoofd koel kan houden naaste deze arrogant klootzak. Hij denkt echt dat het een makkie gaat worden morgen. Ik hoop toch zo dat hij ongelovelijk op z'n kloten gaat krijgen van Klaasenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:21 schreef sr_firewire het volgende:
Niemand net dat intervieuw gezien van Klaasen en Barneveld samen ?
Hoe asociaal die Barneveld deed. Op het einde toen Klaasen zei: 50/50 morgen, deed Barney zo'n knikje naar de camera van Hoor Hem nou.....
En toen hij Klaasen afzeikte met zijn 28.63, dat hij dan niet van hem morgen zou winnen![]()
Wat een galbak die frituurkop zeg.
En die dikkop deed niet eens moeite om na zijn wedstrijd door de zaal te lopen, ging hij wat zwemmen en op de hotelkamer kijken. Nou, leuk voor zijn fans zeg
Klaasen for Champion
ben je er weer?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:22 schreef matthijst het volgende:
Dat knikje inderdaad... Oh oh oh, als Klaasen morgen wint kunnen ze Barney jankend de ambulance inslepen... Vuile vetkop
Zwansen heeft, als ik het goed zie, een Jordan avatar: als je het hebt over geld verdienen dan heb je wel zo'n beetjequote:Op zondag 15 januari 2006 00:19 schreef Aventura het volgende:
Zijn jullie jaloers ofzo? Ik wou dat ik met pijltjes gooien zoveel geld kon verdienen.
Ach man, iedereen die jaloers is denkt dat heel Nederland er zo over denkt. Helaas: alleen jaloerse sukkels vinden iemand snel arrogant. Met hoeveel zit je nu in deze topic af te geven? 10 man? 20 man? Mooi zo. Nog 16,1999 miljoen te gaan.quote:Zo arrogant is hij dus: alle Nederlanders die hem arrogant vinden hebben het mis
Pfff, nee, Barney denkt er zo over:quote:Op zondag 15 januari 2006 00:25 schreef Neuralnet het volgende:
Ach man, iedereen die jaloers is denkt dat heel Nederland er zo over denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |