zap maar snel ff naar sms6quote:
Waarom nietquote:Op maandag 9 januari 2006 19:18 schreef Tha_T het volgende:
Zullen we er maar geen SC van maken mensen? Mooi
Één keer tegen Ted Hankey mogen gooien.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:13 schreef -J-D- het volgende:
Mocht 1x tegen hem gooien... in een toernooitje in Nijmegen... 5e ronde of zo...
5-0voor hem
Komt ie weer met zijn geile avatarquote:Op maandag 9 januari 2006 19:26 schreef Biogarde het volgende:
Vuile vieze vette vetklep met een poffertjeskop![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Komt ie weer met zijn geile avatar![]()
Oh dacht dat het pauze wasquote:
Een HOAX verspreidenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:04 schreef Razor21 het volgende:
Ik open vast een topic over je je gaat toch niet door arrogante kwal![]()
darten isquote:
quote:Op het Lakeside darttoernooi speelde Raymond van Barneveld vandaag tegen de Deen Brian Sörensen. Met matig uitgooien wist Van Barneveld toch de overwining te pakken. De eindstand van 3-0 was overduidelijk de overwinning die Van Barneveld naar de tweede ronde bracht.
quote:
En ik maar denken dat ik de enige ben die die kutkloon niet uit kan staan.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:41 schreef de_puta_madre het volgende:
2609 mag van mij wel een bezoekje krijgen van mensen die "wat minder goed Nederlands kunnen".
Barney zit je wel dwars hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:24 schreef matthijst het volgende:
Ik ben altijd voor Barney, hoop dan dat ie in de finale verliest, dan is de klap harder...
Filmpje ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:18 schreef Freak187 het volgende:
Hij begrijpt volgens mij ook het sfeertje niet echt daar. Het is gewoon een bruincafé met als prioriteit: ZUIPEN. Iedereen begrijpt dat en alle andere spelers kunnen er mee omgaan. Maar Barney de proffesionele zuurpruim doet alsof hij Zidane himself is van het darten en gaat lopen janken. Zelfs een grotere darter Phil Taylor ziet de lol en de vergangkelijkheid van het spelletje. Barney niet.
En kan hij ook een stoppen met dat bierbuik-vertoon op het laatst? Jesus...
Dat doen ze altijd als ze een "schnabbeltje" hebben. Dan laten ze een lokale speler altijd een potje winnen. Tenminste, dat zei v. Bveld ooit eens.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:22 schreef Mauro het volgende:
[..]
Één keer tegen Ted Hankey mogen gooien.
En hij verloor ook nog eens. Ik stond me daar en partij te gooien en hij raakte niks
Tweede potje glansrijk verloren overigens
serieus bezig met z'n sport/spel, daarom wint ie zo veelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:18 schreef Freak187 het volgende:
Hij begrijpt volgens mij ook het sfeertje niet echt daar. Het is gewoon een bruincafé met als prioriteit: ZUIPEN. Iedereen begrijpt dat en alle andere spelers kunnen er mee omgaan. Maar Barney de proffesionele zuurpruim doet alsof hij Zidane himself is van het darten en gaat lopen janken. Zelfs een grotere darter Phil Taylor ziet de lol en de vergangkelijkheid van het spelletje. Barney niet.
En kan hij ook een stoppen met dat bierbuik-vertoon op het laatst? Jesus...
Aha, en jij wilt beweren dat Barney hetzelfde is gebleven?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:49 schreef Frank-NL het volgende:
Mooi altijd hoe de Nederlanders iemand gelijk arrogant gaan vinden als betreffende persoon ergens goed presteert.
Ken je 'm al 10 jaar dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:51 schreef matthijst het volgende:
[..]
Aha, en jij wilt beweren dat Barney hetzelfde is gebleven?
Nee hoor, ik vind het gewoon een vunzige dikkop en dit is toevallig de klaagbaakquote:
Neu, maar de eerste keer dat die vetzak de Embassy won (98 ofzo?) was ie nog niet zo'n verwaande hond....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:52 schreef Frank-NL het volgende:
Ken je 'm al 10 jaar dan?
Grootste waarschijnlijk welquote:
Gedurende de tijd dat hij bekend is met darten is hij altijd even arrogant en dom gebleven.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:51 schreef matthijst het volgende:
Aha, en jij wilt beweren dat Barney hetzelfde is gebleven?
Dat sowiesoquote:
Blijf dan met je domme gejank in de klaagbaak, en vervuil er niet andere topics meequote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:52 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het gewoon een vunzige dikkop en dit is toevallig de klaagbaak![]()
Vervuil niks, ik geef mijn mening over de pad.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:59 schreef kollie het volgende:
Blijf dan met je domme gejank in de klaagbaak, en vervuil er niet andere topics mee![]()
wat ben je toch een aandoenlijk mannetjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:06 schreef matthijst het volgende:
[..]
Vervuil niks, ik geen mijn mening over de pad.
Tsja, onvoorwaardelijk fan zijn van zo'n dikke pad is ook wel aandoenlijk hoorquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/802157/2/50#33901915]dinsdag 10 januari 2006 14:07
wat ben je toch een aandoenlijk mannetje![]()
zekerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:07 schreef matthijst het volgende:
[..]
Tsja, onvoorwaardelijk fan zijn van zo'n dikke pad is ook wel aandoenlijk hoor![]()
Die twee eigenschappen doen er niet eens toe. Belangrijker is dat hij er gewoon onfris uitziet. Alsof hij zwetend net een plee is uitgerold waar hij lekker heeft zitten beren, van die bierstront.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:55 schreef Netflier het volgende:
[..]
Gedurende de tijd dat hij bekend is met darten is hij altijd even arrogant en dom gebleven.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:10 schreef Mwanatabu het volgende:
Alsof hij zwetend net een plee is uitgerold waar hij lekker heeft zitten beren, van die bierstront.
Dat stel ik mij altijd voor als ik deez' man op de buis aanschouw.![]()
Hij drinkt toch alleen BaCoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Die twee eigenschappen doen er niet eens toe. Belangrijker is dat hij er gewoon onfris uitziet. Alsof hij zwetend net een plee is uitgerold waar hij lekker heeft zitten beren, van die bierstront.
Dat stel ik mij altijd voor als ik deez' man op de buis aanschouw.![]()
BaCoLight, omdat zijn verbouwde biggenwijffie hem heeft wijsgemaakt dat dat een sportdrankje is... De pad...quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:25 schreef matthijst het volgende:
[..]
BaCoLight, omdat zijn verbouwde biggenwijffie hem heeft wijsgemaakt dat dat een sportdrankje is... De pad...
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:17 schreef matthijst het volgende:
Vieze dikke stinkzwijn staat weer vrolijk te zweten
En zijn oe-ik-heb-gewonnen-kijk-mij-een-mongooltje-nadoen-en-mijn-dikke-vette-kop-in-mijn-nog-dikkere-vadsige-vunsnek-gooien overwinninspose heeft ie ook nog blijkbaar....
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:02 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik wens Barney ongezien de tyfus toe.
Een cholesterol-bom voor hem en zijn gezin.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:02 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik wens Barney ongezien de tyfus toe.
Een cholesterol-bom voor hem en zijn gezin.
Jij geilt op alles wat dik is, aan je avatar te zienquote:
Vorig jaar tijdens Masters of Darts.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:51 schreef RicoRabbit het volgende:
Hij moet gewoon eens flink op z'n bek gaan tijden een belangrijke wedstrijd
dan heb je zijn wedstrijd tegen Phil Taylor zeker niet gezien ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:51 schreef RicoRabbit het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan die Raymond!
Hij komt altijd aan alsof het Jezus is
Hij moet gewoon eens flink op z'n bek gaan tijden een belangrijke wedstrijd
Dan leert ie beetje voor beetje z'n arrogantie af
quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:37 schreef sr_firewire het volgende:
Fuck, ik kan nergens een foto vinden van "Barney"als hij wint en dan zijn armen naar de hele draait en dan zijn ogen rolt.... Dat is zooooooooooooooooooooooo fout he...
Ja, onthul het mystery nou eens. Wordt dat wijf nou echt geneukt op dat moment?quote:
Bespeur ik hier een enge vorm van jaloezie?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:08 schreef PDOA het volgende:
Die Jan Klaassen ziet eruit alsof het zo'n volksbuurt type is die elke avond in de kroeg te vinden is wanneer hij klaar is met zijn magazijnwerk.
Ik vind die Klaasen er in tegenstelling tot vele darters beschaafd uitzien. Ook die vriendin van hem is geen kampvolk zoals bij die meeste darters.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:08 schreef PDOA het volgende:
Die Jan Klaassen ziet eruit alsof het zo'n volksbuurt type is die elke avond in de kroeg te vinden is wanneer hij klaar is met zijn magazijnwerk.
Ik moet echt een foto hebben als hij zich tot god richt en die oogballen alle kanten opdraaien. Das zo enorm fout en gay.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:17 schreef t0y het volgende:
[..]
[afbeelding]
Beter als dit kon ik ook niet vinden
Daar ben ik het mee eens. Hij ziet er tenminste fris en gewassen uitquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:15 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ik vind die Klaasen er in tegenstelling tot vele darters beschaafd uitzien. Ook die vriendin van hem is geen kampvolk zoals bij die meeste darters.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:22 schreef de_puta_madre het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hem gevonden![]()
O ja en tevens![]()
Uh, nee.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:14 schreef t0y het volgende:
[..]
Bespeur ik hier een enge vorm van jaloezie?
Mooi zo. Wat is er trouwens mis met magazijnmedewerkers en na werktijd lekker in de kroeg zitten?quote:
Ik ben altijd voor Stompé, dan hoef ik het niet zo lang te volgen...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:24 schreef matthijst het volgende:
Ik ben altijd voor Barney, hoop dan dat ie in de finale verliest, dan is de klap harder...
Je vergeet 'elke dag'quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:33 schreef t0y het volgende:
[..]
Mooi zo. Wat is er trouwens mis met magazijnmedewerkers en na werktijd lekker in de kroeg zitten?
Niet om een discussie aan te gaan hoor, ik vroeg het me gewoon even af
idemquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:39 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ik ben altijd voor Stompé, dan hoef ik het niet zo lang te volgen...
pallets sorteren??quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:08 schreef PDOA het volgende:
Vooral dat bierflesje-hijsen erna zekerquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:25 schreef freddygonzales het volgende:
Kom kom jongens, darten is topsport![]()
Stompé heeft wel wat weg van Kees van probleem wijken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:39 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ik ben altijd voor Stompé, dan hoef ik het niet zo lang te volgen...
Oeeeee op je dikke teen getrapt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
normaal kujkt er niemand naar sbs5, en nu het darten io tv is kijken jullie wel, maar dan om je te ergeren aan barney
Die gast heeft met darten meer bereikt dan julllie ooit in je zielige leventje zullen bereiken
niet echt, want ik kijk niet naar darten. ik vind het alleen een beetje makkelijk om af te geven op personen die wel succesvol zijn.quote:
ik heb het over van barnevelt, want zo heet dit topic tochquote:
Onder Engelsen valt bij jou alles wat engelstalig is??quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:28 schreef Jim.Beam het volgende:
Waarom spelen er eigenlijk alleen maar altijd engelsen en nederlanders mee?
Nou ja waarom bijvoorbeeld geen Fransen, Spanjolen, Amerikanen, Russen enzo. Tis altijd maar een heel select gezelschap.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:36 schreef Dipollo het volgende:
[..]
Onder Engelsen valt bij jou alles wat engelstalig is??![]()
(Schotten, Welshmen, noren, zweden en nog meer malloten doen ook mee)
Halve finalistquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:35 schreef SolidasRock het volgende:
Is er dan nu helemaal geen kritiek op Barney? Kom op mensen, spui je gal eens op onze finalist
Omdat die niet kunnen darten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:37 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Nou ja waarom bijvoorbeeld geen Fransen, Spanjolen, Amerikanen, Russen enzo. Tis altijd maar een heel select gezelschap.
Waarschijnlijk omdat Groot-Brittanië en Nederland echte kroeglanden en darten is nu eenmaal een kroegsport. Wel vreemd dan dat er zo weinig duitsers meedoen...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:02 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Omdat die niet kunnen darten.
Lijkt me duidelijk
Adams heeft nog nooit wat kunnen raken op de Embassy tegen v. Barneveldquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:37 schreef Molluck het volgende:
En er is nog steeds hoop dat hij er daar uitgegooid gaat worden door Adams![]()
Adams wint de Embassy, mark my wordsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Adams heeft nog nooit wat kunnen raken op de Embassy tegen v. Barneveld.
Hij staat straks gewoon weer in de finale en evenaart Bristow.
Ik denk het ook jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:11 schreef Molluck het volgende:
[..]
Adams wint de Embassy, mark my words
De mädchen zijn daar veeeeel belangrijkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:06 schreef Molluck het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Groot-Brittanië en Nederland echte kroeglanden en darten is nu eenmaal een kroegsport. Wel vreemd dan dat er zo weinig duitsers meedoen...
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:04 schreef Razor21 het volgende:
Ik open vast een topic over je je gaat toch niet door arrogante kwal![]()
Barney was gewoon een paar klasses beterquote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
O'Shea heeft bagger staan te gooien. Zijn vorige tegenstanders ook al. Kotsmongool.
Hij gaat steeds meer op Phil Taylor lijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
O'Shea heeft bagger staan te gooien. Zijn vorige tegenstanders ook al.
Inderdaad, ik ben benieuwd als Klaassen vandaag voor de wedstrijd zegt: "Ik rol die Engelsman op, en win met 6-0", of dan nog heel het land met wegloopt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:20 schreef Arcee het volgende:
Oh ja, als je zegt dat je kunt winnen ben je gelijk een arrogante kwal in dit land.
Wij horen liever "Ja, nou ja, ik weet niet, ik zie wel waar het schip strandt".
Nee hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:37 schreef Jim.Beam het volgende:
Nou ja waarom bijvoorbeeld geen Fransen, Spanjolen, Amerikanen, Russen enzo. Tis altijd maar een heel select gezelschap.
Taylor is een klasse apart. Al gooit Barney goed, dan nog veegt Taylor de vloer met hem aan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij gaat steeds meer op Phil Taylor lijken.
Vast wel. Hoewel Barney nog nooit in een goede vorm tegen Taylor heeft gegooid, en Taylor afgelopen jaar in bloedvorm stak, zullen we dit voor het gemak even aannemen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Taylor is een klasse apart. Al gooit Barney goed, dan nog veegt Taylor de vloer met hem aan.
En waar baseer jij dit op, als ik het vragen mag?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Taylor is een klasse apart. Al gooit Barney goed, dan nog veegt Taylor de vloer met hem aan.
Goh, wat leuk dat je mijn poster-geintje van verleden jaar mbt tot jou nu tegen mij gebruiktquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een zwaktebod, Swets. Ga nu maar weer je Barney-poster bevlekken.
Misschien op het feit dat v. Barneveld afgelopen jaar meerdere malen heeft verloren van Taylor?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:42 schreef kollie het volgende:
[..]
En waar baseer jij dit op, als ik het vragen mag?
Dat over dat schuimbekken is zeker een zwaktebod. Gelukkig zie je zelf ook wel in dat Taylor gewoon beter is dan Barney.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goh, wat leuk dat je mijn poster-geintje van verleden jaar mbt tot jou nu tegen mij gebruikt
En dan MIJ een zwaktebod verwijten
Nou, ik denk dat een V. Barneveld in topvorm van Taylor kan winnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien op het feit dat v. Barneveld afgelopen jaar meerdere malen heeft verloren van Taylor?
Nee, dan de medefinalist van Taylor. Dat was pas om te janken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat over dat schuimbekken is zeker een zwaktebod. Gelukkig zie je zelf ook wel in dat Taylor gewoon beter is dan Barney.
Verder is het zo dat beiden over het algemeen genomen ver boven de rest van hun bond uitsteken, maar laten we niet doen of de bond van Phil nu zoveel minder is.
De figuren waar Barney tegen heeft gegooid bakten er werkelijk niets van deze editie van Lakeside, net zoals een aantal andere partijen echt ondermaats waren.
Hetgeen ook volmondig door v. B is toegezegd.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:44 schreef Arcee het volgende:
Het is eigenlijk heel simpel. Op dit moment is Taylor beter dan Barney, punt.
Niet zo gek aangezien T. degene is welke het langste in profcircuit speelt. Verder klopt het als een bus.quote:Gemiddeld over de laatste 10 jaar was Taylor iets beter
Dat denk ik ook. Van Barneveld heeft natuurlijk een jaar of 3 een fenomenaal nivo gehad, waarbij hij werkelijk niets verloor. Op dat moment had hij ook een hoger gemiddelde dan alles wat Taylor toen gooide. Maar of dat genoeg is weet je natuurlijk nooit. Er speelt ook het in bedwang houden van zenuwen, etc mee. Overigens wel frapant dat Taylor toen absoluut niet tegen Barney wilde spelen.quote:maar op de top van Barney was Barney de betere.
Nee, maar wel een van de redenen dat ik hoop dat v. Barneveld overstapt naar de PDC. Hoewel we dan erg veel finales Taylor - Barneveld zullen krijgenquote:Als beide heren op hun top tegen elkaar hadden gespeeld was het een retespannende wedstrijd geweest. Helaas is zo'n wedstrijd er nog niet geweest.
Wordt het inderdaad een beetje Gulliver-Hoenselaar verhaal.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee, maar wel een van de redenen dat ik hoop dat v. Barneveld overstapt naar de PDC. Hoewel we dan erg veel finales Taylor - Barneveld zullen krijgen
O'Shea dan. met 6 pijlen een score van onder de 40 nog niet eens uit kunnen gooien.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, dan de medefinalist van Taylor. Dat was pas om te janken.
Zie mijn post hierboven. Taylor is op dit moment duidelijk de betere, hetgeen v. Barneveld ook gewoon volmondig toegeeft.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat over dat schuimbekken is zeker een zwaktebod. Gelukkig zie je zelf ook wel in dat Taylor gewoon beter is dan Barney.
De PDC is in de regel kwalitatief iets minder dan de BDO. Maar ik ben met je eens dat de huidige lake-side editie weinig eneverends laat zien.quote:Verder is het zo dat beiden over het algemeen genomen ver boven de rest van hun bond uitsteken, maar laten we niet doen of de bond van Phil nu zoveel minder is.
De figuren waar Barney tegen heeft gegooid bakten er werkelijk niets van deze editie van Lakeside, net zoals een aantal andere partijen echt ondermaats waren.
Inmiddels geeft Barney het toe. Na de confrontatie met Phil reageerde hij als een heel slechte verliezer en dan vindt hij het raar dat veel mensen hem niet zo moeten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven. Taylor is op dit moment duidelijk de betere, hetgeen v. Barneveld ook gewoon volmondig toegeeft.
[..]
De PDC is in de regel kwalitatief iets minder dan de BDO. Maar ik ben met je eens dat de huidige lake-side editie weinig eneverends laat zien.
Mag je niet teleurgesteld zijn dan? Moet je altijd maar lachend als een stompe je verlies accepteren?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Inmiddels geeft Barney het toe. Na de confrontatie met Phil reageerde hij als een heel slechte verliezer en dan vindt hij het raar dat veel mensen hem niet zo moeten.
Nou, die brede subtop bepaalt wel dat de toppers er nog eens wat vaker in een eerste ronde uit kunnen vliegen. Iets wat bij de PDC veel minder speelt.quote:PDC heeft een minder brede subtop, meer namen die wat over the hill zijn, BDO heeft een wat bredere subtop. Verder maakt het elkaar allemaal weinig uit.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Van Barneveld heeft natuurlijk een jaar of 3 een fenomenaal nivo gehad, waarbij hij werkelijk niets verloor.
Ach, op zich niks mis mee. Een finale op een WK hoort tussen de 2 besten van de wereld te gaan.quote:Nee, maar wel een van de redenen dat ik hoop dat v. Barneveld overstapt naar de PDC. Hoewel we dan erg veel finales Taylor - Barneveld zullen krijgen
Precies, vandaar ook dat O'Shea in de kwartfinales strandde en niet in de finale staat.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
O'Shea dan. met 6 pijlen een score van onder de 40 nog niet eens uit kunnen gooien.
De tweede prijs van Purfleet is nu al bijna even hoog als de eerste prijs op Lakeside. Wanneer v. Barneveld nog een paar sponsors meeneemt, kost 't 'm nog niks ook wanneer hij tweede wordtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Ach, op zich niks mis mee. Een finale op een WK hoort tussen de 2 besten van de wereld te gaan.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:47 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom gaan mensen uberhaupt over darten nadenken?![]()
Je mag best teleurgesteld zijn, maar Barney reageerde wel heel erg triest. Stompé is gewoon een loser. Ik begrijp ook niet waarom die kerel meedoet, hij kan er echt helemaal niets van. Telkens vliegt hij er kansloos uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mag je niet teleurgesteld zijn dan? Moet je altijd maar lachend als een stompe je verlies accepteren?
Stompe wordt uitgescheten omdat hij elke keer lachend de eerste ronde eruit vliegt.
v. Barneveld wordt uitgescheten wanneer hij verliest, en er dan de tering in heeft en dit praktisch ALTIJD op zichzelf betrekt ('Ik ben een loser, ik gooide kut').
En ja natuurlijk geeft hij dat nu pas toe. In die jaren ervoor wilde Taylor niet tegen B spelen en hebben ze slechts 1 of 2 wedstrijdjes gespeeld in het begin van Barney z'n carriere. Dan weet je toch ook niet wie de beste is?
[..]
Nou, die brede subtop bepaalt wel dat de toppers er nog eens wat vaker in een eerste ronde uit kunnen vliegen. Iets wat bij de PDC veel minder speelt.
Maar ik denk dat we alletwee graag alle draters gewoon in 1 bond zouden willen hebben toch?
Oh ja, je moet in dit land ook je verlies bagatelliseren natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Inmiddels geeft Barney het toe. Na de confrontatie met Phil reageerde hij als een heel slechte verliezer en dan vindt hij het raar dat veel mensen hem niet zo moeten.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Stompé is gewoon een loser.
Het geeft wel aan dat het niveau van BDO niet zo overweldigend is als sommigen willen beweren.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies, vandaar ook dat O'Shea in de kwartfinales strandde en niet in de finale staat.
Dat hoeft helemaal niet, ik begrijp best dat iemand baalt, maar reageer dan niet zo kinderachtig zoals Barney deed op dat toernooi. Het publiek floot hem daarna ook even uit zelfs.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh ja, je moet in dit land ook je verlies bagatelliseren natuurlijk.
Natuurlijk baalde hij daar enorm van! Goede verliezers zijn de mensen die een bronzen medaille met een gouden randje krijgen.
You don't win silver, you lose gold.
Dit jaar idd niet, nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het geeft wel aan dat het niveau van BDO niet zo overweldigend is als sommigen willen beweren.
Hoezo reageerde hij triest? Hij voldeed aan alle verplichtingen, ging niet schelden zoals bv Mardle. Leg dan eens uit wat er voor zo verschrikkelijks triest was aan zijn optreden? Ja hij had verloren, ja daar baalde hij van.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je mag best teleurgesteld zijn, maar Barney reageerde wel heel erg triest. Stompé is gewoon een loser. Ik begrijp ook niet waarom die kerel meedoet, hij kan er echt helemaal niets van. Telkens vliegt hij er kansloos uit.
Eh ja... herhaling van zetten. Ik had al lang toegegeven dat het nivo een beetje hoger was en daardoor wel eens voor meer verassingen zorgt. Teven heb ik een post of 3 hierboven ook al gezegd dat deze lakeside editie weinig spannends heeft gebracht tot op heden.quote:Klopt, BDO heeft een bredere subtop en af en toe 'n coming man, zoals nu Jelle Klaasen die King eruitgooit, dat is bij PDC minder inderdaad. Daarover ben ik het helemaal met je eens, maar het is niet zo dat het niveau bij BDO veel hoger is. Deze Lakeside wordt er echt gewoon belabberd gegooid.
Helaas nietquote:Ja, ik zou het liefst iedereen bij één bond zien, maar dat gaat niet gebeuren.
Noem je v. Barneveld nu gewoon 'een darter van naam'?quote:PDO is gewoon veel beter georganiseerd en veel interessanter voor darters van naam. Barney zal ook wel snel overstappen.
Beetje een en ander omdraaien.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het publiek werd niet gegroet, hij vertrok meteen met de staart tussen zijn benen en ik geloof dat hij ook nog eens de nabespreking liet schieten. Dat soort dingen kun je niet maken als je in eigen land aan het darten bent. Dat het publiek hem dan uitfluit en dat hij veel goodwill kwijt is, is volkomen begrijpelijk.
Ja dat is de derde keer dat je dit zegt en ik het beaamquote:Als zo'n Stompé al mee kan doen, dan valt het wel mee met het hoge niveau vind ik. De subtop is wat breder, maar verder is het aardig aan elkaar gewaagd. Ik had het niet zo zeer over spannende partijen, ik had het meer over het niveau. In een kwartfinale met 6 pijlen een lage score niet eens uit kunnen gooien en dat soort zaken... Het niveau valt vies tegen deze editie.
Daarom. De volgende Purfleet de finale Taylor v. Barneveldquote:Barney is een naam bij de BDO, of ik hem nu wel of niet moet, staat daar los van en dat moet je ook los van elkaar kunnen zien. Hij heeft de Lakeside meerdere malen gewonnen en het is de vraag hoe populair darten hier nu zou zijn als hij nooit zo ver was gekomen.
PDC ontvangt hem met open armen, dat weet ik zeker. Fordham kon ook veel geld verdienen bij de PDC, Barney kan daar nog wel meer verdienen. Iemand die bij BDO naam heeft gemaakt, kan echt beter overstappen naar PDC.
Ja, klopt, maar nog even en iedereen heeft dat 5 keer toegegeven.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het niveau valt vies tegen deze editie.
Ik hoop dat-ie overstapt.quote:Barney is een naam bij de BDO, of ik hem nu wel of niet moet, staat daar los van en dat moet je ook los van elkaar kunnen zien. Hij heeft de Lakeside meerdere malen gewonnen en het is de vraag hoe populair darten hier nu zou zijn als hij nooit zo ver was gekomen.
PDC ontvangt hem met open armen, dat weet ik zeker. Fordham kon ook veel geld verdienen bij de PDC, Barney kan daar nog wel meer verdienen. Iemand die bij BDO naam heeft gemaakt, kan echt beter overstappen naar PDC.
Hij is nooit populair geweest hoor bij de groep mensen welke het nu continue over 'misselijkmakend' en 'dikke pad' hebben.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het publiek reageerde gewoon op het gedrag van Barney. Hij was altijd erg populair, alleen meer en meer mensen irriteren zich aan hem. Dat komt vooral door zijn gedrag.
Nee, dat kon je wel aan die inhuldigingen zien.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:24 schreef Urquhart het volgende:
Hij is nooit echt populair geweest.
Inderdaad, qua pens wint Taylor makkelijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Barney was voorheen stukken populairder dan hij nu is.
Verder raad ik hem aan wat te doen aan zijn overgewicht. Niet echt gezond meer die pens van hem.
Wat is DAT nu toch weer voor een opmerking?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Verder raad ik hem aan wat te doen aan zijn overgewicht. Niet echt gezond meer die pens van hem.
Dat was in Den Haag, daar natuurlijk wel. Maar juist dat Haagse, die bluf, dat wekte de irritatie van de rest van de bevolking.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, dat kon je wel aan die inhuldigingen zien.
Er kunnen best een paar kilootjes af, Swets.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is DAT nu toch weer voor een opmerking?
Nee de rest van de darters zijn lekker atletisch
Welke bluf? Dat-ie wel eens zei: "Je moet wel van hele goede huize komen wil je hier van mij winnen"?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat was in Den Haag, daar natuurlijk wel. Maar juist dat Haagse, die bluf, dat wekte de irritatie van de rest van de bevolking.
Gezellig, 't hele verhaal nog een keer opnieuw.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:31 schreef Zwansen het volgende:
Tja, Barney heeft wel aan populariteit ingeboet. Wat dat betreft zie ik veel liever een Phil Taylor, die gewoon veel beter is dan wie dan ook maar toch sportief en symphatiek blijft tegen iedereen. Barney heeft af en toe wat last van misplaatste arrogantie.
Ja vast wel. Taylor hoeft niet, want die heeft een contragewicht in de vorm van een bochel op zijn rugquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Er kunnen best een paar kilootjes af, Swets.
Dat ligt blijkbaar in dit land nooit zo goed, je moet je hier altijd in de underdog positie plaatsen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is geen bluf, dat is de waarheid.
Klopt, maar dat is on-Nederlands. Dat associeer ik met een Amerikaan als Lance Armstrong ofzo. Daar horen ze dat graag, hier in Nederland zijn we daar niet aan gewend.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Welke bluf? Dat-ie wel eens zei: "Je moet wel van hele goede huize komen wil je hier van mij winnen"?
Dat is geen bluf, dat is de waarheid.
Kep echt geen zin om alles terug te lezen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gezellig, 't hele verhaal nog een keer opnieuw.
Staan best zinnige dingenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kep echt geen zin om alles terug te lezen.
True, inclusief Barney.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja vast wel. Taylor hoeft niet, want die heeft een contragewicht in de vorm van een bochel op zijn rug
o' Shea mag ook wel een paar kilo kwijt, hell ongeveer ELKE darter mag wel een paar kilootjes kwijt
Klopt, maar ik hoor dat wel graag. Beter dan die suffe clichés iig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:33 schreef Zwansen het volgende:
Klopt, maar dat is on-Nederlands. Dat associeer ik met een Amerikaan als Lance Armstrong ofzo.
Daar horen ze dat graag, hier in Nederland zijn we daar niet aan gewend.
Dat zeg ik niet, maar Barney is echt heel erg veel aangekomen. Minimaal 25 kilo. Hij zweet ook werkelijk altijd.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat is DAT nu toch weer voor een opmerking?
Nee de rest van de darters zijn lekker atletisch
Mijn vader zweet ook altijd. En die is niets te zwaarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar Barney is echt heel erg veel aangekomen. Minimaal 25 kilo. Hij zweet ook werkelijk altijd.
Ja, die 7x op rij de tour wint... Of van een Jordan...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:33 schreef Zwansen het volgende:
Klopt, maar dat is on-Nederlands. Dat associeer ik met een Amerikaan als Lance Armstrong ofzo. Daar horen ze dat graag, hier in Nederland zijn we daar niet aan gewend.
Dat is toch al eens geweestquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:25 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
Als ik het goed begrijp willen jullie zoiets. Maar dan met v Barneveld ipv Fordham.
Ik zei het net al in een ander topic.. ik hoop dat Jelle het hoofd koel kan houden naaste deze arrogant klootzak. Hij denkt echt dat het een makkie gaat worden morgen. Ik hoop toch zo dat hij ongelovelijk op z'n kloten gaat krijgen van Klaasenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:21 schreef sr_firewire het volgende:
Niemand net dat intervieuw gezien van Klaasen en Barneveld samen ?
Hoe asociaal die Barneveld deed. Op het einde toen Klaasen zei: 50/50 morgen, deed Barney zo'n knikje naar de camera van Hoor Hem nou.....
En toen hij Klaasen afzeikte met zijn 28.63, dat hij dan niet van hem morgen zou winnen![]()
Wat een galbak die frituurkop zeg.
En die dikkop deed niet eens moeite om na zijn wedstrijd door de zaal te lopen, ging hij wat zwemmen en op de hotelkamer kijken. Nou, leuk voor zijn fans zeg
Klaasen for Champion
ben je er weer?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:22 schreef matthijst het volgende:
Dat knikje inderdaad... Oh oh oh, als Klaasen morgen wint kunnen ze Barney jankend de ambulance inslepen... Vuile vetkop
Zwansen heeft, als ik het goed zie, een Jordan avatar: als je het hebt over geld verdienen dan heb je wel zo'n beetjequote:Op zondag 15 januari 2006 00:19 schreef Aventura het volgende:
Zijn jullie jaloers ofzo? Ik wou dat ik met pijltjes gooien zoveel geld kon verdienen.
Ach man, iedereen die jaloers is denkt dat heel Nederland er zo over denkt. Helaas: alleen jaloerse sukkels vinden iemand snel arrogant. Met hoeveel zit je nu in deze topic af te geven? 10 man? 20 man? Mooi zo. Nog 16,1999 miljoen te gaan.quote:Zo arrogant is hij dus: alle Nederlanders die hem arrogant vinden hebben het mis
Pfff, nee, Barney denkt er zo over:quote:Op zondag 15 januari 2006 00:25 schreef Neuralnet het volgende:
Ach man, iedereen die jaloers is denkt dat heel Nederland er zo over denkt.
Vind je?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:36 schreef RayMania het volgende:
Hij is arrogant, klaar.
Barneveld kan dan zelf zeggen dat hij niet arrogant is. Als je met uitspraken als "ik verlies geen vijf sets op rij" (tegen Adams, die wél vijf sets achtereen verloor), een knikje tegen Klaasen, een stom gebaar op het podium etc. komt dan heb je het bij mij gedaanquote:
Heh, en dan niet zien hoe de pad door een debutant wordt verslagen zekerquote:Op zondag 15 januari 2006 00:43 schreef Neuralnet het volgende:
Je kan morgen ook gewoon niet kijken.
Komt bij mij over als zelfverzekerdheid.......quote:Op zondag 15 januari 2006 00:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Barneveld kan dan zelf zeggen dat hij niet arrogant is. Als je met uitspraken als "ik verlies geen vijf sets op rij" (tegen Adams, die wél vijf sets achtereen verloor), een knikje tegen Klaasen, een stom gebaar op het podium etc. komt dan heb je het bij mij gedaan.
Was dat toevallig ergens in het Westland? Bijna hetzelfde heb ik tijdens een demo daar gezien. Zat een jochie van 11 bij die vond het prachtig dat hij tegen 'Barney' mocht spelen. Die eikel laat dat jochie natuurlijk niet winnen en dan ook nog die superarrogante blik erbij van 'niemand kan van mij winnen'. En een schouderklopje kon er ook niet vanaf.quote:Op zondag 15 januari 2006 09:34 schreef TheOneAndOnly het volgende:
banrey is een onsympthatieke miskleun, hij was eens bij ons in de kroeg enkele jaren geleden om wat pijltjes te gooien tegen de plaatselijke bevolking, hij komt binnen, begint te gooien, en hij laat gewoon NIEMAND eens winnen voor de fun... zelfs niet een gehandicapte jongen die het helemaal geweldig vond om eens naast hem te staan, als die vieze gore vetklep dan ook maar een beetje ballen had dan had hij op zijn minst hem even laten winnen en dan erna een keer een schouderklopje gegeven, daar win je veel meer fans mee dan met alleen de embassy winnen enzo.... Kijk maar naar een bauer, wat die allemaal voor zijn fans doet, Barney doet nooit wat....
Dat kan niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:31 schreef Ixnay het volgende:
Als Jelle morgen 28 per pijl gooit zoals vandaag is hij echt kansloos tegen Raymond.
Ik hoop dat Jelle wint maar ik denk 6-0 voor de leraar tegen de leerling.
Nee dat zal een lekkere demonstratie zijn, verliezen van elke kroeg eikel die op dat moment binnen is.quote:Op zondag 15 januari 2006 09:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Was dat toevallig ergens in het Westland? Bijna hetzelfde heb ik tijdens een demo daar gezien. Zat een jochie van 11 bij die vond het prachtig dat hij tegen 'Barney' mocht spelen. Die eikel laat dat jochie natuurlijk niet winnen en dan ook nog die superarrogante blik erbij van 'niemand kan van mij winnen'. En een schouderklopje kon er ook niet vanaf.
hij heeft vaker die finale gehaald dan dat ie geneukt heeft.....quote:Op zondag 15 januari 2006 11:25 schreef Lin74 het volgende:
Wat een gezeur over Barney!
Ok, hij komt nogal arrogant over, en ik ben ook voor Snelle Jelle,
Maar Barney heeft wel even voor de 6e keer de finale gehaald!![]()
Neuken is technisch al niet meer mogelijk gezien het overgewicht van beide varkentjes....quote:Op zondag 15 januari 2006 12:27 schreef TheOneAndOnly het volgende:
hij heeft vaker die finale gehaald dan dat ie geneukt heeft.....
Ja dit geeft wel aan welk soort persoon jij bentquote:Op zondag 15 januari 2006 09:34 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Kijk maar naar een bauer
We hebben het nog steeds over darten en niet over jouw persoontje!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:47 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ik kan niet eens schijten op zijn wijf, laat staan neuken.....
Gaat heen man, hij doet t ook alleen maar omdat t moetquote:Op zondag 15 januari 2006 00:49 schreef Showtime het volgende:
Wat ik wel kan waarderen van Barney is dat hij altijd keurig zijn tegenstander feliciteert en omhelst na een wedstrijd, ook bij de wedstrijden die hij verliest.
Denk dat Raymond het ook niet mee heeft dat hij altijd een beetje schuw overkomt naar mensen, zijn aparte afsluiting na een gewonnen partij draagt ook niet echt bij aan zijn populariteit.
Feit blijft natuurlijk dat hij in Nederland darten op de kaart heeft gezet, dat is iets wat niemand hem ooit meer kan afpakken.
Ik hoop dat Jelle de finale wint, Barney heeft hem vaak genoeg gewonnen.
Klopt helemaalquote:Op zondag 15 januari 2006 14:16 schreef Neuralnet het volgende:
Verder is een beroepsprofessional niet verplicht om leuk, lief en aardig tegen iedereen te doen.
ja net als bauerquote:Op zondag 15 januari 2006 09:34 schreef TheOneAndOnly het volgende:
banrey is een onsympthatieke miskleun, hij was eens bij ons in de kroeg enkele jaren geleden om wat pijltjes te gooien tegen de plaatselijke bevolking, hij komt binnen, begint te gooien, en hij laat gewoon NIEMAND eens winnen voor de fun... zelfs niet een gehandicapte jongen die het helemaal geweldig vond om eens naast hem te staan, als die vieze gore vetklep dan ook maar een beetje ballen had dan had hij op zijn minst hem even laten winnen en dan erna een keer een schouderklopje gegeven, daar win je veel meer fans mee dan met alleen de embassy winnen enzo.... Kijk maar naar een bauer, wat die allemaal voor zijn fans doet, Barney doet nooit wat....
Huh, zijn die fans die hij over hun bol aait geen mongooltjes danquote:Op zondag 15 januari 2006 14:32 schreef BennyNL het volgende:
ja net als bauerheel de tijd zn fans een aai over de bol geven alsof het mongooltjes zijn
![]()
6 of 7 uurquote:Op zondag 15 januari 2006 14:55 schreef Camplo het volgende:
Hoe laat is het vanavond?
Ik zwaai meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |