quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:41 schreef de_puta_madre het volgende:
2609 mag van mij wel een bezoekje krijgen van mensen die "wat minder goed Nederlands kunnen".
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:38 schreef Joeriii het volgende:
Junkesietze
Laat 'm lekker dood vallen met z'n nep-scootah
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:41 schreef de_puta_madre het volgende:
2609 mag van mij wel een bezoekje krijgen van mensen die "wat minder goed Nederlands kunnen".
Heb je neon? Nee? Dan ben je nu al kansloos bij deze verkiezingquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waarom word ik niet genomineerd? Ik ben toch wel verdraaid goed irritant bezig met mijn topics dacht ik zo.
Neon = irritant? Ah okee, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heb je neon? Nee? Dan ben je nu al kansloos bij deze verkiezing
Levenslange banquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:40 schreef Maikuuul het volgende:
YES ik word ook genoemdhopelijk krijg ik zoeen knipperende avater met : Kutste user KLB.
Das wel vet gek, op het laatste van de slip een plaatje
Als er niet meer als dit hoopje tocht uit je mond kan komen, nomineer ik jou alvast voor kwal van het jaar 2006.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:25 schreef Orealo het volgende:
sr_firewire zit vast dit topic te f5'en om te kijken of hij er zelf tussenstaat, ik vind hem wel de zieligste user van 2005![]()
kut topic btw
+3. Informatief.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:12 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Als er niet meer als dit hoopje tocht uit je mond kan komen, nomineer ik jou alvast voor kwal van het jaar 2006.
Reageer dan niet aub![]()
Tof dat je het ook even onderbouwt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Braun is wel kut...
Braun is kutquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:19 schreef BrauN het volgende:
[..]
Tof dat je het ook even onderbouwt.
Kneus.
truequote:Op dinsdag 27 december 2005 18:21 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Met een Braun kun je idd een kut scheren![]()
Ga jij nou maar eerst fatsoenlijk leestekens in je reacties en topics gebruiken. Je bent volgens mij net zo dom als dat lelijke takkewijf in je avatar, met die waardeloze hond van der. Een avatar van Hilton... Hoe diep kan een mens zinkenquote:
paris hilton is leukquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eerst fatsoenlijk leestekens in je reacties en topics gebruiken. Je bent volgens mij net zo dom als dat lelijke takkewijf in je avatar, met die waardeloze hond van der. Een avatar van Hilton... Hoe diep kan een mens zinken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |