zap maar snel ff naar sms6quote:
Waarom nietquote:Op maandag 9 januari 2006 19:18 schreef Tha_T het volgende:
Zullen we er maar geen SC van maken mensen? Mooi
Één keer tegen Ted Hankey mogen gooien.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:13 schreef -J-D- het volgende:
Mocht 1x tegen hem gooien... in een toernooitje in Nijmegen... 5e ronde of zo...
5-0voor hem
Komt ie weer met zijn geile avatarquote:Op maandag 9 januari 2006 19:26 schreef Biogarde het volgende:
Vuile vieze vette vetklep met een poffertjeskop![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Komt ie weer met zijn geile avatar![]()
Oh dacht dat het pauze wasquote:
Een HOAX verspreidenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:04 schreef Razor21 het volgende:
Ik open vast een topic over je je gaat toch niet door arrogante kwal![]()
darten isquote:
quote:Op het Lakeside darttoernooi speelde Raymond van Barneveld vandaag tegen de Deen Brian Sörensen. Met matig uitgooien wist Van Barneveld toch de overwining te pakken. De eindstand van 3-0 was overduidelijk de overwinning die Van Barneveld naar de tweede ronde bracht.
quote:
En ik maar denken dat ik de enige ben die die kutkloon niet uit kan staan.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:41 schreef de_puta_madre het volgende:
2609 mag van mij wel een bezoekje krijgen van mensen die "wat minder goed Nederlands kunnen".
Barney zit je wel dwars hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:24 schreef matthijst het volgende:
Ik ben altijd voor Barney, hoop dan dat ie in de finale verliest, dan is de klap harder...
Filmpje ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:18 schreef Freak187 het volgende:
Hij begrijpt volgens mij ook het sfeertje niet echt daar. Het is gewoon een bruincafé met als prioriteit: ZUIPEN. Iedereen begrijpt dat en alle andere spelers kunnen er mee omgaan. Maar Barney de proffesionele zuurpruim doet alsof hij Zidane himself is van het darten en gaat lopen janken. Zelfs een grotere darter Phil Taylor ziet de lol en de vergangkelijkheid van het spelletje. Barney niet.
En kan hij ook een stoppen met dat bierbuik-vertoon op het laatst? Jesus...
Dat doen ze altijd als ze een "schnabbeltje" hebben. Dan laten ze een lokale speler altijd een potje winnen. Tenminste, dat zei v. Bveld ooit eens.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:22 schreef Mauro het volgende:
[..]
Één keer tegen Ted Hankey mogen gooien.
En hij verloor ook nog eens. Ik stond me daar en partij te gooien en hij raakte niks
Tweede potje glansrijk verloren overigens
serieus bezig met z'n sport/spel, daarom wint ie zo veelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:18 schreef Freak187 het volgende:
Hij begrijpt volgens mij ook het sfeertje niet echt daar. Het is gewoon een bruincafé met als prioriteit: ZUIPEN. Iedereen begrijpt dat en alle andere spelers kunnen er mee omgaan. Maar Barney de proffesionele zuurpruim doet alsof hij Zidane himself is van het darten en gaat lopen janken. Zelfs een grotere darter Phil Taylor ziet de lol en de vergangkelijkheid van het spelletje. Barney niet.
En kan hij ook een stoppen met dat bierbuik-vertoon op het laatst? Jesus...
Aha, en jij wilt beweren dat Barney hetzelfde is gebleven?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:49 schreef Frank-NL het volgende:
Mooi altijd hoe de Nederlanders iemand gelijk arrogant gaan vinden als betreffende persoon ergens goed presteert.
Ken je 'm al 10 jaar dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:51 schreef matthijst het volgende:
[..]
Aha, en jij wilt beweren dat Barney hetzelfde is gebleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |