quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:02 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik wens Barney ongezien de tyfus toe.
Een cholesterol-bom voor hem en zijn gezin.
Jij geilt op alles wat dik is, aan je avatar te zienquote:
Vorig jaar tijdens Masters of Darts.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:51 schreef RicoRabbit het volgende:
Hij moet gewoon eens flink op z'n bek gaan tijden een belangrijke wedstrijd
dan heb je zijn wedstrijd tegen Phil Taylor zeker niet gezien ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:51 schreef RicoRabbit het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan die Raymond!
Hij komt altijd aan alsof het Jezus is
Hij moet gewoon eens flink op z'n bek gaan tijden een belangrijke wedstrijd
Dan leert ie beetje voor beetje z'n arrogantie af
quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:37 schreef sr_firewire het volgende:
Fuck, ik kan nergens een foto vinden van "Barney"als hij wint en dan zijn armen naar de hele draait en dan zijn ogen rolt.... Dat is zooooooooooooooooooooooo fout he...
Ja, onthul het mystery nou eens. Wordt dat wijf nou echt geneukt op dat moment?quote:
Bespeur ik hier een enge vorm van jaloezie?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:08 schreef PDOA het volgende:
Die Jan Klaassen ziet eruit alsof het zo'n volksbuurt type is die elke avond in de kroeg te vinden is wanneer hij klaar is met zijn magazijnwerk.
Ik vind die Klaasen er in tegenstelling tot vele darters beschaafd uitzien. Ook die vriendin van hem is geen kampvolk zoals bij die meeste darters.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:08 schreef PDOA het volgende:
Die Jan Klaassen ziet eruit alsof het zo'n volksbuurt type is die elke avond in de kroeg te vinden is wanneer hij klaar is met zijn magazijnwerk.
Ik moet echt een foto hebben als hij zich tot god richt en die oogballen alle kanten opdraaien. Das zo enorm fout en gay.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:17 schreef t0y het volgende:
[..]
[afbeelding]
Beter als dit kon ik ook niet vinden
Daar ben ik het mee eens. Hij ziet er tenminste fris en gewassen uitquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:15 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ik vind die Klaasen er in tegenstelling tot vele darters beschaafd uitzien. Ook die vriendin van hem is geen kampvolk zoals bij die meeste darters.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:22 schreef de_puta_madre het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hem gevonden![]()
O ja en tevens![]()
Uh, nee.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:14 schreef t0y het volgende:
[..]
Bespeur ik hier een enge vorm van jaloezie?
Mooi zo. Wat is er trouwens mis met magazijnmedewerkers en na werktijd lekker in de kroeg zitten?quote:
Ik ben altijd voor Stompé, dan hoef ik het niet zo lang te volgen...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:24 schreef matthijst het volgende:
Ik ben altijd voor Barney, hoop dan dat ie in de finale verliest, dan is de klap harder...
Je vergeet 'elke dag'quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:33 schreef t0y het volgende:
[..]
Mooi zo. Wat is er trouwens mis met magazijnmedewerkers en na werktijd lekker in de kroeg zitten?
Niet om een discussie aan te gaan hoor, ik vroeg het me gewoon even af
idemquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:39 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ik ben altijd voor Stompé, dan hoef ik het niet zo lang te volgen...
pallets sorteren??quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:08 schreef PDOA het volgende:
Vooral dat bierflesje-hijsen erna zekerquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:25 schreef freddygonzales het volgende:
Kom kom jongens, darten is topsport![]()
Stompé heeft wel wat weg van Kees van probleem wijken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:39 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ik ben altijd voor Stompé, dan hoef ik het niet zo lang te volgen...
Oeeeee op je dikke teen getrapt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
normaal kujkt er niemand naar sbs5, en nu het darten io tv is kijken jullie wel, maar dan om je te ergeren aan barney
Die gast heeft met darten meer bereikt dan julllie ooit in je zielige leventje zullen bereiken
niet echt, want ik kijk niet naar darten. ik vind het alleen een beetje makkelijk om af te geven op personen die wel succesvol zijn.quote:
ik heb het over van barnevelt, want zo heet dit topic tochquote:
Onder Engelsen valt bij jou alles wat engelstalig is??quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:28 schreef Jim.Beam het volgende:
Waarom spelen er eigenlijk alleen maar altijd engelsen en nederlanders mee?
Nou ja waarom bijvoorbeeld geen Fransen, Spanjolen, Amerikanen, Russen enzo. Tis altijd maar een heel select gezelschap.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:36 schreef Dipollo het volgende:
[..]
Onder Engelsen valt bij jou alles wat engelstalig is??![]()
(Schotten, Welshmen, noren, zweden en nog meer malloten doen ook mee)
Halve finalistquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:35 schreef SolidasRock het volgende:
Is er dan nu helemaal geen kritiek op Barney? Kom op mensen, spui je gal eens op onze finalist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |