Nee, dat kon je wel aan die inhuldigingen zien.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:24 schreef Urquhart het volgende:
Hij is nooit echt populair geweest.
Inderdaad, qua pens wint Taylor makkelijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Barney was voorheen stukken populairder dan hij nu is.
Verder raad ik hem aan wat te doen aan zijn overgewicht. Niet echt gezond meer die pens van hem.
Wat is DAT nu toch weer voor een opmerking?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Verder raad ik hem aan wat te doen aan zijn overgewicht. Niet echt gezond meer die pens van hem.
Dat was in Den Haag, daar natuurlijk wel. Maar juist dat Haagse, die bluf, dat wekte de irritatie van de rest van de bevolking.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, dat kon je wel aan die inhuldigingen zien.
Er kunnen best een paar kilootjes af, Swets.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is DAT nu toch weer voor een opmerking?
Nee de rest van de darters zijn lekker atletisch
Welke bluf? Dat-ie wel eens zei: "Je moet wel van hele goede huize komen wil je hier van mij winnen"?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat was in Den Haag, daar natuurlijk wel. Maar juist dat Haagse, die bluf, dat wekte de irritatie van de rest van de bevolking.
Gezellig, 't hele verhaal nog een keer opnieuw.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:31 schreef Zwansen het volgende:
Tja, Barney heeft wel aan populariteit ingeboet. Wat dat betreft zie ik veel liever een Phil Taylor, die gewoon veel beter is dan wie dan ook maar toch sportief en symphatiek blijft tegen iedereen. Barney heeft af en toe wat last van misplaatste arrogantie.
Ja vast wel. Taylor hoeft niet, want die heeft een contragewicht in de vorm van een bochel op zijn rugquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Er kunnen best een paar kilootjes af, Swets.
Dat ligt blijkbaar in dit land nooit zo goed, je moet je hier altijd in de underdog positie plaatsen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is geen bluf, dat is de waarheid.
Klopt, maar dat is on-Nederlands. Dat associeer ik met een Amerikaan als Lance Armstrong ofzo. Daar horen ze dat graag, hier in Nederland zijn we daar niet aan gewend.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Welke bluf? Dat-ie wel eens zei: "Je moet wel van hele goede huize komen wil je hier van mij winnen"?
Dat is geen bluf, dat is de waarheid.
Kep echt geen zin om alles terug te lezen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gezellig, 't hele verhaal nog een keer opnieuw.
Staan best zinnige dingenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kep echt geen zin om alles terug te lezen.
True, inclusief Barney.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja vast wel. Taylor hoeft niet, want die heeft een contragewicht in de vorm van een bochel op zijn rug
o' Shea mag ook wel een paar kilo kwijt, hell ongeveer ELKE darter mag wel een paar kilootjes kwijt
Klopt, maar ik hoor dat wel graag. Beter dan die suffe clichés iig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:33 schreef Zwansen het volgende:
Klopt, maar dat is on-Nederlands. Dat associeer ik met een Amerikaan als Lance Armstrong ofzo.
Daar horen ze dat graag, hier in Nederland zijn we daar niet aan gewend.
Dat zeg ik niet, maar Barney is echt heel erg veel aangekomen. Minimaal 25 kilo. Hij zweet ook werkelijk altijd.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat is DAT nu toch weer voor een opmerking?
Nee de rest van de darters zijn lekker atletisch
Mijn vader zweet ook altijd. En die is niets te zwaarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar Barney is echt heel erg veel aangekomen. Minimaal 25 kilo. Hij zweet ook werkelijk altijd.
Ja, die 7x op rij de tour wint... Of van een Jordan...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:33 schreef Zwansen het volgende:
Klopt, maar dat is on-Nederlands. Dat associeer ik met een Amerikaan als Lance Armstrong ofzo. Daar horen ze dat graag, hier in Nederland zijn we daar niet aan gewend.
Dat is toch al eens geweestquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:25 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
Als ik het goed begrijp willen jullie zoiets. Maar dan met v Barneveld ipv Fordham.
Ik zei het net al in een ander topic.. ik hoop dat Jelle het hoofd koel kan houden naaste deze arrogant klootzak. Hij denkt echt dat het een makkie gaat worden morgen. Ik hoop toch zo dat hij ongelovelijk op z'n kloten gaat krijgen van Klaasenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:21 schreef sr_firewire het volgende:
Niemand net dat intervieuw gezien van Klaasen en Barneveld samen ?
Hoe asociaal die Barneveld deed. Op het einde toen Klaasen zei: 50/50 morgen, deed Barney zo'n knikje naar de camera van Hoor Hem nou.....
En toen hij Klaasen afzeikte met zijn 28.63, dat hij dan niet van hem morgen zou winnen![]()
Wat een galbak die frituurkop zeg.
En die dikkop deed niet eens moeite om na zijn wedstrijd door de zaal te lopen, ging hij wat zwemmen en op de hotelkamer kijken. Nou, leuk voor zijn fans zeg
Klaasen for Champion
ben je er weer?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:22 schreef matthijst het volgende:
Dat knikje inderdaad... Oh oh oh, als Klaasen morgen wint kunnen ze Barney jankend de ambulance inslepen... Vuile vetkop
Zwansen heeft, als ik het goed zie, een Jordan avatar: als je het hebt over geld verdienen dan heb je wel zo'n beetjequote:Op zondag 15 januari 2006 00:19 schreef Aventura het volgende:
Zijn jullie jaloers ofzo? Ik wou dat ik met pijltjes gooien zoveel geld kon verdienen.
Ach man, iedereen die jaloers is denkt dat heel Nederland er zo over denkt. Helaas: alleen jaloerse sukkels vinden iemand snel arrogant. Met hoeveel zit je nu in deze topic af te geven? 10 man? 20 man? Mooi zo. Nog 16,1999 miljoen te gaan.quote:Zo arrogant is hij dus: alle Nederlanders die hem arrogant vinden hebben het mis
Pfff, nee, Barney denkt er zo over:quote:Op zondag 15 januari 2006 00:25 schreef Neuralnet het volgende:
Ach man, iedereen die jaloers is denkt dat heel Nederland er zo over denkt.
Vind je?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:36 schreef RayMania het volgende:
Hij is arrogant, klaar.
Barneveld kan dan zelf zeggen dat hij niet arrogant is. Als je met uitspraken als "ik verlies geen vijf sets op rij" (tegen Adams, die wél vijf sets achtereen verloor), een knikje tegen Klaasen, een stom gebaar op het podium etc. komt dan heb je het bij mij gedaanquote:
Heh, en dan niet zien hoe de pad door een debutant wordt verslagen zekerquote:Op zondag 15 januari 2006 00:43 schreef Neuralnet het volgende:
Je kan morgen ook gewoon niet kijken.
Komt bij mij over als zelfverzekerdheid.......quote:Op zondag 15 januari 2006 00:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Barneveld kan dan zelf zeggen dat hij niet arrogant is. Als je met uitspraken als "ik verlies geen vijf sets op rij" (tegen Adams, die wél vijf sets achtereen verloor), een knikje tegen Klaasen, een stom gebaar op het podium etc. komt dan heb je het bij mij gedaan.
Was dat toevallig ergens in het Westland? Bijna hetzelfde heb ik tijdens een demo daar gezien. Zat een jochie van 11 bij die vond het prachtig dat hij tegen 'Barney' mocht spelen. Die eikel laat dat jochie natuurlijk niet winnen en dan ook nog die superarrogante blik erbij van 'niemand kan van mij winnen'. En een schouderklopje kon er ook niet vanaf.quote:Op zondag 15 januari 2006 09:34 schreef TheOneAndOnly het volgende:
banrey is een onsympthatieke miskleun, hij was eens bij ons in de kroeg enkele jaren geleden om wat pijltjes te gooien tegen de plaatselijke bevolking, hij komt binnen, begint te gooien, en hij laat gewoon NIEMAND eens winnen voor de fun... zelfs niet een gehandicapte jongen die het helemaal geweldig vond om eens naast hem te staan, als die vieze gore vetklep dan ook maar een beetje ballen had dan had hij op zijn minst hem even laten winnen en dan erna een keer een schouderklopje gegeven, daar win je veel meer fans mee dan met alleen de embassy winnen enzo.... Kijk maar naar een bauer, wat die allemaal voor zijn fans doet, Barney doet nooit wat....
Dat kan niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:31 schreef Ixnay het volgende:
Als Jelle morgen 28 per pijl gooit zoals vandaag is hij echt kansloos tegen Raymond.
Ik hoop dat Jelle wint maar ik denk 6-0 voor de leraar tegen de leerling.
Nee dat zal een lekkere demonstratie zijn, verliezen van elke kroeg eikel die op dat moment binnen is.quote:Op zondag 15 januari 2006 09:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Was dat toevallig ergens in het Westland? Bijna hetzelfde heb ik tijdens een demo daar gezien. Zat een jochie van 11 bij die vond het prachtig dat hij tegen 'Barney' mocht spelen. Die eikel laat dat jochie natuurlijk niet winnen en dan ook nog die superarrogante blik erbij van 'niemand kan van mij winnen'. En een schouderklopje kon er ook niet vanaf.
hij heeft vaker die finale gehaald dan dat ie geneukt heeft.....quote:Op zondag 15 januari 2006 11:25 schreef Lin74 het volgende:
Wat een gezeur over Barney!
Ok, hij komt nogal arrogant over, en ik ben ook voor Snelle Jelle,
Maar Barney heeft wel even voor de 6e keer de finale gehaald!![]()
Neuken is technisch al niet meer mogelijk gezien het overgewicht van beide varkentjes....quote:Op zondag 15 januari 2006 12:27 schreef TheOneAndOnly het volgende:
hij heeft vaker die finale gehaald dan dat ie geneukt heeft.....
Ja dit geeft wel aan welk soort persoon jij bentquote:Op zondag 15 januari 2006 09:34 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Kijk maar naar een bauer
We hebben het nog steeds over darten en niet over jouw persoontje!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:47 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ik kan niet eens schijten op zijn wijf, laat staan neuken.....
Gaat heen man, hij doet t ook alleen maar omdat t moetquote:Op zondag 15 januari 2006 00:49 schreef Showtime het volgende:
Wat ik wel kan waarderen van Barney is dat hij altijd keurig zijn tegenstander feliciteert en omhelst na een wedstrijd, ook bij de wedstrijden die hij verliest.
Denk dat Raymond het ook niet mee heeft dat hij altijd een beetje schuw overkomt naar mensen, zijn aparte afsluiting na een gewonnen partij draagt ook niet echt bij aan zijn populariteit.
Feit blijft natuurlijk dat hij in Nederland darten op de kaart heeft gezet, dat is iets wat niemand hem ooit meer kan afpakken.
Ik hoop dat Jelle de finale wint, Barney heeft hem vaak genoeg gewonnen.
Klopt helemaalquote:Op zondag 15 januari 2006 14:16 schreef Neuralnet het volgende:
Verder is een beroepsprofessional niet verplicht om leuk, lief en aardig tegen iedereen te doen.
ja net als bauerquote:Op zondag 15 januari 2006 09:34 schreef TheOneAndOnly het volgende:
banrey is een onsympthatieke miskleun, hij was eens bij ons in de kroeg enkele jaren geleden om wat pijltjes te gooien tegen de plaatselijke bevolking, hij komt binnen, begint te gooien, en hij laat gewoon NIEMAND eens winnen voor de fun... zelfs niet een gehandicapte jongen die het helemaal geweldig vond om eens naast hem te staan, als die vieze gore vetklep dan ook maar een beetje ballen had dan had hij op zijn minst hem even laten winnen en dan erna een keer een schouderklopje gegeven, daar win je veel meer fans mee dan met alleen de embassy winnen enzo.... Kijk maar naar een bauer, wat die allemaal voor zijn fans doet, Barney doet nooit wat....
Huh, zijn die fans die hij over hun bol aait geen mongooltjes danquote:Op zondag 15 januari 2006 14:32 schreef BennyNL het volgende:
ja net als bauerheel de tijd zn fans een aai over de bol geven alsof het mongooltjes zijn
![]()
6 of 7 uurquote:Op zondag 15 januari 2006 14:55 schreef Camplo het volgende:
Hoe laat is het vanavond?
Ik zwaai meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |