Vooral dat bierflesje-hijsen erna zekerquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:25 schreef freddygonzales het volgende:
Kom kom jongens, darten is topsport![]()
Stompé heeft wel wat weg van Kees van probleem wijken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:39 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ik ben altijd voor Stompé, dan hoef ik het niet zo lang te volgen...
Oeeeee op je dikke teen getrapt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
normaal kujkt er niemand naar sbs5, en nu het darten io tv is kijken jullie wel, maar dan om je te ergeren aan barney
Die gast heeft met darten meer bereikt dan julllie ooit in je zielige leventje zullen bereiken
niet echt, want ik kijk niet naar darten. ik vind het alleen een beetje makkelijk om af te geven op personen die wel succesvol zijn.quote:
ik heb het over van barnevelt, want zo heet dit topic tochquote:
Onder Engelsen valt bij jou alles wat engelstalig is??quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:28 schreef Jim.Beam het volgende:
Waarom spelen er eigenlijk alleen maar altijd engelsen en nederlanders mee?
Nou ja waarom bijvoorbeeld geen Fransen, Spanjolen, Amerikanen, Russen enzo. Tis altijd maar een heel select gezelschap.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:36 schreef Dipollo het volgende:
[..]
Onder Engelsen valt bij jou alles wat engelstalig is??![]()
(Schotten, Welshmen, noren, zweden en nog meer malloten doen ook mee)
Halve finalistquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:35 schreef SolidasRock het volgende:
Is er dan nu helemaal geen kritiek op Barney? Kom op mensen, spui je gal eens op onze finalist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |