Omdat die niet kunnen darten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:37 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Nou ja waarom bijvoorbeeld geen Fransen, Spanjolen, Amerikanen, Russen enzo. Tis altijd maar een heel select gezelschap.
Waarschijnlijk omdat Groot-Brittanië en Nederland echte kroeglanden en darten is nu eenmaal een kroegsport. Wel vreemd dan dat er zo weinig duitsers meedoen...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:02 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Omdat die niet kunnen darten.
Lijkt me duidelijk
Adams heeft nog nooit wat kunnen raken op de Embassy tegen v. Barneveldquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:37 schreef Molluck het volgende:
En er is nog steeds hoop dat hij er daar uitgegooid gaat worden door Adams![]()
Adams wint de Embassy, mark my wordsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Adams heeft nog nooit wat kunnen raken op de Embassy tegen v. Barneveld.
Hij staat straks gewoon weer in de finale en evenaart Bristow.
Ik denk het ook jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:11 schreef Molluck het volgende:
[..]
Adams wint de Embassy, mark my words
De mädchen zijn daar veeeeel belangrijkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:06 schreef Molluck het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Groot-Brittanië en Nederland echte kroeglanden en darten is nu eenmaal een kroegsport. Wel vreemd dan dat er zo weinig duitsers meedoen...
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:04 schreef Razor21 het volgende:
Ik open vast een topic over je je gaat toch niet door arrogante kwal![]()
Barney was gewoon een paar klasses beterquote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
O'Shea heeft bagger staan te gooien. Zijn vorige tegenstanders ook al. Kotsmongool.
Hij gaat steeds meer op Phil Taylor lijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
O'Shea heeft bagger staan te gooien. Zijn vorige tegenstanders ook al.
Inderdaad, ik ben benieuwd als Klaassen vandaag voor de wedstrijd zegt: "Ik rol die Engelsman op, en win met 6-0", of dan nog heel het land met wegloopt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:20 schreef Arcee het volgende:
Oh ja, als je zegt dat je kunt winnen ben je gelijk een arrogante kwal in dit land.
Wij horen liever "Ja, nou ja, ik weet niet, ik zie wel waar het schip strandt".
Nee hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:37 schreef Jim.Beam het volgende:
Nou ja waarom bijvoorbeeld geen Fransen, Spanjolen, Amerikanen, Russen enzo. Tis altijd maar een heel select gezelschap.
Taylor is een klasse apart. Al gooit Barney goed, dan nog veegt Taylor de vloer met hem aan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij gaat steeds meer op Phil Taylor lijken.
Vast wel. Hoewel Barney nog nooit in een goede vorm tegen Taylor heeft gegooid, en Taylor afgelopen jaar in bloedvorm stak, zullen we dit voor het gemak even aannemen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Taylor is een klasse apart. Al gooit Barney goed, dan nog veegt Taylor de vloer met hem aan.
En waar baseer jij dit op, als ik het vragen mag?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Taylor is een klasse apart. Al gooit Barney goed, dan nog veegt Taylor de vloer met hem aan.
Goh, wat leuk dat je mijn poster-geintje van verleden jaar mbt tot jou nu tegen mij gebruiktquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een zwaktebod, Swets. Ga nu maar weer je Barney-poster bevlekken.
Misschien op het feit dat v. Barneveld afgelopen jaar meerdere malen heeft verloren van Taylor?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:42 schreef kollie het volgende:
[..]
En waar baseer jij dit op, als ik het vragen mag?
Dat over dat schuimbekken is zeker een zwaktebod. Gelukkig zie je zelf ook wel in dat Taylor gewoon beter is dan Barney.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goh, wat leuk dat je mijn poster-geintje van verleden jaar mbt tot jou nu tegen mij gebruikt
En dan MIJ een zwaktebod verwijten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |