quote:Op zondag 15 januari 2006 21:42 schreef Trancelocator het volgende:
Wat een wedstrijd!
Bobby George deed trouwens na de wedstrijd een hele mooie uitspraak over Raymond:
Dat een jonge Nederlander van hem wint in de finale op Lakeside is wellicht de grootste prestatie van Van Barneveld.
Daar werd ik wel stil van.
Jammer dat hij nog nooit kampioen op Lakeside is geworden. Als ik het nog iemand gun is hij het wel.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Bobby George vond ik altijd al een vette kerel.
Ik dacht één keer?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:05 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Jammer dat hij nog nooit kampioen op Lakeside is geworden. Als ik het nog iemand gun is hij het wel.
Hmmm, als ik het goed heb heeft hij alleen ooit een keer in de finale gestaan, maar vanwege problemen aan zijn rug verloren.quote:
Heb het even opgezocht, hij heeft 2 keer in de finale gestaan en beide keren verloren. In 1980 verloor hij van Eric Bristow, en in 1994 van John Part.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:09 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hmmm, als ik het goed heb heeft hij alleen ooit een keer in de finale gestaan, maar vanwege problemen aan zijn rug verloren.
2 keer, 1980 en 1994. Nooit gewonnen:quote:Op zondag 15 januari 2006 23:09 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hmmm, als ik het goed heb heeft hij alleen ooit een keer in de finale gestaan, maar vanwege problemen aan zijn rug verloren.
Die gast kan nog meer zeiken maar het was een geweldige partij!!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:52 schreef Trancelocator het volgende:
Er werd hier eerder door iemand beweerd dat Jelle Klaasen geen doel meer zou hebben in het darten. Hier heb ik er een voor hem:
BRISTOW BLASTS 'AMATEUR DARTS'
Eric Bristow tonight branded the Lakeside World Championship as "amateur darts" after Jelle Klaasen won a classic all-Dutch final 7-5 against Raymond van Barneveld.
Klaasen, 21, became the youngest ever world champion with a sublime performance to dethrone the four-time title-holder, who had invited Bristow to watch his attempt to equal the Crafty Cockney's record of five victories in the tournament.
But even though it was one of the best finals in the 29-year history of the event, Bristow, who is now affiliated to the rival governing body, the Professional Darts Corporation, told PA Sport he was unimpressed with the standard of the British Darts Organisation's showcase occasion.
"I've enjoyed being here and it's been nice to watch some amateur darts," said 48-year-old Bristow, who was attending the Frimley Green venue for the first time since the sport split down the middle in 1993.
"I thought the final would have been a lot better but there might have been a few nerves involved.
"Klaasen's three-dart average of just over 90 isn't all that good but he won't worry about that because he's the world champion.
"I just hope whoever is looking after him doesn't try to set up a unification match against Phil Taylor because Phil would kill him."
Bristow thought the hype surrounding Van Barneveld's bid for the record-equalling fifth crown had adversely affected the 38-year-old former postman from The Hague.
"Raymond put too much pressure on himself," added Bristow. "But I still think he is a better player than Klaasen because he has proven himself over the years.
"Klaasen is all right, he's a good player. Congratulations to the young lad and good luck to him. He's only 21. But he had a good draw because all the top seeds went out in his half."
http://www.sportinglife.c(...)Green_Nightlead.html
De nieuwe opdracht luidt dan ook voor hem (en voor Barney): nog veel beter worden en Taylor sportief op zijn muil slaan.![]()
In combinatie met dit lopende topic hier in het forum (een user zegt via-via iets te weten over Barney en vraagt of ie hier geld voor kan vangen bij de media), lijkt mij de kans groot dat Barney overstapt naar de PDC. Bij SBS6 was Barney namelijk al vaag aan het doen over z'n toekomst, en financieel is de PDC voor hem natuurlijk aantrekkelijker.quote:After the champagne is drunk and the sweeping up is started, today business discussions are likely to begin to set up a unification-style match of the PDC and BDO world champions. Two years ago, when Taylor met Andy Fordham, the match was halted when the BDO title holder was forced to quit with heat exhaustion - but it lasted long enough to show it was a television hit.
That match was shown on pay-for-view and organisers are keen to cash in on the new audience that darts has found in the past three weeks. While there has been renewed speculation of Barneveld joining the PDC, the BDO would not take it lying down. The purse in the PDC event for the world champion is £100,000, which was £40,000 more than for last night's final.
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:58 schreef Quyxz_ het volgende:
Groot sportman. Hij heeft het darten groot gemakat in Nederland. Ik vind het lullig voor hem dat iedereen zo lullig over hem is.
Barney is qua mentaliteit een echte sportman dus valt zoiets rauw op zijn dak. Maar hij was hel genereus in complimenten en felicitaties.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:11 schreef Henkmanz het volgende:
Ik vond z'n reactie na de pot tegen Klaasen een beetje lauw, hij is duidelijk niet gewend te verliezen.
Op zich ook redelijk voorspelbaar dat Bristow na afloop zo badinerend loopt te doen over het Lakeside toernooi en de BDO. Wat hij doet is Van Barneveld nog net even dat zetje geven om over te stappen naar de andere bond, zodat zijn record weer een tijdje veilig is.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:08 schreef Klingon het volgende:
In de Engelse krant de Guardian:
[..]
In combinatie met dit lopende topic hier in het forum (een user zegt via-via iets te weten over Barney en vraagt of ie hier geld voor kan vangen bij de media), lijkt mij de kans groot dat Barney overstapt naar de PDC. Bij SBS6 was Barney namelijk al vaag aan het doen over z'n toekomst, en financieel is de PDC voor hem natuurlijk aantrekkelijker.
Zou ik opzich niet zo heel erg vinden, kan hij Phil Taylor eindelijk eens van de troon stotenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:19 schreef Klingon het volgende:
Binnen nu en twee weken maakt Barney bekend dat hij overstapt naar de PDC. Wedden?
Zal hij nog wel veel beter moet worden dan wat hij vandaag liet zien. Of Taylor moet opeens Parkinson krijgen....quote:Op maandag 16 januari 2006 00:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zou ik opzich niet zo heel erg vinden, kan hij Phil Taylor eindelijk eens van de troon stoten![]()
Of omhelsde Jelle Raymondquote:Op maandag 16 januari 2006 08:48 schreef Tique3 het volgende:
Raymond omhelsde Jelle nadat hij de winnende pijl had gegooid.
Volgende keer een biertje minder drinken als je kijkt
Koop even een AD vandaag en kijk naar de fotoquote:Op maandag 16 januari 2006 01:19 schreef Killer_Mom het volgende:
Barny geeft geen eens een hand aan de winnaar, hij slaat hem over, hoe verliezer ben je dan, en hij zet nederland op kaarrt. sure, zo wel . nja ik had niet anders verwacht. . hij kan niet tegen zijn verlies.
Merchandise dit, dit etc........ grapjas,die afgevallem Stompe--stumperd. Grote recame op zijn pak,
krijgt hij ook per minuut uuitzending betaald?
En vergeet niet dat SBS6 ook de PDC rechten voor nederland probeert over te nemen van RTLquote:Op maandag 16 januari 2006 00:08 schreef Klingon het volgende:
In de Engelse krant de Guardian:
[..]
In combinatie met dit lopende topic hier in het forum (een user zegt via-via iets te weten over Barney en vraagt of ie hier geld voor kan vangen bij de media), lijkt mij de kans groot dat Barney overstapt naar de PDC. Bij SBS6 was Barney namelijk al vaag aan het doen over z'n toekomst, en financieel is de PDC voor hem natuurlijk aantrekkelijker.
Mee eens ik bedoel hij verloor zelf van Keith Deller!quote:Op maandag 16 januari 2006 00:34 schreef BB-King het volgende:
Die Eric Bristow is pas een arrogante zak!!!!!!!!![]()
Kijk effe op ladbrokes.com wie er als tweede geplaatst is op het WK van de PDC van volgend jaarquote:Op maandag 16 januari 2006 00:19 schreef Klingon het volgende:
Binnen nu en twee weken maakt Barney bekend dat hij overstapt naar de PDC. Wedden?
P Taylor evensquote:Op maandag 16 januari 2006 15:22 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Kijk effe op ladbrokes.com wie er als tweede geplaatst is op het WK van de PDC van volgend jaar![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:22 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Kijk effe op ladbrokes.com wie er als tweede geplaatst is op het WK van de PDC van volgend jaar![]()
Wat bizarquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wat bizar
Ik had die John Part echt hoger ingeschaald, echt bizar hoor
Das die kerel die finales altijd verliest tochquote:
Het wordt wel een klucht dan:quote:
Sport Homepagequote:Op maandag 16 januari 2006 16:06 schreef Swetsenegger het volgende:
En waar zie je dat op de bbc?
Jaja, eerst zien, dan geloven.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zou ik opzich niet zo heel erg vinden, kan hij Phil Taylor eindelijk eens van de troon stoten![]()
Onder die foto van Eriksson komen telkens nieuwsberichtjes, die van Barney was 1 ervan.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:12 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Waar zie je het dan staan?
http://news.bbc.co.uk/sport
moet je wel uk vresion aanvinkenquote:Op maandag 16 januari 2006 16:12 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Waar zie je het dan staan?
http://news.bbc.co.uk/sport
dat was inderdaad maar een botte opmerking van hem alleen ik denk dat hij gewoon teleurgesteld was in het nivo van Barney want dat ging natuurlijk nergens over gewoon zeer en zeer slecht. dat Barney die Bristow als held beschouws is mij ook een raadsel als een darter de beste is dan is dat toch echt wel Phil Taylor.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:32 schreef Klingon het volgende:
Bristow doet idd flauw. Is door Sylvia Barneveld persoonlijk overgehaald om bij de finale van Lakeside te zijn (hij wilde er eerst 1000 pond voor) omdat hij de held is van Barney, en dan roept 'ie zoiets achteraf. De Lakeside is in zijn eigen woorden maar amateuristisch, en Taylor zou Klaasen zo afmaken zegt ie. Tja, beetje flauw.
Je beschouwt toch nooit een generatie genoot en concurrent als idool.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:15 schreef stevan_A het volgende:
[..]
dat was inderdaad maar een botte opmerking van hem alleen ik denk dat hij gewoon teleurgesteld was in het nivo van Barney want dat ging natuurlijk nergens over gewoon zeer en zeer slecht. dat Barney die Bristow als held beschouws is mij ook een raadsel als een darter de beste is dan is dat toch echt wel Phil Taylor.
tweedeplaats purfleet is £ 50.000,-quote:Op maandag 16 januari 2006 20:57 schreef Trancelocator het volgende:
Lijkt me duidelijke zaak. Hij blijft voor een vijfde titel. En het prijzengeld van de PDC mag dan wel meer zijn, maar dat gaat toch naar Taylor.
Eric Bristow en Phil Taylor ookquote:Op maandag 16 januari 2006 21:18 schreef Arcee het volgende:
Van Barneveld hóórt gewoon bij de Lakeside. Daar is-ie groot geworden.
Barney heeft geen ruzie met de BDO, had Bristow wel.quote:
Barney riep een jaar geleden al dat hij open PDC kampioenschappen mee ging spelen want hij was professional en moest geld verdienen.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Barney heeft geen ruzie met de BDO, had Bristow wel.
Ik zou 't prima vinden. Des te meer grote darters in 1 bond des te beter.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Barney riep een jaar geleden al dat hij open PDC kampioenschappen mee ging spelen want hij was professional en moest geld verdienen.
En het moest gister zijn dag worden, onder toeziend oog van zijn idool. Ook zijn afscheidsspeech was al uitgeprint... Helaas liep het niet helemaal volgens zijn draaiboek.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Barney riep een jaar geleden al dat hij open PDC kampioenschappen mee ging spelen want hij was professional en moest geld verdienen.
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:19 schreef Arcee het volgende:
"I'm happy the title stayed in Holland but it's difficult when nearly all the crowd is against you," he added.
Da's erg overdreven. Ik zag 't publiek ook hard juichen voor 180's van Barney.
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:38 schreef matthijst het volgende:
"I'm happy the title stayed in Holland but it's difficult when nearly all the crowd is against you,"
Pffff, het had ook zijn kant op kunnen gaan, publiek juichte redelijk neutraal voor een groot deel van de wedstrijd volgens mij, werden sowieso wild bij de paar 180's van Barney...
Idd die Bristow tochquote:Op maandag 16 januari 2006 14:18 schreef Antonieau het volgende:
hij had em 5 keer verloren en 5 keer gewonnen als ik et me goed herinner
Eigenlijk zes keer. Die Bristow moet uit de boeken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 03:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Over Barney dit: Hij is pas een fenomeen als hij 5 maal de Embassy/lakeside kan winnen.
dan is hij de grootste !
Hij doet het hier wel en de ouwe is ineens te groot om up te loaden.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:57 schreef DeTolk het volgende:
SCHat, je icon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |