Kijk effe op ladbrokes.com wie er als tweede geplaatst is op het WK van de PDC van volgend jaarquote:Op maandag 16 januari 2006 00:19 schreef Klingon het volgende:
Binnen nu en twee weken maakt Barney bekend dat hij overstapt naar de PDC. Wedden?
P Taylor evensquote:Op maandag 16 januari 2006 15:22 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Kijk effe op ladbrokes.com wie er als tweede geplaatst is op het WK van de PDC van volgend jaar![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:22 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Kijk effe op ladbrokes.com wie er als tweede geplaatst is op het WK van de PDC van volgend jaar![]()
Wat bizarquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wat bizar
Ik had die John Part echt hoger ingeschaald, echt bizar hoor
Das die kerel die finales altijd verliest tochquote:
Het wordt wel een klucht dan:quote:
Sport Homepagequote:Op maandag 16 januari 2006 16:06 schreef Swetsenegger het volgende:
En waar zie je dat op de bbc?
Jaja, eerst zien, dan geloven.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zou ik opzich niet zo heel erg vinden, kan hij Phil Taylor eindelijk eens van de troon stoten![]()
Onder die foto van Eriksson komen telkens nieuwsberichtjes, die van Barney was 1 ervan.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:12 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Waar zie je het dan staan?
http://news.bbc.co.uk/sport
moet je wel uk vresion aanvinkenquote:Op maandag 16 januari 2006 16:12 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Waar zie je het dan staan?
http://news.bbc.co.uk/sport
dat was inderdaad maar een botte opmerking van hem alleen ik denk dat hij gewoon teleurgesteld was in het nivo van Barney want dat ging natuurlijk nergens over gewoon zeer en zeer slecht. dat Barney die Bristow als held beschouws is mij ook een raadsel als een darter de beste is dan is dat toch echt wel Phil Taylor.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:32 schreef Klingon het volgende:
Bristow doet idd flauw. Is door Sylvia Barneveld persoonlijk overgehaald om bij de finale van Lakeside te zijn (hij wilde er eerst 1000 pond voor) omdat hij de held is van Barney, en dan roept 'ie zoiets achteraf. De Lakeside is in zijn eigen woorden maar amateuristisch, en Taylor zou Klaasen zo afmaken zegt ie. Tja, beetje flauw.
Je beschouwt toch nooit een generatie genoot en concurrent als idool.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:15 schreef stevan_A het volgende:
[..]
dat was inderdaad maar een botte opmerking van hem alleen ik denk dat hij gewoon teleurgesteld was in het nivo van Barney want dat ging natuurlijk nergens over gewoon zeer en zeer slecht. dat Barney die Bristow als held beschouws is mij ook een raadsel als een darter de beste is dan is dat toch echt wel Phil Taylor.
tweedeplaats purfleet is £ 50.000,-quote:Op maandag 16 januari 2006 20:57 schreef Trancelocator het volgende:
Lijkt me duidelijke zaak. Hij blijft voor een vijfde titel. En het prijzengeld van de PDC mag dan wel meer zijn, maar dat gaat toch naar Taylor.
Eric Bristow en Phil Taylor ookquote:Op maandag 16 januari 2006 21:18 schreef Arcee het volgende:
Van Barneveld hóórt gewoon bij de Lakeside. Daar is-ie groot geworden.
Barney heeft geen ruzie met de BDO, had Bristow wel.quote:
Barney riep een jaar geleden al dat hij open PDC kampioenschappen mee ging spelen want hij was professional en moest geld verdienen.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Barney heeft geen ruzie met de BDO, had Bristow wel.
Ik zou 't prima vinden. Des te meer grote darters in 1 bond des te beter.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Barney riep een jaar geleden al dat hij open PDC kampioenschappen mee ging spelen want hij was professional en moest geld verdienen.
En het moest gister zijn dag worden, onder toeziend oog van zijn idool. Ook zijn afscheidsspeech was al uitgeprint... Helaas liep het niet helemaal volgens zijn draaiboek.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Barney riep een jaar geleden al dat hij open PDC kampioenschappen mee ging spelen want hij was professional en moest geld verdienen.
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:19 schreef Arcee het volgende:
"I'm happy the title stayed in Holland but it's difficult when nearly all the crowd is against you," he added.
Da's erg overdreven. Ik zag 't publiek ook hard juichen voor 180's van Barney.
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:38 schreef matthijst het volgende:
"I'm happy the title stayed in Holland but it's difficult when nearly all the crowd is against you,"
Pffff, het had ook zijn kant op kunnen gaan, publiek juichte redelijk neutraal voor een groot deel van de wedstrijd volgens mij, werden sowieso wild bij de paar 180's van Barney...
Idd die Bristow tochquote:Op maandag 16 januari 2006 14:18 schreef Antonieau het volgende:
hij had em 5 keer verloren en 5 keer gewonnen als ik et me goed herinner
Eigenlijk zes keer. Die Bristow moet uit de boeken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 03:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Over Barney dit: Hij is pas een fenomeen als hij 5 maal de Embassy/lakeside kan winnen.
dan is hij de grootste !
Hij doet het hier wel en de ouwe is ineens te groot om up te loaden.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:57 schreef DeTolk het volgende:
SCHat, je icon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |