Zal hij nog wel veel beter moet worden dan wat hij vandaag liet zien. Of Taylor moet opeens Parkinson krijgen....quote:Op maandag 16 januari 2006 00:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zou ik opzich niet zo heel erg vinden, kan hij Phil Taylor eindelijk eens van de troon stoten![]()
Of omhelsde Jelle Raymondquote:Op maandag 16 januari 2006 08:48 schreef Tique3 het volgende:
Raymond omhelsde Jelle nadat hij de winnende pijl had gegooid.
Volgende keer een biertje minder drinken als je kijkt
Koop even een AD vandaag en kijk naar de fotoquote:Op maandag 16 januari 2006 01:19 schreef Killer_Mom het volgende:
Barny geeft geen eens een hand aan de winnaar, hij slaat hem over, hoe verliezer ben je dan, en hij zet nederland op kaarrt. sure, zo wel . nja ik had niet anders verwacht. . hij kan niet tegen zijn verlies.
Merchandise dit, dit etc........ grapjas,die afgevallem Stompe--stumperd. Grote recame op zijn pak,
krijgt hij ook per minuut uuitzending betaald?
En vergeet niet dat SBS6 ook de PDC rechten voor nederland probeert over te nemen van RTLquote:Op maandag 16 januari 2006 00:08 schreef Klingon het volgende:
In de Engelse krant de Guardian:
[..]
In combinatie met dit lopende topic hier in het forum (een user zegt via-via iets te weten over Barney en vraagt of ie hier geld voor kan vangen bij de media), lijkt mij de kans groot dat Barney overstapt naar de PDC. Bij SBS6 was Barney namelijk al vaag aan het doen over z'n toekomst, en financieel is de PDC voor hem natuurlijk aantrekkelijker.
Mee eens ik bedoel hij verloor zelf van Keith Deller!quote:Op maandag 16 januari 2006 00:34 schreef BB-King het volgende:
Die Eric Bristow is pas een arrogante zak!!!!!!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |