waar vanuitquote:Op maandag 20 februari 2006 23:17 schreef Olmo het volgende:
Ga er maar niet vanuit.
quote:manny - maandag 20 februari 2006 @ 23:15
Ben benieuwd, zou gaaf zijn als ie echt de strijd aan kan gaan met Taylor.
quote:Olmo - maandag 20 februari 2006 @ 23:17
Ga er maar niet vanuit.
Net zoveel als Phil Taylor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoeveel kilo is die vetzak al kwijt ?
Dat Barney een arrogante, vieze, vette, doorweekte, eigengereide kwal is. Dat dusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies
Maar wat is je probleem? Behalve het obvious gebrek aan intelect bedoel ik dan.
Waarom kijk je dan in Barney topics? Om je te ergeren?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dat Barney een arrogante, vieze, vette, doorweekte, eigengereide kwal is. Dat dus
Om te kijken wat mensen zoals jij voor een onzin posten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan in Barney topics? Om je te ergeren?
En dat uit jouw mondquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Om te kijken wat mensen zoals jij voor een onzin posten.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar wat is je probleem? Behalve het obvious gebrek aan intelect bedoel ik dan.
Die typo zag ik gisteren al staan. In tegenstelling tot de meeste ben ik dan vent genoeg om hem te laten staan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:52 schreef matthijst het volgende:
[..]
![]()
Grappig, zeiken over intellect en het dan verkeerd spellen![]()
Teveel naar die ex-postbode geluisterd zeker?![]()
Prima beslissing inderdaad.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:58 schreef pfaf het volgende:
Goede zet om naar de PDC te gaan van Barney trouwens. Ik vind zo'n competitie ook wel tof, ik wist niet eens dat dat bestond.
Echt een fijne bijdrage aan dit topicquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoeveel kilo is die vetzak al kwijt ?
Nee hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Prima beslissing inderdaad.
Die competitie was volgens mij dit jaar ook voor het eerst?
Voor de PDC zal het ook wel een goede zet zijn, nu Barney is overgestapt kan ik me voorstellen dat er meer aandacht voor is. Zendt SBS het ook uit? Lijkt me niet verkeerd om de rechten voor te kopen volgend jaar dan...quote:
]quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Voor de PDC zal het ook wel een goede zet zijn, nu Barney is overgestapt kan ik me voorstellen dat er meer aandacht voor is. Zendt SBS het ook uit? Lijkt me niet verkeerd om de rechten voor te kopen volgend jaar dan...
vorig jaar volgens mijquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
]
SBS heeft de rechten al van de PDC.
De league wordt achter de decoder uitgezonden, de grote tournooien zal SBS wel live brengen.
Naggelwauz, ik dacht me te herinneren dat die league niet zo gek lang geleden was ingevoerd bij de PDC toch?
toen heette die nog de 888.com leauguequote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Die typo zag ik gisteren al staan. In tegenstelling tot de meeste ben ik dan vent genoeg om hem te laten staan.
Nee hoor, ik vind het alleen vermakelijk dat jij Barney altijd zo fel verdedigt en praktisch iedereen die commentaar heeft op De Grote Dikke vroeg of laat minder intelligent noemt.... Heeft iets weg van een superioriteitsgevoel...quote:Want gezien je felle reactie op een typootje van mij heb ik je in het verleden met een darts discussie blijkbaar tot op je tere kinderziel gekwetst en denk je nu verhaal te kunnen halen door een koesmiley te posten.
Ik weet niet bij wie het nu diep zit hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
haha, ja, die edit-functie die zit erin om te kunnen meten wie er mans genoeg is. En ik maar denken dat het was om typo's aan te passen
![]()
[..]
Nee hoor, ik vind het alleen vermakelijk dat jij Barney altijd zo fel verdedigt en praktisch iedereen die commentaar heeft op De Grote Dikke vroeg of laat minder intelligent noemt.... Heeft iets weg van een superioriteitsgevoel...
Dat mag best, maar zorg dan in ieder geval dat je geen typo's maakt in de woorden waar het om gaat, als je het over intellect en intelligentie hebt![]()
Succes maar weer met De Pad (c).
Hoop snel een wedstrijd tegen Taylor te zien![]()
Oh leedvermaak, heerlijk![]()
http://www.planetdarts.tv(...)10180~785018,00.htmlquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:57 schreef Riert het volgende:
Vanavond dus 2e ronde? Of loop ik een paar potten achter? zo ja, kan iemand de uitslagen en stand posten?
Merci
Tering zeg, wat staat die Phil Taylor weer een gemiddelden te gooien (35,60). Interessant om ff in de gaten te houden hoe ze het doen daar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://www.planetdarts.tv(...)10180~785018,00.html
http://www.planetdarts.tv(...)ard/0,,10180,00.htmlquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:43 schreef Klingon het volgende:
[..]
Tering zeg, wat staat die Phil Taylor weer een gemiddelden te gooien (35,60). Interessant om ff in de gaten te houden hoe ze het doen daar.
Tweede ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
Barney is net begonnen tegen Mardle, eerste leg Mardle.
Och, in 4 legs al 1 180'er, 7 140+ en 8 100+quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:36 schreef nightfall het volgende:
als ik die livescore zo volg is het niet echt een hoogstaande partij
Is ook moeilijk inschatten met een update om de 30s.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:36 schreef nightfall het volgende:
als ik die livescore zo volg is het niet echt een hoogstaande partij
Ik heb wel het idee dat hij nu weer eens gemotiveerd is.quote:
zo'n idee heb ik ook ja,... vind het ook leuk dat ie overgestapt is,.. goede keus.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat hij nu weer eens gemotiveerd is.
De laatste anderhalf jaar in de BDO stond hij nu niet echt geinspireerd te gooien
Ik ook.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:40 schreef nightfall het volgende:
[..]
zo'n idee heb ik ook ja,... vind het ook leuk dat ie overgestapt is,.. goede keus.
De grotere televisie tournooien zullen wel uitgezonden worden.... hoop ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:41 schreef vosss het volgende:
Toch jammer dat ze het achter de scrambler gedouwt hebben
Wanneer is het eerste potje gooien van de PDC wat wél gewoon op SBS wordt uitgezonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |