Je stinkt.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij doet het hier wel en de ouwe is ineens te groot om up te loaden.
SBS heeft ook de rechten van de PDC gekochtquote:
Toch?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
SBS heeft ook de rechten van de PDC gekocht
Dat vind ik ook.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hij hebt wel lef dat ie het doet, dat wel
Ja, http://www.dartinfo.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=256quote:Op maandag 13 februari 2006 13:42 schreef sanger het volgende:
Van Barneveld gaat over.
In dat bericht op de BBC site geeft hij aan 3 toernooien te gaan spelen. Was er toevallig laatst geennieuws dat PDC spelers werden toegelaten op de BWDT en de IDL?????
Het is niet zo dat v B nog nooit gewonnen heeft van Taylor. Afgelopen jaar nog.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:16 schreef TinToR het volgende:
Goede zaak dat Barney overstapt naar de PDC.
Als hij het hoogst haalbare voor hemzelf wil zal hij toch tegen The Power moeten spelen.
En stiekem verwacht ik toch ook dat de dag gaat komen dat hij Phil zal verslaan.
Wat is het nu dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is niet zo dat v B nog nooit gewonnen heeft van Taylor. Afgelopen jaar nog.
Afgelopen jaar volgens mij 2 van de 4 confrontaties.quote:
van Barneveld kan het niveau van Taylor benaderen maar elke keer als het een belangrijke wedstrijd was werd de spanning te hoog voor van Barneveld, als ze vaker tegen elkaar gooien is het minder bijzonder en zal de extra spanning minder worden waardoor van Barneveld meer kans maakt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Afgelopen jaar volgens mij 2 van de 4 confrontaties.
Ik denk dat wanneer v. B Taylor met regelmaat tegenkomt Taylor het moeilijker zal krijgen en we eindelijk een Barney op nivo tegen Tayulor zien. Dat is nog nooit voorgekomen.
Anyway, ik ben erg benieuwd naar de overstap, welke overigens nog steeds niet bevestigt is.
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van Barneveld kan het niveau van Taylor benaderen maar elke keer als het een belangrijke wedstrijd was werd de spanning te hoog voor van Barneveld, als ze vaker tegen elkaar gooien is het minder bijzonder en zal de extra spanning minder worden waardoor van Barneveld meer kans maakt.
dat klopt ik doe het alleen wat uitgebreiderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |