abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34104275
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_34104340
Groot sportman. Hij heeft het darten groot gemakat in Nederland. Ik vind het lullig voor hem dat iedereen zo lullig over hem is.
gr gr
  zondag 15 januari 2006 @ 22:59:01 #3
15600 BB-King
Long live the King!
pi_34104367
Ik niet hoor... ik heb niks tegen Barney.
Maar ik heb wel hard staan juichen toen Klaasen de laatste pijl erin prikte.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 januari 2006 @ 22:59:33 #4
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34104386
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:42 schreef Trancelocator het volgende:
Wat een wedstrijd!

Bobby George deed trouwens na de wedstrijd een hele mooie uitspraak over Raymond:

Dat een jonge Nederlander van hem wint in de finale op Lakeside is wellicht de grootste prestatie van Van Barneveld.

Daar werd ik wel stil van.
  zondag 15 januari 2006 @ 23:01:18 #5
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_34104464
Ik was voor barney en vond het jammer. Maar ik vind wel dat jelle een enorme prestatie heeft neergezet. Ik hoop dat barney volgend jaar ff die titel in de wacht sleept en daarna naar de pbc gaat
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_34104498
Die uitspraak vind ik ook erg goed.

Bobby George vond ik altijd al een vette kerel.
gr gr
  zondag 15 januari 2006 @ 23:05:20 #7
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_34104647
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Bobby George vond ik altijd al een vette kerel.
Jammer dat hij nog nooit kampioen op Lakeside is geworden. Als ik het nog iemand gun is hij het wel.
pi_34104767
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:05 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Jammer dat hij nog nooit kampioen op Lakeside is geworden. Als ik het nog iemand gun is hij het wel.
Ik dacht één keer?
  zondag 15 januari 2006 @ 23:09:48 #9
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_34104883
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:07 schreef Naggelwauz het volgende:

[..]

Ik dacht één keer?
Hmmm, als ik het goed heb heeft hij alleen ooit een keer in de finale gestaan, maar vanwege problemen aan zijn rug verloren.
pi_34105003
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:09 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Hmmm, als ik het goed heb heeft hij alleen ooit een keer in de finale gestaan, maar vanwege problemen aan zijn rug verloren.
Heb het even opgezocht, hij heeft 2 keer in de finale gestaan en beide keren verloren. In 1980 verloor hij van Eric Bristow, en in 1994 van John Part.
pi_34105123

zondag 15 januari 2006 @ 23:16:45 #12
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_34105228
Oh twee keer verloren dus. Ik geloof dat hij bij de tweede keer met een gebroken rug of zoiets op het podium stond. Er was iig iets bizars met hem gebeurd...

*edit

[ Bericht 27% gewijzigd door Trancelocator op 15-01-2006 23:47:38 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 januari 2006 @ 23:18:25 #13
862 Arcee
Look closer
pi_34105307
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:09 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

2 keer, 1980 en 1994. Nooit gewonnen:

Lakeside winnaars

1978 Leighton Rees WAL
1979 John Lowe ENG
1980 Eric Bristow ENG
1981 Eric Bristow ENG
1982 Jocky Wilson SCO
1983 Keith Deller ENG
1984 Eric Bristow ENG
1985 Eric Bristow ENG
1986 Eric Bristow ENG
1987 John Lowe ENG
1988 Bob Anderson ENG
1989 Jocky Wilson SCO
1990 Phil Taylor ENG
1991 Dennis Priestley ENG
1992 Phil Taylor ENG
1993 John Lowe ENG
1994 John Part CAN
1995 Richie Burnett WAL
1996 Steve Beaton ENG
1997 Les Wallace SCO
1998 Raym. v. Barneveld HOL
1999 Raym. v. Barneveld HOL
2000 Ted Hankey ENG
2001 John Walton ENG
2002 Tony David AUS
2003 Raym. v. Barneveld HOL
2004 Andy Fordham ENG
2005 Raym. v. Barneveld HOL
2006 Jelle Klaasen HOL
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_34105584
Barney Neerlands beste darter
  zondag 15 januari 2006 @ 23:52:37 #15
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_34106750
Er werd hier eerder door iemand beweerd dat Jelle Klaasen geen doel meer zou hebben in het darten. Hier heb ik er een voor hem:

BRISTOW BLASTS 'AMATEUR DARTS'

Eric Bristow tonight branded the Lakeside World Championship as "amateur darts" after Jelle Klaasen won a classic all-Dutch final 7-5 against Raymond van Barneveld.

Klaasen, 21, became the youngest ever world champion with a sublime performance to dethrone the four-time title-holder, who had invited Bristow to watch his attempt to equal the Crafty Cockney's record of five victories in the tournament.

But even though it was one of the best finals in the 29-year history of the event, Bristow, who is now affiliated to the rival governing body, the Professional Darts Corporation, told PA Sport he was unimpressed with the standard of the British Darts Organisation's showcase occasion.

"I've enjoyed being here and it's been nice to watch some amateur darts," said 48-year-old Bristow, who was attending the Frimley Green venue for the first time since the sport split down the middle in 1993.

"I thought the final would have been a lot better but there might have been a few nerves involved.

"Klaasen's three-dart average of just over 90 isn't all that good but he won't worry about that because he's the world champion.

"I just hope whoever is looking after him doesn't try to set up a unification match against Phil Taylor because Phil would kill him."

Bristow thought the hype surrounding Van Barneveld's bid for the record-equalling fifth crown had adversely affected the 38-year-old former postman from The Hague.

"Raymond put too much pressure on himself," added Bristow. "But I still think he is a better player than Klaasen because he has proven himself over the years.

"Klaasen is all right, he's a good player. Congratulations to the young lad and good luck to him. He's only 21. But he had a good draw because all the top seeds went out in his half."

http://www.sportinglife.c(...)Green_Nightlead.html

De nieuwe opdracht luidt dan ook voor hem (en voor Barney): nog veel beter worden en Taylor sportief op zijn muil slaan.
  maandag 16 januari 2006 @ 00:08:20 #16
130654 TinusMen
<o> In da House <o>
pi_34107387
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:52 schreef Trancelocator het volgende:
Er werd hier eerder door iemand beweerd dat Jelle Klaasen geen doel meer zou hebben in het darten. Hier heb ik er een voor hem:

BRISTOW BLASTS 'AMATEUR DARTS'

Eric Bristow tonight branded the Lakeside World Championship as "amateur darts" after Jelle Klaasen won a classic all-Dutch final 7-5 against Raymond van Barneveld.

Klaasen, 21, became the youngest ever world champion with a sublime performance to dethrone the four-time title-holder, who had invited Bristow to watch his attempt to equal the Crafty Cockney's record of five victories in the tournament.

But even though it was one of the best finals in the 29-year history of the event, Bristow, who is now affiliated to the rival governing body, the Professional Darts Corporation, told PA Sport he was unimpressed with the standard of the British Darts Organisation's showcase occasion.

"I've enjoyed being here and it's been nice to watch some amateur darts," said 48-year-old Bristow, who was attending the Frimley Green venue for the first time since the sport split down the middle in 1993.

"I thought the final would have been a lot better but there might have been a few nerves involved.

"Klaasen's three-dart average of just over 90 isn't all that good but he won't worry about that because he's the world champion.

"I just hope whoever is looking after him doesn't try to set up a unification match against Phil Taylor because Phil would kill him."

Bristow thought the hype surrounding Van Barneveld's bid for the record-equalling fifth crown had adversely affected the 38-year-old former postman from The Hague.

"Raymond put too much pressure on himself," added Bristow. "But I still think he is a better player than Klaasen because he has proven himself over the years.

"Klaasen is all right, he's a good player. Congratulations to the young lad and good luck to him. He's only 21. But he had a good draw because all the top seeds went out in his half."

http://www.sportinglife.c(...)Green_Nightlead.html

De nieuwe opdracht luidt dan ook voor hem (en voor Barney): nog veel beter worden en Taylor sportief op zijn muil slaan.
Die gast kan nog meer zeiken maar het was een geweldige partij!!
Als je dit leest is het bericht afgelopen.......
pi_34107391
In de Engelse krant de Guardian:
quote:
After the champagne is drunk and the sweeping up is started, today business discussions are likely to begin to set up a unification-style match of the PDC and BDO world champions. Two years ago, when Taylor met Andy Fordham, the match was halted when the BDO title holder was forced to quit with heat exhaustion - but it lasted long enough to show it was a television hit.

That match was shown on pay-for-view and organisers are keen to cash in on the new audience that darts has found in the past three weeks. While there has been renewed speculation of Barneveld joining the PDC, the BDO would not take it lying down. The purse in the PDC event for the world champion is £100,000, which was £40,000 more than for last night's final.
In combinatie met dit lopende topic hier in het forum (een user zegt via-via iets te weten over Barney en vraagt of ie hier geld voor kan vangen bij de media), lijkt mij de kans groot dat Barney overstapt naar de PDC. Bij SBS6 was Barney namelijk al vaag aan het doen over z'n toekomst, en financieel is de PDC voor hem natuurlijk aantrekkelijker.
  maandag 16 januari 2006 @ 00:09:47 #18
130654 TinusMen
<o> In da House <o>
pi_34107448
quote:
Op zondag 15 januari 2006 22:58 schreef Quyxz_ het volgende:
Groot sportman. Hij heeft het darten groot gemakat in Nederland. Ik vind het lullig voor hem dat iedereen zo lullig over hem is.
pi_34107463
Dit was wellicht de moeilijkste uitdaging ooit voor Van Barneveld.

Zoals de Engelsen het heel mooi kunnen zeggen: Barney was playing against his own legacy.

Het is juist door al hetgeen wat Van Barneveld heeft opgebouwd dat Klaasen hier nu stond en overwon. De kroonprins neemt de troon over van de oude koning. Raymond wist dat het vroeg of laat zou gebeuren.
pi_34107495
Ik vond z'n reactie na de pot tegen Klaasen een beetje lauw, hij is duidelijk niet gewend te verliezen.
pi_34107533
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:11 schreef Henkmanz het volgende:
Ik vond z'n reactie na de pot tegen Klaasen een beetje lauw, hij is duidelijk niet gewend te verliezen.
Barney is qua mentaliteit een echte sportman dus valt zoiets rauw op zijn dak. Maar hij was hel genereus in complimenten en felicitaties.
pi_34107821
Binnen nu en twee weken maakt Barney bekend dat hij overstapt naar de PDC. Wedden?
  maandag 16 januari 2006 @ 00:21:38 #23
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_34107889
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:08 schreef Klingon het volgende:
[..]

In combinatie met dit lopende topic hier in het forum (een user zegt via-via iets te weten over Barney en vraagt of ie hier geld voor kan vangen bij de media), lijkt mij de kans groot dat Barney overstapt naar de PDC. Bij SBS6 was Barney namelijk al vaag aan het doen over z'n toekomst, en financieel is de PDC voor hem natuurlijk aantrekkelijker.
Op zich ook redelijk voorspelbaar dat Bristow na afloop zo badinerend loopt te doen over het Lakeside toernooi en de BDO. Wat hij doet is Van Barneveld nog net even dat zetje geven om over te stappen naar de andere bond, zodat zijn record weer een tijdje veilig is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Trancelocator op 16-01-2006 00:30:26 ]
pi_34107924
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:19 schreef Klingon het volgende:
Binnen nu en twee weken maakt Barney bekend dat hij overstapt naar de PDC. Wedden?
Zou ik opzich niet zo heel erg vinden, kan hij Phil Taylor eindelijk eens van de troon stoten
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_34107959
Lees dat topic maar eens door. Ik geloof wel dat die TS info heeft over de toekomst van Barney (en als het niet zo is dan is dat wel heel toevallig). In het kort: TS zegt van zijn/haar baas iets gehoord te hebben, die dat weer heeft gehoord van de manager van Barney, iets wat in ieder geval groot sportnieuws is. TS vraagt zich af of hij/zij daar geld voor kan vangen als hij/zij dit lekt naar de media.

Als het klopt dat Barney overstapt, dan zal hij natuurlijk extra balen van dit verlies, want nu heeft hij het record ook niet Ik vind trouwens dat die twee bonden gewoon weer bij elkaar moeten, dit is ook zo vaag gedoe tussen PDC en BDO etc.
pi_34108005
Bristow doet wel heel flauw. Bij de andere bond kan ook niemand Taylor aan, dus wat hij eigenlijk zegt is dat iedereen behalve Phil Taylor op amateurniveau speelt.

Tjezus, wat kansloos. Beetje jammer ook, nadat iedereen hem vooraf zo positief benaderde.

Enne, on-topic:

Barney is een geweldige darter, die veel te hard wordt aangepakt door de meeste Nederlanders. Hij kan gewoon niet tegen zijn verlies, maar het is echt geen verkeerd mens ofzo.Jammer dat hij verloren heeft maar Klaasen was vandaag ook gewoon de betere.
  maandag 16 januari 2006 @ 00:28:45 #27
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_34108142
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:22 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Zou ik opzich niet zo heel erg vinden, kan hij Phil Taylor eindelijk eens van de troon stoten
Zal hij nog wel veel beter moet worden dan wat hij vandaag liet zien. Of Taylor moet opeens Parkinson krijgen....

Overigens zou Bristow inderdaad wat minder dapper zijn als Taylor niet bij de PDC zou zitten.
pi_34108261
Bristow doet idd flauw. Is door Sylvia Barneveld persoonlijk overgehaald om bij de finale van Lakeside te zijn (hij wilde er eerst 1000 pond voor) omdat hij de held is van Barney, en dan roept 'ie zoiets achteraf. De Lakeside is in zijn eigen woorden maar amateuristisch, en Taylor zou Klaasen zo afmaken zegt ie. Tja, beetje flauw.
  maandag 16 januari 2006 @ 00:34:31 #29
15600 BB-King
Long live the King!
pi_34108333
Die Eric Bristow is pas een arrogante zak!!!!!!!!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_34108453
Zeker een fenomeen. Hij heeft Nederland op de kaart gezet. Helaas zie ik het gebeuren dat dit allemaal vergeten gaat worden en dat Klaasen nu één en al de aandacht gaat krijgen. Merchandise dit, dit etc.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_34109549
Barny geeft geen eens een hand aan de winnaar, hij slaat hem over, hoe verliezer ben je dan, en hij zet nederland op kaarrt. sure, zo wel . nja ik had niet anders verwacht. . hij kan niet tegen zijn verlies.
Merchandise dit, dit etc........ grapjas,die afgevallem Stompe--stumperd. Grote recame op zijn pak,
krijgt hij ook per minuut uuitzending betaald?
De Puta Madre
pi_34110018
tuurlijk gaf ie hem een hand, alleen was dat net buiten beeld omdat de regie overschakelde naar Yvanka.
The Greatest Right In The World Is The Right To Be Wrong
  maandag 16 januari 2006 @ 08:35:43 #33
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_34112242
Sneu van Bristow; voor de wedstrijd een beetje blij doen voor de camera's. Na de wedstrijd Barney een beetje afzeiken...
Benieuwd of Klaasen vs. Taylor binnenkort echt gaat gebeuren...
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 16 januari 2006 @ 08:48:51 #34
118447 Tique3
pi_34112359
Raymond omhelsde Jelle nadat hij de winnende pijl had gegooid.
Volgende keer een biertje minder drinken als je kijkt
  maandag 16 januari 2006 @ 08:57:41 #35
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34112426
Raymond is de beste, maar gisteravond even niet/
pi_34112475
Vond het leuk dat Jelle won maar laten we niet vergeten wie darten groot heeft gemaakt in Nederland en wie al 13 (?) jaar aan de top staat van dit spelletje...dat kunnen niet veel spelers zeggen.
bla bla bla......
pi_34112478
volgens mij stapt Barney niet over naar de andere bond, omdat hij een via via contract heeft met SBS, m.a.w. SBS heeft de rechten zolang Barney er maar speelt.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  maandag 16 januari 2006 @ 09:05:15 #38
28167 matthijst
pi_34112512
quote:
Op maandag 16 januari 2006 08:48 schreef Tique3 het volgende:
Raymond omhelsde Jelle nadat hij de winnende pijl had gegooid.
Volgende keer een biertje minder drinken als je kijkt
Of omhelsde Jelle Raymond
  maandag 16 januari 2006 @ 09:24:53 #39
118447 Tique3
pi_34112720
Raymond bleef staan en jelle wilde naar zijn vriendin lopen maar toen zag jelle raymond staan wachten dus eigenlijk nam raymond het initiatief maar omhelsede jelle raymond.
snap je het nog?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 januari 2006 @ 09:43:12 #40
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34112984
quote:
Op maandag 16 januari 2006 01:19 schreef Killer_Mom het volgende:
Barny geeft geen eens een hand aan de winnaar, hij slaat hem over, hoe verliezer ben je dan, en hij zet nederland op kaarrt. sure, zo wel . nja ik had niet anders verwacht. . hij kan niet tegen zijn verlies.
Merchandise dit, dit etc........ grapjas,die afgevallem Stompe--stumperd. Grote recame op zijn pak,
krijgt hij ook per minuut uuitzending betaald?
Koop even een AD vandaag en kijk naar de foto
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 januari 2006 @ 09:45:50 #41
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34113043
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:08 schreef Klingon het volgende:
[..]

En vergeet niet dat SBS6 ook de PDC rechten voor nederland probeert over te nemen van RTL
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 januari 2006 @ 09:46:19 #42
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34113054
Overigens had bristow wel gelijk dat een gemiddelde van 30 per pijl een lachertje is voor Phil Taylor
  maandag 16 januari 2006 @ 10:35:27 #43
130225 Antonieau
Afternoon Delight..!
pi_34113965
Het zou leuk zijn als Barney naar de PDC over zou stappen als hij het 5x lakeside winnen record van die arrogante Bristow zou verbreken
pi_34114579
Ik volg het darten niet echt, vind het niet echt een sport waar ik echt voor ga zitten. Hartstikke tof voor die jonge gast dat hij het zo maar even wint. Klasse van hem. Hoewel er een kleine kern van waarheid in het verhaal van die Bristow (or what´s his name) zit is het wel erg flauw en denigrerend en daarnaast ook nog eens zwaar overdreven watn het was wel een wedstrijd op hoog niveau. Lijkt een beetje of er sprake is van een dubbele agenda of wat anders (afgunst of zo). En Van Barneveld wordt inderdaad door veel mensen, voor zover ik kan beoordelen allemaal Nederlanders onrecht aangedaan.Als hij de finale had gewonnen tegen een Engelsman hadden diezelfde mensen waarschijnlijk op de banken gestaan te juichen. Typische nederlandse hypocrisie. De man verdient meer respect. Een punt van kritiek heb ik wel op Barny. Hij komt op mij niet over als iemand die aan "topsport" doet. Ik heb hem een tijdje geleden zelf horen zeggen dat die Phil Taylor veel meer traint als hem. Daarnaast zie ik hem ieder jaar dikker worden. Dan krijgt ik sterk de indruk dat Barny er niet alles voor doet, en voor laat . Hij heeft het misschien toch wat te gemakkelijk gehad. In die zin kun je misschien wel zeggen dat hij op een kruistpunt staat in z´n carriere.

Fd
  maandag 16 januari 2006 @ 11:04:58 #45
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_34114627
In vergelijking met Bristow is Van Barneveld de bescheidenheid zelve... Misschien moet je je wel als een bitch gedragen om zo vaak kampioen te worden.
  maandag 16 januari 2006 @ 11:40:56 #46
130654 TinusMen
<o> In da House <o>
pi_34115594
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:34 schreef BB-King het volgende:
Die Eric Bristow is pas een arrogante zak!!!!!!!!
Mee eens ik bedoel hij verloor zelf van Keith Deller!
  maandag 16 januari 2006 @ 12:55:10 #47
28167 matthijst
pi_34117950
"Barney had kampioensspeech al klaar"
pi_34118400
Hoevaak heeft Bristow in die finale gestaan om 5 keer te winnen?
gr gr
  maandag 16 januari 2006 @ 14:18:21 #49
130225 Antonieau
Afternoon Delight..!
pi_34120748
hij had em 5 keer verloren en 5 keer gewonnen als ik et me goed herinner
pi_34120803
Wat een loser.
pi_34122820
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:19 schreef Klingon het volgende:
Kijk effe op ladbrokes.com wie er als tweede geplaatst is op het WK van de PDC van volgend jaar
*verwijderd door Admin*
  maandag 16 januari 2006 @ 15:31:33 #52
136775 djens9
Only back for the quiz...
pi_34123178
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:22 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Kijk effe op ladbrokes.com wie er als tweede geplaatst is op het WK van de PDC van volgend jaar
P Taylor evens
R van Barneveld 6/1
A Lewis 7/1
C Lloyd 9/1
W Mardle 16/1
J Part 20/1
C Mason 33/1
M Dudbridge 40/1
P Manley 50/1
R Baxter 50/1
R Scholten 66/1
Kevin Painter 100/1

bizar!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 januari 2006 @ 15:34:53 #53
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34123302
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:22 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

maandag 16 januari 2006 @ 15:39:14 #54
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_34123484
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:34 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

[afbeelding]
Wat bizar

Ik had die John Part echt hoger ingeschaald, echt bizar hoor
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 januari 2006 @ 15:41:35 #55
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34123566
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Wat bizar

Ik had die John Part echt hoger ingeschaald, echt bizar hoor

Wat denk je van Painter.
  maandag 16 januari 2006 @ 15:44:19 #56
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_34123666
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:41 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wat denk je van Painter.
Das die kerel die finales altijd verliest toch
  maandag 16 januari 2006 @ 15:49:29 #57
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_34123869
Als ik Bristow moet geloven had Barney hoogstens op de tiende plek mogen staan.

Maar de overstap lijkt me wel beklonken.
pi_34124152
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:34 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

[afbeelding]
pi_34124365
Op BBC zag ik net dit:

Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_34124432
Klaasen heeft verdient gewonnen, maar Van Barneveld verdient als sportman ook een pluim Hij is de pioneer geweest.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 januari 2006 @ 16:06:10 #61
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34124474
quote:
Op maandag 16 januari 2006 16:02 schreef Saviola het volgende:
Op BBC zag ik net dit:

[afbeelding]
Het wordt wel een klucht dan:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=barneveld+PDC+2007&spell=1

En waar zie je dat op de bbc?
  maandag 16 januari 2006 @ 16:07:06 #62
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34124510
jup , en hij blijft ook .
pi_34124576
quote:
Op maandag 16 januari 2006 16:06 schreef Swetsenegger het volgende:
En waar zie je dat op de bbc?
Sport Homepage
  maandag 16 januari 2006 @ 16:10:57 #64
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_34124642
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:22 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Jaja, eerst zien, dan geloven.
Volgens mij ligt het niveau daar wel wat hoger...
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 januari 2006 @ 16:11:57 #65
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34124687
quote:
Op maandag 16 januari 2006 16:08 schreef Saviola het volgende:

[..]

Sport Homepage
Daar zie ik niets staan?
  maandag 16 januari 2006 @ 16:12:10 #66
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_34124695
quote:
Op maandag 16 januari 2006 16:08 schreef Saviola het volgende:

[..]

Sport Homepage
Waar zie je het dan staan?

http://news.bbc.co.uk/sport
pi_34124730
quote:
Op maandag 16 januari 2006 16:12 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Onder die foto van Eriksson komen telkens nieuwsberichtjes, die van Barney was 1 ervan.
  maandag 16 januari 2006 @ 16:13:18 #68
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34124732
quote:
Op maandag 16 januari 2006 16:12 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

moet je wel uk vresion aanvinken
  maandag 16 januari 2006 @ 16:14:30 #69
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_34124778
quote:
Op maandag 16 januari 2006 16:13 schreef DeTolk het volgende:

[..]

moet je wel uk vresion aanvinken
Thanks a lot!

Het evenaren van het record is kennelijk toch heel belangrijk voor hem.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 januari 2006 @ 16:16:20 #70
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34124828
Ok, gezien.
Nou ben benieuwd.
pi_34126744
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:32 schreef Klingon het volgende:
Bristow doet idd flauw. Is door Sylvia Barneveld persoonlijk overgehaald om bij de finale van Lakeside te zijn (hij wilde er eerst 1000 pond voor) omdat hij de held is van Barney, en dan roept 'ie zoiets achteraf. De Lakeside is in zijn eigen woorden maar amateuristisch, en Taylor zou Klaasen zo afmaken zegt ie. Tja, beetje flauw.
dat was inderdaad maar een botte opmerking van hem alleen ik denk dat hij gewoon teleurgesteld was in het nivo van Barney want dat ging natuurlijk nergens over gewoon zeer en zeer slecht. dat Barney die Bristow als held beschouws is mij ook een raadsel als een darter de beste is dan is dat toch echt wel Phil Taylor.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 januari 2006 @ 17:22:39 #72
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34127001
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:15 schreef stevan_A het volgende:

[..]

dat was inderdaad maar een botte opmerking van hem alleen ik denk dat hij gewoon teleurgesteld was in het nivo van Barney want dat ging natuurlijk nergens over gewoon zeer en zeer slecht. dat Barney die Bristow als held beschouws is mij ook een raadsel als een darter de beste is dan is dat toch echt wel Phil Taylor.
Je beschouwt toch nooit een generatie genoot en concurrent als idool.
En sowieso heeft verering toch niet per definitie met 'de beste' te maken. Ander was heel nederland toch elk jaar voor dezelfde voetbalploeg.
  Redactie Sport maandag 16 januari 2006 @ 18:48:48 #73
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_34130021
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 16 januari 2006 @ 20:57:08 #74
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_34135931
Lijkt me duidelijke zaak. Hij blijft voor een vijfde titel. En het prijzengeld van de PDC mag dan wel meer zijn, maar dat gaat toch naar Taylor.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 januari 2006 @ 21:03:03 #75
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34136202
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:57 schreef Trancelocator het volgende:
Lijkt me duidelijke zaak. Hij blijft voor een vijfde titel. En het prijzengeld van de PDC mag dan wel meer zijn, maar dat gaat toch naar Taylor.
tweedeplaats purfleet is £ 50.000,-
Dat is bijna gelijk aan de eerste plaats Lakeside.

Als v. Barneveld naar de PDC zou gaan, zou dit weer een nieuwe impuls zijn voor de PDC mbt sponsors etc.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 januari 2006 @ 21:18:29 #76
862 Arcee
Look closer
pi_34136979
Van Barneveld hóórt gewoon bij de Lakeside. Daar is-ie groot geworden.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 januari 2006 @ 21:19:19 #77
862 Arcee
Look closer
pi_34137015
"I'm happy the title stayed in Holland but it's difficult when nearly all the crowd is against you," he added.

"I really wasn't very comfortable. It's not always nice coming here when 99% of the crowd want you to lose."

Da's erg overdreven. Ik zag 't publiek ook hard juichen voor 180's van Barney.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 januari 2006 @ 21:21:36 #78
862 Arcee
Look closer
pi_34137132
"We can't receive Sky channels in Holland, so I wouldn't get as much coverage at home."

Dat is ook onzin, want RTL5 zendt de PDC gewoon uit. En als Barney er naar toe gaat zeker.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 januari 2006 @ 21:23:47 #79
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34137248
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:18 schreef Arcee het volgende:
Van Barneveld hóórt gewoon bij de Lakeside. Daar is-ie groot geworden.
Eric Bristow en Phil Taylor ook
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 januari 2006 @ 21:26:44 #80
862 Arcee
Look closer
pi_34137397
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Eric Bristow en Phil Taylor ook
Barney heeft geen ruzie met de BDO, had Bristow wel.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 januari 2006 @ 21:32:47 #81
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34137703
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:26 schreef Arcee het volgende:

[..]

Barney heeft geen ruzie met de BDO, had Bristow wel.
Barney riep een jaar geleden al dat hij open PDC kampioenschappen mee ging spelen want hij was professional en moest geld verdienen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 januari 2006 @ 21:34:17 #82
862 Arcee
Look closer
pi_34137780
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Barney riep een jaar geleden al dat hij open PDC kampioenschappen mee ging spelen want hij was professional en moest geld verdienen.
Ik zou 't prima vinden. Des te meer grote darters in 1 bond des te beter.

Hopelijk wordt 't nog weer 1 bond.
pi_34137834
Van de PDC ken ik bijna niemand, alleen Taylor, Mardle en Scholten. Misschien herken ik er nog een paar als ik ze zie.
gr gr
  maandag 16 januari 2006 @ 21:38:57 #84
28167 matthijst
pi_34137991
"A fifth world title at the Lakeside will come, I can tell you."
Nou nou, Barney heeft er nog vertrouwen in...

"I'm happy the title stayed in Holland but it's difficult when nearly all the crowd is against you,"
Pffff, het had ook zijn kant op kunnen gaan, publiek juichte redelijk neutraal voor een groot deel van de wedstrijd volgens mij, werden sowieso wild bij de paar 180's van Barney...
  maandag 16 januari 2006 @ 21:41:22 #85
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_34138104
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En het moest gister zijn dag worden, onder toeziend oog van zijn idool. Ook zijn afscheidsspeech was al uitgeprint... Helaas liep het niet helemaal volgens zijn draaiboek.

Aan de andere kant staat Raymond min of meer stil in zijn ontwikkeling, zo lijkt het. Het niveau in de PDC is wat hoger en daar moet hij eigenlijk in meegaan. Maar volgend jaar nog een keertje een finale Klaasen-Van Barneveld, no problemo.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 januari 2006 @ 22:01:39 #86
862 Arcee
Look closer
pi_34138937
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:19 schreef Arcee het volgende:
"I'm happy the title stayed in Holland but it's difficult when nearly all the crowd is against you," he added.

Da's erg overdreven. Ik zag 't publiek ook hard juichen voor 180's van Barney.
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:38 schreef matthijst het volgende:
"I'm happy the title stayed in Holland but it's difficult when nearly all the crowd is against you,"
Pffff, het had ook zijn kant op kunnen gaan, publiek juichte redelijk neutraal voor een groot deel van de wedstrijd volgens mij, werden sowieso wild bij de paar 180's van Barney...
pi_34139384
Barney moet zijn grootsheid gewoon eens aanwenden om het darts weer bijeen te brengen. Het is toch gewoon triest dat de Lakeside tot amateurdarts wordt veroordeeld. En de sponsors vinden het misschien best prima zo, mooi ongelijke Challenge elk jaar, voor darts als sport vind ik het maar sneu.
pi_34188351
quote:
Op maandag 16 januari 2006 14:18 schreef Antonieau het volgende:
hij had em 5 keer verloren en 5 keer gewonnen als ik et me goed herinner
Idd die Bristow toch

Ik heb zelf liever Barney dan Bristow..
Zelf gooi ik wel met Eric Bristow pijlen ooit gekregen van mij mijn pa
pi_34188362
Over Barney dit: Hij is pas een fenomeen als hij 5 maal de Embassy/lakeside kan winnen.
dan is hij de grootste !

Iets dat ik hem wel gun.
  woensdag 18 januari 2006 @ 14:24:54 #90
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_34200103
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 03:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Over Barney dit: Hij is pas een fenomeen als hij 5 maal de Embassy/lakeside kan winnen.
dan is hij de grootste !
Eigenlijk zes keer. Die Bristow moet uit de boeken.
pi_34268999
De fanclub van Raymond is opgeheven.

De reden hiervoor zijn financiele problemen die dan weer de gevolgen zijn van onvoldoende belangstelling.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 09:27:49 #92
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34269320
Raymond en zijn fanclub bestond nog uit 190 leden, waaronder 50 Fokkers ofzo ?
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:36:13 #93
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_34274412
Gelukkig hebben ze de foto's nog...
pi_34280051
Zegt natuurlijk ook wel wat over die zogenaamde "fans"
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:20:30 #95
124789 superhero87
Playin my game
pi_34282244
Ik vind het ook wat overdreven om hem een 'fenomeen' te noemen
pi_34800959
En hij heeft de Dutch Open gewonnen
pi_34802297
Mooie prestatie! Van mij mag ie best nog twee keer het BDO kampioenschap winnen
pi_34802868
Ik heb meer weer rot-geergerd. Wat kan die man zeueren en zeiken zeg. Je zou bijna denken dat hij een Marokkaan is, hij heeft het slachtofferschap uitgevonden.
  maandag 6 februari 2006 @ 18:57:47 #99
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34803117
SCHat, je icon!
pi_34803203
quote:
Op maandag 6 februari 2006 18:57 schreef DeTolk het volgende:
SCHat, je icon!
Hij doet het hier wel en de ouwe is ineens te groot om up te loaden.
pi_34803815
quote:
Op maandag 6 februari 2006 18:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij doet het hier wel en de ouwe is ineens te groot om up te loaden.
Je stinkt.
pi_35026410
En ja, hij is overgestapt naar de PDC en doet wss deze week nog mee aan een toernooi in Engeland van de PDC.
gr gr
  maandag 13 februari 2006 @ 12:02:22 #103
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 13 februari 2006 @ 12:14:44 #104
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35031483
zoals een aantal weken geleden in een dartstopic hier al voorspeld werd door iemand, hij stapt in vlak voor de PL daar begint.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35032629
Zijn we van die rotkop verlost
pi_35032660
Nou, dag Barney , nu win je nooit meer een groot toernooi
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 13 februari 2006 @ 13:26:52 #107
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35033686
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:55 schreef SCH het volgende:
Zijn we van die rotkop verlost
SBS heeft ook de rechten van de PDC gekocht
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35033901
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:26 schreef rubbereend het volgende:

[..]

SBS heeft ook de rechten van de PDC gekocht
Toch?

Dan is dat het definitieve duwtje geweest voor de overstap.

Een maand geleden was het juist dat hij niet wilde overstappen omdat de PDC haast hier niet op tv kwam en dus hij zijn commerciele exposure kwijt was.
  maandag 13 februari 2006 @ 13:38:41 #109
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_35034174
Hij hebt wel lef dat ie het doet, dat wel
  maandag 13 februari 2006 @ 13:42:52 #110
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_35034329
Van Barneveld gaat over.

In dat bericht op de BBC site geeft hij aan 3 toernooien te gaan spelen. Was er toevallig laatst geennieuws dat PDC spelers werden toegelaten op de BWDT en de IDL?????
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_35042227
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hij hebt wel lef dat ie het doet, dat wel
Dat vind ik ook.
pi_35046751
eigenlijk vind ik het wel wat hebben,. denk dat ie daar even moet "wennen",. maar volgens mij gaat ie het daar ook gewoon heel goed doen.
pi_35049579
Ik dacht dat hij het pas zou doen als hij zijn 5e Lakeside titel binnen had. Maar misschien waren de beslissingen al genomen voor de finale en is het daarom extra zuur voor hem dat hij verloren heeft van Jelle.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 13 februari 2006 @ 20:46:25 #114
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35052405
alleen zal hij wel moeten wennen aan herrie in de zaal, want in Purfleet is de herrie in de zaal vele malen erger dan in Lakeside
DeLuna vindt me dik ;(
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 februari 2006 @ 21:03:37 #115
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35053353
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:42 schreef sanger het volgende:
Van Barneveld gaat over.

In dat bericht op de BBC site geeft hij aan 3 toernooien te gaan spelen. Was er toevallig laatst geennieuws dat PDC spelers werden toegelaten op de BWDT en de IDL?????
Ja, http://www.dartinfo.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=256
Maar... http://www.ad.nl/eceRedirect?articleId=137556

Anyway, v. Barneveld legt zich 5 jaar vast aan SBS6, dus iedereen verwacht dat hij bij de BDO blijft... SBS6 koopt PDC rechten.
v. Barneveld zegt 3 BDO tournooien op z'n agenda te hebben staan. PDC'ers mogen met BDO tournooien meedoen.

Het blijft spannend wat hij nu gaat doen
pi_35055406
Bij shownieuws was dat Barney wil gaan afvallen om weer in topvorm te zijn voor komende toernooien.
gr gr
  dinsdag 14 februari 2006 @ 13:16:30 #117
13495 TinToR
fair dinkum
pi_35073212
Goede zaak dat Barney overstapt naar de PDC.

Als hij het hoogst haalbare voor hemzelf wil zal hij toch tegen The Power moeten spelen.
En stiekem verwacht ik toch ook dat de dag gaat komen dat hij Phil zal verslaan.
Abigail, I'm sure if there is something out there looking down on us from somewhere else in the universe...they're wise enough to stay away from us.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 februari 2006 @ 14:30:58 #118
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35075302
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 13:16 schreef TinToR het volgende:
Goede zaak dat Barney overstapt naar de PDC.

Als hij het hoogst haalbare voor hemzelf wil zal hij toch tegen The Power moeten spelen.
En stiekem verwacht ik toch ook dat de dag gaat komen dat hij Phil zal verslaan.
Het is niet zo dat v B nog nooit gewonnen heeft van Taylor. Afgelopen jaar nog.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:19:01 #119
28167 matthijst
pi_35076742
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:30 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Het is niet zo dat v B nog nooit gewonnen heeft van Taylor. Afgelopen jaar nog.
Wat is het nu dan?
9-2 ofzo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 februari 2006 @ 15:20:44 #120
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35076793
van Barneveld heeft over een lange wedstrijd iig nog nooit van Taylor gewonnen volgens mij.
DeLuna vindt me dik ;(
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 februari 2006 @ 15:47:11 #121
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35077739
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:19 schreef matthijst het volgende:

[..]

Wat is het nu dan?
9-2 ofzo
Afgelopen jaar volgens mij 2 van de 4 confrontaties.
Ik denk dat wanneer v. B Taylor met regelmaat tegenkomt Taylor het moeilijker zal krijgen en we eindelijk een Barney op nivo tegen Tayulor zien. Dat is nog nooit voorgekomen .

Anyway, ik ben erg benieuwd naar de overstap, welke overigens nog steeds niet bevestigt is.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 15:48:21 #122
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35077779
Gelukkig hoef ik die bolle vette haagse kutkop niet meer te zien op de Embassy
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 februari 2006 @ 15:56:42 #123
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35078043
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:47 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Afgelopen jaar volgens mij 2 van de 4 confrontaties.
Ik denk dat wanneer v. B Taylor met regelmaat tegenkomt Taylor het moeilijker zal krijgen en we eindelijk een Barney op nivo tegen Tayulor zien. Dat is nog nooit voorgekomen .

Anyway, ik ben erg benieuwd naar de overstap, welke overigens nog steeds niet bevestigt is.
van Barneveld kan het niveau van Taylor benaderen maar elke keer als het een belangrijke wedstrijd was werd de spanning te hoog voor van Barneveld, als ze vaker tegen elkaar gooien is het minder bijzonder en zal de extra spanning minder worden waardoor van Barneveld meer kans maakt.
DeLuna vindt me dik ;(
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 februari 2006 @ 16:03:39 #124
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35078286
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:56 schreef rubbereend het volgende:

[..]

van Barneveld kan het niveau van Taylor benaderen maar elke keer als het een belangrijke wedstrijd was werd de spanning te hoog voor van Barneveld, als ze vaker tegen elkaar gooien is het minder bijzonder en zal de extra spanning minder worden waardoor van Barneveld meer kans maakt.
Dat zeg ik
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 februari 2006 @ 16:39:33 #125
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35079509
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 16:03 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat zeg ik
dat klopt ik doe het alleen wat uitgebreider
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 14 februari 2006 @ 18:16:57 #126
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_35082934
had die manager toch gelijk dat die lul ging overstappen. Van jullie mocht ik het alleen niet verklappen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 februari 2006 @ 18:24:48 #127
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35083208
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 18:16 schreef yvette1982 het volgende:
had die manager toch gelijk dat die lul ging overstappen. Van jullie mocht ik het alleen niet verklappen.
Ja hoor, dat mocht wel alleen bestond dit vermoeden al maaaaaaaaaaaaaaaaaaanden. Dus het had wel grappig geweest wanener je naar de krant was gestapt
En sowieso is het tot op heden nog steeds niet bevestigt.
pi_35093143
toch denk ik dat ie dat tournooitje in purfleet nog wel eens gaat winnen,.. misschien geeft het de impuls in zijn carriere die hij nodig heeft,. want volgens mij doet ie echt geen klote meer aan dat darten de laatste tijd..
pi_35103574
quote:
Frisse start voor Barney

Haagse darter wil bij nieuwe bond Phil Taylor verslaan

Van onze speciale verslaggever

RIJSWIJK, woensdag
Een nieuwe, frisse stap in zijn carrière. Zo ziet Raymond van Barneveld zijn overgang van de British Darts Organisation (BDO) naar de Professional Darts Corporation (PDC). Een opvallende en gewaagde stap voor de man die het darten groot heeft gemaakt in ons land. Maar ook een verrassende. „De belangrijkste reden? Phil Taylor verslaan.”

Daarmee geeft ’Barney’ duidelijk aan wat voor hem de drijfveer is voor zijn overstap. „Veel mensen roepen al jaren dat ik de beste darter ter wereld ben. Alleen zie ik dat zelf helemaal niet zo. Phil is namelijk ook een fantastische speler. Hem verslaan is de grootste uitdaging.” Een uitdaging die hij al meerdere malen aanging in het verleden, maar waarbij de Nederlander meestal als verliezer uit de strijd kwam. Slechts tweemaal wist Van Barneveld de kopman van de PDC te verslaan. Van Barneveld: „Al was het verschil nooit groot.”

Er spelen echter nog meer dingen mee volgens Nederlands beste darter ooit. „De PDC gaat als een komeet omhoog momenteel, is enorm in ontwikkeling. Dat kan ik van de BDO niet zeggen, helaas. Daar draait het toch vooral om de Lakeside. Verder verandert er weinig, de bond komt niet met nieuwe dingen.” De PDC daarentegen timmert flink aan de weg met toernooien in bijvoorbeeld Japan en de Verenigde Staten. „Daar blijven ze niet stilzitten en gaan ze op zoek naar nieuwe afzetmarkten voor de sport.”

Nu Van Barneveld de BDO verlaat, moet hij ook afscheid nemen van het hem zo geliefde Lakeside-toernooi, dat hij al viermaal op zijn naam schreef. Een vijfde keer – wat een record zou betekenen – zal vooralsnog niet gaan lukken. „Daarom baalde ik na mijn nederlaag tegen Jelle (Klaassen, red.) ook zo. Ik wist namelijk dat het mijn laatste kans zou zijn. Toen speelde dit hele verhaal al.” Er is dus geen sprake van een soort ’vlucht’ nu Klaassen de nieuwe nationale dartsheld is. „Dat heeft er niets mee te maken. Ik zou juist graag sportieve revanche nemen.”

Morgenavond al staat de Hagenaar tegenover Ronnie Baxter, in zijn eerste Premier League-partij. In die topcompetitie komen naast Van Barneveld de beste zes PDC-darters uit en elke donderdag wordt er een speelronde afgewerkt. ’Barney’ en Baxter leverden in 1999 nog een heroisch gevecht tijdens de finale van de Lakeside (6-5 winst Van Barneveld). „Dat wordt dus een mooie pot. En die speel ik nu dus elke week. Ik kan bijna niet wachten om de eerste pijl te gooien.”

Een andere datum waar de darter nu al reikhalzend naar uitkijkt, is 20 april, wanneer hij op zijn 39e verjaardag Phil Taylor treft. „Hem van de troon stoten die dag, dat zou een prachtig cadeau zijn.”
pi_35105759
Ik ga het met veel interesse volgen...
pi_35105856
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 18:24 schreef Swetsenegger het volgende:

En sowieso is het tot op heden nog steeds niet bevestigt.
Nu wel. Door de bookies

http://www.stanjames.com/betting/?gi=5

16 Feb 21:20 Barneveld, Raymond v Baxter, Ronnie
pi_35111537
Die Engelsen weten het toch nog wel spannend te maken bij die radio uitzending

Zo net is Barney gepresenteerd.
pi_35111685
http://www.planetdarts.tv(...)10180~783722,00.html
quote:
THE Professional Darts Corporation are delighted to announce that Raymond van Barneveld, the greatest Dutch darts player in history, has joined the PDC and will compete in the 2006 Holsten Premier League Darts.

In one of the biggest developments in the history of the sport, four-time BDO World Champion van Barneveld has decided to join the world's leading professional darts body.

The 38-year-old from Den Haag is be the seventh and final player to be confirmed for the 2006 Holsten Premier League Darts, which begins in Blackburn on Thursday.

He will take on the likes of 13-time World Champion Phil Taylor and current world number one Colin Lloyd over the next three months in a bid to scoop the £50,000 first prize.

Van Barneveld will also move full time onto the Professional Darts Corporation's circuit of tournaments, allowing him to compete in the richest event in the game, the Ladbrokes.com World Darts Championship.

"It gives me great pleasure to welcome Raymond to the Professional Darts Corporation," said PDC Chairman Barry Hearn.

"This is an extremely significant move, not just for Raymond but the sport of darts.

"He has enjoyed a wonderful career so far and will only move on to bigger and better things in the coming years as part of the exciting future we are offering professional players worldwide."

Barneveld will face another Premier League newcomer, Ronnie Baxter, in Blackburn when the 2006 tournament begins on Thursday.

Defending champion Taylor will open the night's matches against Wayne Mardle before returning to face Colin Lloyd in the fourth and final game. Roland Scholten and Peter Manley will meet in the evening's other game.

The Professional Darts Corporation have also announced a five-year contract with Dutch television station SBS-6, who will broadcast every night of the league live on their sister station UPC.
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:43:44 #134
65960 sanger
pi_35112322
Kut alleen op UPC dus live te volgen
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 februari 2006 @ 14:45:04 #135
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35112374
Top!
Hoewel ik niet begrijp hoe SBS6 het nu uitzend?
pi_35112517
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Top!
Hoewel ik niet begrijp hoe SBS6 het nu uitzend?
nee dat snap ik ook niet goed.

Maar Barney heeft onlangs een of ander contract met SBS6 gesloten. Lijkt me sterk dat beide partijen toen niks wisten van de overstap naar de PDC. Dat ze ervoor hebben gekozen om bij de IDL en WDT PDC spelers toe te laten is natuurlijk ook geen toeval.
Ik neem aan dat er toch wel een soort van deal is dat SBS wedstrijden al dan niet in samenvatting gaat uitzenden.
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:00:52 #137
65960 sanger
pi_35112964
SBS gaat het via UPC uitzenden. Oftewel vanachter een decoder

Net gekeken op de UPC site:

TV abonnement kost 17.99
Sport1 12.99

Kosten zijn per maand.
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:03:30 #138
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35113077
Net of je zoveel geld over wil hebben om Barney te zien
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:19:32 #139
65960 sanger
pi_35113683
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
Net of je zoveel geld over wil hebben om Barney te zien
De Barney fanclubleden vast wel
pi_35114494
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:19 schreef sanger het volgende:

[..]

De Barney fanclubleden vast wel
Die bestaat niet (meer)
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:50:25 #141
65960 sanger
pi_35115026
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:38 schreef Naggelwauz het volgende:

[..]

Die bestaat niet (meer)
Vandaar mijn
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:03:36 #142
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_35115567
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:35 schreef BliksemSchigt het volgende:

-stukje-
Bron?
pi_35115624
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:03 schreef Flem het volgende:

[..]

Bron?
Telegraaf van vandaag.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 februari 2006 @ 16:09:18 #144
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_35115796
en nu staat het ook op fok

Darts: Overgang 'Barney' naar PDC bevestigd
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_35117384
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:00 schreef sanger het volgende:
SBS gaat het via UPC uitzenden. Oftewel vanachter een decoder

Net gekeken op de UPC site:

TV abonnement kost 17.99
Sport1 12.99

Kosten zijn per maand.
Decoders
pi_35120306
Eens kijken wat barney kan bij de PDC
pi_35120323
pi_35126218
ik wil dat morgen wel zien,.. iemand stream adresje?
pi_35126371
Dammit hoerige kutSBS met tyfusdecoder
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_35129719
werd eigenlijk wel eens tijd...

Dit is goed voor hem en goed voor ons.
pi_35130145
Joh die dikke pad die vlucht gewoon omdatie niet weer wil afgaan zoals tegen die goser laatst.
31 december 2006: Inactive FOK!account
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 februari 2006 @ 21:36:22 #152
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35130397
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:32 schreef editor2 het volgende:
Joh die dikke pad die vlucht gewoon omdatie niet weer wil afgaan zoals tegen die goser laatst.
Ja jij hebt er verstand van
pi_35131221
quote:
phil taylor speelt toch daar? hij is de beste darter ter wereld.
pi_35133097
quote:
jongens!, ..we hebben een kenner in de zaal
pi_35139665
Eigenlijk vind ik het geen verrassende move, het hing toch al even in de lucht.
sig verwijderd door FA
pi_35139928
Is Raymond dan nu helemaal nergens meer op tv te volgen?
pi_35140571
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 01:11 schreef Aegir het volgende:
Is Raymond dan nu helemaal nergens meer op tv te volgen?
nee, zijn TV is door een pijl getroffen, helaas.........
De Puta Madre
pi_35140959
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 01:44 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

nee, zijn TV is door een pijl getroffen, helaas.........
ik hoef het niet op zijn tv te zien
pi_35150800
Respect voor Barney! Hij wil Taylor vaker verslaan, en ik hoop dat het hem vaak gaat lukken!

Barney darts-legende
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_35153986
Vanavond zijn eerste wedstrijd tegen Ronnie Baxter.
pi_35171280
pi_35171393
8-1 winst dus tegen Baxter.
pi_35172327
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:54 schreef RayMania het volgende:
8-1 winst dus tegen Baxter.
Indrukwekkend als je weet dat de laatste partij die de 2 tegen elkaar speelde eindigde in 6-5.

Ik had niet verwacht dat die zo makkelijk zou winnen
pi_35172436
De stand volgens NOS teletekst

1. RAYMOND VAN BARNEVELD 1- 2 ( 8- 1)
2. ROLAND SCHOLTEN 1- 2 ( 8- 4)
3. Phil Taylor (Eng) 1- 2 ( 8- 6)
4. Colin Lloyd (Eng) 0- 0 ( 0- 0)
5. Wayne Mardle (Eng) 1- 0 ( 6- 8)
6. Peter Manley (Eng) 1- 0 ( 4- 8)
7. Ronnie Baxter (Eng) 1- 0 ( 1- 8)

Taylor op de 3e plaats
pi_35172647
Leuk
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 februari 2006 @ 23:34:14 #166
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35172978
Hij geeft wel direkt zijn visitekaartje af in de PDC
pi_35173072
Hij wou toch zou graag de lakeside 5keer winnen :S
You don't know me and i don't know you
pi_35173105
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 23:36 schreef Droid het volgende:
Hij wou toch zou graag de lakeside 5keer winnen :S
Ach van Taylor winnen is misschien nog wel moeilijker dan 5 keer de Lakeside winnen
  donderdag 16 februari 2006 @ 23:52:16 #169
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_35173647
Dat pijltjesgooien is nu ook al op Sport1.
Die domme Hagenees heeft het in de voorbeschouwing steeds over de Priemer league...
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_35174731
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 23:19 schreef calvobbes het volgende:

Taylor op de 3e plaats
Mijn teletekst laat toch wat anders zien.

Maar goed resultaat van Barney
  vrijdag 17 februari 2006 @ 01:16:43 #171
6146 SpankSpankeronie
Spankeronie in the Bullpen
pi_35175797
Barney was echt goed bezig
Kep em zelfs niet zien zweten
20 April weten we meer als de vette pad mag aantreden tegn Almighty Phil T.
de eerste pot van Phil tegen 501 Hawai had the Power het nog wel enigzins tegenstand,ook omdat Phil de dubbels behoorlijk mistte
maar tegen Jaws was Phil ouderwets op dreef en kon Jaws met een flink pak slaag de bar opzoeken
en 1-Dart Manley mag ook wel zijn nickname veranderen in 10-Dart Manley,als die niet zoveel dubbels had gemist had Scholetn nooit gewonnen van hem met 8-4
don't call to the bullpen
  vrijdag 17 februari 2006 @ 08:40:12 #172
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_35178411
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 23:19 schreef calvobbes het volgende:

Taylor op de 3e plaats
De stand:
1. Phil Taylor (Eng) 2- 4 (16- 7)
2. RAYMOND VAN BARNEVELD 1- 2 ( 8- 1)
3. ROLAND SCHOLTEN 1- 2 ( 8- 4)
4. Wayne Mardle (Eng) 1- 0 ( 6- 8)
5. Peter Manley (Eng) 1- 0 ( 4- 8)
6. Colin Lloyd (Eng) 1- 0 ( 1- 8)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_35178570
Barney is nu waarschijnlijk extra gemotiveerd om wat te laten zien tegenover de BDO.
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_35179924
Zendt SBS6 nog samenvattingen uit van de PL? (aangezien ze onlangs een contract hebben afgesloten).
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 februari 2006 @ 10:02:34 #175
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35179934
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 08:53 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Barney is nu waarschijnlijk extra gemotiveerd om wat te laten zien tegenover de BDO.
Als ik bovenstaand rijtje zie verwacht ik eigenlijk ook alleen van Baxter en Taylor echte uitdaging voor Barney.

Baxter viel tegen.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 10:07:03 #176
65960 sanger
pi_35180050
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 10:02 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Als ik bovenstaand rijtje zie verwacht ik eigenlijk ook alleen van Baxter en Taylor echte uitdaging voor Barney.

Baxter viel tegen.
Vergeet Scholten en Mardle niet.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 februari 2006 @ 12:55:59 #177
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35185186
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 10:07 schreef sanger het volgende:

[..]

Vergeet Scholten en Mardle niet.
Die vergeet ik niet.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 12:59:25 #178
65960 sanger
pi_35185333
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Die vergeet ik niet.
Dan is het goed, dacht het te begrijpen uit je vorige post
pi_35190640
Leuke binnenkomer voor Barney
pi_35192876
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 10:02 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Baxter viel tegen.
Verander Baxter maar in Mardle. Die sla ik stukken hoger aan.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 februari 2006 @ 21:37:15 #181
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35203669
Wanener is de volgende ronde eigenlijk?
pi_35203859
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Wanener is de volgende ronde eigenlijk?
Ik dacht dat ze dit elke donderdag doen de komende 8 weken ofzo.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 februari 2006 @ 21:46:48 #183
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35203940
En het eerste grote PDC (TV) tournooi?
pi_35204045
Uhmmm....

Staat vast hier wel ergens tussen

Ik denk Las Vegas. Staan wel een aantal toernooien van een dag of 2 tussen.
pi_35208651
Donderdag 9 uur wordt het live uitgezonden: Barney vs. Hawai 501
gr gr
pi_35214311
Hoe kan het eigenlijk dat Phil taylor al 2 wedstrijden heeft gewonnen, en de rest nog maar één wedstrijd heeft gespeeld?
pi_35216296
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 09:15 schreef calvobbes het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat Phil taylor al 2 wedstrijden heeft gewonnen, en de rest nog maar één wedstrijd heeft gespeeld?
Er zijn 7 spelers, en er worden steeds 4 wedstrijden op een avond gespeeld..reken maar uit.
pi_35216378
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 00:12 schreef Quyxz_ het volgende:
Donderdag 9 uur wordt het live uitgezonden: Barney vs. Hawai 501
Waar wordt dit uitgezonden? SBS6?
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_35223095
Eens zien als Barney nu ook eens op tv van Taylor kan winnen
pi_35231762
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 11:54 schreef kollie het volgende:

[..]

Waar wordt dit uitgezonden? SBS6?
Op SBS werd gezegd dat het op dat tijdstip live werd uitgezonden op een zender die ik niet kon verstaan.

Sport 1 ofzo.
gr gr
pi_35231813
Sport 1 is wat vroeger Canal+ heette. Daar heb je dus een abonnement op nodig om het te kunnen zien.
pi_35231995
Oh, dat verklaart het. Dat heb ik dus niet dus kan ik het niet live zien. Misschien ergens op de BBC ofzo?

Anders is er vrijdag een samenvatting op SBS, dat weet ik wel zeker.
gr gr
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 februari 2006 @ 21:01:45 #193
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_35234596
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 20:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Oh, dat verklaart het. Dat heb ik dus niet dus kan ik het niet live zien. Misschien ergens op de BBC ofzo?

Anders is er vrijdag een samenvatting op SBS, dat weet ik wel zeker.
op vrijdag avond tijdens de ggd is er een samenvatting
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 februari 2006 @ 21:07:55 #194
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_35234886
en op sbs6.nl kan de show nog de hele week terug kijken bij de sport
pi_35247195
Donderdag ga ik weer even kijken.
Als hij net zo goed gooit als tegen Baxter dan zie ik hem gewoon winnen.
pi_35258963
quote:
Op zondag 19 februari 2006 09:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Donderdag ga ik weer even kijken.
Als hij net zo goed gooit als tegen Baxter dan zie ik hem gewoon winnen.
Idd
  maandag 20 februari 2006 @ 08:37:06 #197
65960 sanger
pi_35278912
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:07 schreef borisz het volgende:
en op sbs6.nl kan de show nog de hele week terug kijken bij de sport
Kun je mij een linkje geven dan? Kan het niet vinden nl.
pi_35309942
ik heb me helemaal suf lopen zoeken op streaming linkjes,. maar heb tot op heden nog niets kunnen vinden
  maandag 20 februari 2006 @ 23:15:11 #199
80382 manny
30 is best veel
pi_35310054
Ben benieuwd, zou gaaf zijn als ie echt de strijd aan kan gaan met Taylor.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_35310156
Ga er maar niet vanuit.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 februari 2006 @ 23:34:37 #201
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35311043
quote:
Op maandag 20 februari 2006 23:17 schreef Olmo het volgende:
Ga er maar niet vanuit.
waar vanuit
pi_35319240
quote:
manny - maandag 20 februari 2006 @ 23:15
Ben benieuwd, zou gaaf zijn als ie echt de strijd aan kan gaan met Taylor.
quote:
Olmo - maandag 20 februari 2006 @ 23:17
Ga er maar niet vanuit.

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 februari 2006 @ 11:09:30 #203
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35320275
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:22 schreef Olmo het volgende:
Ah je KAN dus wel quoten
  dinsdag 21 februari 2006 @ 11:11:04 #204
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35320317
Hoeveel kilo is die vetzak al kwijt ?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 februari 2006 @ 11:11:53 #205
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35320350
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
Net zoveel als Phil Taylor.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 11:13:02 #206
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35320391
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:11 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Net zoveel als Phil Taylor.
0 dus
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 februari 2006 @ 11:13:41 #207
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35320413
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:13 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

0 dus
Precies
Maar wat is je probleem? Behalve het obvious gebrek aan intelect bedoel ik dan .
  dinsdag 21 februari 2006 @ 11:18:26 #208
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35320544
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:13 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Precies
Maar wat is je probleem? Behalve het obvious gebrek aan intelect bedoel ik dan .
Dat Barney een arrogante, vieze, vette, doorweekte, eigengereide kwal is. Dat dus
  dinsdag 21 februari 2006 @ 11:21:31 #209
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_35320644
Ik ben en blijf Barney fan. Ik was in de finale van de Lakeside voor hem, en niet voor Klaasen en mensen die hem grootheidswaanzin aanrekenen, moeten zijn resultaten er eens bijpakken. Hij heeft darts grootgemaakt in nederland. Jelle Klaasen Hoorde ik bij Raymann nog zeggen dat hij de Lakeside "hopelijk vaker dan 5X" zou winnen. Dat is pas grootheidswaanzin. Bovendien kan ik de emotionele betrokkenheid bij de sport van Barney meer waarderen en hou ik niet zo van de droge, berekenend sprekende persoon die Klaasen is. Daarom had ik Barney die 5e Lakeside zo graag gegunt...

Barney je blijft mijn nummer 1 en hopelijk ga je je imposante carriere een NOG positiever elan geven bij de PDC
  dinsdag 21 februari 2006 @ 12:15:35 #210
134727 VirtualPOM
pi_35322399
----Mededeling van SBS (wist al dat ze een contract met hem afgesloten hadden)----

Raymond van Barneveld

SBS 6 gaat de komende weken in haar sportuitzendingen veelvuldig aandacht besteden aan de
verrichtingen van Raymond van Barneveld in de Premier League Darts van de PDC ( de nieuwe bond waar v. Barneveld nu speelt ).

17 feb, 23.10 uur: Raymond van Barneveld - Ronnie Baxter
24 feb, 23.10 uur: Wayne Mardle - Raymond van Barneveld
3 mrt, 23.10 uur: Colin Lloyd - Raymond van Barneveld
17 mrt, 23.10 uur: Raymond van Barneveld - Roland Scholten
24 mrt, 23.10 uur: Raymond van Barneveld - Peter Manley
Phil Taylor - Raymond van Barneveld
31 mrt, 23.10 uur: Peter Manley - Raymond van Barneveld
7 apr: Raymond van Barneveld - Colin Lloyd
21 april: Raymond van Barneveld - Phil Taylor
28 april: Roland Scholten - Raymond van Barneveld
5 mei: Raymond van Barneveld - Wayne Mardle
Ronnie Baxter - Raymond van Barneveld
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 februari 2006 @ 12:32:15 #211
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35322970
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:18 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Dat Barney een arrogante, vieze, vette, doorweekte, eigengereide kwal is. Dat dus
Waarom kijk je dan in Barney topics? Om je te ergeren?
  dinsdag 21 februari 2006 @ 12:47:27 #212
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35323469
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:32 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Waarom kijk je dan in Barney topics? Om je te ergeren?
Om te kijken wat mensen zoals jij voor een onzin posten.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 februari 2006 @ 15:49:15 #213
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35330221
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:47 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Om te kijken wat mensen zoals jij voor een onzin posten.
En dat uit jouw mond
Maar goed, wat is daar het nut dan weer van?
  dinsdag 21 februari 2006 @ 15:52:19 #214
28167 matthijst
pi_35330365
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:13 schreef Swetsenegger het volgende:

Grappig, zeiken over intellect en het dan verkeerd spellen
Teveel naar die ex-postbode geluisterd zeker?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 februari 2006 @ 15:57:35 #215
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35330576
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:52 schreef matthijst het volgende:

[..]

Grappig, zeiken over intellect en het dan verkeerd spellen
Teveel naar die ex-postbode geluisterd zeker?
Die typo zag ik gisteren al staan. In tegenstelling tot de meeste ben ik dan vent genoeg om hem te laten staan.

Maar wat kom je dan in een barney topic doen als het je allemaal zo stoort vraag ik me dan af ?
En vooral ook dat beetje stalkerige paranoide schizofrene gedrag welke je tentoon spreidt tov bepaalde postsers. Want gezien je felle reactie op een typootje van mij heb ik je in het verleden met een darts discussie blijkbaar tot op je tere kinderziel gekwetst en denk je nu verhaal te kunnen halen door een koesmiley te posten.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 15:58:29 #216
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35330618
Mooi geweest hier. Doe eens normaal allemaal.

Goede zet om naar de PDC te gaan van Barney trouwens. Ik vind zo'n competitie ook wel tof, ik wist niet eens dat dat bestond.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 februari 2006 @ 16:50:43 #217
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35332908
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:58 schreef pfaf het volgende:
Goede zet om naar de PDC te gaan van Barney trouwens. Ik vind zo'n competitie ook wel tof, ik wist niet eens dat dat bestond.
Prima beslissing inderdaad.
Die competitie was volgens mij dit jaar ook voor het eerst?
pi_35333196
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
Echt een fijne bijdrage aan dit topic
Bobby Robson forever!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 16:59:56 #219
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_35333271
Op 24 maart dus twee wedstrijden en dan uitgerekend tegen The Power. Dat had beter gekund!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_35333422
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:09 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ah je KAN dus wel quoten
Het was de volgende post
pi_35337995
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:50 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Prima beslissing inderdaad.
Die competitie was volgens mij dit jaar ook voor het eerst?
Nee hoor
  dinsdag 21 februari 2006 @ 21:28:52 #222
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35344334
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:58 schreef Naggelwauz het volgende:

[..]

Nee hoor
Voor de PDC zal het ook wel een goede zet zijn, nu Barney is overgestapt kan ik me voorstellen dat er meer aandacht voor is. Zendt SBS het ook uit? Lijkt me niet verkeerd om de rechten voor te kopen volgend jaar dan...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 februari 2006 @ 22:38:19 #223
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35347282
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:28 schreef pfaf het volgende:

[..]

Voor de PDC zal het ook wel een goede zet zijn, nu Barney is overgestapt kan ik me voorstellen dat er meer aandacht voor is. Zendt SBS het ook uit? Lijkt me niet verkeerd om de rechten voor te kopen volgend jaar dan...
]
SBS heeft de rechten al van de PDC.
De league wordt achter de decoder uitgezonden, de grote tournooien zal SBS wel live brengen.

Naggelwauz, ik dacht me te herinneren dat die league niet zo gek lang geleden was ingevoerd bij de PDC toch?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 februari 2006 @ 02:43:48 #224
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35354728
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

]
SBS heeft de rechten al van de PDC.
De league wordt achter de decoder uitgezonden, de grote tournooien zal SBS wel live brengen.

Naggelwauz, ik dacht me te herinneren dat die league niet zo gek lang geleden was ingevoerd bij de PDC toch?
vorig jaar volgens mij
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 22 februari 2006 @ 09:45:50 #225
65960 sanger
pi_35357105
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 02:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

vorig jaar volgens mij
toen heette die nog de 888.com leaugue
  woensdag 22 februari 2006 @ 10:17:33 #226
28167 matthijst
pi_35357769
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Die typo zag ik gisteren al staan. In tegenstelling tot de meeste ben ik dan vent genoeg om hem te laten staan.
haha, ja, die edit-functie die zit erin om te kunnen meten wie er mans genoeg is. En ik maar denken dat het was om typo's aan te passen
quote:
Want gezien je felle reactie op een typootje van mij heb ik je in het verleden met een darts discussie blijkbaar tot op je tere kinderziel gekwetst en denk je nu verhaal te kunnen halen door een koesmiley te posten.
Nee hoor, ik vind het alleen vermakelijk dat jij Barney altijd zo fel verdedigt en praktisch iedereen die commentaar heeft op De Grote Dikke vroeg of laat minder intelligent noemt.... Heeft iets weg van een superioriteitsgevoel...
Dat mag best, maar zorg dan in ieder geval dat je geen typo's maakt in de woorden waar het om gaat, als je het over intellect en intelligentie hebt

Succes maar weer met De Pad (c).
Hoop snel een wedstrijd tegen Taylor te zien
Oh leedvermaak, heerlijk
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 februari 2006 @ 10:29:58 #227
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35358036
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 10:17 schreef matthijst het volgende:

[..]

haha, ja, die edit-functie die zit erin om te kunnen meten wie er mans genoeg is. En ik maar denken dat het was om typo's aan te passen
[..]

Nee hoor, ik vind het alleen vermakelijk dat jij Barney altijd zo fel verdedigt en praktisch iedereen die commentaar heeft op De Grote Dikke vroeg of laat minder intelligent noemt.... Heeft iets weg van een superioriteitsgevoel...
Dat mag best, maar zorg dan in ieder geval dat je geen typo's maakt in de woorden waar het om gaat, als je het over intellect en intelligentie hebt

Succes maar weer met De Pad (c).
Hoop snel een wedstrijd tegen Taylor te zien
Oh leedvermaak, heerlijk
Ik weet niet bij wie het nu diep zit hoor .
En aangezien je blijkbaar al mijn reply's volgt ben je echt een eng stalkertje. Het is niet te hopen dat je ooit affectie voor een vrouw opvat welke je niet zo ziet zitten .

Anyway, vind je het erg als ik vanaf heden je slaapverwekkende reply's negeer? Het staat je vrij om op mij te blijven reageren en alles te lezen wat ik post. Als stalker zal dat je wel gelukkig maken, maar verwacht dus GEEN reactie meer . Ik zeg het er vast bij zodat iedereen het heeft kunnen lezen, dat ik NIET verantwoordelijk ben wanneer je je eerste krastopic opent in R&P .

-edit- Ow ik heb expres nu alle typootjes verbetert, zodat je niet weer helemaal van slag bent en een extra dosis Ritalin naar binnen moet werken .
disclaimer: mocht je nog een typo vinden, laat het me dan zo snel mogelijk weten. Ik zal hem direct voor je verbeteren om zo optimaal je gemoedstoestand mbt deze dwangneurose te garanderen

[ Bericht 12% gewijzigd door Swetsenegger op 22-02-2006 10:35:00 ]
  woensdag 22 februari 2006 @ 11:14:29 #228
28167 matthijst
pi_35359068
Haha, kneus...
Ik stalk je niet, ik onthoud die bullshit van je gewoon, omdat het opvalt.

Hophop, terug naar je Barney-maatjes, die schijnbaar wel onder de indruk zijn van je dikdoenerij...

[ Bericht 27% gewijzigd door matthijst op 22-02-2006 11:36:22 ]
  woensdag 22 februari 2006 @ 11:17:38 #229
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_35359152
Ik ben geen fan, maar vind wel dat Raymond respect verdient voor zijn prestaties
Dommage arachide-fromage
pi_35402048
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 10:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]
Onziniscussie.
Kom op, toon beide een beetje volwassenheid.
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:57:40 #231
16494 Riert
rrrataputata
pi_35412045
Vanavond dus 2e ronde? Of loop ik een paar potten achter? zo ja, kan iemand de uitslagen en stand posten?

Merci
hophop
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 februari 2006 @ 18:55:05 #232
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35415468
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:57 schreef Riert het volgende:
Vanavond dus 2e ronde? Of loop ik een paar potten achter? zo ja, kan iemand de uitslagen en stand posten?

Merci
http://www.planetdarts.tv(...)10180~785018,00.html
pi_35419719
quote:
Tering zeg, wat staat die Phil Taylor weer een gemiddelden te gooien (35,60). Interessant om ff in de gaten te houden hoe ze het doen daar.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 februari 2006 @ 21:01:30 #234
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35420498
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 20:43 schreef Klingon het volgende:

[..]

Tering zeg, wat staat die Phil Taylor weer een gemiddelden te gooien (35,60). Interessant om ff in de gaten te houden hoe ze het doen daar.
http://www.planetdarts.tv(...)ard/0,,10180,00.html
pi_35421821
Barney is net begonnen tegen Mardle, eerste leg Mardle.
sig verwijderd door FA
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 februari 2006 @ 21:35:29 #236
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35421904
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
Barney is net begonnen tegen Mardle, eerste leg Mardle.
Tweede ook
pi_35421906
tweede ook
pi_35421947
als ik die livescore zo volg is het niet echt een hoogstaande partij
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 februari 2006 @ 21:37:28 #239
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35422024
164 finisch van barney.. 2-2
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 februari 2006 @ 21:38:48 #241
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35422054
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:36 schreef nightfall het volgende:
Och, in 4 legs al 1 180'er, 7 140+ en 8 100+
  donderdag 23 februari 2006 @ 21:39:01 #242
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35422068
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:36 schreef nightfall het volgende:
Is ook moeilijk inschatten met een update om de 30s.
2-2.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 februari 2006 @ 21:39:55 #243
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35422107
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:38 schreef nightfall het volgende:
164 finisch van barney.. 2-2
Ik heb wel het idee dat hij nu weer eens gemotiveerd is.
De laatste anderhalf jaar in de BDO stond hij nu niet echt geinspireerd te gooien
pi_35422109
nu doet ie het wel goed ja,.. gaat ook snel 2-3
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 februari 2006 @ 21:40:07 #245
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35422146
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik heb wel het idee dat hij nu weer eens gemotiveerd is.
De laatste anderhalf jaar in de BDO stond hij nu niet echt geinspireerd te gooien
zo'n idee heb ik ook ja,... vind het ook leuk dat ie overgestapt is,.. goede keus.
pi_35422169
Toch jammer dat ze het achter de scrambler gedouwt hebben

Wanneer is het eerste potje gooien van de PDC wat wél gewoon op SBS wordt uitgezonden?
vosss is de naam,
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 februari 2006 @ 21:41:49 #248
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35422197
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:40 schreef nightfall het volgende:

[..]

zo'n idee heb ik ook ja,... vind het ook leuk dat ie overgestapt is,.. goede keus.
Ik ook.
Hopenlijk haalt hij weer een beetje nivo zodat hij Phil Taylor in ieder geval partij kan geven. Maar dat is toch prachtig. Phil Taylor op regelmatige basis tegen van Barneveld. Ik vind het smullen

Fordham moet alleen overstappen. gewoon... voor de lol
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 februari 2006 @ 21:42:04 #249
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 februari 2006 @ 21:42:27 #250
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35422233
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:41 schreef vosss het volgende:
Toch jammer dat ze het achter de scrambler gedouwt hebben

Wanneer is het eerste potje gooien van de PDC wat wél gewoon op SBS wordt uitgezonden?
De grotere televisie tournooien zullen wel uitgezonden worden.... hoop ik
pi_35422276
de duitse zender dsf zend het ook live uit,.. die is wel te krijgen via een livestream,.. alleen jammer dat ze dat vandaag niet doen ivm voetbal..
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 februari 2006 @ 21:44:08 #252
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35422297
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:43 schreef nightfall het volgende:
de duitse zender dsf zend het ook live uit,.. die is wel te krijgen via een livestream,.. alleen jammer dat ze dat vandaag niet doen ivm voetbal..
goeie tip.
Volgende keer even op zoek naar een linkje
pi_35422334
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik ook.
Hopenlijk haalt hij weer een beetje nivo zodat hij Phil Taylor in ieder geval partij kan geven. Maar dat is toch prachtig. Phil Taylor op regelmatige basis tegen van Barneveld. Ik vind het smullen

Fordham moet alleen overstappen. gewoon... voor de lol
ik zou het leuk vinden als king overstapt,.. maar die gaat nu opzeker niet,. omdat die nu ze'n kans schoon ziet om eindelijk eens de embassy te winnen zonder dat ie elke keer op die verdraaide barney stuit..
pi_35422371
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

De grotere televisie tournooien zullen wel uitgezonden worden.... hoop ik
Dat mag ik toch ook hopen. Ik keek ze voorgaande jaren altijd op RTL5.
HEt zou toch zonde zijn als we dalijk een vergelijkbare finale als die tussen Part en Taylor, maar dan tussen Taylor en Barney zouden moeten missen
vosss is de naam,
pi_35422416
Die zinderende finale die Part toen won bedoel ik.

Mooie partij was dat. Ik denk een van de mooiste die ik ooit gezien heb
vosss is de naam,
pi_35422430
3-4
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 februari 2006 @ 21:48:27 #257
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35422471
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:44 schreef nightfall het volgende:

[..]

ik zou het leuk vinden als king overstapt,.. maar die gaat nu opzeker niet,. omdat die nu ze'n kans schoon ziet om eindelijk eens de embassy te winnen zonder dat ie elke keer op die verdraaide barney stuit..
King wil niet eens tegen PDC'ers spelen op open kampioenschappen.
Die gaat never nooit over.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 februari 2006 @ 21:49:13 #258
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35422495
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:47 schreef nightfall het volgende:
3-4
Hogere scores en beter finish percentage.
Je zou denken dat hij deze toch moet winnen
pi_35422501
mardle loopt te kloten,. barney dendert door 3-5
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 februari 2006 @ 21:49:31 #260
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 februari 2006 @ 21:51:55 #261
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35422606
4-5

Ze maken het nog spannend
pi_35422641
lucky barney,. 4-6
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 februari 2006 @ 21:53:16 #263
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35422659
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:52 schreef nightfall het volgende:
lucky barney,. 4-6
Die was op het randje ja ik telde al 5-5
pi_35422660
Barney heeft wel een heel hoog uitgooipercentage van 60%.
sig verwijderd door FA
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 februari 2006 @ 21:54:03 #265
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35422688
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
Barney heeft wel een heel hoog uitgooipercentage van 60%.
Dat is zijn winst.
Hij scoort iets beter en finished veel beter dan Mardle.
pi_35422692
hij staat verdomd goed te gooien zeg
pi_35422723
4-7,.. en nou afmaken.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 februari 2006 @ 21:55:56 #268
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35422773
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:54 schreef nightfall het volgende:
hij staat verdomd goed te gooien zeg
64% finish percentage is best... bizar zeg maar.
pi_35422787
barney 4-8
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 februari 2006 @ 21:58:28 #270
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35422868
1
2
3
4
5
6
Wayne Mardle    V    Raymond Barneveld
4             Legs                  8
1             180s                  2
9             140s                  11
17            100s                  18
36%        Doubles Hit              62%
pi_35422942
Geniaal zeg
Bobby Robson forever!
  donderdag 23 februari 2006 @ 23:35:42 #272
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_35426768
Netjes.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_35426807
lekker
pi_35430866
de 1e 5 van RvB: 107-164-126-120-116 waarvan 3 op rij 12 darters YABADABADOO!!!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 februari 2006 @ 01:51:08 #275
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35430968
Dit is wat hij nodig heeft, nieuwe tegenstanders, wekelijks tegen toppers gooien nu kan hij eindleijk het beste in zichzelf naar boven halen.
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 24 februari 2006 @ 09:34:50 #276
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 09:41:13 #277
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_35434264
Lijkt me een goed plan
Dommage arachide-fromage
pi_35435998
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:51 schreef rubbereend het volgende:
Dit is wat hij nodig heeft, nieuwe tegenstanders, wekelijks tegen toppers gooien nu kan hij eindleijk het beste in zichzelf naar boven halen.
Dat idee heb ik ook. Hij lijkt er ook echt van te genieten, de sfeer in de zaal, de goeie tegenstanders, alles eigenlijk.
pi_35436418
Barney
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:50:27 #280
16494 Riert
rrrataputata
pi_35438019
olé Barney

(en thx voor de link Swetsenegger)
hophop
pi_35479598
Van Barneveld kent een goede start hoor, eerst Baxter vernederen, en daarna de altijd lastige Mardle verslaan!
pi_35483651
Barney heeft weer vrienden, zelfs op fok.nl
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 februari 2006 @ 18:35:09 #283
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_35483934
[DARTS] Holsten Premier League 2006 #01

best aardige intro al zeg ik het zelf
  zaterdag 25 februari 2006 @ 18:39:09 #284
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_35484102
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:28 schreef qwerty1973 het volgende:
Eigenlijk wel triest dat daar dit soort successen voor nodig zijn.
pi_35487002
Dat bedoel ik Trance
pi_35505513
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 09:34 schreef pfaf het volgende:
Misschien een idee, om een topic te openen voor deze competitie?
Zal hem openen
pi_35505581
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:09 schreef waterreus23 het volgende:

Zal hem openen
Hoeft niet meer
[DARTS] Holsten Premier League 2006 #01
  maandag 27 februari 2006 @ 14:16:14 #288
16494 Riert
rrrataputata
pi_35541426
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:28 schreef qwerty1973 het volgende:
Is er wat veranderd dan? Paar die hem afzeiken, paar die hem verdedigen. Niks nieuws toch
hophop
pi_35545371
Aah ik lees nu pas dat ie gewonnen heeft. IIG good job Barney, als je het leest.
gr gr
  dinsdag 14 maart 2006 @ 03:27:21 #290
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_36012523
1ste ronde van zn 1ste PDC toernooi vorige week ging ie eruit tegen Steve Evans (wie kent em niet ). Ach, Evans gooide gemiddeld 110, who can blame Barney, dat is pittig zeg. Zo een nobody die zichzelf even een partij van zijn leven kado doet
  zondag 26 maart 2006 @ 13:06:15 #291
134727 VirtualPOM
pi_36375033
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:46 schreef vosss het volgende:
Die zinderende finale die Part toen won bedoel ik.

Mooie partij was dat. Ik denk een van de mooiste die ik ooit gezien heb
Ook 1 van de mooiste die ik gezien heb (afgezien van een paar belangrijke partijen van Barney)
pi_36453387
Barneveld hits nine-dart finish

Barneveld was in superb form against Manley
Raymond van Barneveld hit a perfect nine-dart finish in the Holsten Premier League in Bournemouth on Thursday.
The 38-year-old, who joined the Professional Darts Corporation earlier this season, produced the perfect leg during an 8-3 win over Peter Manley.

Later, the Dutchman fought back from 7-4 down to snatch a 7-7 draw with PDC world champion Phil Taylor.

It was the pair's first meeting since Van Barneveld's defection from the British Darts Organisation.

"It's unbelievable - I've hit a few nine-darters in smaller tournaments but never on television," said Van Barneveld, who is second behind Taylor in the table.

"I've not got many dreams left in darts any more. One of them is to become the PDC World Champion and another was to hit a televised nine-darter, so I've achieved one of them."
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_36454037
Die verslaggevers zijn echt geweldig zeg!
pi_36454137
Nou als die Gup nou nog een keer PDC kampioen wordt , kan die daarna mooi kappen hebben we dat gehuil ook weer gehad.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_36454153
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 07:48 schreef Joene het volgende:
Nou als die Gup nou nog een keer PDC kampioen wordt , kan die daarna mooi kappen hebben we dat gehuil ook weer gehad.
Ja dan hebben we dat gehuil van figuren zoals jij ook gehad.

Dat gezeik ook altijd van mensen die Barney niks gunnen... Je hoeft niet naar hem te kijken hoor
pi_36454168
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 07:50 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ja dan hebben we dat gehuil van figuren zoals jij ook gehad.

Dat gezeik ook altijd van mensen die Barney niks gunnen... Je hoeft niet naar hem te kijken hoor
ik gun het hem best ik vind hem zelfs ok , maar zn overstap naar de pdc kan ik niet echt waarderen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_36456968
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 07:54 schreef Joene het volgende:

[..]

ik gun het hem best ik vind hem zelfs ok , maar zn overstap naar de pdc kan ik niet echt waarderen.
waarom niet?
Bobby Robson forever!
pi_36457450
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 10:54 schreef kollie het volgende:

[..]

waarom niet?
Omdat hij ergens in het afgelopen jaar in een televisie interview flink heeft lopen afzeiken op de PDC. Net zoals de rest van de BDO players overigens. En nu valt er bij de BDO niks meer te winnen , wil van barneveld graag bewijzen dat die beter is dan Taylor en stapt ie over.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 29 maart 2006 @ 13:44:01 #300
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36460346
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 07:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand een filmpje?

edit: al gevonden

http://video.google.com/videoplay?docid=-7489493300792331095&q=barneveld&pl=true
geweldig had het nog niet gezien dat commentaar
DeLuna vindt me dik ;(
pi_36461494
Hij blijft de fucking koning!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')