door jullie geinspireerd, door ondergetekende vertaaldquote:Op zondag 15 januari 2006 17:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat een prachtig begin, 'Arry.
Je bent producer? Is het die met Ome Henk?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:15 schreef RichardQuest het volgende:
Ik overzie een nieuwe carnavalskraker.
wiens brood men eet, diens woord men spreekt. Maar dat kan natuurlijk niet als je dood bent.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:13 schreef Johan_de_With het volgende:
Sjeik Jaber al Ahmad al Sabah, beter bekend als de emir van Koeweit, is vanochtend overleden. De emir, die sinds een hersenbloeding in 2001 nog maar zelden in het openbaar werd gesignaleerd, is 79 jaar geworden. In het oliestaatje is een nationale periode van rouw afgekondigd.
Volgens de Koeweitse grondwet wordt kroonprins sjeik Saad al Abdullah al Sabah, een neef van de overleden emir, automatisch de nieuwe machthebber. De kroonprins is met zijn 76 jaar echter ook niet meer één van de jongsten, en is ziek sinds een operatie aan zijn darmen in 1997. De laatste jaren gaan er stemmen in Koeweit op om de opvolging beter te regelen, gezien de ziekte van de kroonprins. In 2003 werden al de taken van de kroonprins en de premier gesplitst, en gingen de regeertaken naar sjeik Sabah, een halfbroer van Jaber.
Sjeik Jaber was de dertiende heerser van de Sabah-dynastie, die Koeweit sinds 245 jaar regeert. Hij regeerde sinds 1977. Toen Iraakse troepen op 2 augustus 1990 Koeweit binnentrokken, vluchtte Jaber naar Saudi-Arabië. In februari 1991 keerde hij naar zijn land terug. Als bondgenoot van de VS probeerde hij vervolgens de Iraakse invloed in de regio te beperken.
Hoe zo'n Sjeik ook zeikt (pardon)quote:Op zondag 15 januari 2006 17:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je bent producer? Is het die met Ome Henk?
dat zijn brabomeisjes met een taalachterstand . Ook primaquote:Op zondag 15 januari 2006 17:19 schreef Johan_de_With het volgende:
Kijk liever op 3.
Kiele kiele...quote:Op zondag 15 januari 2006 17:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je bent producer? Is het die met Ome Henk?
Ik denk het niet, het blijft gewoon allemaal in de familie.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:13 schreef Johan_de_With het volgende:
Heeft dit nog gevolgen die zich nu al laten overzien?
Dom, dom, domquote:Op zondag 15 januari 2006 14:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ellende bestaat bij de gratie van verdeling.
Ik absolveer u.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Dom, dom, dom. Ik tiepte te snel: ik zie meer veredeling dan ellende in Verelendung. Ik vraag pardon voor mijn slordigheid
.
Roebelhoer?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:38 schreef Tafkahs het volgende:
Heeeej, ik heb weer een mailtje van die verdwaalde russin.
Weet ik veel, ik kreeg een verhaal en was nieuwsgierig, nu wil ze na die reply naar Hollandski komenquote:
U is te goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |