Omdat het gewoon supergezellig isquote:Op zondag 15 januari 2006 01:39 schreef Snaptnix het volgende:
Waarom gaat het hier zo snel, kan 't ni eens meer bijhoude![]()
hol hinkquote:Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef henk.jansen het volgende:
Hallo allemaal, we zijn er wel hoor![]()
![]()
Yolande is met haar nieuwe putertje bezig en ik lees me de pleuris en elke keer als ik onderaan kom staat er weer een nieuw cijfertje achter
Mevrouwtje toch...quote:Op zondag 15 januari 2006 01:39 schreef Snaptnix het volgende:
zo snel gaat het toch niet lieverdquote:Op zondag 15 januari 2006 01:39 schreef Snaptnix het volgende:
vergeleken met Kelly is iedereen preutsquote:Op zondag 15 januari 2006 01:38 schreef Stereotomy het volgende:
Vergeleken met Kelly is Monique gewoon preuts
Het is zeker supergezelligquote:
*zich overgeeft en hoopt opquote:Op zondag 15 januari 2006 01:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
* Morwen weer terug zet en door middel van Karadabondage op plek houdtnet zolang tot je het leuk vindt.....
Neem een slaafquote:Op zondag 15 januari 2006 01:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb ik ook last van, ga wat drinken halen, hup, een nieuwe pagina, reageer ergens op, hup 2 pagina's erbij, pfffffffffffffffff
we zullen wat langzamer typenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:39 schreef Snaptnix het volgende:
Klopt wel denk ik. Is normaal gesproken het nieuwsblad uit de straatquote:Op zondag 15 januari 2006 01:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahahaha, daar loopt nu nog mee rond, "wie zijn dat, wie zijn dat?"![]()
Dat doen BN'ers niet, die vegen geen glas op, stel je voor zeg!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:34 schreef I_doubt het volgende:
D'r ligt overal glas en ze vegen het niet op?
Wat een volk
Beregezellig... hè Lovebear?quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:39 schreef Snaptnix het volgende:
Zal wel aan mij liggen dan, krijg 't nie mer bijgebeend met lezen, poste, weer terug scrollen etc. om vervolgensweer een pagina extra achterop te zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 01:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
zo snel gaat het toch niet lieverd![]()
Bonnie valt me erg mee eigenlijk, Viola is errug aanwezigquote:Op zondag 15 januari 2006 01:40 schreef cuall het volgende:
Viola heeft 86 potten creme bij zich![]()
Wie zei er nu toch heel neerbuigend tegen Bonnie dat ze nooit makeup gebruikt![]()
uiteraardquote:
Zo! Ik moet even nadenken over wat ik daarvan vind...quote:
Ben jij nog beschikbaar?quote:
Wat is dat voor rare negatieve cap?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:40 schreef Lkw het volgende:
Shot van de slaapkamer, wat is dat voor rare pyramide onder het dekbed??
[afbeelding]
Zow is soms echt niet normaal je draait je even om en huhquote:Op zondag 15 januari 2006 01:39 schreef Snaptnix het volgende:
Inderdaad, is Ralph nog steeds aan het fietsen?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:42 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Zow is soms echt niet normaal je draait je even om en huh![]()
![]()
Leuke sloffen, toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:41 schreef doka het volgende:
[..]
Zo! Ik moet even nadenken over wat ik daarvan vind...
Ik vond vooral dat toontje van Monique wel aandoenlijk toen ze : maar dat is mijn werk Viool!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:37 schreef robster16 het volgende:
Viola laat ook echt ALLES over zichzelf gaan... Monique vertelt over haar website, Viola vertelt dat ze er wel een had, maar er geen zin meer in had...
Och kijk, nu je het zegt, ze heeft ook nog sloffen aan!quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ballen zijn eraf gehaald, is nu een Os
Dat zei je op onze hotelkamer ook laatstquote:Op zondag 15 januari 2006 01:42 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Zow is soms echt niet normaal je draait je even om en huh![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die het niet kon bij benen
![]()
Zijn er ook potten in het huisquote:Op zondag 15 januari 2006 01:40 schreef cuall het volgende:
Viola heeft 86 potten creme bij zich![]()
Wie zei er nu toch heel neerbuigend tegen Bonnie dat ze nooit makeup gebruikt![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:42 schreef cuall het volgende:
Kelly is 6 mei jarig, gelijk met mijn oudste dochter![]()
Whahahahaha ja ik je niet bijbenenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat zei je op onze hotelkamer ook laatst
Is je dochter ook een koppig stiertjequote:Op zondag 15 januari 2006 01:42 schreef cuall het volgende:
geil je als het te snel voor je gaat?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor, trek 't ook evn niet nu. Ligt niet aan jou dus
![]()
Nieuw topic, nieuwe ronde, nieuwe kansen dan maar weer![]()
Tja.., ik wou zichtbaar maken wat je niet zo 123 ziet, heb dus wat gespeeld met de gammaquote:Op zondag 15 januari 2006 01:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat is dat voor rare negatieve cap?![]()
Koekje?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
geil je als het te snel voor je gaat?![]()
Nee dat je je omdraaide en huh zeiquote:Op zondag 15 januari 2006 01:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Whahahahaha ja ik je niet bijbenen![]()
![]()
Je Capte zo snelquote:Op zondag 15 januari 2006 01:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
geil je als het te snel voor je gaat?![]()
Wil je svp niet vetgedrukt quoten ?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:44 schreef robster16 het volgende:
Viola: "Vroeger als ik weer zo'n doodziek kind in mijn armen had voor Foster Parents ofzo, heb ik altijd geleerd NIET HUILEN!"
ligt niet aan jou hoor, ik raak ook steeds achterop, en neeee, dat komt niet door mijn leeftijdquote:Op zondag 15 januari 2006 01:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen dan, krijg 't nie mer bijgebeend met lezen, poste, weer terug scrollen etc. om vervolgensweer een pagina extra achterop te zijn
mja.. daar zal het wel weer op neerkomenquote:
Waarom geloof ik haar niet?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:44 schreef robster16 het volgende:
Viola: "Vroeger als ik weer zo'n doodziek kind in mijn armen had voor Foster Parents ofzo, heb ik altijd geleerd NIET HUILEN!"
Dat zeg ik... Gammaquote:Op zondag 15 januari 2006 01:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
Tja.., ik wou zichtbaar maken wat je niet zo 123 ziet, heb dus wat gespeeld met de gamma
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee dat je je omdraaide en huh zei![]()
![]()
mwah.. ik liever een slavin...quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
stiertjes zijn top hoor meisquote:
Heb je er al met je dochter over gesproken, zou ze er over heen kunnen komen denk jequote:Op zondag 15 januari 2006 01:42 schreef cuall het volgende:
nieuw scheldwoordquote:
Moet je kijken waar deze terecht komt, hahahahahah paraglieder Kel is Kelquote:Op zondag 15 januari 2006 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Je moet ook gewoon snel de laatste twee pagina's doen ofzo. Het meeste is toch bagger![]()
![]()
Maar heb het daarna goedgemaakt met een hele lange capquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ballen zijn eraf gehaald, is nu een Os
waarom niet?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wil je svp niet vetgedrukt quoten ?
Hahahaquote:Op zondag 15 januari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maar heb het daarna goedgemaakt met een hele lange cap![]()
![]()
Hier -> http://www.slaaf.nl/quote:
Ik zal het je zelfs nog sterker vertellen: mijn kat is ook op 6 mei geborenquote:
quote:
Wat wil je... met al die drank die er in zit... maar volgens Viool zelf door de ouderdomquote:Op zondag 15 januari 2006 01:51 schreef Marrije het volgende:
Viola heeft wel veel moeite zeg, om van die bank af te komen.
Forum-etiquette. Het komt schreewerig en aandacht-eisend over, en dat is niet fijn om te lezen voor andere mensen.quote:
ben nig bijigquote:Op zondag 15 januari 2006 01:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beertje toch..... neem nog een wijntje schat...
Sluit me hier helemaal bij aanquote:
mwah......quote:Op zondag 15 januari 2006 01:48 schreef Morwen het volgende:
Stieren zijn OK, Hole Hole![]()
Dizzyyyyyyyyyy![]()
Hahahahha, bedoelde ik ook, zeker geen slaaf, anders gaat Dizzy daar dingen mee doen die ik niet wil. Als ze dezelfde dingen nu met een slavin gaat doen heb ik er weer geen problemen mee, gek he?quote:
Nou sorrie maar neequote:Op zondag 15 januari 2006 01:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Viola is een werkelijke copie van Chantal
heel vreemd jaquote:Op zondag 15 januari 2006 01:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahahha, bedoelde ik ook, zeker geen slaaf, anders gaat Dizzy daar dingen mee doen die ik niet wil. Als ze dezelfde dingen nu met een slavin gaat doen heb ik er weer geen problemen mee, gek he?![]()
* M-en-A zingt Zoem Zoem Zoem Zoemmmm, Zoem, Zoem Zoem Zoemmmmmmquote:
Wilde jij iets anders beweren misschienquote:
Zolang ze zich gedragen, prima, maar dat is de ellende met die stiertjes he?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:48 schreef Morwen het volgende:
Stieren zijn OK, Hole Hole![]()
Dizzyyyyyyyyyy![]()
ja hoor, leigen is goedquote:Op zondag 15 januari 2006 01:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
o maar ja mmar nou euh
wil je leigen
stieren zijn niet per definitie ok hoor...quote:
helemaal mee eensquote:Op zondag 15 januari 2006 01:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
stieren zijn niet per definitie ok hoor...
ik heb helaas ook wat mindere ervaringen met stieren....quote:Op zondag 15 januari 2006 01:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wilde jij iets anders beweren misschien![]()
Goed he?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:56 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Die foto en dan die quote van jou eronder...
Wij zijn onwijs lievquote:Op zondag 15 januari 2006 01:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zolang ze zich gedragen, prima, maar dat is de ellende met die stiertjes he?![]()
En bij jouw datum en de dag erna al helemaalquote:
Viola is gewoon een kutquote:Op zondag 15 januari 2006 01:49 schreef teamlead het volgende:wat een kutopmerking van viool over Maxima zeg.....
Heb de streams al uit... ze zijn toch allemaal naar bedquote:
quote:
Ik snap het ook niet maar ik doe meequote:Op zondag 15 januari 2006 01:55 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben om!
Weet niet hoe het kan maar de anti Lieske fanclub / anti Mini Me fanclub en de Anti Viola fanclub zijn vanaf nu samengevoegd
Cuall tochquote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Viola is gewoon een kut![]()
oeps, floepte er maar zo uit en ik ga het niet veranderen
Ben blij dat een hoop mensen je grappig vinden, maar als ik zat ben typ ik beterquote:
Lijkt een uitgeporde muffinquote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie had de eerste tiet van Chantal bij BB5 op de cap? Juist
En wie heeft de eerste van de knapste van allen Viola? JUIST
[afbeelding]
Leg mij dan eens snel uit wat er wel leuk is aan dat mensquote:Op zondag 15 januari 2006 01:55 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben om!
Weet niet hoe het kan maar de anti Lieske fanclub / anti Mini Me fanclub en de Anti Viola fanclub zijn vanaf nu samengevoegd
Je weet wel wat je zegt nu, hehquote:
en moeten we je nu bedanken ofzo ?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Jij niet in elk geval.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
waar kan ik me aanmelden?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:55 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben om!
ja solquote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, je wil naar bed gebracht worden?
anti schatquote:Op zondag 15 januari 2006 01:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Leg mij dan eens snel uit wat er wel leuk is aan dat mens![]()
Gefeliciteerd ermeequote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Borstklopperijquote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Yoo thanks!! maar vooral Caesu bedanktquote:Op zondag 15 januari 2006 01:51 schreef Arliator het volgende:
MissHobje, jij ook nog bedankt he!!!
Lijkt me geen handige vraag aan iemand die een ANTI-fanclub opricht... toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Leg mij dan eens snel uit wat er wel leuk is aan dat mens![]()
Oh gelukkig je vind haar ook een kutquote:Op zondag 15 januari 2006 01:58 schreef Manu82 het volgende:
Viola is een arrogante kutsnol, vond zelfs Kelly nog aardiger overkomen
cuall toch, wat zeg je nu toch weer. Maar je hebt wel gelijkquote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef cuall het volgende:
[..]
LKW, zij het in negatiefquote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Vertelquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
cuall toch, wat zeg je nu toch weer. Maar je hebt wel gelijk![]()
Zolang je nog niet Beriaans tikt kan je best nog wel een glas pakkenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik me teveel laat mee slepen, ik stop nu met drinken
![]()
Kimmie 21/4quote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En bij jouw datum en de dag erna al helemaal![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/quote:U hebt gezocht op glipjas:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Halloquote:Op zondag 15 januari 2006 02:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedenacht all.![]()
Dat wordt slecht slapen vannacht na net Viool topless op stream te hebben gezien.
Oke, maar jij hebt ervoor gezorgd dat ik nu bezig ben.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Yoo thanks!! maar vooral Caesu bedankt![]()
Mooi dan neem ik er nog een. Cuall ook een portje?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zolang je nog niet Beriaans tikt kan je best nog wel een glas pakken
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik hoor het wel als je er klaar voor bent
Ja, maar ik voel me er nu niet geheel gelukkig meer mee...quote:
Maar als zij weg zou gaan, zou het gezapig worden, en saaiquote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef cuall het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedenacht all.![]()
Dat wordt slecht slapen vannacht na net Viool topless op stream te hebben gezien.
ja holquote:Op zondag 15 januari 2006 02:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mooi dan neem ik er nog een. Cuall ook een portje?![]()
Beertje trakteert iedereen op een rondje![]()
Thx enne Jelle gaat winnen, Barney lekker met (bijna) lege handen naar huis, kan hij leuk een demonstratie geven in het BBHquote:
Ik zeg het maar alleen in dit topic hoor. Er zijn mensen die ermee te koop lopen als topics als 300 nummers verder zijn omdat ze een (op dat moment) uniek foto hadden.quote:
Lekkkerrrrr... voor mij een baco graagquote:Op zondag 15 januari 2006 02:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mon moet meer op de voorgrond tredenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:03 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Maar als zij weg zou gaan, zou het gezapig worden, en saai
Zij is de steen des aanstoots
Zij is het evil, gepersonificeerd.
Jakkes, a-jakkes
geefd b vacoquote:Op zondag 15 januari 2006 02:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lekkkerrrrr... voor mij een baco graag![]()
ik ga natuurlijk niet alles zomaar op een forum neergooienquote:Op zondag 15 januari 2006 02:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
VertelDan print ik het uit en verspreidt het hier en daar
![]()
Ze kan wel ontzettend zeiken idd beetje de baas spelen ook , zo van ik doe dat wel allemaalquote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Het was een woordspelingquote:Op zondag 15 januari 2006 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zeg het maar alleen in dit topic hoor. Er zijn mensen die ermee te koop lopen als topics als 300 nummers verder zijn omdat ze een (op dat moment) uniek foto hadden.
Dat is een ander verhaal, ik denk dat sommige beroeps fotografen ook bepaalde dingen niet vast willen leggenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:02 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, maar ik voel me er nu niet geheel gelukkig meer mee...
Sommige dingen moet je niet vast willen leggen![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedenacht all.![]()
En dan? Gaan de stieren zich dan wel gedragen?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
VertelDan print ik het uit en verspreidt het hier en daar
![]()
Goeienachtquote:Op zondag 15 januari 2006 02:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedenacht all.![]()
Het regiment waar Bartje vroeger deel van uitmaakte.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hey WickedAngel.
Vast een domme vraag... maarre... wat zijn Huzaren van Boreel?
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zeg het maar alleen in dit topic hoor. Er zijn mensen die ermee te koop lopen als topics als 300 nummers verder zijn omdat ze een (op dat moment) uniek foto hadden.
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Thx enne Jelle gaat winnen, Barneu lekker met (bijna) lege handen naar huis, kan hij leuk een demonstratie geven in het BBH![]()
![]()
precies.. .kort houden is de enige remediequote:Op zondag 15 januari 2006 02:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
En dan? Gaan de stieren zich dan wel gedragen?
Neuh, daar moet je bovenop blijven zitten, eigenwijs volk![]()
Ik heb gisteren ff je taak waargenomenquote:
En nee, ik ga nu nog nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:00 schreef Foreverblue het volgende:
Bij afwezigheid van WA dan maar:
Het is GVD alweer 3 uur![]()
Ik ga bedje zoeken... slaap lekker allemaal![]()
Ben niet eigenwijs, hooguit lichtelijk koppigquote:Op zondag 15 januari 2006 02:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
En dan? Gaan de stieren zich dan wel gedragen?
Neuh, daar moet je bovenop blijven zitten, eigenwijs volk![]()
Lekker met legen handen naar huis? gaan we tegenwoordig zo om met de man die darts op de kaart heeft gezet in NL... en die er waarschijnlijk voor heeft gezorgd dat Jelle is gaan darten??quote:Op zondag 15 januari 2006 02:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Thx enne Jelle gaat winnen, Barneu lekker met (bijna) lege handen naar huis, kan hij leuk een demonstratie geven in het BBH![]()
![]()
hia leiverquote:Op zondag 15 januari 2006 02:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Lievebeertje.
Heb je soms een beetje teveel gedronken?
Mooi, ik ook een baco!!quote:Op zondag 15 januari 2006 02:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mag ik ook?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hey WickedAngel.
Vast een domme vraag... maarre... wat zijn Huzaren van Boreel?
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ff je taak waargenomen
[..]
En nee, ik ga nu nog niet
Ze is gewoon ontzettend arrogant. Net doen alsof ze alles weet en alles gedaan heeft.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:04 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ze kan wel ontzettend zeiken idd beetje de baas spelen ook , zo van ik doe dat wel allemaal
even.![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Barney wint gewoon zijn 5e.. Knap wat Jelle bereikt heeft tot nu toe, maar hier houdt het echt op
Ik werp me op als tolk:quote:
Nee, dank je maar ik ga naar bedquote:Op zondag 15 januari 2006 02:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dank voor deze geruststellende woordenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal, ik denk dat sommige beroeps fotografen ook bepaalde dingen niet vast willen leggen![]()
Dit is ook echt pure noodzaak![]()
![]()
Trustequote:Op zondag 15 januari 2006 02:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, dank je maar ik ga naar bed
![]()
Bedankt hoor beertje maar ik hou hem graag tegoed![]()
Lieffies ik ga nu echt slapen, het was weer een uitermate geslaagde avond, ik zal morgen geen vieze woorden meer gebruiken hoor Manu![]()
Slaap lekker straks en tot morgen![]()
![]()
![]()
Bedankt, ik kon er echt geen chocola van maken.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:07 schreef doka het volgende:
[..]
Ik werp me op als tolk:
Hai lieverd
Klein beetje maar, lol
Truste Cuquote:Op zondag 15 januari 2006 02:08 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Lieffies ik ga nu echt slapen, het was weer een uitermate geslaagde avond, ik zal morgen geen vieze woorden meer gebruiken hoor Manu![]()
![]()
![]()
jipquote:Op zondag 15 januari 2006 02:07 schreef doka het volgende:
[..]
Ik werp me op als tolk:
Hai lieverd
Klein beetje maar, lol
Ik ken meerdere stieren, maar de term "lichtelijk koppig" wordt door mij en andere mensen toch anders ingevuld.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben niet eigenwijs, hooguit lichtelijk koppig
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:08 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ahaa, van toen ie nog in het leger zat.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het regiment waar Bartje vroeger deel van uitmaakte.
sport is een groot woord, ik zou het op 'spel' houdenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:06 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Lekker met legen handen naar huis? gaan we tegenwoordig zo om met de man die darts op de kaart heeft gezet in NL... en die er waarschijnlijk voor heeft gezorgd dat Jelle is gaan darten??
Wat zijn 'wij' toch een raar volk als het gaan om sporthelden.
nah.. ff serieus dan maar....quote:Op zondag 15 januari 2006 02:06 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Lekker met legen handen naar huis? gaan we tegenwoordig zo om met de man die darts op de kaart heeft gezet in NL... en die er waarschijnlijk voor heeft gezorgd dat Jelle is gaan darten??
Slaap lekker Cuallquote:Op zondag 15 januari 2006 02:08 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
natuurlijk... het werkt het hele toernooi alquote:Op zondag 15 januari 2006 02:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hou dat vast TL, ajb hou dat vast![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:08 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Cuallquote:Op zondag 15 januari 2006 02:08 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Thx enne Jelle gaat winnen, Barney lekker met (bijna) lege handen naar huis, kan hij leuk een demonstratie geven in het BBH![]()
![]()
Tuurlijk mag jij ook...quote:Op zondag 15 januari 2006 02:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mag ik ook?
Cavalerie, Tanks e.d. mooiste tak van dienst in het leger![]()
Zijn werk zit er op, Jelle neemt het nu overquote:Op zondag 15 januari 2006 02:06 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Ahhhh... het was net zo gezellig, gaat ze slapenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:08 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
molgen wel dirsdst ehheebbenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zolang je maar fun hebt.
{en niet ziek ervan worden he)
dat ben ik gelijk vergeten als ik mijn lieve vrouwtje zie. Het blijft de vraag of ik dan gelijk wil slapenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hallo M.![]()
Kun jij slapen denk je... na het zien van Viool gedeeltelijk ontbloot?
Ik vind het vooral opvallend dat "lichtelijk koppig" alleen door stieren zelf gebruikt wordtquote:Op zondag 15 januari 2006 02:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ken meerdere stieren, maar de term "lichtelijk koppig" wordt door mij en andere mensen toch anders ingevuld.![]()
Jezus, dat mens zit echt tutti melutti achter d'r pcquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:12 schreef D.Rose het volgende:
ik ben zo vrij geweest
[HBB SC 80] De wekker gaat al bijna
Truste cuall * Ik zag jequote:Op zondag 15 januari 2006 02:08 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |