Slaap lekker Coosquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:58 schreef Coos het volgende:
Ik ga nog even met de nachtzuster praten en tot morgen allemaal.![]()
Nee hoor Coos vraagt alleen maar of je minder dan 60 kilo weegtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:59 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
of het is omdat ze minder dan 90 kilo weegt
Ik stel voor dat we Kim Yong-Il als onze echte leider gaan beschouwenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:59 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Kom hé!
Doe eens beetje normaal.
Wat is dat nu!
Ons grote voorbeeld onze leider: gaat slapen.![]()
quote:
Ik ben overtuigd, ik ga hem binnenkort hurenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
echt een aanraderHet is fantastich verfilmd
![]()
Een glaasje genverquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat zou Gert allemaal gebruikt hebben op die Hollandse avond...
Kom je terug als je het niet kunt vinden?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:00 schreef Foreverblue het volgende:
Bij afwezigheid van WA dan maar:
Het is GVD alweer 3 uur![]()
Ik ga bedje zoeken... slaap lekker allemaal![]()
Slaap lekker lekker dingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:00 schreef Foreverblue het volgende:
Ja dat zal wel ik heb hem niet helemaal gezien is realiteit hé neergezet in filmquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
vrolijk word je er niet van, maar tis wel een topfilm hoor
Stel je haar dan ff voor zonder die face lift.... of nee doe maar niet is te engquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
zeg eens niet van die enge dingen.......![]()
![]()
![]()
Foreverbluequote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:01 schreef henk.jansen het volgende:
Wij, Yolande en Henk zijn ook even weg![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:01 schreef henk.jansen het volgende:
Heb een Tom Tom Go... ik tik "bed" aan en het komt goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kom je terug als je het niet kunt vinden?
Slaap lekker, FBquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:00 schreef Foreverblue het volgende:
ponys hij was tenslotte in een manegequote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat zou Gert allemaal gebruikt hebben op die Hollandse avond...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:00 schreef Foreverblue het volgende:
edit: daar had je het niet over geloof ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:01 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Stel je haar dan ff voor zonder die face lift.... of nee doe maar niet is te eng![]()
Tot later Henk en Yolandequote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:01 schreef henk.jansen het volgende:
GPS werkt niet binnenshuisquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb een Tom Tom Go... ik tik "bed" aan en het komt goed![]()
Monique is en blijft er goed uitzienquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
edit: daar had je het niet over geloof ik
Moet je tegen Coos doen, het is zijn obsessie. Niet de mijnequote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:03 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ga er vantussen,veel plezier nog allemaal
en voor straks slaap zacht en droom mooi![]()
bye bye iedereen![]()
![]()
![]()
Poets je tanden stralend wit voordat je naar bed gaatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:03 schreef White_Pearl het volgende:
bye bye iedereen![]()
![]()
![]()
Slaap lekker pareltje en tot later maar weerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:03 schreef White_Pearl het volgende:
bye bye iedereen![]()
![]()
![]()
Nou zover (Noord Korea) wil ik niet gaan: Manchester is al een heel eind.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Kim Yong-Il als onze echte leider gaan beschouwen![]()
![]()
Slaap lekker, pareltjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:03 schreef White_Pearl het volgende:
bye bye iedereen![]()
![]()
![]()
Heb je nog tips over mooi dromen? (techniek om mensen langer te laten blijven, vragen stellen waar ze antwoord op moeten/kunnen geven)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:03 schreef White_Pearl het volgende:
bye bye iedereen![]()
![]()
![]()
Nou voor Coos dan ook. Bij deze!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moet je tegen Coos doen, het is zijn obsessie. Niet de mijne![]()
Straal nog even witte parel: want ik zag je amper stralen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:03 schreef White_Pearl het volgende:
bye bye iedereen![]()
![]()
![]()
Wellus, noemde haar lift en haar extensions in een zinquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
edit: daar had je het niet over geloof ik
Kan er niks aan doen meid, komt wel weer goed, ben nou eenmaal eenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Slaap lekker pareltje en tot later maar weer![]()
Hopelijk weer een beetje meerdan nu
![]()
![]()
![]()
Grootste gedeelte van de mensen hier vraagt zich af wat een fipo is. (ik tel dubbel, dus zo kom ik altijd aan het grootste gedeeltequote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:03 schreef DaMook het volgende:
En uiteraard mis ik weer 3 pagina's
Nu ben ik wel weer optijd voor weer een fipo
ja.. maar ik dacht even dat je Moniquequote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wellus, noemde haar lift en haar extensions in een zin![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Poets je tanden stralend wit voordat je naar bed gaat![]()
![]()
![]()
quote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:06 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen meid, komt wel weer goed, ben nou eenmaal een
gevoelsmens but i'll be back!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou jij liever dan ik, dus suc6quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zullen we gewoon wakker blijven tot ze weer wakker worden, dat is leuk...
FiPo = First Postquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Grootste gedeelte van de mensen hier vraagt zich af wat een fipo is. (ik tel dubbel, dus zo kom ik altijd aan het grootste gedeelte)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |