Hahahaquote:Op zondag 15 januari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maar heb het daarna goedgemaakt met een hele lange cap![]()
![]()
Hier -> http://www.slaaf.nl/quote:
Ik zal het je zelfs nog sterker vertellen: mijn kat is ook op 6 mei geborenquote:
quote:
Wat wil je... met al die drank die er in zit... maar volgens Viool zelf door de ouderdomquote:Op zondag 15 januari 2006 01:51 schreef Marrije het volgende:
Viola heeft wel veel moeite zeg, om van die bank af te komen.
Forum-etiquette. Het komt schreewerig en aandacht-eisend over, en dat is niet fijn om te lezen voor andere mensen.quote:
ben nig bijigquote:Op zondag 15 januari 2006 01:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beertje toch..... neem nog een wijntje schat...
Sluit me hier helemaal bij aanquote:
mwah......quote:Op zondag 15 januari 2006 01:48 schreef Morwen het volgende:
Stieren zijn OK, Hole Hole![]()
Dizzyyyyyyyyyy![]()
Hahahahha, bedoelde ik ook, zeker geen slaaf, anders gaat Dizzy daar dingen mee doen die ik niet wil. Als ze dezelfde dingen nu met een slavin gaat doen heb ik er weer geen problemen mee, gek he?quote:
Nou sorrie maar neequote:Op zondag 15 januari 2006 01:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Viola is een werkelijke copie van Chantal
heel vreemd jaquote:Op zondag 15 januari 2006 01:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahahha, bedoelde ik ook, zeker geen slaaf, anders gaat Dizzy daar dingen mee doen die ik niet wil. Als ze dezelfde dingen nu met een slavin gaat doen heb ik er weer geen problemen mee, gek he?![]()
* M-en-A zingt Zoem Zoem Zoem Zoemmmm, Zoem, Zoem Zoem Zoemmmmmmquote:
Wilde jij iets anders beweren misschienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |