quote:Op zondag 15 januari 2006 01:42 schreef cuall het volgende:
Kelly is 6 mei jarig, gelijk met mijn oudste dochter![]()
Whahahahaha ja ik je niet bijbenenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat zei je op onze hotelkamer ook laatst
Is je dochter ook een koppig stiertjequote:Op zondag 15 januari 2006 01:42 schreef cuall het volgende:
geil je als het te snel voor je gaat?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor, trek 't ook evn niet nu. Ligt niet aan jou dus
![]()
Nieuw topic, nieuwe ronde, nieuwe kansen dan maar weer![]()
Tja.., ik wou zichtbaar maken wat je niet zo 123 ziet, heb dus wat gespeeld met de gammaquote:Op zondag 15 januari 2006 01:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat is dat voor rare negatieve cap?![]()
Koekje?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
geil je als het te snel voor je gaat?![]()
Nee dat je je omdraaide en huh zeiquote:Op zondag 15 januari 2006 01:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Whahahahaha ja ik je niet bijbenen![]()
![]()
Je Capte zo snelquote:Op zondag 15 januari 2006 01:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
geil je als het te snel voor je gaat?![]()
Wil je svp niet vetgedrukt quoten ?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:44 schreef robster16 het volgende:
Viola: "Vroeger als ik weer zo'n doodziek kind in mijn armen had voor Foster Parents ofzo, heb ik altijd geleerd NIET HUILEN!"
ligt niet aan jou hoor, ik raak ook steeds achterop, en neeee, dat komt niet door mijn leeftijdquote:Op zondag 15 januari 2006 01:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen dan, krijg 't nie mer bijgebeend met lezen, poste, weer terug scrollen etc. om vervolgensweer een pagina extra achterop te zijn
mja.. daar zal het wel weer op neerkomenquote:
Waarom geloof ik haar niet?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:44 schreef robster16 het volgende:
Viola: "Vroeger als ik weer zo'n doodziek kind in mijn armen had voor Foster Parents ofzo, heb ik altijd geleerd NIET HUILEN!"
Dat zeg ik... Gammaquote:Op zondag 15 januari 2006 01:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
Tja.., ik wou zichtbaar maken wat je niet zo 123 ziet, heb dus wat gespeeld met de gamma
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee dat je je omdraaide en huh zei![]()
![]()
mwah.. ik liever een slavin...quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
stiertjes zijn top hoor meisquote:
Heb je er al met je dochter over gesproken, zou ze er over heen kunnen komen denk jequote:Op zondag 15 januari 2006 01:42 schreef cuall het volgende:
nieuw scheldwoordquote:
Moet je kijken waar deze terecht komt, hahahahahah paraglieder Kel is Kelquote:Op zondag 15 januari 2006 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Je moet ook gewoon snel de laatste twee pagina's doen ofzo. Het meeste is toch bagger![]()
![]()
Maar heb het daarna goedgemaakt met een hele lange capquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ballen zijn eraf gehaald, is nu een Os
waarom niet?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wil je svp niet vetgedrukt quoten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |