Isa kgutquote:Op zondag 15 januari 2006 01:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
weet niet wat je bedoelt, maar het is goed
of geil je nu?
Nee, Bart heeft 'm nu in gebruik. Beetje aan buigen, zwarte glazen erin en hoppa, óók een rare kopquote:
Kan niks over gezegd worden, alleen dat het alleen maar ten goede voor de mensheid is geweest. Of overdrijf ik nu een klein beetje?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar word ik nou nieuwsgierig van.
Jazeker, die was toppiequote:Op zondag 15 januari 2006 01:28 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hallo!
Klopt ja, ik ben hier nog wel regelmatig geweest, maar jullie waren, zoals bekend, heel druk.
Ik ben wel blij dat het je gelukt is, om je mond te houden, bedoel ik.
Het was wel aardig gelukt geloof ik, die verrassing![]()
wlom zijn koppen dbielquote:Op zondag 15 januari 2006 01:31 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nee, Bart heeft 'm nu in gebruik. Beetje aan buigen, zwarte glazen erin en hoppa, óók een rare kop
[afbeelding]
discovery channel...quote:Op zondag 15 januari 2006 01:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kan niks over gezegd worden, alleen dat het alleen maar ten goede voor de mensheid is geweest. Of overdrijf ik nu een klein beetje?![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kan niks over gezegd worden, alleen dat het alleen maar ten goede voor de mensheid is geweest. Of overdrijf ik nu een klein beetje?![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
quote:
Hoiquote:Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef henk.jansen het volgende:
Hallo allemaal, we zijn er wel hoor![]()
![]()
Yolande is met haar nieuwe putertje bezig en ik lees me de pleuris en elke keer als ik onderaan kom staat er weer een nieuw cijfertje achter
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:31 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nee, Bart heeft 'm nu in gebruik. Beetje aan buigen, zwarte glazen erin en hoppa, óók een rare kop
[afbeelding]
*worstelt zich van stoel en heeft flashbacks van vader die de greatest hits door het huis liet schallenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
duidelijk geen kenner dus
* zet Morwen op stoel met koptelefoon op en greatest hits van Nana in de cd speler
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef henk.jansen het volgende:
![]()
Yolande is met haar nieuwe putertje bezig en ik lees me de pleuris en elke keer als ik onderaan kom staat er weer een nieuw cijfertje achter
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef doka het volgende:
[..]
HoiHenk, Yolande, Teamlead, Beertje en iedereen
![]()
oooooooooooooooooooooquote:Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
hij mist waarschijnlijk een chromosoompje
oih dilaquote:Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef doka het volgende:
[..]
![]()
Hahahahaha, daar loopt nu nog mee rond, "wie zijn dat, wie zijn dat?"quote:Op zondag 15 januari 2006 01:32 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Jazeker, die was toppie![]()
Zelfs de buuf was er van ondersteboven....
Ergste vond ze geloof ik nog dat ze de namen niet herkende![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:34 schreef I_doubt het volgende:
D'r ligt overal glas en ze vegen het niet op?
Wat een volk
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik was er ook nog, maar ik ben zo klein, dus ik vergeef het je hoor.
![]()
dat zuigen ze morgen opquote:Op zondag 15 januari 2006 01:34 schreef I_doubt het volgende:
D'r ligt overal glas en ze vegen het niet op?
Wat een volk
* Morwen weer terug zet en door middel van Karadabondage op plek houdtquote:Op zondag 15 januari 2006 01:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
*worstelt zich van stoel en heeft flashbacks van vader die de greatest hits door het huis liet schallen![]()
Hoi Henkquote:Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef henk.jansen het volgende:
![]()
Heb ik ook last van, ga wat drinken halen, hup, een nieuwe pagina, reageer ergens op, hup 2 pagina's erbij, pfffffffffffffffffquote:Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef henk.jansen het volgende:
![]()
Ja, de mijne zijn ook literatuur, maar wie valt dat opquote:Op zondag 15 januari 2006 01:35 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Wickedangel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er worden alleen maar belangrijke inhoudelijke posten neergezet![]()
Dus om een uur of 10 zijn ze wel opquote:Op zondag 15 januari 2006 01:34 schreef D.Rose het volgende:
de wekker gaat om 8 uur zegt Viola
Hoi hoi henkquote:Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef henk.jansen het volgende:
![]()
okoquote:Op zondag 15 januari 2006 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, de mijne zijn ook literatuur, maar wie valt dat op![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
* kruipt heel voorzichtig weg in een hoekje om zich te schamen dat hij kleine vrouwtjes over het hoofd ziet, springt er dan snel enthousiast uit....
CUALLLLL.......... Leuk jou hier ook te zien,![]()
![]()
Hoe gaat die meid.
![]()
Hoi Dokaquote:Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef doka het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |