Hahahaquote:Op zondag 15 januari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maar heb het daarna goedgemaakt met een hele lange cap![]()
![]()
Hier -> http://www.slaaf.nl/quote:
Ik zal het je zelfs nog sterker vertellen: mijn kat is ook op 6 mei geborenquote:
quote:
Wat wil je... met al die drank die er in zit... maar volgens Viool zelf door de ouderdomquote:Op zondag 15 januari 2006 01:51 schreef Marrije het volgende:
Viola heeft wel veel moeite zeg, om van die bank af te komen.
Forum-etiquette. Het komt schreewerig en aandacht-eisend over, en dat is niet fijn om te lezen voor andere mensen.quote:
ben nig bijigquote:Op zondag 15 januari 2006 01:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beertje toch..... neem nog een wijntje schat...
Sluit me hier helemaal bij aanquote:
mwah......quote:Op zondag 15 januari 2006 01:48 schreef Morwen het volgende:
Stieren zijn OK, Hole Hole![]()
Dizzyyyyyyyyyy![]()
Hahahahha, bedoelde ik ook, zeker geen slaaf, anders gaat Dizzy daar dingen mee doen die ik niet wil. Als ze dezelfde dingen nu met een slavin gaat doen heb ik er weer geen problemen mee, gek he?quote:
Nou sorrie maar neequote:Op zondag 15 januari 2006 01:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Viola is een werkelijke copie van Chantal
heel vreemd jaquote:Op zondag 15 januari 2006 01:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahahha, bedoelde ik ook, zeker geen slaaf, anders gaat Dizzy daar dingen mee doen die ik niet wil. Als ze dezelfde dingen nu met een slavin gaat doen heb ik er weer geen problemen mee, gek he?![]()
* M-en-A zingt Zoem Zoem Zoem Zoemmmm, Zoem, Zoem Zoem Zoemmmmmmquote:
Wilde jij iets anders beweren misschienquote:
Zolang ze zich gedragen, prima, maar dat is de ellende met die stiertjes he?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:48 schreef Morwen het volgende:
Stieren zijn OK, Hole Hole![]()
Dizzyyyyyyyyyy![]()
ja hoor, leigen is goedquote:Op zondag 15 januari 2006 01:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
o maar ja mmar nou euh
wil je leigen
stieren zijn niet per definitie ok hoor...quote:
helemaal mee eensquote:Op zondag 15 januari 2006 01:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
stieren zijn niet per definitie ok hoor...
ik heb helaas ook wat mindere ervaringen met stieren....quote:Op zondag 15 januari 2006 01:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wilde jij iets anders beweren misschien![]()
Goed he?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:56 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Die foto en dan die quote van jou eronder...
Wij zijn onwijs lievquote:Op zondag 15 januari 2006 01:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zolang ze zich gedragen, prima, maar dat is de ellende met die stiertjes he?![]()
En bij jouw datum en de dag erna al helemaalquote:
Viola is gewoon een kutquote:Op zondag 15 januari 2006 01:49 schreef teamlead het volgende:wat een kutopmerking van viool over Maxima zeg.....
Heb de streams al uit... ze zijn toch allemaal naar bedquote:
quote:
Ik snap het ook niet maar ik doe meequote:Op zondag 15 januari 2006 01:55 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben om!
Weet niet hoe het kan maar de anti Lieske fanclub / anti Mini Me fanclub en de Anti Viola fanclub zijn vanaf nu samengevoegd
Cuall tochquote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Viola is gewoon een kut![]()
oeps, floepte er maar zo uit en ik ga het niet veranderen
Ben blij dat een hoop mensen je grappig vinden, maar als ik zat ben typ ik beterquote:
Lijkt een uitgeporde muffinquote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie had de eerste tiet van Chantal bij BB5 op de cap? Juist
En wie heeft de eerste van de knapste van allen Viola? JUIST
[afbeelding]
Leg mij dan eens snel uit wat er wel leuk is aan dat mensquote:Op zondag 15 januari 2006 01:55 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben om!
Weet niet hoe het kan maar de anti Lieske fanclub / anti Mini Me fanclub en de Anti Viola fanclub zijn vanaf nu samengevoegd
Je weet wel wat je zegt nu, hehquote:
en moeten we je nu bedanken ofzo ?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Jij niet in elk geval.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
waar kan ik me aanmelden?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:55 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben om!
ja solquote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, je wil naar bed gebracht worden?
anti schatquote:Op zondag 15 januari 2006 01:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Leg mij dan eens snel uit wat er wel leuk is aan dat mens![]()
Gefeliciteerd ermeequote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Borstklopperijquote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Yoo thanks!! maar vooral Caesu bedanktquote:Op zondag 15 januari 2006 01:51 schreef Arliator het volgende:
MissHobje, jij ook nog bedankt he!!!
Lijkt me geen handige vraag aan iemand die een ANTI-fanclub opricht... toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Leg mij dan eens snel uit wat er wel leuk is aan dat mens![]()
Oh gelukkig je vind haar ook een kutquote:Op zondag 15 januari 2006 01:58 schreef Manu82 het volgende:
Viola is een arrogante kutsnol, vond zelfs Kelly nog aardiger overkomen
cuall toch, wat zeg je nu toch weer. Maar je hebt wel gelijkquote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Viola is gewoon een kut![]()
oeps, floepte er maar zo uit en ik ga het niet veranderen
LKW, zij het in negatiefquote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Vertelquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
cuall toch, wat zeg je nu toch weer. Maar je hebt wel gelijk![]()
Zolang je nog niet Beriaans tikt kan je best nog wel een glas pakkenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik me teveel laat mee slepen, ik stop nu met drinken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |