Zolang ze zich gedragen, prima, maar dat is de ellende met die stiertjes he?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:48 schreef Morwen het volgende:
Stieren zijn OK, Hole Hole![]()
Dizzyyyyyyyyyy![]()
ja hoor, leigen is goedquote:Op zondag 15 januari 2006 01:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
o maar ja mmar nou euh
wil je leigen
stieren zijn niet per definitie ok hoor...quote:
helemaal mee eensquote:Op zondag 15 januari 2006 01:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
stieren zijn niet per definitie ok hoor...
ik heb helaas ook wat mindere ervaringen met stieren....quote:Op zondag 15 januari 2006 01:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wilde jij iets anders beweren misschien![]()
Goed he?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:56 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Die foto en dan die quote van jou eronder...
Wij zijn onwijs lievquote:Op zondag 15 januari 2006 01:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zolang ze zich gedragen, prima, maar dat is de ellende met die stiertjes he?![]()
En bij jouw datum en de dag erna al helemaalquote:
Viola is gewoon een kutquote:Op zondag 15 januari 2006 01:49 schreef teamlead het volgende:wat een kutopmerking van viool over Maxima zeg.....
Heb de streams al uit... ze zijn toch allemaal naar bedquote:
quote:
Ik snap het ook niet maar ik doe meequote:Op zondag 15 januari 2006 01:55 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben om!
Weet niet hoe het kan maar de anti Lieske fanclub / anti Mini Me fanclub en de Anti Viola fanclub zijn vanaf nu samengevoegd
Cuall tochquote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Viola is gewoon een kut![]()
oeps, floepte er maar zo uit en ik ga het niet veranderen
Ben blij dat een hoop mensen je grappig vinden, maar als ik zat ben typ ik beterquote:
Lijkt een uitgeporde muffinquote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie had de eerste tiet van Chantal bij BB5 op de cap? Juist
En wie heeft de eerste van de knapste van allen Viola? JUIST
[afbeelding]
Leg mij dan eens snel uit wat er wel leuk is aan dat mensquote:Op zondag 15 januari 2006 01:55 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben om!
Weet niet hoe het kan maar de anti Lieske fanclub / anti Mini Me fanclub en de Anti Viola fanclub zijn vanaf nu samengevoegd
Je weet wel wat je zegt nu, hehquote:
en moeten we je nu bedanken ofzo ?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Jij niet in elk geval.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
waar kan ik me aanmelden?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:55 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben om!
ja solquote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, je wil naar bed gebracht worden?
anti schatquote:Op zondag 15 januari 2006 01:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Leg mij dan eens snel uit wat er wel leuk is aan dat mens![]()
Gefeliciteerd ermeequote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Borstklopperijquote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Yoo thanks!! maar vooral Caesu bedanktquote:Op zondag 15 januari 2006 01:51 schreef Arliator het volgende:
MissHobje, jij ook nog bedankt he!!!
Lijkt me geen handige vraag aan iemand die een ANTI-fanclub opricht... toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Leg mij dan eens snel uit wat er wel leuk is aan dat mens![]()
Oh gelukkig je vind haar ook een kutquote:Op zondag 15 januari 2006 01:58 schreef Manu82 het volgende:
Viola is een arrogante kutsnol, vond zelfs Kelly nog aardiger overkomen
cuall toch, wat zeg je nu toch weer. Maar je hebt wel gelijkquote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Viola is gewoon een kut![]()
oeps, floepte er maar zo uit en ik ga het niet veranderen
LKW, zij het in negatiefquote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Vertelquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
cuall toch, wat zeg je nu toch weer. Maar je hebt wel gelijk![]()
Zolang je nog niet Beriaans tikt kan je best nog wel een glas pakkenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik me teveel laat mee slepen, ik stop nu met drinken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |