Ahaa, van toen ie nog in het leger zat.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het regiment waar Bartje vroeger deel van uitmaakte.
sport is een groot woord, ik zou het op 'spel' houdenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:06 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Lekker met legen handen naar huis? gaan we tegenwoordig zo om met de man die darts op de kaart heeft gezet in NL... en die er waarschijnlijk voor heeft gezorgd dat Jelle is gaan darten??
Wat zijn 'wij' toch een raar volk als het gaan om sporthelden.
nah.. ff serieus dan maar....quote:Op zondag 15 januari 2006 02:06 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Lekker met legen handen naar huis? gaan we tegenwoordig zo om met de man die darts op de kaart heeft gezet in NL... en die er waarschijnlijk voor heeft gezorgd dat Jelle is gaan darten??
Slaap lekker Cuallquote:Op zondag 15 januari 2006 02:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, dank je maar ik ga naar bed
![]()
Bedankt hoor beertje maar ik hou hem graag tegoed![]()
Lieffies ik ga nu echt slapen, het was weer een uitermate geslaagde avond, ik zal morgen geen vieze woorden meer gebruiken hoor Manu![]()
Slaap lekker straks en tot morgen![]()
![]()
![]()
natuurlijk... het werkt het hele toernooi alquote:Op zondag 15 januari 2006 02:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hou dat vast TL, ajb hou dat vast![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:08 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Lieffies ik ga nu echt slapen, het was weer een uitermate geslaagde avond, ik zal morgen geen vieze woorden meer gebruiken hoor Manu![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Cuallquote:Op zondag 15 januari 2006 02:08 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Thx enne Jelle gaat winnen, Barney lekker met (bijna) lege handen naar huis, kan hij leuk een demonstratie geven in het BBH![]()
![]()
Tuurlijk mag jij ook...quote:Op zondag 15 januari 2006 02:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mag ik ook?
Cavalerie, Tanks e.d. mooiste tak van dienst in het leger![]()
Zijn werk zit er op, Jelle neemt het nu overquote:Op zondag 15 januari 2006 02:06 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Ahhhh... het was net zo gezellig, gaat ze slapenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:08 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
molgen wel dirsdst ehheebbenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zolang je maar fun hebt.
{en niet ziek ervan worden he)
dat ben ik gelijk vergeten als ik mijn lieve vrouwtje zie. Het blijft de vraag of ik dan gelijk wil slapenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hallo M.![]()
Kun jij slapen denk je... na het zien van Viool gedeeltelijk ontbloot?
Ik vind het vooral opvallend dat "lichtelijk koppig" alleen door stieren zelf gebruikt wordtquote:Op zondag 15 januari 2006 02:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ken meerdere stieren, maar de term "lichtelijk koppig" wordt door mij en andere mensen toch anders ingevuld.![]()
Jezus, dat mens zit echt tutti melutti achter d'r pcquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:12 schreef D.Rose het volgende:
ik ben zo vrij geweest
[HBB SC 80] De wekker gaat al bijna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |