Lekker met legen handen naar huis? gaan we tegenwoordig zo om met de man die darts op de kaart heeft gezet in NL... en die er waarschijnlijk voor heeft gezorgd dat Jelle is gaan darten??quote:Op zondag 15 januari 2006 02:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Thx enne Jelle gaat winnen, Barneu lekker met (bijna) lege handen naar huis, kan hij leuk een demonstratie geven in het BBH![]()
![]()
hia leiverquote:Op zondag 15 januari 2006 02:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Lievebeertje.
Heb je soms een beetje teveel gedronken?
Mooi, ik ook een baco!!quote:Op zondag 15 januari 2006 02:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mooi dan neem ik er nog een. Cuall ook een portje?![]()
Beertje trakteert iedereen op een rondje![]()
Mag ik ook?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hey WickedAngel.
Vast een domme vraag... maarre... wat zijn Huzaren van Boreel?
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ff je taak waargenomen
[..]
En nee, ik ga nu nog niet
Ze is gewoon ontzettend arrogant. Net doen alsof ze alles weet en alles gedaan heeft.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:04 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ze kan wel ontzettend zeiken idd beetje de baas spelen ook , zo van ik doe dat wel allemaal
even.![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
Barney wint gewoon zijn 5e.. Knap wat Jelle bereikt heeft tot nu toe, maar hier houdt het echt op
Ik werp me op als tolk:quote:
Nee, dank je maar ik ga naar bedquote:Op zondag 15 januari 2006 02:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mooi dan neem ik er nog een. Cuall ook een portje?![]()
Beertje trakteert iedereen op een rondje![]()
Dank voor deze geruststellende woordenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal, ik denk dat sommige beroeps fotografen ook bepaalde dingen niet vast willen leggen![]()
Dit is ook echt pure noodzaak![]()
![]()
Trustequote:Op zondag 15 januari 2006 02:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, dank je maar ik ga naar bed
![]()
Bedankt hoor beertje maar ik hou hem graag tegoed![]()
Lieffies ik ga nu echt slapen, het was weer een uitermate geslaagde avond, ik zal morgen geen vieze woorden meer gebruiken hoor Manu![]()
Slaap lekker straks en tot morgen![]()
![]()
![]()
Bedankt, ik kon er echt geen chocola van maken.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:07 schreef doka het volgende:
[..]
Ik werp me op als tolk:
Hai lieverd
Klein beetje maar, lol
Truste Cuquote:Op zondag 15 januari 2006 02:08 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Lieffies ik ga nu echt slapen, het was weer een uitermate geslaagde avond, ik zal morgen geen vieze woorden meer gebruiken hoor Manu![]()
![]()
![]()
jipquote:Op zondag 15 januari 2006 02:07 schreef doka het volgende:
[..]
Ik werp me op als tolk:
Hai lieverd
Klein beetje maar, lol
Ik ken meerdere stieren, maar de term "lichtelijk koppig" wordt door mij en andere mensen toch anders ingevuld.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben niet eigenwijs, hooguit lichtelijk koppig
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:08 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |