Mon moet meer op de voorgrond tredenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:03 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Maar als zij weg zou gaan, zou het gezapig worden, en saai
Zij is de steen des aanstoots
Zij is het evil, gepersonificeerd.
Jakkes, a-jakkes
geefd b vacoquote:Op zondag 15 januari 2006 02:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lekkkerrrrr... voor mij een baco graag![]()
ik ga natuurlijk niet alles zomaar op een forum neergooienquote:Op zondag 15 januari 2006 02:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
VertelDan print ik het uit en verspreidt het hier en daar
![]()
Ze kan wel ontzettend zeiken idd beetje de baas spelen ook , zo van ik doe dat wel allemaalquote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Viola is gewoon een kut![]()
oeps, floepte er maar zo uit en ik ga het niet veranderen
Het was een woordspelingquote:Op zondag 15 januari 2006 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zeg het maar alleen in dit topic hoor. Er zijn mensen die ermee te koop lopen als topics als 300 nummers verder zijn omdat ze een (op dat moment) uniek foto hadden.
Dat is een ander verhaal, ik denk dat sommige beroeps fotografen ook bepaalde dingen niet vast willen leggenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:02 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, maar ik voel me er nu niet geheel gelukkig meer mee...
Sommige dingen moet je niet vast willen leggen![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedenacht all.![]()
Dat wordt slecht slapen vannacht na net Viool topless op stream te hebben gezien.
En dan? Gaan de stieren zich dan wel gedragen?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
VertelDan print ik het uit en verspreidt het hier en daar
![]()
Goeienachtquote:Op zondag 15 januari 2006 02:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedenacht all.![]()
Dat wordt slecht slapen vannacht na net Viool topless op stream te hebben gezien.
Het regiment waar Bartje vroeger deel van uitmaakte.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hey WickedAngel.
Vast een domme vraag... maarre... wat zijn Huzaren van Boreel?
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zeg het maar alleen in dit topic hoor. Er zijn mensen die ermee te koop lopen als topics als 300 nummers verder zijn omdat ze een (op dat moment) uniek foto hadden.
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie had de eerste tiet van Chantal bij BB5 op de cap? Juist
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Thx enne Jelle gaat winnen, Barneu lekker met (bijna) lege handen naar huis, kan hij leuk een demonstratie geven in het BBH![]()
![]()
precies.. .kort houden is de enige remediequote:Op zondag 15 januari 2006 02:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
En dan? Gaan de stieren zich dan wel gedragen?
Neuh, daar moet je bovenop blijven zitten, eigenwijs volk![]()
Ik heb gisteren ff je taak waargenomenquote:
En nee, ik ga nu nog nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:00 schreef Foreverblue het volgende:
Bij afwezigheid van WA dan maar:
Het is GVD alweer 3 uur![]()
Ik ga bedje zoeken... slaap lekker allemaal![]()
Ben niet eigenwijs, hooguit lichtelijk koppigquote:Op zondag 15 januari 2006 02:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
En dan? Gaan de stieren zich dan wel gedragen?
Neuh, daar moet je bovenop blijven zitten, eigenwijs volk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |