Kimmie 21/4quote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En bij jouw datum en de dag erna al helemaal![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/quote:U hebt gezocht op glipjas:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Halloquote:Op zondag 15 januari 2006 02:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedenacht all.![]()
Dat wordt slecht slapen vannacht na net Viool topless op stream te hebben gezien.
Oke, maar jij hebt ervoor gezorgd dat ik nu bezig ben.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Yoo thanks!! maar vooral Caesu bedankt![]()
Mooi dan neem ik er nog een. Cuall ook een portje?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zolang je nog niet Beriaans tikt kan je best nog wel een glas pakken
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik hoor het wel als je er klaar voor bent
Ja, maar ik voel me er nu niet geheel gelukkig meer mee...quote:
Maar als zij weg zou gaan, zou het gezapig worden, en saaiquote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Viola is gewoon een kut![]()
oeps, floepte er maar zo uit en ik ga het niet veranderen
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedenacht all.![]()
Dat wordt slecht slapen vannacht na net Viool topless op stream te hebben gezien.
ja holquote:Op zondag 15 januari 2006 02:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mooi dan neem ik er nog een. Cuall ook een portje?![]()
Beertje trakteert iedereen op een rondje![]()
Thx enne Jelle gaat winnen, Barney lekker met (bijna) lege handen naar huis, kan hij leuk een demonstratie geven in het BBHquote:
Ik zeg het maar alleen in dit topic hoor. Er zijn mensen die ermee te koop lopen als topics als 300 nummers verder zijn omdat ze een (op dat moment) uniek foto hadden.quote:
Lekkkerrrrr... voor mij een baco graagquote:Op zondag 15 januari 2006 02:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mooi dan neem ik er nog een. Cuall ook een portje?![]()
Beertje trakteert iedereen op een rondje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |