Omdat het gewoon supergezellig isquote:Op zondag 15 januari 2006 01:39 schreef Snaptnix het volgende:
Waarom gaat het hier zo snel, kan 't ni eens meer bijhoude![]()
hol hinkquote:Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef henk.jansen het volgende:
Hallo allemaal, we zijn er wel hoor![]()
![]()
Yolande is met haar nieuwe putertje bezig en ik lees me de pleuris en elke keer als ik onderaan kom staat er weer een nieuw cijfertje achter
Mevrouwtje toch...quote:Op zondag 15 januari 2006 01:39 schreef Snaptnix het volgende:
zo snel gaat het toch niet lieverdquote:Op zondag 15 januari 2006 01:39 schreef Snaptnix het volgende:
vergeleken met Kelly is iedereen preutsquote:Op zondag 15 januari 2006 01:38 schreef Stereotomy het volgende:
Vergeleken met Kelly is Monique gewoon preuts
Het is zeker supergezelligquote:
*zich overgeeft en hoopt opquote:Op zondag 15 januari 2006 01:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
* Morwen weer terug zet en door middel van Karadabondage op plek houdtnet zolang tot je het leuk vindt.....
Neem een slaafquote:Op zondag 15 januari 2006 01:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb ik ook last van, ga wat drinken halen, hup, een nieuwe pagina, reageer ergens op, hup 2 pagina's erbij, pfffffffffffffffff
we zullen wat langzamer typenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:39 schreef Snaptnix het volgende:
Klopt wel denk ik. Is normaal gesproken het nieuwsblad uit de straatquote:Op zondag 15 januari 2006 01:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahahaha, daar loopt nu nog mee rond, "wie zijn dat, wie zijn dat?"![]()
Dat doen BN'ers niet, die vegen geen glas op, stel je voor zeg!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:34 schreef I_doubt het volgende:
D'r ligt overal glas en ze vegen het niet op?
Wat een volk
Beregezellig... hè Lovebear?quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:39 schreef Snaptnix het volgende:
Zal wel aan mij liggen dan, krijg 't nie mer bijgebeend met lezen, poste, weer terug scrollen etc. om vervolgensweer een pagina extra achterop te zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 01:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
zo snel gaat het toch niet lieverd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |