Dat is nu een typefoutquote:Op maandag 9 januari 2006 22:16 schreef SCH het volgende:
Wat is de WOC?
Je haalt de woorden uit mijn mondquote:Op maandag 9 januari 2006 22:26 schreef Maisnon het volgende:
wel wanhopig eigenlijk, babes kun je ze niet noemen, hoogstens "de knapsten"
Ja, die zocht ik nog.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:40 schreef Remzz het volgende:
Nog maar een keer, niet voor niets in de forum titel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen maar rechte lijnen.quote:
ook niks mis meequote:
Wou ik ook net posten.quote:
En Anni.quote:
OMG, over dijen gesproken.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:45 schreef golfer het volgende:
Jammer dat zij niet meer mee doet:
[afbeelding]
Vergeet vooral niet die regelmatig aanwezige cameltoe er tussen in.quote:
Nou zeg, daar let ik niet op, hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:50 schreef golfer het volgende:
Vergeet vooral niet die regelmatig aanwezige cameltoe er tussen in.![]()
Hoe heet zij ook alweer?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:45 schreef golfer het volgende:
Jammer dat zij niet meer mee doet:
[afbeelding]
Catriona Le May Doanquote:
Catriona Le May. Mooie naam ook.quote:
Jezus, golfer.quote:
Foutje. Hersteld al.quote:
Oh, eerst kwijlen en dan de naam pas dus.quote:
Nee, gewoon gestopt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Owjah, ik weet het weer. Is ze afgeschreven?
Ze heeft wel hangtieten iigquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Owjah, ik weet het weer. Is ze afgeschreven?
Dat was inderdaad de volgorde.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef Arcee het volgende:
Oh, eerst kwijlen en dan de naam pas dus.
Dat had ik nou ook altijd met die dijen van haar, dat ik mezelf er al tussen zag.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:11 schreef golfer het volgende:
Dat was inderdaad de volgorde.
Voor haar heb ik wel even 5 minuten ruzie over met Bluezz.
Lijkt mij wel een aparte ervaring ooit eens tussen zulke gespierde dijen te....![]()
Prachtige smile.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:14 schreef skiczukie het volgende:
Haar kop is ook niet onaardig natuurlijk.
Onherkenbaar die Claudia Pechsteinquote:Op maandag 9 januari 2006 23:15 schreef Bartoli het volgende:
Pechstein
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het gaat hier natuurlijk om andere " kwaliteiten "quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Onherkenbaar die Claudia Pechstein![]()
Maar een goeie schaatster, alleen vind ik Anni Friesinger beter dan zij.
En voormalig schaatster Gunda NiemannTOP was zij
![]()
Alles wat vrouw komt hier voorbij hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:00 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Bovendien
Is die al gekwalificeerd?
ze is van mij, ik zag haar het eerstquote:Op dinsdag 10 januari 2006 05:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die Githmark is de appetijtelijkste tot nu toe
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Goed topic.
Gaat ze mij slaan.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, gewoon gestopt.
Ze is wel retereli, volgens mij.
Die's erg leuk inderdaad.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:15 schreef MrWizzel het volgende:
Liv-Grete Skjelbreid Poiree heeft altijd wel een leuk koppie![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, sinds ze moeder is geworden (vorig jaar of het jaar er voor) is ze wat minder op dreef.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:11 schreef Muzzie het volgende:
[..]
En ze kan (kon?) goed schieten.![]()
Hier meer:
http://home.online.no/%7Elcorneli/pictures.htm
Het is gewoon een vrolijk persoonquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:43 schreef pfaf het volgende:
Die glimlach is wel erg geforceerd of vastgezet op haar gezicht. Elke foto van haar staat ze met de mond hetzelfde.
Maar Ireen Wust daarentegenv ind je geweldig?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:01 schreef rubbereend het volgende:
alleen die stem van Marianne, ik heb het geluid een paar keer uitgezet en dat is wat prettiger
Ach, ik kom ook uit Groningen, dus ik ben wel wat gewendquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:01 schreef rubbereend het volgende:
alleen die stem van Marianne, ik heb het geluid een paar keer uitgezet en dat is wat prettiger
die is gewoon "wat schreeuwerig" maar die van Timmer is zo'n zeur stemquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar Ireen Wust daarentegenv ind je geweldig?![]()
schaatspakken zijn anders niet vervelend.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:11 schreef Stansfield het volgende:
leuk topic alleen jammer dat ze bij de winterspelen altijd zo bedekt zijn met helmen en pakken enz.
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 16 januari 2006 15:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
schaatspakken zijn anders niet vervelend.
geen enkele vrouw heeft toch ooit iets bij jou gedaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die doet echt helemaal niks bij me
Op dat moment van de foto wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:34 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Nee, die kijkt me iets te streng![]()
Die doet wel wat met me maar dan meer op het gebied van de zwaartekracht....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:33 schreef Bjoro het volgende:
Nicolien Sauerbreij is toch ook niet echt lelijk
[afbeelding]
Afgevallen? In welk opzicht?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:41 schreef Stansfield het volgende:
Alleen jammer dat die nu weer afgevallen is dacht ik net bij studio sport gezien te hebben.
Is dat de winnaar? Want die bedoel ik niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:39 schreef Remzz het volgende:
Zhurova?
laten we het hier over babes hebbenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:39 schreef Remzz het volgende:
Zhurova?
dat ze is ze ookquote:Op zondag 22 januari 2006 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
laten we het hier over babes hebben
omg je gaat Zhurova toch geen babe nomen? Van der Star is bijvoorbeeld al veel lekkerder.quote:
voor een 34 jarige mag ze er best zijn.., goed neukbaarquote:Op zondag 22 januari 2006 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg je gaat Zhurova toch geen babe nomen? Van der Star is bijvoorbeeld al veel lekkerder.
Zhurova heeft er denk ik 10 jaar geleden heel leuk uitgezienquote:Op zondag 22 januari 2006 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
laten we het hier over babes hebben
Een babe is het niet, maar ze ziet er nog best leuk uit hoor.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zhurova heeft er denk ik 10 jaar geleden heel leuk uitgezien
Eens. Da's wel een flatteuze foto trouwensquote:Op zondag 22 januari 2006 17:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Een babe is het niet, maar ze ziet er nog best leuk uit hoor.
[afbeelding]
Colgate was here...quote:
Doet Sven het met Annette?quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:34 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Om maar even een nuance aan te brengen....Op die onderste doet ze mij verdacht veel denken aan zo'n mannetje uit een of andere tekenfilmserie (volgens mij Er was eens... het leven).
wat een paardquote:Op maandag 23 januari 2006 23:34 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Om maar even een nuance aan te brengen....Op die onderste doet ze mij verdacht veel denken aan zo'n mannetje uit een of andere tekenfilmserie (volgens mij Er was eens... het leven).
Die mag mijn ski's wel komen waxen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:28 schreef JZweeds het volgende:
Emelie Öhrstig (Langlaufgen):
[afbeelding]
Tjezes, tante Sidonia heeft precies zo'n kin...quote:Op maandag 23 januari 2006 23:34 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
op welke site?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:11 schreef maartena het volgende:
Op deze site kun je kijken hoe de Amerikaanse dames eruit zien. Ze hebben niet allemaal een foto trouwens.... Met name bij Figure Skating zitten best een paar lekkere dames
dat zijn zequote:Op donderdag 2 februari 2006 14:28 schreef JZweeds het volgende:
Ulrika Bergman (Curling):
[afbeelding]
[afbeelding]
Aprilia Hagglöf (Snowboarden):
[afbeelding]
Wat zijn Zweedse vrouwen toch altijd ongelofelijk lekker... vooral die eerstequote:Op donderdag 2 februari 2006 14:28 schreef JZweeds het volgende:
Ulrika Bergman (Curling):
[afbeelding]
[afbeelding]
Aprilia Hagglöf (Snowboarden):
[afbeelding]
Moah, op de 1e en laatste foto staat ze er leuk op, maar die andere daarentegen....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:48 schreef komrad het volgende:
Haugli is ook niet echt verkeerd
Is dat een sport vrouwen ijshockey???quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:45 schreef zjroentje het volgende:
De ijshockeysters van de VS.
[afbeelding]
Helen Resor
[afbeelding]
Kim Insalaco
[afbeelding]
Pam Dreyer
[afbeelding]
Krissy Wendell
[afbeelding]
Kelly Stephens
Yep.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:49 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Is dat een sport vrouwen ijshockey???
Zo dat ziet er weer zeer goed uit zeg.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:49 schreef zjroentje het volgende:
Gretchen Bleiler, snowboardster.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Enige minpuntje idd.quote:
dat ja...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Die Cohen is
Alleen heeft ze geen borsten...
wel jammer dat er van Dione nu pas beelden zijn dat ze sportquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:04 schreef pfaf het volgende:
Ohja Cohen, die deed het ook aardig bij het sport-babes toernooi.
Mijn favorietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kari Traa
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
deze is leukquote:Op maandag 9 januari 2006 23:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wou ik ook net posten.![]()
[afbeelding]
Elli Ochowicz, de lekkerste dijen van 't peloton.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:52 schreef pfaf het volgende:
De echte babes zitten natuurlijk bij Curling, met Manuela Korman, Marianne Rorvik, Anna Bergström, Cathrine Lindahl....
Met die twee tegelijk, zou ik ook wel onderuit kunnen zakken.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:40 schreef Brahimov het volgende:
Brits bobslee-team:
[afbeelding]
Nicola Minichiello en Jackie Davies
Kreeg ze op die foto opeens een orgasme ofzoquote:Op maandag 9 januari 2006 23:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wou ik ook net posten.![]()
[afbeelding]
Elli Ochowicz, de lekkerste dijen van 't peloton.
ik was niet de enige zie ikquote:
vooral caps, ik zal ze even bij elkaar zoekenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:20 schreef TheVulture het volgende:
Zijn er al goede foto's van Sanne v/d Star?![]()
Die mag er ook best wezen hoor
Vergeleken met andere foto´s uit dit topic vind ik dit maar niks.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:50 schreef brighton het volgende:
Onze schaatsters twee jaar geleden in Berlijn
[afbeelding]
Gerritsen, van der Star en Wüst
Doe datquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vooral caps, ik zal ze even bij elkaar zoeken
Tja wat zal ik er van zeggenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:35 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit topic gaat over babes, right.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:38 schreef Remzz het volgende:
[..]
Neh echt lelijk is ze niet, maar knap zeker niet.
check het begin van dit topic eens? daar staat ze volgens mij wel.Tenminste er van uitgaande dat je haar bedoeldquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:54 schreef greatgonzo het volgende:
hadden we al de MILF van het schaatsen gehad??
[afbeelding]
Ik denk dat je Zhurova bedoelt maar je plaatje werkt niet, of ze heeft een wel heel rood kruisquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:54 schreef greatgonzo het volgende:
hadden we al de MILF van het schaatsen gehad??
[afbeelding]
niet op pagina éénquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
check het begin van dit topic eens? daar staat ze volgens mij wel.Tenminste er van uitgaande dat je haar bedoeld
met dank aan Remzz voor de caps van vandaag en de rast via google en mokkelsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Thanks voor de plaatjes van Van der Star
ja idd bedankt voor je picsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met dank aan Remzz voor de caps van vandaag en de rast via google en mokkels
je bedoeld die met dat dikke achterwerkquote:
dat is toch niet te zien op deze fotoquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:48 schreef WEST het volgende:
[..]
je bedoeld die met dat dikke achterwerk![]()
![]()
nee maar dat heeft ze welquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat is toch niet te zien op deze foto
jajajaja. blabla. Deze is voor mij.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:12 schreef rubbereend het volgende:had ik het toen straks maar meteen gedaan
ik zag Chemmy Ascott toen straks op de bbc, ze vond de afdaling niet snel genoeg gaan. Ik haar opgezocht en denk nog, dat doe ik na de lunch wel posten...........
Toen ik dr zag in de afdaling wist ik dat iemand me wel voor zou zijn
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
jajajaja. blabla. Deze is voor mij.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:03 schreef snellejelle het volgende:
doet u mij maar Ulrika Bergman
[afbeelding]
Whehe.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:10 schreef rubbereend het volgende:de tt kan beter verandert worden in "Pfafs grote harem topic"
Ik vond die van der Star er gisteren een stuk leuker uitzienquote:Op maandag 13 februari 2006 21:50 schreef brighton het volgende:
Onze schaatsters twee jaar geleden in Berlijn
[afbeelding]
Gerritsen, van der Star en Wüst
Ach, als ie zich nou richt op Annamarie is er nog een kansje op succesquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:10 schreef rubbereend het volgende:de tt kan beter verandert worden in "Pfafs grote harem topic"
Annamarie?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:20 schreef gsb het volgende:
[..]
Ach, als ie zich nou richt op Annamarie is er nog een kansje op succes!
check de volgende topics:quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:20 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik vond die van der Star er gisteren een stuk leuker uitzien
Die Wüst is niet echt knap maar ze heeft wel iets schattigs, ik hoorde trouwens van iemand dat dat de vriendin van Jan Smit is!
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:44 schreef WEST het volgende:
Claudia pechtstein blijft de mooiste duitser
1 op het podium is geen gezichtquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:36 schreef rubbereend het volgende:
in het curling telt er maar 1 vrouw, Linn
ik wil dr ook niet op een podium zienquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
1 op het podium is geen gezicht
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik wil dr ook niet op een podium zien
Mja, deze vielen me gisteren ook opquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:27 schreef Remzz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Haugli, Bjelkevik en...?
Fetquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:59 schreef SuperWeber het volgende:
Ik draag een link bij aan dit topic![]()
Fette OWS babes
Mja... woordspeling hèquote:
Hmmm, die Tina Maze was me nog niet opgevallen, maarquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:59 schreef SuperWeber het volgende:
Fette OWS babes
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:20 schreef gsb het volgende:
[..]
Hmmm, die Tina Maze was me nog niet opgevallen, maar!
[afbeelding]
Oef ja, die's ook erg leuk zeg..quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:20 schreef gsb het volgende:
[..]
Hmmm, die Tina Maze was me nog niet opgevallen, maar!
[afbeelding]
Ze ziet er uit als 15 ipv 21quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:25 schreef Remzz het volgende:
Mooie foto's van Sasha Cohen ook daar
Friesingerquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:44 schreef WEST het volgende:
Claudia pechtstein blijft de mooiste duitser
Liev is het juiste woordquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:06 schreef komrad het volgende:
Maren Haugli is wel een lievertje
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat is nietdat is zielig
ik had het haar zo gegund op de achtervolging.
Mocht ze willen inderdaad.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze hoort ook niet bij jouw harem
Zolang je maar van Maze afblijftquote:
Wat een naam: Irina Slutskayaquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:59 schreef SuperWeber het volgende:
Fette OWS babes
Omdat ze zo om de hoek kijkt?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:59 schreef greatgonzo het volgende:
Haugli heeft iets van een buurmeisjes look, en dat spreekt me wel aan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |