abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33884299
Plaatjes van leuke meisjes zijn altijd leuk.

* trapt af

Anni Friesinger


Barbara de Loor


Chiara Simionato
  maandag 9 januari 2006 @ 22:15:07 #2
67174 Dos37
Come on Twente
pi_33884356
Anni
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_33884416
Wat is de WOC?
pi_33884457
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:16 schreef SCH het volgende:
Wat is de WOC?
Dat is nu een typefout
  maandag 9 januari 2006 @ 22:17:29 #5
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_33884487
  maandag 9 januari 2006 @ 22:20:12 #6
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_33884626
Pauline van Deutekom

Ik kan helaas nog geen goeie plaatjes van haar vinden
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_33884959
Ik vind niet echt zo snel goeie plaatjes van ze maar Marianne Timmer en Gretha Smit



pi_33884974
wel wanhopig eigenlijk, babes kun je ze niet noemen, hoogstens "de knapsten"
  maandag 9 januari 2006 @ 22:28:45 #9
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_33885078
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:26 schreef Maisnon het volgende:
wel wanhopig eigenlijk, babes kun je ze niet noemen, hoogstens "de knapsten"
Je haalt de woorden uit mijn mond
pi_33885599
titel
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_33885672
Nog maar een keer, niet voor niets in de forum titel


pi_33885736
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:38 schreef mitt het volgende:
titel
dank.
pi_33885757
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:40 schreef Remzz het volgende:
Nog maar een keer, niet voor niets in de forum titel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, die zocht ik nog.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 januari 2006 @ 22:59:17 #15
862 Arcee
Look closer
pi_33886519
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:47 schreef Bartoli het volgende:
[afbeelding]
Alleen maar rechte lijnen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 9 januari 2006 @ 23:02:03 #16
67174 Dos37
Come on Twente
pi_33886603
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:47 schreef Bartoli het volgende:
[afbeelding]
ook niks mis mee
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_33886637
Speciaal voor Arcee


En Anni
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 januari 2006 @ 23:04:50 #18
862 Arcee
Look closer
pi_33886706
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:02 schreef Remzz het volgende:
Speciaal voor Arcee
[afbeelding]
Wou ik ook net posten.



Elli Ochowicz, de lekkerste dijen van 't peloton.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 januari 2006 @ 23:05:19 #19
862 Arcee
Look closer
pi_33886734
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:02 schreef Remzz het volgende:
En Anni
[afbeelding]
En Anni. Over een prachtig vrouwelijk sportlijf gesproken.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 januari 2006 @ 23:32:37 #21
862 Arcee
Look closer
pi_33887812
Claudia mag er eigenlijk best wezen idd.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 9 januari 2006 @ 23:42:11 #22
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_33888166
Voor een Duitser ja
  maandag 9 januari 2006 @ 23:45:01 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33888262
Jammer dat zij niet meer mee doet:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 10 januari 2006 @ 00:24:59 #24
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_33889753
Claudia pechstein
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 00:36:51 #25
862 Arcee
Look closer
pi_33890108
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:45 schreef golfer het volgende:
Jammer dat zij niet meer mee doet:
[afbeelding]
OMG, over dijen gesproken.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 00:50:30 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33890525
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 00:36 schreef Arcee het volgende:


OMG, over dijen gesproken.
Vergeet vooral niet die regelmatig aanwezige cameltoe er tussen in.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_33890558
Die vrouwen uit de schaatswereld hebben vaak wel zuilen van benen.
Ok ok, het is geen bochel maar echt aantrekkelijk vind ik het niet.
Augurk.
pi_33890588
Barbara de Loor een babe?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33890693
Zeg even tegen die dames dat ze terug moeten naar de boerderij
pi_33890816
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 00:52 schreef cultheld het volgende:
Barbara de Loor een babe?
Bovendien
Is die al gekwalificeerd?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 01:03:46 #31
862 Arcee
Look closer
pi_33890896
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 00:50 schreef golfer het volgende:
Vergeet vooral niet die regelmatig aanwezige cameltoe er tussen in.
Nou zeg, daar let ik niet op, hoor.

Ze is trouwens niet de enige.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_33890965
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:45 schreef golfer het volgende:
Jammer dat zij niet meer mee doet:
[afbeelding]
Hoe heet zij ook alweer?
  dinsdag 10 januari 2006 @ 01:07:08 #33
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_33890992
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:03 schreef Arcee het volgende:

[..]

Nou zeg, daar let ik niet op, hoor.
Homo

  dinsdag 10 januari 2006 @ 01:08:28 #34
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33891027
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:06 schreef skiczukie het volgende:


Hoe heet zij ook alweer?
Catriona Le May Doan
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 01:08:46 #35
862 Arcee
Look closer
pi_33891038
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:06 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Hoe heet zij ook alweer?
Catriona Le May. Mooie naam ook.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 01:08:56 #36
862 Arcee
Look closer
pi_33891047
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:08 schreef golfer het volgende:

[..]

Jezus, golfer.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_33891065
Anni Friesinger. is dat dat wij dat geen nederlands kan van die ene kauwgum reclame?
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
  dinsdag 10 januari 2006 @ 01:09:30 #38
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33891067
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:08 schreef Arcee het volgende:


Jezus, golfer.
Foutje. Hersteld al.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_33891074
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:08 schreef golfer het volgende:

[..]

Catriona Le May Doan
Owjah, ik weet het weer. Is ze afgeschreven?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 01:09:52 #40
862 Arcee
Look closer
pi_33891079
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:08 schreef golfer het volgende:
Catriona Le May Doan
Oh, eerst kwijlen en dan de naam pas dus.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 01:10:27 #41
862 Arcee
Look closer
pi_33891102
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Owjah, ik weet het weer. Is ze afgeschreven?
Nee, gewoon gestopt.

Ze is wel retereli, volgens mij.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 01:11:05 #42
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_33891115
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Owjah, ik weet het weer. Is ze afgeschreven?
Ze heeft wel hangtieten iig

  dinsdag 10 januari 2006 @ 01:11:08 #43
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33891116
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef Arcee het volgende:


Oh, eerst kwijlen en dan de naam pas dus.
Dat was inderdaad de volgorde.
Voor haar heb ik wel even 5 minuten ruzie over met Bluezz.
Lijkt mij wel een aparte ervaring ooit eens tussen zulke gespierde dijen te....
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 01:14:07 #44
862 Arcee
Look closer
pi_33891174
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:11 schreef golfer het volgende:
Dat was inderdaad de volgorde.
Voor haar heb ik wel even 5 minuten ruzie over met Bluezz.
Lijkt mij wel een aparte ervaring ooit eens tussen zulke gespierde dijen te....
Dat had ik nou ook altijd met die dijen van haar, dat ik mezelf er al tussen zag.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_33891185
Haar kop is ook niet onaardig natuurlijk.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 01:14:58 #46
862 Arcee
Look closer
pi_33891192
Trouwens, maar 5 minuten?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 01:15:13 #47
862 Arcee
Look closer
pi_33891201
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:14 schreef skiczukie het volgende:
Haar kop is ook niet onaardig natuurlijk.
Prachtige smile.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_33891237
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:14 schreef Arcee het volgende:
Trouwens, maar 5 minuten?
pi_33891459
Ik heb ook altijd wel een zwak voor de bolle wangetjes van Anja Pärson

Atje zeggen is adje doen!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 05:28:19 #50
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_33893055
Die Githmark is de appetijtelijkste tot nu toe
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_33893611
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:02 schreef Remzz het volgende:
En Anni
[afbeelding]
Dat is precies het goede moment .

Claudia is ook niet verkeerd.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 10 januari 2006 @ 08:36:36 #52
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_33893776
Was altijd wel aardig met kunstrijden... Helaas gestopt...

Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
pi_33893828
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:08 schreef Arcee het volgende:

[..]

Jezus, golfer.
Wat stond er eerst eigenlijk?
pi_33893849
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:07 schreef SunChaser het volgende:

[..]

[afbeelding]
Leuk, wie is dat?
pi_33896051
De Russische Irina Slutskaya ;





Ik weet al wie het kunstschaatsen bij de dames mag winnen

[ Bericht 9% gewijzigd door TLC op 11-01-2006 10:13:48 ]
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 10 januari 2006 @ 10:52:08 #56
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33896109
De echte babes zitten natuurlijk bij Curling, met Manuela Korman, Marianne Rorvik, Anna Bergström, Cathrine Lindahl....
  dinsdag 10 januari 2006 @ 12:10:04 #57
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_33898262
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:15 schreef Bartoli het volgende:
Pechstein

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Onherkenbaar die Claudia Pechstein
Maar een goeie schaatster, alleen vind ik Anni Friesinger beter dan zij.
En voormalig schaatster Gunda Niemann TOP was zij
  dinsdag 10 januari 2006 @ 12:45:25 #58
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33899318
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 12:10 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Onherkenbaar die Claudia Pechstein
Maar een goeie schaatster, alleen vind ik Anni Friesinger beter dan zij.
En voormalig schaatster Gunda Niemann TOP was zij
Het gaat hier natuurlijk om andere " kwaliteiten "
  dinsdag 10 januari 2006 @ 13:00:18 #59
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_33899803
Jamie Salé mag natuurlijk niet ontbreken. Canadeze kunstschaatster






Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_33902184
OK, die kunstschaatsers zijn dan nog wel af en toe te slijten, +Katarina Witt, maar die met die bolle wangen zou ik mijn hond nog vanaf schuppen
pi_33902702
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:00 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Bovendien
Is die al gekwalificeerd?
Alles wat vrouw komt hier voorbij hoor
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 januari 2006 @ 16:01:38 #62
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33906064
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 05:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die Githmark is de appetijtelijkste tot nu toe
ze is van mij, ik zag haar het eerst
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33909165
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Goed topic.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 19:32:50 #65
862 Arcee
Look closer
pi_33913555
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:17 schreef Bluezz het volgende:
Gaat ze mij slaan.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 19:59:30 #66
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_33914713
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:10 schreef Arcee het volgende:

[..]

Nee, gewoon gestopt.

Ze is wel retereli, volgens mij.
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_33933216
Linn staat model voor een of ander schoenen merk
pi_33941361
Liv-Grete Skjelbreid Poiree heeft altijd wel een leuk koppie



pi_33945269
ik ben diep aan het nadenken over echt lekkere vrouwen, maar kan er zo geen bedenken die ook op de OWS meedoen
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:54:49 #70
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33969238
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:15 schreef MrWizzel het volgende:
Liv-Grete Skjelbreid Poiree heeft altijd wel een leuk koppie

[afbeelding]

[afbeelding]
Die's erg leuk inderdaad.
pi_33988932
Morgenavond (=vrijdagavond) op Ned.2 om 22:55 bijna een uur lang Lieve Marianne
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  donderdag 12 januari 2006 @ 23:11:38 #72
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_33995628
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:54 schreef pfaf het volgende:

[..]

Die's erg leuk inderdaad.
En ze kan (kon?) goed schieten.
Hier meer:

http://home.online.no/%7Elcorneli/pictures.htm
Mens sana in corpore sano
pi_34003588
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 23:11 schreef Muzzie het volgende:

[..]

En ze kan (kon?) goed schieten.
Hier meer:

http://home.online.no/%7Elcorneli/pictures.htm
Ja, sinds ze moeder is geworden (vorig jaar of het jaar er voor) is ze wat minder op dreef.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 09:43:04 #74
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_34004755
Die glimlach is wel erg geforceerd of vastgezet op haar gezicht. Elke foto van haar staat ze met de mond hetzelfde.
pi_34014607
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 09:43 schreef pfaf het volgende:
Die glimlach is wel erg geforceerd of vastgezet op haar gezicht. Elke foto van haar staat ze met de mond hetzelfde.
Het is gewoon een vrolijk persoon
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:07:38 #76
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34014791


Anja Pearson ook een mooie vrouw
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zaterdag 14 januari 2006 @ 11:58:33 #77
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_34042845
Ik blijf een zwak voor Maria Aaltje Timmer houden, ook weer na de docu van gisteravond.
Hoewel ze live veel mooier is dan op foto's, imho.
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 14 januari 2006 @ 17:01:24 #78
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34051756
alleen die stem van Marianne, ik heb het geluid een paar keer uitgezet en dat is wat prettiger
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 14 januari 2006 @ 20:26:01 #79
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_34059626
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 17:01 schreef rubbereend het volgende:
alleen die stem van Marianne, ik heb het geluid een paar keer uitgezet en dat is wat prettiger
Maar Ireen Wust daarentegenv ind je geweldig?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 21:16:42 #80
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_34061924
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 17:01 schreef rubbereend het volgende:
alleen die stem van Marianne, ik heb het geluid een paar keer uitgezet en dat is wat prettiger
Ach, ik kom ook uit Groningen, dus ik ben wel wat gewend
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
  zaterdag 14 januari 2006 @ 21:52:43 #81
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34063499
die wust is wel een mooie vrouw, maar echt een kutstem. Timmer daarin netzo
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 15 januari 2006 @ 17:14:38 #82
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34089814
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:26 schreef pfaf het volgende:

[..]

Maar Ireen Wust daarentegenv ind je geweldig?
die is gewoon "wat schreeuwerig" maar die van Timmer is zo'n zeur stem
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34097702
Tegengekomen in het EK topic

Maren Haugli


Ziet er ook wel uit
  zondag 15 januari 2006 @ 20:56:20 #84
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_34098842
I agree Remzz, I fully agree
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_34099718
Maren Haugli, en ze deed het ook nog goed
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_34122463
leuk topic alleen jammer dat ze bij de winterspelen altijd zo bedekt zijn met helmen en pakken enz.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 januari 2006 @ 15:25:00 #87
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34122915
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:11 schreef Stansfield het volgende:
leuk topic alleen jammer dat ze bij de winterspelen altijd zo bedekt zijn met helmen en pakken enz.
schaatspakken zijn anders niet vervelend.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34123192
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:25 schreef rubbereend het volgende:

[..]

schaatspakken zijn anders niet vervelend.
Daar heb je gelijk in
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:33:11 #89
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_34153639
Nicolien Sauerbreij is toch ook niet echt lelijk

256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 17 januari 2006 @ 11:48:24 #90
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34154037
Nicolien is best cute
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:51:38 #91
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_34154121
Die doet echt helemaal niks bij me
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:36:30 #92
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_34155589
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die doet echt helemaal niks bij me
geen enkele vrouw heeft toch ooit iets bij jou gedaan

maar ze staat in de ranglijst wel boven Barbara de Loor (zeker qua uiterlijk !)
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_34236247


alexandra Messnitzer
pi_34236605
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:24 schreef CANARIS het volgende:
[afbeelding]

alexandra Messnitzer
Nee, die kijkt me iets te streng
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:43:18 #95
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34236836
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:34 schreef MrWizzel het volgende:

[..]

Nee, die kijkt me iets te streng
Op dat moment van de foto wel.
Maar misschien valt ze wel mee
pi_34254369
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:33 schreef Bjoro het volgende:
Nicolien Sauerbreij is toch ook niet echt lelijk

[afbeelding]
Die doet wel wat met me maar dan meer op het gebied van de zwaartekracht....
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_34255012
Doet "onze" Karen Venhuizen eigenlijk mee met het kunstschaatsen ?



"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_34262100
Alleen jammer dat die nu weer afgevallen is dacht ik net bij studio sport gezien te hebben.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 21:09:22 #99
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_34323558
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:41 schreef Stansfield het volgende:
Alleen jammer dat die nu weer afgevallen is dacht ik net bij studio sport gezien te hebben.
Afgevallen? In welk opzicht?
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_34334082
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 21:09 schreef Brahimov het volgende:

[..]

Afgevallen? In welk opzicht?
Van de trap
sig verwijderd door FA
pi_34336986
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:47 schreef Bartoli het volgende:
[afbeelding]
Annette Gerritsen
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_34337031
en ze was gisterne op het WK sprint nog goed ook, 4e op de 1000m
niet dat prestaties er in dit topic toe doen natuurlijk
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_34337202

Hoewel ze daardoor wel vaker op de televesie komt
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_34341449
Zag net een mooie blonde Russische bij het schaatsen.
pi_34341474
Zhurova?
pi_34341507
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:39 schreef Remzz het volgende:
Zhurova?
Is dat de winnaar? Want die bedoel ik niet.
pi_34341526
Ja das de winnaar
pi_34341531
Ow, wacht, ik lul. Het was een Zweedse, in een blauw pak. Derde rit ofzo.
pi_34342609
Paulina Wallin dus ziet er idd niet slecht uit
http://www.skridsko.se/fi(...)-32E0547BFD11%7D.pdf
De kans dat ze meedoet aan de spleen is klein denkik.
pi_34344240
echt zwweds blond
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_34345359
Deze
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 januari 2006 @ 15:57:01 #112
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34345914
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:39 schreef Remzz het volgende:
Zhurova?
laten we het hier over babes hebben
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 22 januari 2006 @ 16:01:34 #113
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34346081
quote:
Op zondag 22 januari 2006 15:57 schreef rubbereend het volgende:

[..]

laten we het hier over babes hebben
dat ze is ze ook
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_34346109
Zhurova?

Euh...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 januari 2006 @ 16:04:24 #115
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34346170
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:01 schreef WEST het volgende:

[..]

dat ze is ze ook
omg je gaat Zhurova toch geen babe nomen? Van der Star is bijvoorbeeld al veel lekkerder.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34346253
Gerritsen ook
  zondag 22 januari 2006 @ 16:09:53 #117
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34346345
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:04 schreef rubbereend het volgende:

[..]

omg je gaat Zhurova toch geen babe nomen? Van der Star is bijvoorbeeld al veel lekkerder.
voor een 34 jarige mag ze er best zijn.., goed neukbaar
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_34346393
quote:
Op zondag 22 januari 2006 15:57 schreef rubbereend het volgende:

[..]

laten we het hier over babes hebben
Zhurova heeft er denk ik 10 jaar geleden heel leuk uitgezien
Geritssen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 januari 2006 @ 16:12:37 #119
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34346440
ik snap wel wat Kramer daarin ziet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34349464
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:11 schreef Remzz het volgende:

[..]

Zhurova heeft er denk ik 10 jaar geleden heel leuk uitgezien
Een babe is het niet, maar ze ziet er nog best leuk uit hoor.
pi_34349668
Een Russische Milf.
pi_34349735
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:53 schreef skiczukie het volgende:
Een Russische Milf.
Ze is moeder idd
  zondag 22 januari 2006 @ 19:03:51 #123
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_34351942
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:46 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Een babe is het niet, maar ze ziet er nog best leuk uit hoor.
[afbeelding]
Eens. Da's wel een flatteuze foto trouwens
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_34361173
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:53 schreef skiczukie het volgende:
Een Russische Milf.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_34374116


Kati Wilhelm.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 23 januari 2006 @ 18:18:20 #126
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_34385439
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:37 schreef zjroentje het volgende:
[afbeelding]

Kati Wilhelm.
Colgate was here...
Verder OK, met een zeker jaren-80-Molly-Ringwald gehalte
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_34385600
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:12 schreef rubbereend het volgende:
ik snap wel wat Kramer daarin ziet
Doet Sven het met Annette?
Dat moet geen probleem zijn uit elkaar te krijgen
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 23 januari 2006 @ 18:24:59 #128
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34385662
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:23 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Doet Sven het met Annette?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34385719
Bah. Dacht dat ze vrijgezel was. [13.gif]
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_34385859
quote:
Op maandag 23 januari 2006 18:24 schreef rubbereend het volgende:

[..]

goede keuze
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_34398260
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:37 schreef zjroentje het volgende:
[afbeelding]

Kati Wilhelm.






Om maar even een nuance aan te brengen.... Op die onderste doet ze mij verdacht veel denken aan zo'n mannetje uit een of andere tekenfilmserie (volgens mij Er was eens... het leven).
pi_34398414
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:34 schreef MrWizzel het volgende:

[..]



[afbeelding]

[afbeelding]

Om maar even een nuance aan te brengen.... Op die onderste doet ze mij verdacht veel denken aan zo'n mannetje uit een of andere tekenfilmserie (volgens mij Er was eens... het leven).


pi_34398487
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:39 schreef skiczukie het volgende:

[..]



Zo te zien wordt mijn mening dus gedeeld...
  maandag 23 januari 2006 @ 23:47:10 #134
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34398719
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:34 schreef MrWizzel het volgende:

[..]



[afbeelding]

[afbeelding]

Om maar even een nuance aan te brengen.... Op die onderste doet ze mij verdacht veel denken aan zo'n mannetje uit een of andere tekenfilmserie (volgens mij Er was eens... het leven).
wat een paard
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_34712520
Ulrika Bergman (Curling):



Emelie Öhrstig (Langlaufgen):


Aprilia Hagglöf (Snowboarden):


[ Bericht 6% gewijzigd door JZweeds op 04-02-2006 13:37:07 ]
Lundqvist, Magnus Johanson: Hejå, hejå LHC!
O-H-I-O; Buckeyes
pi_34720075
doe mij nummer 2 en 3 maar
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_34737395
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:28 schreef JZweeds het volgende:

Emelie Öhrstig (Langlaufgen):
[afbeelding]
Die mag mijn ski's wel komen waxen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 6 februari 2006 @ 18:04:00 #138
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_34801365
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:34 schreef MrWizzel het volgende:

[..]



[afbeelding]

[afbeelding]

Om maar even een nuance aan te brengen.... Op die onderste doet ze mij verdacht veel denken aan zo'n mannetje uit een of andere tekenfilmserie (volgens mij Er was eens... het leven).
Tjezes, tante Sidonia heeft precies zo'n kin...
  maandag 6 februari 2006 @ 19:11:24 #139
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_34803631
Op deze site kun je kijken hoe de Amerikaanse dames eruit zien. Ze hebben niet allemaal een foto trouwens.... Met name bij Figure Skating zitten best een paar lekkere dames


Edit:

[ Bericht 27% gewijzigd door maartena op 07-02-2006 00:08:19 ]
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_34806915
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:11 schreef maartena het volgende:
Op deze site kun je kijken hoe de Amerikaanse dames eruit zien. Ze hebben niet allemaal een foto trouwens.... Met name bij Figure Skating zitten best een paar lekkere dames
op welke site?
  maandag 6 februari 2006 @ 20:50:01 #141
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  maandag 6 februari 2006 @ 22:03:11 #142
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_34810328
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:28 schreef JZweeds het volgende:
Ulrika Bergman (Curling):

[afbeelding]

Emelie Öhrstig (Langlaufgen):
[afbeelding]

Aprilia Hagglöf (Snowboarden):
[afbeelding]
dat zijn ze
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  maandag 6 februari 2006 @ 22:29:38 #143
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_34811488
Ik kijk echt niet uitgekeken op die Maren Haugli









Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_34813667
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:28 schreef JZweeds het volgende:
Ulrika Bergman (Curling):

[afbeelding]

Emelie Öhrstig (Langlaufgen):
[afbeelding]

Aprilia Hagglöf (Snowboarden):
[afbeelding]
Wat zijn Zweedse vrouwen toch altijd ongelofelijk lekker... vooral die eerste

Qua Nederlandsen ga ik voor Gerritsen en Timmer

Friesinger is lekker

Barbara de Loor is niet superlekker maar wel erg
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_34818204
Zelf prefereer ik vooral Ulrika en Aprilia (1 en 3). En wat de Svenska Tjejer betreft ...... o la la la....
Lundqvist, Magnus Johanson: Hejå, hejå LHC!
O-H-I-O; Buckeyes
pi_34841147
Haugli is ook niet echt verkeerd
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  dinsdag 7 februari 2006 @ 21:08:19 #147
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_34841956
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:48 schreef komrad het volgende:
Haugli is ook niet echt verkeerd
Moah, op de 1e en laatste foto staat ze er leuk op, maar die andere daarentegen....
Nu zeggen foto's natuurlijk ook niet alles. Alleen worden vrouwen er in schaatspakken ook neit altijd beter op...
pi_34842392
dat platdrukken van de voorkant hoeft van mij niet zoj
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:12:31 #149
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_34844491
edit: knaken deeplinken werkt niet

[ Bericht 97% gewijzigd door greatgonzo op 08-02-2006 17:49:33 ]
Bij tijd en wijle aanwezig...
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:16:44 #150
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_34932795
Sacha Cohen (USA)

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 10 februari 2006 @ 12:32:55 #152
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_34932885
vanavond tijdens de OpeningsCeremonie ff goed de oogjes openhouden !

Ik heb zo'n voorgevoel dat die Italiaanse regie altijd wel een oogje heeft voor mooie dames !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_34933260
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:29 schreef zjroentje het volgende:
Sacha Cohen (USA)

[afbeelding]
Bingo
pi_34933279
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:29 schreef zjroentje het volgende:
Sacha Cohen (USA)

[afbeelding]
pi_34933326
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:29 schreef zjroentje het volgende:
Sacha Cohen (USA)

[afbeelding]
Mooie dame en erg lening. Een geweldenaar in bed moet dat zijn dus.
pi_34936436
De ijshockeysters van de VS.


Helen Resor


Kim Insalaco


Pam Dreyer


Krissy Wendell


Kelly Stephens
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_34936593
Gretchen Bleiler, snowboardster.











While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_34936597
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 14:45 schreef zjroentje het volgende:
De ijshockeysters van de VS.

[afbeelding]
Helen Resor

[afbeelding]
Kim Insalaco

[afbeelding]
Pam Dreyer

[afbeelding]
Krissy Wendell

[afbeelding]
Kelly Stephens
Is dat een sport vrouwen ijshockey???
Zien er leuk uit alleen sommige hebben wel iets te brede schouders.
pi_34936628
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 14:49 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Is dat een sport vrouwen ijshockey???
Yep.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_34936664
Vrouwen in ijshockey pakken
pi_34936756
Nog meer Sacha Cohen.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_34936757
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 14:51 schreef Remzz het volgende:
Vrouwen in ijshockey pakken
Ja, dat verpest het behoorlijk.
pi_34936837
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 14:49 schreef zjroentje het volgende:
Gretchen Bleiler, snowboardster.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Zo dat ziet er weer zeer goed uit zeg.
pi_34936890
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 14:54 schreef zjroentje het volgende:
Nog meer Sacha Cohen.

[afbeelding]
Die is echt leuk
pi_34936893
Die Cohen is
Alleen heeft ze geen borsten...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_34936913
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:

Alleen heeft ze geen borsten...
Enige minpuntje idd.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_34936994
Wat niet is, kan nog komen (ze is ook nog erg jong zo te zien).
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 10 februari 2006 @ 15:01:52 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34937007
ben eigenlijk niet zo kapot van die ijshockeysters, alleen Krissy kan wel

maar Gretchen Bleiler
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34937118
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Die Cohen is
Alleen heeft ze geen borsten...
dat ja...
пусть всегда будет солнце
pi_34937975
Goed Topic
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_34939449
Gerritsen
  vrijdag 10 februari 2006 @ 16:08:55 #172
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_34939462
Zo krijg ik meer zin om naar de OWS te kijken
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_34945670
Ik zag dat ik ook nog een foto'tje van Sacha Cohen had
  vrijdag 10 februari 2006 @ 20:45:27 #174
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34948393
De enige reden, naast ijshockey, om naar de spelen te kijken.
A.M.A.B
  vrijdag 10 februari 2006 @ 20:56:22 #175
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_34948851


Liesbeth Mau Asam

Op de televisie zag ze er leuker uit trouwens..
  vrijdag 10 februari 2006 @ 20:57:22 #176
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_34948882
Oi!
Bij tijd en wijle aanwezig...
  vrijdag 10 februari 2006 @ 22:04:48 #177
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 11 februari 2006 @ 16:40:04 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34970605
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:04 schreef pfaf het volgende:
Ohja Cohen, die deed het ook aardig bij het sport-babes toernooi.
wel jammer dat er van Dione nu pas beelden zijn dat ze sport anders had ze mee kunnen doen destijds
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 11 februari 2006 @ 16:42:45 #179
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_34970699
Sarka Sudova, wel in wedstrijdoutfit.... uiteraard.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_34974733
Cohen
pi_34975981
is die cohen al wel 14

wel btw
pi_34976378
zjroentje mooie pics
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:23:47 #183
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_34977889
Kari Traa









pi_34978008
Stioere pic die laatste.
pi_34978354
ja die Traa, ik zag tr net over die Moguls gaan en nu die fotoo, wow
zilver gewonnen jawel
pi_34997681
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:29 schreef zjroentje het volgende:
Sacha Cohen (USA)

[afbeelding]
  zondag 12 februari 2006 @ 15:33:49 #187
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_35001284
Ik dacht dat Ali G een stuk langer was?
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
  zondag 12 februari 2006 @ 15:35:51 #188
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_35001367
Sasha Cohen, Figure Skater

* Born: 26 October 1984
* Birthplace: Westwood, California
* Best Known As: 2006 U.S. national figure skating champion




ze is 5'1"
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
  zondag 12 februari 2006 @ 15:40:26 #189
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_35001533
Brits bobslee-team:



Nicola Minichiello en Jackie Davies
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_35002602
Anna Rokita



daar schaats ireen straks tegen
pi_35005346
Rokite is ook wel een schatje
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_35013386
Die Allison Baver (shorttrack) mag er ook wel wezen.. kan alleen niet veel mooie foto's vinden.
pi_35013848
Iemand pics van Zweeds Dames ijhockey team?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_35016755
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kari Traa

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Mijn favoriet

Die Cohen vind ik teveel op Ally McBeal lijken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_35016801
die kan er wel mee door idd
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  maandag 13 februari 2006 @ 02:39:19 #196
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35025041
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:04 schreef Arcee het volgende:

[..]

Wou ik ook net posten.

[afbeelding]

Elli Ochowicz, de lekkerste dijen van 't peloton.
deze is leuk
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_35045297
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 10:52 schreef pfaf het volgende:
De echte babes zitten natuurlijk bij Curling, met Manuela Korman, Marianne Rorvik, Anna Bergström, Cathrine Lindahl....


Curling
pi_35045706
curling en zweedse scandinavische dames gaan goed samen

jezelf geen onnodige beperingen opleggen komrad
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_35045978
Die Cohen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_35055885
Onze schaatsters twee jaar geleden in Berlijn



Gerritsen, van der Star en Wüst
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 13 februari 2006 @ 21:57:06 #201
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35056220
van der star is ook wel leuk
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 13 februari 2006 @ 22:05:30 #202
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35056670
Nee joh, Ria Visser, milf!
A.M.A.B
  dinsdag 14 februari 2006 @ 00:20:30 #203
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_35062803
quote:
Op zondag 12 februari 2006 15:40 schreef Brahimov het volgende:
Brits bobslee-team:

[afbeelding]

Nicola Minichiello en Jackie Davies
Met die twee tegelijk, zou ik ook wel onderuit kunnen zakken.
pi_35063173
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:04 schreef Arcee het volgende:

[..]

Wou ik ook net posten.

[afbeelding]

Elli Ochowicz, de lekkerste dijen van 't peloton.
Kreeg ze op die foto opeens een orgasme ofzo
pi_35083081
Zijn er al goede foto's van Sanne v/d Star?

Die mag er ook best wezen hoor
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_35083096
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:57 schreef rubbereend het volgende:
van der star is ook wel leuk
ik was niet de enige zie ik
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 februari 2006 @ 18:30:18 #207
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35083367
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 18:20 schreef TheVulture het volgende:
Zijn er al goede foto's van Sanne v/d Star?

Die mag er ook best wezen hoor
vooral caps, ik zal ze even bij elkaar zoeken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35083471
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:50 schreef brighton het volgende:
Onze schaatsters twee jaar geleden in Berlijn

[afbeelding]

Gerritsen, van der Star en Wüst
Vergeleken met andere foto´s uit dit topic vind ik dit maar niks.
pi_35083477
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 18:30 schreef rubbereend het volgende:

[..]

vooral caps, ik zal ze even bij elkaar zoeken
Doe dat
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 februari 2006 @ 18:35:30 #210
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35083538





DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35083563
Ik moet nog eten jah.
pi_35083585
quote:
Tja wat zal ik er van zeggen
pi_35083598
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 18:36 schreef Remzz het volgende:

[..]

Tja wat zal ik er van zeggen
Zoiets als wat ik zei.
pi_35083648
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 18:36 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Zoiets als wat ik zei.
Neh echt lelijk is ze niet, maar knap zeker niet.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 februari 2006 @ 18:39:48 #215
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35083687
ze is vooral cute, die krullen en mooie ogen. En ze heeft lekkere billen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35083695
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 18:38 schreef Remzz het volgende:

[..]

Neh echt lelijk is ze niet, maar knap zeker niet.
Dit topic gaat over babes, right.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 18:40:01 #217
67174 Dos37
Come on Twente
pi_35083697
Jewal kan er zeker mee door
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 14 februari 2006 @ 18:50:13 #218
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_35084112


die lust hem wel
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_35085856
Ik vind die van der Star wel te doen
pi_35086800
moet nog wel een beetje opdrogen he
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  dinsdag 14 februari 2006 @ 20:54:20 #221
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_35088779
hadden we al de MILF van het schaatsen gehad??



Svetlana Zhurova
Bij tijd en wijle aanwezig...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 februari 2006 @ 20:56:02 #222
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35088845
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:54 schreef greatgonzo het volgende:
hadden we al de MILF van het schaatsen gehad??

[afbeelding]
check het begin van dit topic eens? daar staat ze volgens mij wel.Tenminste er van uitgaande dat je haar bedoeld
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35088858
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:54 schreef greatgonzo het volgende:
hadden we al de MILF van het schaatsen gehad??

[afbeelding]
Ik denk dat je Zhurova bedoelt maar je plaatje werkt niet, of ze heeft een wel heel rood kruis
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_35088892
Thanks voor de plaatjes van Van der Star
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 20:57:36 #225
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_35088907
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:56 schreef rubbereend het volgende:

[..]

check het begin van dit topic eens? daar staat ze volgens mij wel.Tenminste er van uitgaande dat je haar bedoeld
niet op pagina één
Bij tijd en wijle aanwezig...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 februari 2006 @ 21:03:07 #226
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35089129
Babes op de OWS

daar gaat het over je MILF
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 februari 2006 @ 21:03:47 #227
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35089151
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Thanks voor de plaatjes van Van der Star
met dank aan Remzz voor de caps van vandaag en de rast via google en mokkels
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 14 februari 2006 @ 21:49:57 #228
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_35091030
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:03 schreef rubbereend het volgende:

[..]

met dank aan Remzz voor de caps van vandaag en de rast via google en mokkels
ja idd bedankt voor je pics voor mn Sanne van der Star topic
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:37:32 #229
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35107579
De (voorlopige) verrassing op de vrouwenafdaling is ook erg hmmmm...











Chemmy Alcott, mijn nieuwe afdalingsheldin.
pi_35107605


Janica
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:48:28 #231
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35107935
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:38 schreef snellejelle het volgende:
[afbeelding]

Janica
je bedoeld die met dat dikke achterwerk
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_35107952
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:48 schreef WEST het volgende:

[..]

je bedoeld die met dat dikke achterwerk
dat is toch niet te zien op deze foto
pi_35107959
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:57:46 #234
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35108229
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:48 schreef snellejelle het volgende:

[..]

dat is toch niet te zien op deze foto
nee maar dat heeft ze wel
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_35108361
Die Chemmy is indd wel
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 februari 2006 @ 13:12:57 #236
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35108804
had ik het toen straks maar meteen gedaan

ik zag Chemmy Ascott toen straks op de bbc, ze vond de afdaling niet snel genoeg gaan . Ik haar opgezocht en denk nog, dat doe ik na de lunch wel posten...........
Toen ik dr zag in de afdaling wist ik dat iemand me wel voor zou zijn

DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:40:26 #237
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35112212
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:12 schreef rubbereend het volgende:
had ik het toen straks maar meteen gedaan

ik zag Chemmy Ascott toen straks op de bbc, ze vond de afdaling niet snel genoeg gaan . Ik haar opgezocht en denk nog, dat doe ik na de lunch wel posten...........
Toen ik dr zag in de afdaling wist ik dat iemand me wel voor zou zijn

[afbeelding]
jajajaja. blabla. Deze is voor mij.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 februari 2006 @ 15:02:15 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35113022
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:40 schreef pfaf het volgende:

[..]

jajajaja. blabla. Deze is voor mij.


tsssss je claimde Linn ook al!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35113085
doet u mij maar Ulrika Bergman

  woensdag 15 februari 2006 @ 15:07:08 #240
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35113228
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:03 schreef snellejelle het volgende:
doet u mij maar Ulrika Bergman

[afbeelding]

Die heb ik ook al geclaimed.
pi_35113343




  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 februari 2006 @ 15:10:40 #242
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35113358
de tt kan beter verandert worden in "Pfafs grote harem topic"
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:15:04 #243
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35113513
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:10 schreef rubbereend het volgende:
de tt kan beter verandert worden in "Pfafs grote harem topic"
Whehe.
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:20:07 #244
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_35113705
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:50 schreef brighton het volgende:
Onze schaatsters twee jaar geleden in Berlijn

[afbeelding]

Gerritsen, van der Star en Wüst
Ik vond die van der Star er gisteren een stuk leuker uitzien

Die Wüst is niet echt knap maar ze heeft wel iets schattigs, ik hoorde trouwens van iemand dat dat de vriendin van Jan Smit is!
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_35113706
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:10 schreef rubbereend het volgende:
de tt kan beter verandert worden in "Pfafs grote harem topic"
Ach, als ie zich nou richt op Annamarie is er nog een kansje op succes !
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:23:05 #246
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35113822
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:20 schreef gsb het volgende:

[..]

Ach, als ie zich nou richt op Annamarie is er nog een kansje op succes !
Annamarie?
Daar is een ander topic voor.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 februari 2006 @ 15:25:25 #247
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35113922
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:20 schreef Molluck het volgende:

[..]

Ik vond die van der Star er gisteren een stuk leuker uitzien

Die Wüst is niet echt knap maar ze heeft wel iets schattigs, ik hoorde trouwens van iemand dat dat de vriendin van Jan Smit is!
check de volgende topics:
Amoureuze neukroddels over Olympische schaats(t)ers
Amoureuze neukroddels over Olympische schaats(t)ers #2
Sanne van der Star
Het knallende Ireen Wüst fantopic

ben je meteen helemaal bij
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35117801
Gadverdamme
al die uit de klei getrokken schaatsende nederlandse manwijfen

Huiver
pi_35130641
Jongens kijken we nog naar de strakke outfits bij het dame-kuur schaatsen?
Bedoel als je wilt praten over babe-gehalte...daar vind je ze meestal.
31 december 2006: Inactive FOK!account
  woensdag 15 februari 2006 @ 22:15:45 #250
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_35132424
De Bjelkevikjes???

Annette:






Hedvig
Bij tijd en wijle aanwezig...
  woensdag 15 februari 2006 @ 22:44:13 #251
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35133970
Claudia pechtstein blijft de mooiste duitser
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 15 februari 2006 @ 22:53:02 #252
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_35134393
Ik ga toch voor die Sacha Cohen
Gory Gory what a Hell of a way to Die
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 februari 2006 @ 23:28:25 #253
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35136241
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:44 schreef WEST het volgende:
Claudia pechtstein blijft de mooiste duitser


zullen we daar maar Duitse van maken?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35140360
Cassie Johnson

  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 februari 2006 @ 01:36:22 #255
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35140431
in het curling telt er maar 1 vrouw, Linn
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35140444
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 01:36 schreef rubbereend het volgende:
in het curling telt er maar 1 vrouw, Linn
1 op het podium is geen gezicht
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 februari 2006 @ 01:41:18 #257
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35140515
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 01:37 schreef snellejelle het volgende:

[..]

1 op het podium is geen gezicht
ik wil dr ook niet op een podium zien
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:20:13 #258
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_35144595
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 01:41 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik wil dr ook niet op een podium zien


Ik ga overigens voor Chemmy Alcott
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_35146383



Haugli, Bjelkevik en...?
  donderdag 16 februari 2006 @ 11:36:31 #260
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_35146611
Nog een Bjelkjevik, toch?
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_35146668
Ja dat dcht ik ook, maar was er niet zeker van
  donderdag 16 februari 2006 @ 11:38:23 #262
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35146669


Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  donderdag 16 februari 2006 @ 11:40:57 #263
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_35146739
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 11:27 schreef Remzz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

Haugli, Bjelkevik en...?
Mja, deze vielen me gisteren ook op
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  donderdag 16 februari 2006 @ 11:41:12 #264
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_35146745
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 11:38 schreef WEST het volgende:
[afbeelding]

Zie haar eens genieten van de ambiance
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
  donderdag 16 februari 2006 @ 11:59:00 #265
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_35147284
Ik draag een link bij aan dit topic

Fette OWS babes
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  donderdag 16 februari 2006 @ 12:00:32 #266
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_35147340
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 11:59 schreef SuperWeber het volgende:
Ik draag een link bij aan dit topic

Fette OWS babes
Fet
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
  donderdag 16 februari 2006 @ 12:01:02 #267
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_35147351
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 12:00 schreef Brahimov het volgende:

[..]

Fet
Mja... woordspeling hè
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_35147915
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 11:59 schreef SuperWeber het volgende:
Ik draag een link bij aan dit topic

Fette OWS babes
Hmmm, die Tina Maze was me nog niet opgevallen, maar !

  donderdag 16 februari 2006 @ 12:24:29 #269
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_35148071
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 12:20 schreef gsb het volgende:

[..]

Hmmm, die Tina Maze was me nog niet opgevallen, maar !

[afbeelding]
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_35148093
Mooie foto's van Sasha Cohen ook daar
  donderdag 16 februari 2006 @ 12:25:48 #271
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35148117
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 12:20 schreef gsb het volgende:

[..]

Hmmm, die Tina Maze was me nog niet opgevallen, maar !

[afbeelding]
Oef ja, die's ook erg leuk zeg..
  donderdag 16 februari 2006 @ 12:29:28 #272
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_35148225
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 12:25 schreef Remzz het volgende:
Mooie foto's van Sasha Cohen ook daar
Ze ziet er uit als 15 ipv 21
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:11:18 #273
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35165153
nog even een plaatje van Maren
pi_35165922
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:44 schreef WEST het volgende:
Claudia pechtstein blijft de mooiste duitser
Friesinger
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:54:51 #276
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_35166316
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:45 schreef Jasza het volgende:

[..]

Friesinger
Qua hoofd wint Claudia in ieder geval. imho
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_35166843
Maren Haugli is wel een lievertje
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:11:22 #278
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_35167010
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:06 schreef komrad het volgende:
Maren Haugli is wel een lievertje
Liev is het juiste woord
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_35167058
maar ze gaat niets winnen
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_35167180
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:12 schreef komrad het volgende:
maar ze gaat niets winnen
dat is niet dat is zielig
ik had het haar zo gegund op de achtervolging.
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:16:14 #281
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_35167224
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:15 schreef snellejelle het volgende:

[..]

dat is niet dat is zielig
ik had het haar zo gegund op de achtervolging.
Ze reed ook erg sterk
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:16:33 #282
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35167271
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:16 schreef pfaf het volgende:
Ik vind die Haugli geen bal aan.
ze hoort ook niet bij jouw harem
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:21:01 #284
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35167438
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:17 schreef snellejelle het volgende:

[..]

ze hoort ook niet bij jouw harem
Mocht ze willen inderdaad.
pi_35167537
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:21 schreef pfaf het volgende:

[..]

Mocht ze willen inderdaad.
Zolang je maar van Maze afblijft . En die Haugli, ik vind er ook weinig aan eerlijk gezegd...
pi_35167564
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:21 schreef pfaf het volgende:

[..]

Mocht ze willen inderdaad.
ik denk van niet
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:59:59 #287
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_35169004
Haugli heeft iets van een buurmeisjes look, en dat spreekt me wel aan..
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_35169031
girl next door
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_35169152
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 11:59 schreef SuperWeber het volgende:
Ik draag een link bij aan dit topic

Fette OWS babes
Wat een naam: Irina Slutskaya
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:07:57 #290
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35169339
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:59 schreef greatgonzo het volgende:
Haugli heeft iets van een buurmeisjes look, en dat spreekt me wel aan..
Omdat ze zo om de hoek kijkt?
pi_35169472
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:07 schreef pfaf het volgende:

[..]

Omdat ze zo om de hoek kijkt?
kwam ze hier maar es om de hoek kijken
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:11:07 #292
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_35169485
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:07 schreef pfaf het volgende:

[..]

Omdat ze zo om de hoek kijkt?
Dat deden mijn buurmeisjes nou nooit
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:11:58 #293
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_35169527

hier wordt je toch gewoon op??
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_35171777
Ze is wel leuk, wel lief maar toch... beetje raar hoofd
pi_35176583
Haugli is wel leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')