Dat is nu een typefoutquote:Op maandag 9 januari 2006 22:16 schreef SCH het volgende:
Wat is de WOC?
Je haalt de woorden uit mijn mondquote:Op maandag 9 januari 2006 22:26 schreef Maisnon het volgende:
wel wanhopig eigenlijk, babes kun je ze niet noemen, hoogstens "de knapsten"
Ja, die zocht ik nog.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:40 schreef Remzz het volgende:
Nog maar een keer, niet voor niets in de forum titel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen maar rechte lijnen.quote:
ook niks mis meequote:
Wou ik ook net posten.quote:
En Anni.quote:
OMG, over dijen gesproken.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:45 schreef golfer het volgende:
Jammer dat zij niet meer mee doet:
[afbeelding]
Vergeet vooral niet die regelmatig aanwezige cameltoe er tussen in.quote:
Nou zeg, daar let ik niet op, hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:50 schreef golfer het volgende:
Vergeet vooral niet die regelmatig aanwezige cameltoe er tussen in.![]()
Hoe heet zij ook alweer?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:45 schreef golfer het volgende:
Jammer dat zij niet meer mee doet:
[afbeelding]
Catriona Le May Doanquote:
Catriona Le May. Mooie naam ook.quote:
Jezus, golfer.quote:
Foutje. Hersteld al.quote:
Oh, eerst kwijlen en dan de naam pas dus.quote:
Nee, gewoon gestopt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Owjah, ik weet het weer. Is ze afgeschreven?
Ze heeft wel hangtieten iigquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Owjah, ik weet het weer. Is ze afgeschreven?
Dat was inderdaad de volgorde.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef Arcee het volgende:
Oh, eerst kwijlen en dan de naam pas dus.
Dat had ik nou ook altijd met die dijen van haar, dat ik mezelf er al tussen zag.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:11 schreef golfer het volgende:
Dat was inderdaad de volgorde.
Voor haar heb ik wel even 5 minuten ruzie over met Bluezz.
Lijkt mij wel een aparte ervaring ooit eens tussen zulke gespierde dijen te....![]()
Prachtige smile.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:14 schreef skiczukie het volgende:
Haar kop is ook niet onaardig natuurlijk.
Onherkenbaar die Claudia Pechsteinquote:Op maandag 9 januari 2006 23:15 schreef Bartoli het volgende:
Pechstein
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het gaat hier natuurlijk om andere " kwaliteiten "quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Onherkenbaar die Claudia Pechstein![]()
Maar een goeie schaatster, alleen vind ik Anni Friesinger beter dan zij.
En voormalig schaatster Gunda NiemannTOP was zij
![]()
Alles wat vrouw komt hier voorbij hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:00 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Bovendien
Is die al gekwalificeerd?
ze is van mij, ik zag haar het eerstquote:Op dinsdag 10 januari 2006 05:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die Githmark is de appetijtelijkste tot nu toe
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Goed topic.
Gaat ze mij slaan.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, gewoon gestopt.
Ze is wel retereli, volgens mij.
Die's erg leuk inderdaad.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:15 schreef MrWizzel het volgende:
Liv-Grete Skjelbreid Poiree heeft altijd wel een leuk koppie![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, sinds ze moeder is geworden (vorig jaar of het jaar er voor) is ze wat minder op dreef.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:11 schreef Muzzie het volgende:
[..]
En ze kan (kon?) goed schieten.![]()
Hier meer:
http://home.online.no/%7Elcorneli/pictures.htm
Het is gewoon een vrolijk persoonquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:43 schreef pfaf het volgende:
Die glimlach is wel erg geforceerd of vastgezet op haar gezicht. Elke foto van haar staat ze met de mond hetzelfde.
Maar Ireen Wust daarentegenv ind je geweldig?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:01 schreef rubbereend het volgende:
alleen die stem van Marianne, ik heb het geluid een paar keer uitgezet en dat is wat prettiger
Ach, ik kom ook uit Groningen, dus ik ben wel wat gewendquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:01 schreef rubbereend het volgende:
alleen die stem van Marianne, ik heb het geluid een paar keer uitgezet en dat is wat prettiger
die is gewoon "wat schreeuwerig" maar die van Timmer is zo'n zeur stemquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar Ireen Wust daarentegenv ind je geweldig?![]()
schaatspakken zijn anders niet vervelend.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:11 schreef Stansfield het volgende:
leuk topic alleen jammer dat ze bij de winterspelen altijd zo bedekt zijn met helmen en pakken enz.
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 16 januari 2006 15:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
schaatspakken zijn anders niet vervelend.
geen enkele vrouw heeft toch ooit iets bij jou gedaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die doet echt helemaal niks bij me
Op dat moment van de foto wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:34 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Nee, die kijkt me iets te streng![]()
Die doet wel wat met me maar dan meer op het gebied van de zwaartekracht....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:33 schreef Bjoro het volgende:
Nicolien Sauerbreij is toch ook niet echt lelijk
[afbeelding]
Afgevallen? In welk opzicht?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:41 schreef Stansfield het volgende:
Alleen jammer dat die nu weer afgevallen is dacht ik net bij studio sport gezien te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |