abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33884299
Plaatjes van leuke meisjes zijn altijd leuk.

* trapt af

Anni Friesinger


Barbara de Loor


Chiara Simionato
  maandag 9 januari 2006 @ 22:15:07 #2
67174 Dos37
Come on Twente
pi_33884356
Anni
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_33884416
Wat is de WOC?
pi_33884457
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:16 schreef SCH het volgende:
Wat is de WOC?
Dat is nu een typefout
  maandag 9 januari 2006 @ 22:17:29 #5
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_33884487
  maandag 9 januari 2006 @ 22:20:12 #6
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_33884626
Pauline van Deutekom

Ik kan helaas nog geen goeie plaatjes van haar vinden
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_33884959
Ik vind niet echt zo snel goeie plaatjes van ze maar Marianne Timmer en Gretha Smit



pi_33884974
wel wanhopig eigenlijk, babes kun je ze niet noemen, hoogstens "de knapsten"
  maandag 9 januari 2006 @ 22:28:45 #9
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_33885078
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:26 schreef Maisnon het volgende:
wel wanhopig eigenlijk, babes kun je ze niet noemen, hoogstens "de knapsten"
Je haalt de woorden uit mijn mond
pi_33885599
titel
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_33885672
Nog maar een keer, niet voor niets in de forum titel


pi_33885736
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:38 schreef mitt het volgende:
titel
dank.
pi_33885757
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:40 schreef Remzz het volgende:
Nog maar een keer, niet voor niets in de forum titel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, die zocht ik nog.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 januari 2006 @ 22:59:17 #15
862 Arcee
Look closer
pi_33886519
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:47 schreef Bartoli het volgende:
[afbeelding]
Alleen maar rechte lijnen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 9 januari 2006 @ 23:02:03 #16
67174 Dos37
Come on Twente
pi_33886603
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:47 schreef Bartoli het volgende:
[afbeelding]
ook niks mis mee
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_33886637
Speciaal voor Arcee


En Anni
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 januari 2006 @ 23:04:50 #18
862 Arcee
Look closer
pi_33886706
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:02 schreef Remzz het volgende:
Speciaal voor Arcee
[afbeelding]
Wou ik ook net posten.



Elli Ochowicz, de lekkerste dijen van 't peloton.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 januari 2006 @ 23:05:19 #19
862 Arcee
Look closer
pi_33886734
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:02 schreef Remzz het volgende:
En Anni
[afbeelding]
En Anni. Over een prachtig vrouwelijk sportlijf gesproken.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 januari 2006 @ 23:32:37 #21
862 Arcee
Look closer
pi_33887812
Claudia mag er eigenlijk best wezen idd.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 9 januari 2006 @ 23:42:11 #22
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_33888166
Voor een Duitser ja
  maandag 9 januari 2006 @ 23:45:01 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33888262
Jammer dat zij niet meer mee doet:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 10 januari 2006 @ 00:24:59 #24
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_33889753
Claudia pechstein
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 00:36:51 #25
862 Arcee
Look closer
pi_33890108
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:45 schreef golfer het volgende:
Jammer dat zij niet meer mee doet:
[afbeelding]
OMG, over dijen gesproken.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 00:50:30 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33890525
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 00:36 schreef Arcee het volgende:


OMG, over dijen gesproken.
Vergeet vooral niet die regelmatig aanwezige cameltoe er tussen in.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_33890558
Die vrouwen uit de schaatswereld hebben vaak wel zuilen van benen.
Ok ok, het is geen bochel maar echt aantrekkelijk vind ik het niet.
Augurk.
pi_33890588
Barbara de Loor een babe?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33890693
Zeg even tegen die dames dat ze terug moeten naar de boerderij
pi_33890816
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 00:52 schreef cultheld het volgende:
Barbara de Loor een babe?
Bovendien
Is die al gekwalificeerd?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 01:03:46 #31
862 Arcee
Look closer
pi_33890896
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 00:50 schreef golfer het volgende:
Vergeet vooral niet die regelmatig aanwezige cameltoe er tussen in.
Nou zeg, daar let ik niet op, hoor.

Ze is trouwens niet de enige.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_33890965
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:45 schreef golfer het volgende:
Jammer dat zij niet meer mee doet:
[afbeelding]
Hoe heet zij ook alweer?
  dinsdag 10 januari 2006 @ 01:07:08 #33
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_33890992
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:03 schreef Arcee het volgende:

[..]

Nou zeg, daar let ik niet op, hoor.
Homo

  dinsdag 10 januari 2006 @ 01:08:28 #34
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33891027
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:06 schreef skiczukie het volgende:


Hoe heet zij ook alweer?
Catriona Le May Doan
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 01:08:46 #35
862 Arcee
Look closer
pi_33891038
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:06 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Hoe heet zij ook alweer?
Catriona Le May. Mooie naam ook.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 01:08:56 #36
862 Arcee
Look closer
pi_33891047
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:08 schreef golfer het volgende:

[..]

Jezus, golfer.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_33891065
Anni Friesinger. is dat dat wij dat geen nederlands kan van die ene kauwgum reclame?
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
  dinsdag 10 januari 2006 @ 01:09:30 #38
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33891067
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:08 schreef Arcee het volgende:


Jezus, golfer.
Foutje. Hersteld al.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_33891074
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:08 schreef golfer het volgende:

[..]

Catriona Le May Doan
Owjah, ik weet het weer. Is ze afgeschreven?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 01:09:52 #40
862 Arcee
Look closer
pi_33891079
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:08 schreef golfer het volgende:
Catriona Le May Doan
Oh, eerst kwijlen en dan de naam pas dus.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 01:10:27 #41
862 Arcee
Look closer
pi_33891102
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Owjah, ik weet het weer. Is ze afgeschreven?
Nee, gewoon gestopt.

Ze is wel retereli, volgens mij.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 01:11:05 #42
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_33891115
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Owjah, ik weet het weer. Is ze afgeschreven?
Ze heeft wel hangtieten iig

  dinsdag 10 januari 2006 @ 01:11:08 #43
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33891116
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:09 schreef Arcee het volgende:


Oh, eerst kwijlen en dan de naam pas dus.
Dat was inderdaad de volgorde.
Voor haar heb ik wel even 5 minuten ruzie over met Bluezz.
Lijkt mij wel een aparte ervaring ooit eens tussen zulke gespierde dijen te....
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 01:14:07 #44
862 Arcee
Look closer
pi_33891174
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:11 schreef golfer het volgende:
Dat was inderdaad de volgorde.
Voor haar heb ik wel even 5 minuten ruzie over met Bluezz.
Lijkt mij wel een aparte ervaring ooit eens tussen zulke gespierde dijen te....
Dat had ik nou ook altijd met die dijen van haar, dat ik mezelf er al tussen zag.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_33891185
Haar kop is ook niet onaardig natuurlijk.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 01:14:58 #46
862 Arcee
Look closer
pi_33891192
Trouwens, maar 5 minuten?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 01:15:13 #47
862 Arcee
Look closer
pi_33891201
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:14 schreef skiczukie het volgende:
Haar kop is ook niet onaardig natuurlijk.
Prachtige smile.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_33891237
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:14 schreef Arcee het volgende:
Trouwens, maar 5 minuten?
pi_33891459
Ik heb ook altijd wel een zwak voor de bolle wangetjes van Anja Pärson

Atje zeggen is adje doen!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 05:28:19 #50
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_33893055
Die Githmark is de appetijtelijkste tot nu toe
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_33893611
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:02 schreef Remzz het volgende:
En Anni
[afbeelding]
Dat is precies het goede moment .

Claudia is ook niet verkeerd.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 10 januari 2006 @ 08:36:36 #52
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_33893776
Was altijd wel aardig met kunstrijden... Helaas gestopt...

Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
pi_33893828
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:08 schreef Arcee het volgende:

[..]

Jezus, golfer.
Wat stond er eerst eigenlijk?
pi_33893849
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:07 schreef SunChaser het volgende:

[..]

[afbeelding]
Leuk, wie is dat?
pi_33896051
De Russische Irina Slutskaya ;





Ik weet al wie het kunstschaatsen bij de dames mag winnen

[ Bericht 9% gewijzigd door TLC op 11-01-2006 10:13:48 ]
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 10 januari 2006 @ 10:52:08 #56
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33896109
De echte babes zitten natuurlijk bij Curling, met Manuela Korman, Marianne Rorvik, Anna Bergström, Cathrine Lindahl....
  dinsdag 10 januari 2006 @ 12:10:04 #57
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_33898262
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:15 schreef Bartoli het volgende:
Pechstein

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Onherkenbaar die Claudia Pechstein
Maar een goeie schaatster, alleen vind ik Anni Friesinger beter dan zij.
En voormalig schaatster Gunda Niemann TOP was zij
  dinsdag 10 januari 2006 @ 12:45:25 #58
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33899318
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 12:10 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Onherkenbaar die Claudia Pechstein
Maar een goeie schaatster, alleen vind ik Anni Friesinger beter dan zij.
En voormalig schaatster Gunda Niemann TOP was zij
Het gaat hier natuurlijk om andere " kwaliteiten "
  dinsdag 10 januari 2006 @ 13:00:18 #59
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_33899803
Jamie Salé mag natuurlijk niet ontbreken. Canadeze kunstschaatster






Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_33902184
OK, die kunstschaatsers zijn dan nog wel af en toe te slijten, +Katarina Witt, maar die met die bolle wangen zou ik mijn hond nog vanaf schuppen
pi_33902702
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:00 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Bovendien
Is die al gekwalificeerd?
Alles wat vrouw komt hier voorbij hoor
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 januari 2006 @ 16:01:38 #62
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33906064
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 05:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die Githmark is de appetijtelijkste tot nu toe
ze is van mij, ik zag haar het eerst
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33909165
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Goed topic.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 19:32:50 #65
862 Arcee
Look closer
pi_33913555
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:17 schreef Bluezz het volgende:
Gaat ze mij slaan.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 19:59:30 #66
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_33914713
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 01:10 schreef Arcee het volgende:

[..]

Nee, gewoon gestopt.

Ze is wel retereli, volgens mij.
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_33933216
Linn staat model voor een of ander schoenen merk
pi_33941361
Liv-Grete Skjelbreid Poiree heeft altijd wel een leuk koppie



pi_33945269
ik ben diep aan het nadenken over echt lekkere vrouwen, maar kan er zo geen bedenken die ook op de OWS meedoen
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:54:49 #70
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33969238
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:15 schreef MrWizzel het volgende:
Liv-Grete Skjelbreid Poiree heeft altijd wel een leuk koppie

[afbeelding]

[afbeelding]
Die's erg leuk inderdaad.
pi_33988932
Morgenavond (=vrijdagavond) op Ned.2 om 22:55 bijna een uur lang Lieve Marianne
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  donderdag 12 januari 2006 @ 23:11:38 #72
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_33995628
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:54 schreef pfaf het volgende:

[..]

Die's erg leuk inderdaad.
En ze kan (kon?) goed schieten.
Hier meer:

http://home.online.no/%7Elcorneli/pictures.htm
Mens sana in corpore sano
pi_34003588
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 23:11 schreef Muzzie het volgende:

[..]

En ze kan (kon?) goed schieten.
Hier meer:

http://home.online.no/%7Elcorneli/pictures.htm
Ja, sinds ze moeder is geworden (vorig jaar of het jaar er voor) is ze wat minder op dreef.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 09:43:04 #74
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_34004755
Die glimlach is wel erg geforceerd of vastgezet op haar gezicht. Elke foto van haar staat ze met de mond hetzelfde.
pi_34014607
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 09:43 schreef pfaf het volgende:
Die glimlach is wel erg geforceerd of vastgezet op haar gezicht. Elke foto van haar staat ze met de mond hetzelfde.
Het is gewoon een vrolijk persoon
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:07:38 #76
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34014791


Anja Pearson ook een mooie vrouw
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zaterdag 14 januari 2006 @ 11:58:33 #77
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_34042845
Ik blijf een zwak voor Maria Aaltje Timmer houden, ook weer na de docu van gisteravond.
Hoewel ze live veel mooier is dan op foto's, imho.
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 14 januari 2006 @ 17:01:24 #78
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34051756
alleen die stem van Marianne, ik heb het geluid een paar keer uitgezet en dat is wat prettiger
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 14 januari 2006 @ 20:26:01 #79
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_34059626
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 17:01 schreef rubbereend het volgende:
alleen die stem van Marianne, ik heb het geluid een paar keer uitgezet en dat is wat prettiger
Maar Ireen Wust daarentegenv ind je geweldig?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 21:16:42 #80
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_34061924
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 17:01 schreef rubbereend het volgende:
alleen die stem van Marianne, ik heb het geluid een paar keer uitgezet en dat is wat prettiger
Ach, ik kom ook uit Groningen, dus ik ben wel wat gewend
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
  zaterdag 14 januari 2006 @ 21:52:43 #81
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34063499
die wust is wel een mooie vrouw, maar echt een kutstem. Timmer daarin netzo
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 15 januari 2006 @ 17:14:38 #82
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34089814
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:26 schreef pfaf het volgende:

[..]

Maar Ireen Wust daarentegenv ind je geweldig?
die is gewoon "wat schreeuwerig" maar die van Timmer is zo'n zeur stem
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34097702
Tegengekomen in het EK topic

Maren Haugli


Ziet er ook wel uit
  zondag 15 januari 2006 @ 20:56:20 #84
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_34098842
I agree Remzz, I fully agree
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_34099718
Maren Haugli, en ze deed het ook nog goed
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_34122463
leuk topic alleen jammer dat ze bij de winterspelen altijd zo bedekt zijn met helmen en pakken enz.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 januari 2006 @ 15:25:00 #87
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34122915
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:11 schreef Stansfield het volgende:
leuk topic alleen jammer dat ze bij de winterspelen altijd zo bedekt zijn met helmen en pakken enz.
schaatspakken zijn anders niet vervelend.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34123192
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:25 schreef rubbereend het volgende:

[..]

schaatspakken zijn anders niet vervelend.
Daar heb je gelijk in
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:33:11 #89
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_34153639
Nicolien Sauerbreij is toch ook niet echt lelijk

256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 17 januari 2006 @ 11:48:24 #90
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34154037
Nicolien is best cute
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:51:38 #91
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_34154121
Die doet echt helemaal niks bij me
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:36:30 #92
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_34155589
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die doet echt helemaal niks bij me
geen enkele vrouw heeft toch ooit iets bij jou gedaan

maar ze staat in de ranglijst wel boven Barbara de Loor (zeker qua uiterlijk !)
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_34236247


alexandra Messnitzer
pi_34236605
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:24 schreef CANARIS het volgende:
[afbeelding]

alexandra Messnitzer
Nee, die kijkt me iets te streng
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:43:18 #95
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34236836
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:34 schreef MrWizzel het volgende:

[..]

Nee, die kijkt me iets te streng
Op dat moment van de foto wel.
Maar misschien valt ze wel mee
pi_34254369
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:33 schreef Bjoro het volgende:
Nicolien Sauerbreij is toch ook niet echt lelijk

[afbeelding]
Die doet wel wat met me maar dan meer op het gebied van de zwaartekracht....
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_34255012
Doet "onze" Karen Venhuizen eigenlijk mee met het kunstschaatsen ?



"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_34262100
Alleen jammer dat die nu weer afgevallen is dacht ik net bij studio sport gezien te hebben.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 21:09:22 #99
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_34323558
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:41 schreef Stansfield het volgende:
Alleen jammer dat die nu weer afgevallen is dacht ik net bij studio sport gezien te hebben.
Afgevallen? In welk opzicht?
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_34334082
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 21:09 schreef Brahimov het volgende:

[..]

Afgevallen? In welk opzicht?
Van de trap
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')