Maar Ireen Wust daarentegenv ind je geweldig?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:01 schreef rubbereend het volgende:
alleen die stem van Marianne, ik heb het geluid een paar keer uitgezet en dat is wat prettiger
Ach, ik kom ook uit Groningen, dus ik ben wel wat gewendquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:01 schreef rubbereend het volgende:
alleen die stem van Marianne, ik heb het geluid een paar keer uitgezet en dat is wat prettiger
die is gewoon "wat schreeuwerig" maar die van Timmer is zo'n zeur stemquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar Ireen Wust daarentegenv ind je geweldig?![]()
schaatspakken zijn anders niet vervelend.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:11 schreef Stansfield het volgende:
leuk topic alleen jammer dat ze bij de winterspelen altijd zo bedekt zijn met helmen en pakken enz.
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 16 januari 2006 15:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
schaatspakken zijn anders niet vervelend.
geen enkele vrouw heeft toch ooit iets bij jou gedaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die doet echt helemaal niks bij me
Op dat moment van de foto wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:34 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Nee, die kijkt me iets te streng![]()
Die doet wel wat met me maar dan meer op het gebied van de zwaartekracht....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:33 schreef Bjoro het volgende:
Nicolien Sauerbreij is toch ook niet echt lelijk
[afbeelding]
Afgevallen? In welk opzicht?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:41 schreef Stansfield het volgende:
Alleen jammer dat die nu weer afgevallen is dacht ik net bij studio sport gezien te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |