abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:07:38 #76
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34014791


Anja Pearson ook een mooie vrouw
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zaterdag 14 januari 2006 @ 11:58:33 #77
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_34042845
Ik blijf een zwak voor Maria Aaltje Timmer houden, ook weer na de docu van gisteravond.
Hoewel ze live veel mooier is dan op foto's, imho.
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 14 januari 2006 @ 17:01:24 #78
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34051756
alleen die stem van Marianne, ik heb het geluid een paar keer uitgezet en dat is wat prettiger
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 14 januari 2006 @ 20:26:01 #79
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_34059626
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 17:01 schreef rubbereend het volgende:
alleen die stem van Marianne, ik heb het geluid een paar keer uitgezet en dat is wat prettiger
Maar Ireen Wust daarentegenv ind je geweldig?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 21:16:42 #80
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_34061924
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 17:01 schreef rubbereend het volgende:
alleen die stem van Marianne, ik heb het geluid een paar keer uitgezet en dat is wat prettiger
Ach, ik kom ook uit Groningen, dus ik ben wel wat gewend
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
  zaterdag 14 januari 2006 @ 21:52:43 #81
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34063499
die wust is wel een mooie vrouw, maar echt een kutstem. Timmer daarin netzo
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 15 januari 2006 @ 17:14:38 #82
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34089814
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:26 schreef pfaf het volgende:

[..]

Maar Ireen Wust daarentegenv ind je geweldig?
die is gewoon "wat schreeuwerig" maar die van Timmer is zo'n zeur stem
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34097702
Tegengekomen in het EK topic

Maren Haugli


Ziet er ook wel uit
  zondag 15 januari 2006 @ 20:56:20 #84
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_34098842
I agree Remzz, I fully agree
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_34099718
Maren Haugli, en ze deed het ook nog goed
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_34122463
leuk topic alleen jammer dat ze bij de winterspelen altijd zo bedekt zijn met helmen en pakken enz.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 januari 2006 @ 15:25:00 #87
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34122915
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:11 schreef Stansfield het volgende:
leuk topic alleen jammer dat ze bij de winterspelen altijd zo bedekt zijn met helmen en pakken enz.
schaatspakken zijn anders niet vervelend.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34123192
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:25 schreef rubbereend het volgende:

[..]

schaatspakken zijn anders niet vervelend.
Daar heb je gelijk in
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:33:11 #89
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_34153639
Nicolien Sauerbreij is toch ook niet echt lelijk

256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 17 januari 2006 @ 11:48:24 #90
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34154037
Nicolien is best cute
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:51:38 #91
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_34154121
Die doet echt helemaal niks bij me
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:36:30 #92
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_34155589
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die doet echt helemaal niks bij me
geen enkele vrouw heeft toch ooit iets bij jou gedaan

maar ze staat in de ranglijst wel boven Barbara de Loor (zeker qua uiterlijk !)
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_34236247


alexandra Messnitzer
pi_34236605
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:24 schreef CANARIS het volgende:
[afbeelding]

alexandra Messnitzer
Nee, die kijkt me iets te streng
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:43:18 #95
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34236836
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:34 schreef MrWizzel het volgende:

[..]

Nee, die kijkt me iets te streng
Op dat moment van de foto wel.
Maar misschien valt ze wel mee
pi_34254369
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:33 schreef Bjoro het volgende:
Nicolien Sauerbreij is toch ook niet echt lelijk

[afbeelding]
Die doet wel wat met me maar dan meer op het gebied van de zwaartekracht....
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_34255012
Doet "onze" Karen Venhuizen eigenlijk mee met het kunstschaatsen ?



"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_34262100
Alleen jammer dat die nu weer afgevallen is dacht ik net bij studio sport gezien te hebben.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 21:09:22 #99
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_34323558
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:41 schreef Stansfield het volgende:
Alleen jammer dat die nu weer afgevallen is dacht ik net bij studio sport gezien te hebben.
Afgevallen? In welk opzicht?
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_34334082
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 21:09 schreef Brahimov het volgende:

[..]

Afgevallen? In welk opzicht?
Van de trap
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')