abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:51:38 #91
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_34154121
Die doet echt helemaal niks bij me
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:36:30 #92
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_34155589
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die doet echt helemaal niks bij me
geen enkele vrouw heeft toch ooit iets bij jou gedaan

maar ze staat in de ranglijst wel boven Barbara de Loor (zeker qua uiterlijk !)
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_34236247


alexandra Messnitzer
pi_34236605
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:24 schreef CANARIS het volgende:
[afbeelding]

alexandra Messnitzer
Nee, die kijkt me iets te streng
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:43:18 #95
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34236836
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:34 schreef MrWizzel het volgende:

[..]

Nee, die kijkt me iets te streng
Op dat moment van de foto wel.
Maar misschien valt ze wel mee
pi_34254369
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:33 schreef Bjoro het volgende:
Nicolien Sauerbreij is toch ook niet echt lelijk

[afbeelding]
Die doet wel wat met me maar dan meer op het gebied van de zwaartekracht....
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_34255012
Doet "onze" Karen Venhuizen eigenlijk mee met het kunstschaatsen ?



"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_34262100
Alleen jammer dat die nu weer afgevallen is dacht ik net bij studio sport gezien te hebben.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 21:09:22 #99
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_34323558
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:41 schreef Stansfield het volgende:
Alleen jammer dat die nu weer afgevallen is dacht ik net bij studio sport gezien te hebben.
Afgevallen? In welk opzicht?
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_34334082
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 21:09 schreef Brahimov het volgende:

[..]

Afgevallen? In welk opzicht?
Van de trap
sig verwijderd door FA
pi_34336986
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:47 schreef Bartoli het volgende:
[afbeelding]
Annette Gerritsen
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_34337031
en ze was gisterne op het WK sprint nog goed ook, 4e op de 1000m
niet dat prestaties er in dit topic toe doen natuurlijk
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_34337202

Hoewel ze daardoor wel vaker op de televesie komt
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_34341449
Zag net een mooie blonde Russische bij het schaatsen.
pi_34341474
Zhurova?
pi_34341507
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:39 schreef Remzz het volgende:
Zhurova?
Is dat de winnaar? Want die bedoel ik niet.
pi_34341526
Ja das de winnaar
pi_34341531
Ow, wacht, ik lul. Het was een Zweedse, in een blauw pak. Derde rit ofzo.
pi_34342609
Paulina Wallin dus ziet er idd niet slecht uit
http://www.skridsko.se/fi(...)-32E0547BFD11%7D.pdf
De kans dat ze meedoet aan de spleen is klein denkik.
pi_34344240
echt zwweds blond
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_34345359
Deze
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 januari 2006 @ 15:57:01 #112
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34345914
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:39 schreef Remzz het volgende:
Zhurova?
laten we het hier over babes hebben
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 22 januari 2006 @ 16:01:34 #113
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34346081
quote:
Op zondag 22 januari 2006 15:57 schreef rubbereend het volgende:

[..]

laten we het hier over babes hebben
dat ze is ze ook
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_34346109
Zhurova?

Euh...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 januari 2006 @ 16:04:24 #115
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34346170
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:01 schreef WEST het volgende:

[..]

dat ze is ze ook
omg je gaat Zhurova toch geen babe nomen? Van der Star is bijvoorbeeld al veel lekkerder.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34346253
Gerritsen ook
  zondag 22 januari 2006 @ 16:09:53 #117
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34346345
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:04 schreef rubbereend het volgende:

[..]

omg je gaat Zhurova toch geen babe nomen? Van der Star is bijvoorbeeld al veel lekkerder.
voor een 34 jarige mag ze er best zijn.., goed neukbaar
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_34346393
quote:
Op zondag 22 januari 2006 15:57 schreef rubbereend het volgende:

[..]

laten we het hier over babes hebben
Zhurova heeft er denk ik 10 jaar geleden heel leuk uitgezien
Geritssen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 januari 2006 @ 16:12:37 #119
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34346440
ik snap wel wat Kramer daarin ziet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34349464
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:11 schreef Remzz het volgende:

[..]

Zhurova heeft er denk ik 10 jaar geleden heel leuk uitgezien
Een babe is het niet, maar ze ziet er nog best leuk uit hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')