geen enkele vrouw heeft toch ooit iets bij jou gedaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die doet echt helemaal niks bij me
Op dat moment van de foto wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:34 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Nee, die kijkt me iets te streng![]()
Die doet wel wat met me maar dan meer op het gebied van de zwaartekracht....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:33 schreef Bjoro het volgende:
Nicolien Sauerbreij is toch ook niet echt lelijk
[afbeelding]
Afgevallen? In welk opzicht?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:41 schreef Stansfield het volgende:
Alleen jammer dat die nu weer afgevallen is dacht ik net bij studio sport gezien te hebben.
Is dat de winnaar? Want die bedoel ik niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:39 schreef Remzz het volgende:
Zhurova?
laten we het hier over babes hebbenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:39 schreef Remzz het volgende:
Zhurova?
dat ze is ze ookquote:Op zondag 22 januari 2006 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
laten we het hier over babes hebben
omg je gaat Zhurova toch geen babe nomen? Van der Star is bijvoorbeeld al veel lekkerder.quote:
voor een 34 jarige mag ze er best zijn.., goed neukbaarquote:Op zondag 22 januari 2006 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg je gaat Zhurova toch geen babe nomen? Van der Star is bijvoorbeeld al veel lekkerder.
Zhurova heeft er denk ik 10 jaar geleden heel leuk uitgezienquote:Op zondag 22 januari 2006 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
laten we het hier over babes hebben
Een babe is het niet, maar ze ziet er nog best leuk uit hoor.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zhurova heeft er denk ik 10 jaar geleden heel leuk uitgezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |