Is dat de winnaar? Want die bedoel ik niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:39 schreef Remzz het volgende:
Zhurova?
laten we het hier over babes hebbenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:39 schreef Remzz het volgende:
Zhurova?
dat ze is ze ookquote:Op zondag 22 januari 2006 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
laten we het hier over babes hebben
omg je gaat Zhurova toch geen babe nomen? Van der Star is bijvoorbeeld al veel lekkerder.quote:
voor een 34 jarige mag ze er best zijn.., goed neukbaarquote:Op zondag 22 januari 2006 16:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg je gaat Zhurova toch geen babe nomen? Van der Star is bijvoorbeeld al veel lekkerder.
Zhurova heeft er denk ik 10 jaar geleden heel leuk uitgezienquote:Op zondag 22 januari 2006 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
laten we het hier over babes hebben
Een babe is het niet, maar ze ziet er nog best leuk uit hoor.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zhurova heeft er denk ik 10 jaar geleden heel leuk uitgezien
Eens. Da's wel een flatteuze foto trouwensquote:Op zondag 22 januari 2006 17:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Een babe is het niet, maar ze ziet er nog best leuk uit hoor.
[afbeelding]
Colgate was here...quote:
Doet Sven het met Annette?quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:34 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Om maar even een nuance aan te brengen....Op die onderste doet ze mij verdacht veel denken aan zo'n mannetje uit een of andere tekenfilmserie (volgens mij Er was eens... het leven).
wat een paardquote:Op maandag 23 januari 2006 23:34 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Om maar even een nuance aan te brengen....Op die onderste doet ze mij verdacht veel denken aan zo'n mannetje uit een of andere tekenfilmserie (volgens mij Er was eens... het leven).
Die mag mijn ski's wel komen waxen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:28 schreef JZweeds het volgende:
Emelie Öhrstig (Langlaufgen):
[afbeelding]
Tjezes, tante Sidonia heeft precies zo'n kin...quote:Op maandag 23 januari 2006 23:34 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Om maar even een nuance aan te brengen....Op die onderste doet ze mij verdacht veel denken aan zo'n mannetje uit een of andere tekenfilmserie (volgens mij Er was eens... het leven).
op welke site?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:11 schreef maartena het volgende:
Op deze site kun je kijken hoe de Amerikaanse dames eruit zien. Ze hebben niet allemaal een foto trouwens.... Met name bij Figure Skating zitten best een paar lekkere dames
dat zijn zequote:Op donderdag 2 februari 2006 14:28 schreef JZweeds het volgende:
Ulrika Bergman (Curling):
[afbeelding]
Emelie Öhrstig (Langlaufgen):
[afbeelding]
Aprilia Hagglöf (Snowboarden):
[afbeelding]
Wat zijn Zweedse vrouwen toch altijd ongelofelijk lekker... vooral die eerstequote:Op donderdag 2 februari 2006 14:28 schreef JZweeds het volgende:
Ulrika Bergman (Curling):
[afbeelding]
Emelie Öhrstig (Langlaufgen):
[afbeelding]
Aprilia Hagglöf (Snowboarden):
[afbeelding]
Moah, op de 1e en laatste foto staat ze er leuk op, maar die andere daarentegen....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:48 schreef komrad het volgende:
Haugli is ook niet echt verkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |